Egy kis szavazás

Astonkacser . Szavazás 1200

A béta indulása óta eltelt 3 nap, a játékról rengeteg videó, screenshot és leírás került fel az internetre. Szerintem épp itt az ideje, hogy megkérdezzem a kedves olvasókat, mennyire vannak megelégedve a látottakkal.


Comments (36)

  • inkwizitor

    |

    Nagyon tetszik, de azért kíváncsi leszek a végleges verzióra.
    vannak benne dolgok amiken mindenképp változtatni kell (naná hiszen béta) és kíváncsi leszek hogy kicserélik e a hangokat például.

    Reply

  • Encrypt

    |

    Tényleg kíváncsi vagyok, hogy mennyire alakul még az SC2 a végleges verzióig. Emlékszem régen unokatesómnál néztem SC1 preview eket az kőkori magyar gamermagazinokban, és egészen döbbenetes, hogy mennyire másképp nézett ki mint a kész játék! A siegetanknak például három talpa volt, a mutalisk tömzsibb en nézett ki, és a vulture helyett valami fura ötkerekű járgány volt benn modellként :).
    Így belegondolva annyira nem is aggódom amiatt, hogy milyen lesz a retail. Meg mások is jelezték, hogy WC3 béta is egészen másképp nézett ki, bár én abban nemvettem részt, és nem is láttam róla képeket.

    Reply

  • Mojk

    |

    Én csak akkor szavazok ha majd kiptóbáltam:PPP

    Reply

  • Encrypt

    |

    Válasz inkwizitor #1 üzenetére:
    Hát szerintem arra a legkisebb a sansz, bár lehet a mostani hangok közül csak ideiglenes néhány, mert tényleg úgy érződik páron, hogy ezt csak azért rakták bele, mert mi türelmetlen állat playerek már nagyon bétázni akartunk 😀

    Reply

  • Liszkag

    |

    Igazából szerintem nagyon sokat fognak változtatni, főleg a balanszon. Így PL 1-2 ilyen kijavítandó dolog, nemtudom, hogy rosszul láttam, vagy tényleg ahogy mondták elöttem, csak kiakarták adni a bétát, hogy azért lássanak vissza valammit a playerek, de PL (terránnál láttam nemtudom, hogy máshol is így van e) amikor kiírja, hogy több kaja kell, oldalt ugye megjeleníti az üzenetet és ott egy protoss fej van 😀
    Megnéztem még 2 zerges replayt, hát a zergeken is van mit javítani, mert tényleg eléggé gyengék, látnám a tömegben az erőt de a Helion lángszórója meg darálja a tömeget zergeknél.
    Zergling, Baneling, Hydraliszk, Drone Light-nak számít, tehát 1 fejlesztés a Helionnak és 24 damage a tömegre és ez nem 1X mert van legalább 5 Helion, nos…asszem értitek mire gondolok, mondjuk helion ellen jó a Roach, mert az armored, de tir 1, 2 ben van más tömegben gyártható armored egység?(Jó felejtsük el az Ultreliszkeket most mert a játék elejéről beszélünk:) )

    U.I.: Bocsi az esetleges helyesírás hibákért, de már picit fáradt vagyok 🙂

    Reply

  • Encrypt

    |

    Válasz Liszkag #5 üzenetére:
    Az a protoss fej dúrva egy placeholder mi? Amúgy mondasz valamit a helionokkal, viszont nagyon jól kell elhelyezni az egységeket ahhoz, hogy dúrva legyen, és akkor sem fog úgy mészárolni mint egy kolosszus.

    Nah de megyek aludni egyének, aludjatok jól, álmodjatok szépeket és a transzcendens lény legyen véletek oO !

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Liszkag #5 üzenetére:
    hellion csak a linget nyírja ki gyorsan a többit nem.
    meg a roachot még ha nincs kifejelesztve neki a regen. ennyi.

    Reply

  • SzuL

    |

    én speciel többet vártam

    Reply

  • Westy

    |

    Akkor passzolhatod a kulcsod. 😀

    Viccen kívül kíváncsi lennék, mivel van problémád, miben csalódtál. Olvastam már a fórumon is.

