A hivatalos tech-tree

Astonkacser . Hírek 1012

Nem bírom ki, hogy ne rakjam külön posztba, mert szerintem megérdemli. Nem csak arról van szó, hogy „na, ilyen lesz a tech-tree”, hanem remélem egy triviális dolgot írok most le: ezt játék közben is bármikor megnézheted. Illetve amiért én kifejezetten akartam erről egy külön bejegyzést az az, hogy: olyan szép.


Comments (8)

  • K4E

    |

    áááá nagyon jól néznek ki =) Csak már lehetne kipróbálni 🙂

    Reply

  • Silentcontrol

    |

    ja hogy a dtnek is küön techje van starportból meg kismiló dolog jön fontos lesz itt a derítés ugyérzem

    Reply

  • JaReL

    |

    Bár a másik postban kérdeztétek, de ide írom, mert erről szól:

    Valaki nagyot nézett, hogy a terran miket nem csinálhat ha egyszer eljut starportig… De valami lemaradt a techtreeről, amit nem árt tudni: Az add-on épületek…

    Terran valóban starportból nyomathat pl Ravent, de csak ha felhúzza a tech lab melléképületet! Egyébként minden gyártóépületből csak az alap unit gyártható, ha nincs tech labod…

    Egyben a tech lab a válasz egy másik kérdésre is, vagyis a Raven nem rögtön az összes képességével készen gyártódik le, hanem a tech labban lehet fejleszteni ezeket…

    Igen, nekem is fura, hogy nincs rajta a techtreen, de tutira nem vették ki ezt a játékból, mert arról tudnánk…

    Protossnál is hüledeztek páran, hogy stargate kell, hogy templart gyárthass… Most erre mit mondjak: régen meg citadel of adun volt az előfeltétel a templar archiveshoz… Vagyis semmivel nem került előrébb vagy hátrébb a techtreen a templar, ráadásul, ha van egy stargated az nem is olyan haszontalan dolog, ha netán a légi unitok felé tolódna el a csata…

    Zergnél meg azon vannak páran kiakadva, hogy a lurker így hátrakerült. Pedig ez várható volt. Már régen megmondták, hogy a hydra is hátrébb került, mivel bejött helyére a roach. A lurker meg gondolom még mindig a hydrából fejlődik tovább… Nem mellesleg meg lehet, hogy a lurker ennyire „ultimate unit”, de gondolom ehhez olyan szintű ár, hp és sebzés is társul, ami miatt azért érdemes lesz feltechkelni ideáig…

    Végül egy megjegyzés még: bár nagyon szép (és végre hivatalos!) techtreek ezek, de elég zavaró, hogy az egységek nevei ott vannak feltüntetve, ami a gyártásukhoz kell. Ez kicsit fura… Olyan mintha a ghostot a ghost academyben lehetne gyártani, vagy az immortalt a twilight councilban, pedig ez tuti nincs így. Nekem jobban bejönne, ha minden ott lenne feltüntetve, ahol készül, az előfeltétel épületek alá meg oda lenne írva más színnel hogy: „unlocks XY”… Vagy valami ilyesmi…

    😉

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Hive Lurkerhez(N)

    Reply

  • Csinku83

    |

    Prtossnál azért a Colossus-t oda tenni tech lista végére kicsit szerintem hülyeség.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Hm érdekes, a lurker T3 az infestor meg T2, na ezt pont forditva gondoltam 😀

    Reply

  • nyirics

    |

    amit én a legjobban hiányolok, az a zerg és a terran szuperfegyeverek (überbrutál egység, amiből csak egyet lehet gyártani), ami állítólag minden fajnak lesz
    a protossnak ugye ott a mothership, de a többieknek?
    a terrannak ugye ott a terratron, ami csak poén (legalábbis remélem!!!)
    hol vannak ezek, vagy már megváltozott a koncepció, tud valaki valami?

    a battlereport 3 alapján a protossok nekem nagyon erősnek tűnnek
    ez a központok közti ide-ode teleportálás…
    elég egy csapat megvédeni minden exp-et
    meg ez a forcefield…
    nagyon szennyes, és nullifiert már a játék elején tud gyártani, bár a tech treen nem találtam
    a mothershipről nem is beszélve

    Reply

  • DJackson

    |

    Válasz nyirics #7 üzenetére:

    nullifier már disruptor néven fut. A mádörship ott van a fleet baconnél. terratron szingliben lesz. A zergnél a gueen volt, terrannal thor, de már mindkettöböl többet is lehet csinálni legjobb tudomásom szt.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.