Karune QnA 56 röviden

Astonkacser . Hírek 898

Megjött a legfrissebb (és exkluzív) Karune kérdések és válaszok, ezúttal egy német fansitenak kedveskedtek, a Starcraft2.4players.de oldalnak. Végigfutottam rajta, volt benne egy-két érdekesség, így hát röviden, tömören itt van a lényeg.

  • Előre meg van szabva, hogy fajonként hány egység lesz, és mindig ehhez tartják magukat. Már arra készülnek, hogy ha jön a béta, akkor a visszajelzésekből még egy-kettőt, vagy amennyi kell kicserélnek, de már nincs az a hatalmas nagy egység kiveszem-beteszem stb procedúra.
  • Az egységek mozgásában lesz olyan fícsör, hogy ha egy mozgó egységet akadályoz egy álló egység, akkor az álló egység elmozog (ha tud), hogy a mozgó egységnek rövidebb utat biztosítson. Ez a fajta mechanizmus csak akkor aktivizálódik, ha az adott egységnek nincsen kiadott utasítsa, tehát egyhelyben áll. Ha egy kijelölt csapatot irányítasz, akkor ez nem figyelhető meg.
  • A singleplayer ugye nem egyszálas történet lesz, hanem lesznek elágazások. Viszont nagyon sokan szeretnek végigmenni az összes lehetőségen, kipróbálni mindent, amit a játék nyújt.
    Az SC2 singleplayerben nem lesz lehetőséged arra, hogy egyszálas történetként végigmenj a cselekményen, a döntéseidet meg kell hoznod a játék bizonyos szakaszaiban, amely a történetet befolyásolja, sőt, egyes karakterek sorsát is.
    Viszont jó hír, hogy a játék támogatja azt, hogy valamikor visszamenj és egy másik döntéssel előről kezdjed a játékot attól a ponttól, ahol a döntést meghoztad. Sőt, lehetőséged lesz arra is, hogy végigmenj a játék történetén, megnézve csak a renderelt videókat és az átvezető ingame videókat. Erre egy külön “story mode interface”-t hoznak majd létre.
  • A Warcraft III-ban ugye volt egy olyan pálya, ahol a Nagákat tudtad irányítani, bázissal, egységekkel, mint egy rendes faj. Bár a Starcraft II Wings of Liberty a Terranokról fog szólni, lesznek benne azért olyan epizódok, amikor Zeratult és a Protoss erőket kell majd irányítanod.
  • Nagyon fontos, és váratlan, meghökkentő kérdés és meghökkentő válasz: a Stalker pont akkorát Blinkel a magaslatról lefelé, mint amekkorát a fordíva. Bahh.
  • A multiplayerben a játékosok tudnak majd küldeni egymásnak erőforrásokat (kristály, gáz). Ennek csak egy korlátozása van, hogy a játék elején egy pár percig le van tiltva, hogy ne lehessen imbalanced taktikákat kialakítani azzal, hogy az egyik játékos csak adja a pénzt a másiknak, aki nagyon gyorsan kifejleszt, a játék korai szakaszában verhetetlen csapatösszeállítást.
  • A Starcraft I-ben ha jött egy új patch, akkor a régi replayeket már nem tudtad lejátszni. A srácok dolgoznak azon, hogy ez most elérhető legyen, tehát patchtől függetlenül a régi replayeket mindig meg tudd majd nézni (remélem, hogy ez nem kamu, mert mérges leszek!).

Forrás:


Comments (19)

  • Darc1n

    Darc1n

    |

    Zene, jobban mondva QnA füleimnek (még jobban mondva szememnek) xD

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Jee! Nem lesz feed, mint a War3-ban… :P A replayes dolog meg egy hasznos megoldás lenne.

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    A replayes dolog tetszik, bár nem sokat néztem őket eddig. Hasznos kis apróságok.

    Reply

  • 8ER

    |

    Az utolsó pont igen tetszetős.

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Szerintetek lesz lehetőség arra, hogy a host mielőtt készítene beállíthassa, hogy ez a resource transfer ez instant legyen, vagy esetleg olyasmi, mint a Star Trek Armada II-ben. Én örülnék, ha lehetne ilyen beállítás, ezzel tulajdonképpen megoldódna ez a taktikai előny probléma, és még több izgalom lenne.
    Aki nem ismerni az armada-s dolgot:
    Másnak úgy tudsz adni x valamit, hogy fogod, egy szállítóhajót gyártassz, megpakoltatod az űrállomáson az adott nyersanyagból, majd elküldöd, hogy tegye le a másik ember űrállomásán, közbe persze teszel rá escort-ot, nem árt ha van.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Zenorbi #5 üzenetére:
    Hát itt biztos nem így lesz, egyszerűen ha lejár az első 4 perc (vagy amennyi ki van szabva korlátnak után) egy gombnyomással átadhatsz a nyersanyagaidból annyit amennyit akarsz. Egyébként ez egy nagyon jó ötlet, mondjuk én macro beállítottságú vagyok, de ha van egy jó zerg ally-m azt szívesen tápolnám.
    Egyébként talán lesz is egy nagyon jó zerg ally sc2-re de ez még a jövő zenéje.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    OH OOOUW OOOH TERRIBLE TERRIBLE DAMAGE nem lesz FEED wtf ?????????? Basszus még a végén nem fognak a 12 éves fogyatékos nyomorék se micro se macro kakinoobok nyerni csak azért mert át tudják pumpolni a pénzüket. War3 ban is lehetne már rá egy patch ami azt illeti mert valahogy elég unalmas hogy hulladék Jürgen meg majom Grüberke azt képzeli magáról hogy profi mert átlöki az összes zsét és 6 éves gyakorlattal megszenvedünk ellenük.
    Öcsém akkor majd ide skill is kell, hát ez nem fair a sok szőröstalpú szemellenzős gyökérrel szemben :D :D