    Reply

  • sweeping

    |

    Én teljes mértékben megvagyok elégedve, ez álmaim netovábbja.
    Zerg fajjal összesen egy gamet toltam de ott el is döntöttem köszönöm ennyi elég volt.
    Egyszerűen nem az én világom baromira nem tetszik ennyi.
    Ízlések és pofonok kérdése az egész

    Protossal viszont baromira tetszik rengeteget játszottam vele
    A terrán fajban pedig látok még fantáziát majd még játszok azokkal is valamikor egy keveset.
    De az biztos hogy maradok a protoss fajnál abban van a legeslegtöbb taktikai lehetőség:

    Először is ott a Chrono Boost képesség. Rettentően élvezem, rengeteg lehetőséget nyújt. Hiszen a fegyverzet fejlesztésének gyorsítására is használható, és az egyáltalán nem mind1 hogy mikor van kész.
    Vagy vegyük azt hogy nem vettél még obsot mert megfeledkeztél róla, vagy legyen bármely más oka ennek. Az ellenfél meg tételezzük fel megtámadott dt-vel. Akkor felgyorsíthatod a gyártását, és ez baromi sokat számít hogy mikor lesz készen az observer minden másodperc aranyat ér.

    Ott van pl a Phoenix Graviton Beam képessége, habár még nem használtam, de elég hasznosnak tűnik. Előbb vagy utóbb biztos kipróbálom ha olyan helyzet adódik.

    A sentry force field képessége is nagyon hasznos, megtudod védeni magad a támadásoktól, hiszen elzárhatod a feljárót. Addig meg még gyárthatsz unitokat. De lehet egyéb huncutságokra is használni.
    A Guardian Shield képesség is szuper.

    Nem is részletezném tovább, a protoss fajt imádom ennyi.

    Reply

  • Szabolcs85

    |

    Én bevallom, csalódtam, bár igaz, hogy ki kéne próbálnom, hogy tényleg nyilatkozhassak…

    De nem tetszik az, hogy egy csomó minden jó dolgot (Lurker, infested terran, a battlecruiser képességei közül egy pár, a „salvage”-funkció, stb.) kivettek a játékból. Eleve a Starcraft egyik legnagyobb hibája az volt, hogy nevetségesen kevés egység és képesség közül lehetett csak választani. És most is, KIVESZNEK egységeket és képességeket ahelyett, hogy BELERAKNÁNAK újakat. Úgymond a balance miatt. Hm.

    És az, hogy az auto-turret nem végleges egység, hanem csak 180 másodpercig tart… …ne, csak ezt ne… Egy rakás auto-turretet akartam majd használni.

    Na mindegy, minden csalódás ellenére jó játéknak néz ki… …nem úgy, mint a C&C 4, amit inkább nem is minősítek…

    Reply

  • Chob

    |

    Eszméletlen jó, de lesz ez még jobb is 🙂 . Amúgy valamiért olyan érzésem van, hogy ez lesz az első olyan blizzard game aminek a bétája nem lesz olyan hosszú, nem tudom miért ez csak egy megérzés.
    Amúgy ez a felugró kis reklám a szavazásban direkt van ott? mert manapság ez nagyon oda illik haha 😀

    Reply

  • Aston

    |

    Én nagyon meg vagyok elégedve a játékkal. Igazából nekem nagyon nehéz nyilatkoznom, mert ugye 3 év várakozás után akarva akaratlanul is kialakulnak az emberben a földtől nagyon elrugaszkodott elvárások.
    Abban biztos vagyok, hogy élvezem a játékot és ugyanazt a potenciált látom benne, mint anno az SC-ben és a War3-ban együttvéve. A multiplayer pörgős és tele van taktikai lehetőségekkel, és a battle.net bár még csak félig van kész, nagyon látszik rajta, hogy überkirály lesz.
    És van még egy pár dolo, amit nem is láttunk, például a singleplayer, ami 100% hogy nagyon durván jó lesz (az eddig látott videók alapján), és még mindig ott van a mapmaker amire ha rászabadul a megvadult közönség, akkor a jóisten se tudja milyen királyabbnál-királyabb játékok lesznek SC2-höz.

