Karune: Kérdések – Válaszok – 12. köteg

Astonkacser . Hírek 995

Karune ismét jelentkezik, és közvetíti a megbeszéléseit a fejlesztőkkel. Ebben és a következő kötegben a nagyobb Starcraft közösségek által kérdezetteket válaszolja meg.

A fejlesztők jelenleg a Medicen dolgoznak, hogy okosabb legyen. Ez azt jelenti, hogy ha egy kijelölt csoportot támadni küldesz (amiben Medicek is vannak), akkor a gyógyító nővérkék nem szaladnak előre az ellenség tüzébe, hanem hátul maradnak és adott területen keresik a sérült egységeinket.

Ez a konkrét megjegyzés így hangzott :

Chat with the Devs: The StarCraft II Team is working hard on making Terran Medics ‘smarter’ so they do not run up to the enemy when you give a move order to a group of Marines and Medics. Medics, if given an attack move order, will scan the area on its path for injured infantry, then break off its limited path to heal those soldiers.

Akkor most jöjjön a 12. köteg:

1. A végjátékban mennyire lesznek erősek a tier 1-es (alap) egységek? (broodwar.de)

Az eredeti játékhoz hasonlóan a Starcraft II-ben is szeretnénk megvalósítani, hogy minden egység a fajának hadseregében speciális szerepet töltsön be. Minden egységnek teljesen egyedi szerepe lesz, amely kiegészíti a többiekét persze. Ez alapján a tier 1-es egységek ugyan olyan hasznosak lesznek a végjátékban, mint a játék elején. A legtöbb tier 1-es egységet tovább lehet majd fejleszteni, hogy lépést tartsanak a később kifejleszthető egységekkel.

Például a Marine-nek 3 fejlesztése lesz, a fegyver és páncél fejlesztésen kívül. Az új fejlesztések mint például a Combat Shield megnöveli a Marine életerejét, hogy felvehesse a harcot a késobbi erősebb egységekkel.

2. Számíthatunk olyan egységekre amik a Reavert és a Soul Huntert helyettesítik? (starcraftzone.com)

Igen, folyamatosan teszteljük a játékot úgy, hogy új egységeket teszünk be és régieket veszünk ki. A jelenlegi fázisban a Firebat benne van a játékban (!), hogy kiteszteljük mennyire illik bele az új Starcraft II-be. Persze semmi sem végleges még.

3. Mi volt az oka egyes varázslatok törlésének ? (lockdown, mind control stb.)? (sclegacy.com)

A második kérdésben említettek vonatkoznak a képességekre is, vagyis sok-sok új képességet, varázslatot tesztelünk. Ha valami nem úgy működik ahogy terveztük, a lehetőség mindig megvan, hogy újra behozzunk egy régi képességet a régi játékból. Igyekszünk javítani és kiegészíteni azt, ami sikeres volt az eredeti Starcraftban.

4. Lesz fekete játékos szín? (starcraft-source.com)

Kipróbáltuk a feketét, de nehéz volt megkülönböztettetni a mini-mapon az egységeket a fog of war-tól.

5. Lehet majd használni egyéni egység színeket a játékban? (teamliquid.net)

A Map Editorral készített saját pályákon a játékosok bármilyen színt választhatnak maguknak. A multiplayerben körülbelül 12-18 szín közül lehet majd választani.

Forrás:


Comments (1)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.