StarCraft II Beta – Patch 1 (version 0.3.0.14093)

Astonkacser . Patch 1898

A Starcraft II béta első patch megérkezett, melyben rengeteg balansz változtatás van és egy kevés bugfix. Meglepő, hogy egy pár képességet kivettek a játékból és újakkal helyettesítették. A magyar fordítást Westynek köszönjük!

BALANCE CHANGES

TERRAN

  • Viking

The armor value for this unit in Fighter Mode has decreased from 1 to 0.
The damage done by this unit in Fighter Mode has changed from 6 (+8 armored) to 10 (+4 armored).

  • Reaper

The damage done from D-8 Charges has decreased from 40 to 30.
The delay between attacks for D-8 Charges has decreased from 2.5 to 1.8.

  • Orbital Command

The build time for this upgrade has decreased from 50 to 35.

PROTOSS

  • Observer

Gravitic Boosters: The cost of this research has decreased from 150 minerals and 150 vespene gas to 100 minerals and 100 vespene gas.

  • High Templar

Phase Shift: This ability has been removed from the game.
New ability: Feedback – Drains all energy from the target unit and causes damage equal to the amount of energy drained.

  • Colossus

The building pathing radius for this unit has decreased from .75 to .5625.

  • Mothership

Vortex: The energy cost of this ability has increased from 75 to 100.
Vortex: The target radius of this ability has decreased from 3.0 to 2.5.
Temporal Rift: This ability has been removed from the game.
Wormhole Transit: This ability has been removed from the game.
New ability: Mass Recall – Teleports all of the player’s units in the target area to the Mothership.

  • Nexus

Chrono Boost can no longer target allies.

  • Gateway

The build time of this building has increased from 50 to 65.

ZERG

  • Infestor

Fungal Growth: The damage done by this ability has decreased from 48 to 36.
Fungal Growth: This ability now prevents affected units from burrowing.
Neural Parasite: Functionality changed – The Infestor now channels this spell, which lasts 10 seconds or until the Infestor is destroyed. You can now target all units with this ability.
Terran Infestation: The ability’s energy cost has reduced from 50 to 25 and Infested Terrans now spawn 1 at a time.

BUG FIXES

Addressed an issue causing people to receive an “Internal Battle.net Error” message with their game client.
Muting your microphone will no longer cause your microphone to be turned off in the operating system once the program has exited.
Please note that the voice chat functionality has only partially been implemented. There are many known issues with voice chat that we expect to address in a future patch.
The “Medium” graphical settings were reconfigured to work better on appropriate machines. The video settings “auto-detect” functionality has been reset as a result.
Added a frame rate limiter to the game menus to prevent some graphics cards from running at higher frame rates than necessary.

A klikk után pedig a fordítás Westytől (köszi!)

TERRAN
Viking:
– Fighter Módban 1-ről 0-ra csökkent az armorja.
– Fighter Módban a sebzése megváltozott: régen 6 (8 armored ) most: 10 ( 4 armored ) (Most jobb páncélozatlan egységek ellen, és ugyan olyan erős páncélozottak ellen, tehát ez gyakorlatilag buff.)

Reaper:
– D-8 charege-dzsal való sebzés lecsökkent 40ről 30-ra.
– D-8 charege támadási sebesség változtatás: 2.5  1.8
– (A fórumon azt írták, hogy páncélozatlanokra ez 0.666 DPS növekedés, páncélozott épületekre viszont nerf)

Orbital Command:
– 50 másodpercről 35-re csökkent az építés időtartama.

PROTOSS:
Observer
– Gravitic Boost: A fejlesztés költsége 150 mineral 150 gázról lecsökkent 100 mineral 100 gázra.

High Templar
– Phase Shift: Kivették a játékból.
– Új képesség Feedback: Minden Energy-t elszív a célponttól és annyit sebez rajta, amennyit elszívott tőle.

Colossus:
– Közelebb tud elmenni az épületekhez (azt hiszem a build pathing radius ezt jelenti) .75ről .56-ra változtatták.

Mothership:
– Vortex: 75-ről 100-ra emelkedett az Energy költsége a képességnek.
– Vortex: Az aoe hatás területe 3.0-ról 2.5-re csökkent
– Temporal Rift: Kivették a játékból.
– Wormhole Transit: Kivették a játékból.
– Új képesség: Mass Recall: Gyakorlatilag az Arbiter magához teleportáló képessége. ú

Ezentúl nem lehet szövetségeseket Chrono Boostolni.