    Szóval jó lesz ez 🙂

    Reply

  • aarchie

    |

    Eszméletlen jó, nem bírom ki a megjelenésig!
    egy dolog ami nem annyira tetszett, a figurák hangjai, régen karakteresebbek, harsányabbak voltak (elsősorban a protoss és zerg egységek). Bár szerencsére zealot támadásnál azt a „röfögő disznó szétveri a mosógépdobot” hangot kivették 😀 Zene is jó, grafika is jó. Szal nálam 5ös

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    Hát én személy szerint jónak látom, sok dologban úgy érzem hű a nagyszerű elődhöz, de remélem azért még sokat változik majd mire „kész” lesz.
    Az utóbbi napokban rengeteg videót néztem, ahogy gondolom ti is, szeretném megosztani amit tapasztaltam, kíváncsi lennék, hogy aki játszik, hogy látja.
    Szóval ami először feltűnt a grafika. Nem tudom hogy csak a gagyi felbontás miatt-e, de nekem sok zerg épület nagyon gumi hatásúnak tűnt, persze nem a nagyon jól kinéző zerg lény a burok belsejében fickándozva, hanem pl a gázosépület, meg ahogy „kinyílnak” átalakulás végén.
    Aztán arra figyeltem fel, hogy azok az egységek amik kevesebb átalakuláson mentek át, gyengébbnek tűnnek. Gondolok itt a marrine csapatokra, akik kevésbé látszanak ütőképesnek a muta rajokkal szemben. Mintha csak gagyibb szervó ruhára futotta volna. Vagy pl az új formájú(ami mellesleg nem tetszik) archan. Ha jól láttam nem hogy nem erősítették, még gyengült is sebzésben, ugyanakkor amikkel fel kell venniük a versenyt, lingek, ultraliskek, nem kis erőssítésen mentek át… és igazából nem is tudom mi hasznuk lesz, ha ott az átalakult ling(eddig is problémás volt az 1ben az infterrákkal szemben, de azzal „ritkán” találkozott pvz-ben)
    Szintén meglepetés volt, hogy sok nagyszerű új egység, ránézésre már-már extra nerf erejű, de nem tud levegőbe lőni, pedig fegyvere okán elvárnánk tőle. Nekem úgy tűnt, hogy a blizznek nem kis munka lesz némelyik egység miatt a balance megalkotása, remélem azért sikerül majd.

    És végezetűl ami nagyon tetszett kis apróságok, hogy külön lehet dolgozóknak érkezési pontot kijelölni és külön minden másnak. Nem beszélve arról, hogy végre ennek megfelelő oldalon jönnek ki az egységek az épületből és nem mindig délen, ami egy fal építése esetén gyakran az „odakinn” az ellenség szájában volt.

    ui: elolvasva az azóta született hozzászólásokat: én szerettem a „röfögő disznót” 🙂 és valahogy a zenék is jobban tetszettek az 1ben(bár nekem ez nem akkora prioritás). Viszont amit sajnálok, hogy nem a régi jó overmind hang van a zergeknél, totál úgy hangzik, mint vmi női naga a w3tftből… kedvem támad mennni bosszút állni a nightelfeken 🙂

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Chob #16 üzenetére:
    Naná ez starcarftban is így volt.
    Fel is lehetett úgy emelni a factoryt hogy benne legyen egy tank és miután leteszed elkészül

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    javítsatok ki ha tévedek, de ez az 1ben is így volt. Mikor terra ütötte a templár arhívumot, gyorsan gyártó sorra tettem egy kiló dt-t, hogy azokkal legyártás után tovább folytathassam a munkásmészárlást. És az épületekkel is így van/volt

    Erről beszéltem(videó) hülye pukkanóling armada… poor archon

    Reply

  • Demotivator

    |

    Mikor jön újabb VOD? Már alig várom.

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Szal jelenlegi állás, van 24 csalódott és 348 elégedett oldallátogató. 93%-os tetszés.
    Blizzard, no comment.

    Reply

  • force

    |

    Lenne néhány kérdésem:
    1. lesze e olyan fórum vagy valami az oldalon, ahol össze lehet irni, hogy mik azok a dolgok amiket szeretnénk, hogy megváltoztassanak a játékban? amit aztán az illetékesek továbbithatnak a blizznek.
    2. Mikor lesz a kövi vod?:D
    3. Ez bugyuta kérdés, de nem tudom rá a választ: HA van ey kisebb seregem, akkor azt hogy küldjem rá az ellenséges seregre? Egyesével támadjam meg őket egy koncentrált tűzerővel, v mennyek a közelébe a csapatnak, és hadjam hogy az egységeim gyakják le őket?