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    komolyra fordítva, ez a megoldás kis lépés a blizzardnak de nagy lépés a játékos társadalomnak :D

    Reply

  • Rayman

    Rayman

    |

    Nekem nem tetszik, hogy atlehet majd kuldeni a nyersit.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Az magában nem baj az nagyon hasznos teamgameben meg előtérbe hozza a team érdekeket és háttérbe szorítja az egyénieket. (az expel akinek olcsóbb meg akinek van rá hirtelen pénze és nincs önzőzés a túlélés érdekében meg támogatja a csapat szellemet az “én pénzem a te pénzed ha én túlélem te is túléled”) csak ugye arra jó az új rendszer hogy nem alakul a dolog feeder partyvá.

    Reply

  • Rayman

    Rayman

    |

    Na lehet igazad van, nekem eleg furcsan hangzik, hogy akkor tamogatas annyagilag is lehetseges, igaz ez lehet azert is, mert meg nem volt reszem ilyesmiben, nincs konkret tapasztalatom.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    nekem elhiheted 6 éve teamelek :D kell az azért csak az undoritó mikor valaki annyit tud hogy folyamatosan átadja az összes lovét a másik meg televásárolja magát mindenféle fejlet egységgel irrális mennyiségbenl és akkor nyerjétek meg ezek ellen…

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Crafty_FOX #12 üzenetére:
    Én vajmi keveset wc3aztam.
    De pl starcraftban simán az lenne, hogy lerusholnák azt aki tápolja a másikat.
    Persze az allyja megvédheti, csak hát oda is kell érni, meg lehet éppen expre költötte a +nyersanyagot.
    Wc3ban lehet hogy egy nagyon hatásos és nagyon unfair de starcraftban és sc2ben szerintem nem okozna problémát az sem ha már az első percekben is lehetne utalni.

    Pl ha 2 zerg az ellenfél és mindkettő 9 pool rusht nyom akkor olyan lingmennyiség érkezik az ellenfélre amit egyedül csak akkor tud megfogni ha nem utalta el a pénzét, és akkor is szerencse kell hozzá. De lehet ezt még tovább kombinálni, szóval szerintem itt amúgy se lennének ilyen problémák, nekem most ez a véleményem.
    Természetesen lehet hogy starcraftban is gondot okozna

    Reply

  • Rayman

    Rayman

    |

    Szovetseges protosshoz lehet warpolni? Mert akkor 2 p gondot jelenthet. Persze a maptol is sok fog fugni, pl milyen tavolsagra lesznek a jatekosok egymastol.

    Reply

  • sweeping

    |

    Biztos hogy nem lehet, mivel az allyd szállítóhajóját sem használhatod, sem a nydust networkot hiába vagy te is z. Szóval egyértelműen nem lehet

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Még egy olyan kérdésem lenne, hogy be lehet-e majd állítani olyasmit, hogy pl ne menjen messzire az egység. Ezalatt azt értem, hogy míg egy marine-nak mondhatod, hogy hold position, és akkor ott marad, nem gond, hisz range attack van, viszont egy zealot, vagy zergling esetén, ha azt akarod, hogy őrizzen, az már gázos, mert odarakod, hold-ot nem nyomhatsz, hisz akkor távolról leszedik, ha meg sima stop, akkor meglát valamit, és totál elkóborol. Erre pl Red Alert 3-ban megvan az, hogy ahova küldted, odamegy, majd ha bármit meglát követi őt x távolságig, azután visszamegy az eredeti helyére.
    Légyszi mondjátok, hogy lesz ilyen!

    Reply

  • sweeping

    |

    Hát szerintem ilyen nem lesz, legalábbis eddig még nem említették
    Figyelni kell, ennyi

    Reply

  • fosztogato

    |

    Tudod sweep war3ban van egy burrow nevű épület,valmint egy elf bánya amit le kell verned ahoz hogya parikat kiírtsad, de, ha ez se lenne elég akkor a feeder majmok jönnek a pandákkal/dh-bm kombóval és lazán kivédnek egy támadást, de , ha akkora csirke noob, hogy még is kivered addigra a haverja kigyárt egy oylan emnnyiségü airt amit t1-en nem lehet cunterelni… Hozzáteszema a feedelt ud addigra t2 van mire neked van hősöd…

    Reply

  • askmumidiot

    |

    valaki nem tudja az egységek mana regenerálódását? pl ghost?

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.