Elég kemény nerf: A Gateway ezen túl 15 másodperccel hosszabb ideig épül (45 -> 60)

ZERG:
Infestor:
– Fungal Growth: A képesség sebzése 48-ról 36-ra csökkent.
– Fungal Growth: A képesség megakadájozza a célpontjait attól, hogy burrowt használjanak.
– Neutral Parasite: Megváltozott a használata: Az infestor mostantól „channelezi” a spellt. Aki nem tudja ez mit jelent, a lényeg annyi, hogy amíg használja ő nagyjából iráyníthatatlan. 10 másodpercig is tart és ami a lényeg, hogy mindene fajta egységre hatásos.
– Terran Infestation: A képesség 50 helyett 25 Energybe kerül és egyenként spawnolnak az infested terranok. (Tehát visszakerült!)

BUFIXES
– Internal Battle.net Error üzenetet kiváltó hibát kijavították.
– Ha lenémítod a mikrofonodat, most már nem fog kikapcsolódni a windowsban, ha kilépsz a játékból.
– Mindenki vegye tudomásul, hogy a voice chat még sok bugtól küszköd: nem végeztek egyenlőre az implementálásával. Az is béta.
– A Medium beállítás újra lett gondolva, most már jobban fog futni közepes masinákon.
– Az „auto-detect” videó beállítás is újra lett konfigurálva ha jól veszem ki. „Has een reset as a result”.
– Kapott a bejelentkező egy FPS korlátozót, mert pár videókártya majdnem kiégett régebben, túl gyorsabb pörgette a vga-kat az elúszó battlecursier.


Comments (56)

  • butcher

    |

    Hát ez a mothership most félig arbiterré változott 😀

    Reply

  • Westy

    |

    Kewl.
    A fordítást megköszönjük! (akár a kommentekben)
    Megy mindjart, ne kezdje el más is, mert véletlen megduplázzuk. 😀

    Reply

  • Aston

    |

    #2: Egyelőre csak másold be ide légyszíves. Aztán majd ha lesz időm (vagy másnak), akkor majd berakjuk a hírbe. Köszi előre is!

    Reply

  • Darc1n

    |

    Érdekes, a javának örülök, a többiről még nem döntöttem el, hogy mit gondoljak.

    Egyébként nem tudom lepeccselni, ezt írja ki patch közben:
    The source data for a patch file could not be located. (Patch: „base\Mods\Liberty.SC2Mod\Base.SC2Assets\Assets\Effects\Protoss\BlinkIn\BlinkIn.m3”. Output: „Mods\Liberty.SC2Mod\Base.SC2Assets\Assets\Effects\Protoss\BlinkIn\BlinkIn.m3”.) (CopyPatchConverter::Repack)

    Pedig nem nyúltam bele (annyira :D) az MPQ-kba, legalábbis tuti nem írtam át semmit.

    Reply

  • Encrypt

    |

    OFF:
    srácok, kellemetlen hír a béta nélkül maradtaknak : http://war-lords.net/viewtopic.php?f=19&t=199&p=694

    Amúgy azt rebesgetik, hogy a razor 1911 team szaglászott a projectel kapcsolatban, hátha ők is be szálnak a cracking process be, reménykedjünk ^^

    Mellesleg van új blizzcast SC2 bétával Chris Sigaty val és D. Browder el^^

    Hogy, a post ra is írjak valamit, am, szerintem ez nem finomhangolás még, készültek is erre, már valszeg régen megvolt a feedback képesség, most megnézik azt is, a mothership átalakítás tűnik egyedül reálisnak, bár én csak repeket nézegetek és nem játszom szóval ^^”
    Amúgy tennap olvastam egy irc-n, hogy pro sc2 repek kerültek föl gosugamers.net-re, megleshetnétek ^^

    *EDIT: jelenleg a link törött, nemtudom, hogy ez véletlen egybeesés-e, de a hír mindenképpen tényként kezelendő, ha esetleg valaki más info csatornához jutna, az légyszíves majd linkelje…

    Reply

  • Westy

    |

    TERRAN
    Viking:
    – Fighter Módban 1-ről 0-ra csökkent az armorja.
    – Fighter Módban a sebzése megváltozott: régen 6 (8 armored ) most: 10 ( 4 armored ) (Most jobb páncélozatlan egységek ellen, és ugyan olyan erős páncélozottak ellen, tehát ez gyakorlatilag buff.)