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz force #21 üzenetére:
    3, ez nagyon sokmindentől függ. ha olyan unitjaid vannak, amik erősek és egyértelműen lealázzák a másik sereget, akkor simán attack move. ha kiélezett a harc, akkor focus fire, low hp-sok hátra, aztán vissza, stb stb..

    Reply

  • HBali

    |

    off:amikor meg szeretnék nézni egy replayt az sc2-ben akkor elkezd tölteni,majd azt írja hogy StarCraft II működése leállt.
    mi lehet a baj(win 7)?

    Reply

  • force

    |

    Válasz HBali #23 üzenetére:
    Nekem is ezt csinálja az asztali gépem. Valszeg azért, mert már régi és nem tudja futtatni a játékot. (1.8 GHz 1 mag) telepités előtt ki is irta hogy fika a gépem ehez a játékhoz:) A laptopomon jól fut, win7 alatt.

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Én egy kicsit csalódott vagyok. Miért kell a végén kivenni ilyen jó egységeket mint a lurker, kb az egyetlen aki „álcázott”. A másik, hogy ugye ez még optimalizálatlan verzió, mivel nekem minden full-on, shader low-n: 50 fps, shader medium: 20 fps, shader high:12 fps. Kicsit dúrvának tartom, mert megnéztem, a kártyám shader 3-at támogat, vagyis nem emulált. Tiberium Wars sokkal szebb, és folyamatos nekem. És a végére még annyit, szerintetek van bármiféle esély arra, hogy az épületeket kicsit erősebben szögletesítsék, ne ilyen gyerekes lekerekítésük legyen? Nekem nagyon nem jön be, szerintem csak olyan 1-2 px-es lekerekítés kéne a specular miatt.

    Reply

  • JaReL

    |

    Tetszik, de a véglegest még várom…

    Nekem zerg épületekkel van az a gondom, hogy nem látom rajtuk, hogy mennyire sérültek. A terran lángol, a proti szikrázik, de a zergnél hiányzik a SC1-es „ütőeres vérzés”! 🙂 Pedig láttam kb 20 HP-s Hive-ot egy Reaper támadás után, de nem tűnt megtépázottnak az épület… 🙁

    Banelingekről pedig itt egy vicces kis gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=5Qa6-BNDSlA&feature=player_embedded 😀

    Reply

  • Firebat

    |

    Válasz JaReL #27 üzenetére:
    Baneling Happens 😀

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Ncoreon találtam StarCraft képregény, erről tudunk valamit?? Me elég fasza…

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz JaReL #27 üzenetére:
    ez a banelinges videó nagyon durva

    Reply

  • JaReL

    |

    Válasz Chob #31 üzenetére:

    Nem tudnátok valahogyan szélesebb közönség számára elérhetővé tenni ezt a gameplayt? Ugyanis bétakulcs nélkül nem sokra megyek egy replay-formátumú fájllal…

    Reply

  • Balu5

    |

    Válasz JaReL #32 üzenetére:
    béta kulcs nélkül is tudsz replayt nézni, olvasd el ezt: *link törölve*

    Reply

  • Chob

    |

    Válasz JaReL #32 üzenetére:
    Már egy ideje lehet kulcs nélkül replayt nézni… 🙂

    Reply

  • blackbox

    |

    Lehetett volna egy olyan szavazati lehetőség, hogy Nincs kulcsom. Mert hát nézzünk körbe, hány embernek osztottak eddig kulcsot? Szerintem nem soknak. Nyílt bétát akarunk ! 🙂

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    Elképeztő, hogy már vannak egész életképes taktikák. Még 2v2re is, pedig alig van 1v1en kívűl bármi.
    Pl: terra barrackkal csinálgat addonokat, aztán mikor oda jut tank sorozatgyártás, míg a toss bevédte a közös bejáratot, az meg stalker mass, plusz némi közös harass az elején, stalker+reaper

    Egyébként egész sok a vita, hogy mi erős és mi nem, ahogy látom mindenki mást mond, ami szerintem jó jel, hogy nem együttesen mindenki úgy gondolja 1 vmi az imba

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.