    Reaper:
    – D-8 charege-dzsal való sebzés lecsökkent 40ről 30-ra.
    – D-8 charege támadási sebesség változtatás: 2.5  1.8
    – (A fórumon azt írták, hogy páncélozatlanokra ez 0.666 DPS növekedés, páncélozott épületekre viszont nerf)

    Orbital Command:
    – 50 másodpercről 35-re csökkent az építés időtartama.

    PROTOSS:
    Observer
    – Gravitic Boost: A fejlesztés költsége 150 mineral 150 gázról lecsökkent 100 mineral 100 gázra.

    High Templar
    – Phase Shift: Kivették a játékból.
    – Új képesség Feedback: Minden Energy-t elszív a célponttól és annyit sebez rajta, amennyit elszívott tőle.

    Colossus:
    – Közelebb tud elmenni az épületekhez (azt hiszem a build pathing radius ezt jelenti) .75ről .56-ra változtatták.

    Mothership:
    – Vortex: 75-ről 100-ra emelkedett az Energy költsége a képességnek.
    – Vortex: Az aoe hatás területe 3.0-ról 2.5-re csökkent
    – Temporal Rift: Kivették a játékból.
    – Wormhole Transit: Kivették a játékból.
    – Új képesség: Mass Recall: Gyakorlatilag az Arbiter magához teleportáló képessége. ú

    Ezentúl nem lehet szövetségeseket Chrono Boostolni.

    Elég kemény nerf: A Gateway ezen túl 15 másodperccel hosszabb ideig épül (45 -> 60)

    ZERG:
    Infestor:
    – Fungal Growth: A képesség sebzése 48-ról 36-ra csökkent.
    – Fungal Growth: A képesség megakadájozza a célpontjait attól, hogy burrowt használjanak.
    – Neutral Parasite: Megváltozott a használata: Az infestor mostantól „channelezi” a spellt. Aki nem tudja ez mit jelent, a lényeg annyi, hogy amíg használja ő nagyjából iráyníthatatlan. 10 másodpercig is tart és ami a lényeg, hogy mindene fajta egységre hatásos.
    – Terran Infestation: A képesség 50 helyett 25 Energybe kerül és egyenként spawnolnak az infested terranok. (Tehát visszakerült!)

    BUFIXES
    – Internal Battle.net Error üzenetet kiváltó hibát kijavították.
    – Ha lenémítod a mikrofonodat, most már nem fog kikapcsolódni a windowsban, ha kilépsz a játékból.
    – Mindenki vegye tudomásul, hogy a voice chat még sok bugtól küszköd: nem végeztek egyenlőre az implementálásával. Az is béta.
    – A Medium beállítás újra lett gondolva, most már jobban fog futni közepes masinákon.
    – Az „auto-detect” videó beállítás is újra lett konfigurálva ha jól veszem ki. „Has een reset as a result”.
    – Kapott a bejelentkező egy FPS korlátozót, mert pár videókártya majdnem kiégett régebben, túl gyorsabb pörgette a vga-kat az elúszó battlecursier. 😀

    Reply

  • Westy

    |

    Encrypt: Hibás a linked. 😀

    Reply

  • Sabika

    |

    Ezt a nexusos gyrsítást nem értem?
    Mindenre hat?Van hatótávolsága?vagy nincs?
    Mert a reppekben nem igen használják csak max az elején 2-3 szor????
    Akkor meg mért van benne a játékban!!!

    Reply

  • Westy

    |

    Chrono Boosterre gondolsz? Kb azzal nyomták a Zea rusht mindig a Protossok. Nagyon erős képesség. Most a 15 másodperces gateway épüléssel azért nagyjából megszűnt a probléma, ahogy hallom.

    De amúgy nem Nexus gyorsítás,h anem minden fejlesztés és minden egység gyorsabban épül.

    Reply

  • Encrypt

    |

    Válasz Westy #7 üzenetére:
    a site most halt meg, egy community irc még él, a dark blizzes, ugyebár:http://00.dy.fi/sc2c.php

    A link ismét megy, csekkold le, de az ircn is ez a téma, az első oldalon, mire megnézed lehet a másodikra vagy harmadikra csúszik oO

    Reply

  • Sabika

    |

    De ha gyorsítja az egység és fejlesztás gyártást akkor mért nem használják??
    mert csak az elején látom?
    MEg a másik ami furcsa hogy kevés a paraszt?
    Nem csinálnak annyit mint az sc1-ben??Ennek mi az oka?

    Reply

  • Darc1n

    |

    Válasz Sabika #8 üzenetére:
    Használják azt, csak lehet hogy nem látod. A lényeg, hogy ezt a „spellt” az épületekre tudod rátolni 25 energiába kerül, nincs cd-je. A lényeg, hogy olyan épületen hat csak, ami egységeket gyárt ill. fejlesztéseket csinál, a hatása pedig, hogy a folyamatot 50%-al meggyorsítja.
    Az alli chrono boost támogatást meg azért vették ki sztem, mert 2v2-ben kicsit durva amikor a P fogja és a T barrackjaira rátolja játék elején a CB-ot, aztán ömlenek a marineok ezerrel xD.

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Én is akartam postolni, de te gyorsabb voltál Aston 😛 Amúgy látszik, hogy a fiúk dolgoznak a balance-n.

    Reply

  • Darc1n

    |

    Válasz Sabika #11 üzenetére:
    Mégis milyen parasztra gondolsz? Ez nem sakk..

    Reply

  • Encrypt

    |

    Hmm, most arrról folyik a dolog, hogy a singleplayer crack nak annyi csak, a b.net emun továbbra is gőzerővel folyik a munkálat /sigh…

    Reply

  • Sabika

    |

    Probe drone scv gyártása és száma elenyésző!!az sc1-hez képest probok száma kb 20-30 db az sc1-be azért ennek a duplája ha nem több szokott lenni!!

    Reply

  • Westy

    |

    Sabika: fos replayeket néztél.

    Reply

  • Rokalesocipo

    |

    Válasz butcher #1 üzenetére:
    Ja, a high templar meg félig dark archonná. A feedback a dark archon képessége volt, arról nem is beszélve hogy a feedback a wcIII-ban is benne volt. Mi értelme kivenni új képességeket és berakni helyettük régieket?

    Reply

  • Worlon

    |

    Válasz Encrypt #15 üzenetére:
    Egyenlőre nem is értem SinglePlayer cracknek mi értelme lenne…
    Gondolom az átvezető animációk meg SP sok sok eleme nincs még benne a beta-ban.

    Reply

  • Sabika

    |

    akkor linkelj be egy faxa replay-t amiben agyon és folyamatosan használja a protoss!!!!!!!

    Reply

  • Westy

    |

    #19: Mert azok a régiek lehet, hogy jobban működnek.

    Reply

  • Darc1n

    |

    Válasz Worlon #20 üzenetére:
    Nincs hát, a crack ez esetben azt jelenti, hogy offline el lehessen indítani egy játékot gép ellen és elvileg akkor a Single Player is játszható lesz ha bekerül a játékba. De ez csak elmélet, ha lesz is crack, azt más oldalakon kell megtárgyaljátok vagy privátban, mert ellenkezne az oldalunk és a Blizzard által felállított szabályzattal.

    Reply

  • Darc1n

    |

    http://forums.battle.net/thread.html?topicId=23425374070&sid=5010
    Magyarul előfordulhatnak fájl meghibásodások (nem tudom, hogy én nyúltam-e rossz helyre, vagy más idézte elő), akinél hasonló probléma merül fel, installálja újra a játékot, de figyeljen oda, mert az Uninstall kérdés nélkül törli a dokumentumok mappádból az sc2-es fájlokat, magyarul mapokat, replayeket stb.. Akinek ezek fontosak, készítsen róluk mentést mielőtt eltávolítja az sc2-t.

    Reply

  • Rokalesocipo

    |

    Válasz Westy #22 üzenetére:
    Új egységek régi képességekkel. Azért újítani sem ártana. Ha ennyire odavannak a régi spellekért, akkor hozzanak vissza több régi egységet. Hozzák vissza a Dark Archont annak mind control képességével együtt. Azért az nagy volt, mind control egy scv-re és máris 2 fajjal nyomultál, vagy 3mal ha találtál még egy drone-t is. Egyébként nekem az új dropship se tetszik, nagyon idétlen ahogy ott repdes a marine-ok után és zöld gyógyító sugarat lő rájuk. Szerintem a medic jobb volt, jó képességei voltak. Nagyon gyorsan gyógyított és ha elég medic volt akkor úgy is átvészelhettél egy nagyobb csetepatét, hogy alig vesztettél marine-t.

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    Kár hogy a mothership elvesztette a magát teleportálási képességet… akkor lett volna csak igazán mobilis a protoss sereg. Teleport és mass recall.
    Már látom ahogy a zerg úgy hív magának erőssítést, hogy parazitázza a támadó mothershipet… jó lesz.

    Érdekes ez a hightempes mana burn, kíváncsi leszek mennyi haszna lesz. De fura, hogy a stormon nem változtattak, egyszerűen nem látom értelmét ebben a formában a colossus mellett.

    És mi van ezzel az infestorral, most akkor ha életet szív, akkor nem áshatja be magát a célpont? Ez azért kell, mert különben ha nem látja nem is működik? És mi van, ha láthatatlanná válik?

    Reply

  • Westy

    |

    A fungal growth nem az életszívás, hanem az aoe lassítás + sebzés.

    Reply

  • Balu5

    |

    bakker patch után nem lehet régi replayeket nézni 🙁

    edit:
    mégis lehet, újraindítja a régi klienst 🙂

    Reply

  • TavariS

    |

    Sabika: chrono boost alap, végig használni kell, az már más kérdés, hogy sok játékosnak nincs rá még apm-e. Ennyi, még lámulgat a nagy többség(néha én is :D).
    Parasztot pedig úgy vesszük mint sc1-ben, aki nem így teszi magára vessen. Velem is volt olyan, hogy toss ellen játszottam, ő alig vett parasztot én szarrá makróztam, majd amikor bementem 5ször annyi roachal/hydrával/banelinggel mint ahány stalkerje volt, akkor beírta hogy imba a zerg és kilépett. Replayt visszanéztem, expenként volt kb 13-15 szedője, nekem a duplája.

    Reply

  • god

    |

    #14

    SC szakzsargonban parasztnak hívják; érdekes, hogy a sok butasága közül pont ebbe kötsz bele, amibe egyáltalán nem kellene.

    Reply

  • Sabika

    |

    Szerintem nem kérdeztem butaságot!!Csak nincs kulcsom és azért replayből elég nehéz kinézni mi is a helyzet!!

    Reply

  • god

    |

    Ezért is írok egy cikket esport szemszögből, mert tök nyilvánvalónak kellene lennie – replayektől függetlenül – hogy folyamatosan veszed a parasztot, egyszerűen nincs vége. Nem azt mondom ezzel, hogy folyamatosan 5 db-nak be kell lennie nyomva a Nexusban vagy CC-ben, hanem mindig figyelnie rá, hogy növekedjen a számuk, mert az expek megnyitásakor azonnal minél több dolgozóval kezdeni is kell a kitermelést. Nincs rá idő, hogy az expre elköltött nyersanyag azonnal ne kezdjen megtérülni.

    Az, hogy a játékosok egy jelentős része az ilyen alapvető dolgokkal nincs tisztában, az az ő hibájuk, és nem a játékmechanika változott meg.

    Reply

  • Shakuras

    |

    TUTTAM HOGY A FEEDBACK NÉLKÜLÖZHETETLEN ÉS VÉGÜL CSAK BELETETTÉK! ÉREZTEM KIRÁLY!!:D

    Válasz Darc1n #14 üzenetére: Milyen parasztokra gondolsz? Azok gyalogok a sakkban. Ha kötekedsz akkor legalább tudd is mit irsz.
    Amugy ugyanolyan szleng a paraszt az sc-ében mint a sakkban.

    Reply

  • HuNt3r15

    |

    Huha, eléggé lecsapott a nerf bunkó, mondjuk én örülök hogy a reaper nerfelve lett, annak meg pláne hogy az observer olcsóbb, a geatwayt megértem de nem örülök neki.

    Reply

  • JaReL

    |

    Ez mind szép és jó… Talán korai még kérnem, de akinek van béta kulcsa, az írhatna valamit arról, hogy ezek a gyakorlatban mennyire hasznos változások, mennyiben változik meg a játékmenet tőlük? (Pl megy-e még így is a zea-rush?)

    Ami azért feltűnt, hogy ahelyett hogy a Roach burrow-mozgását balanszolták volna, inkább a másik két faj detektorait (Orbital Command, Observer) buffolták… 🙂

    Szóval a kulcstalanok várják a konkrét infokat!!! 😉

    Reply

  • Solarian

    |

    A Roachhoz hozzá se nyúltak…

    Hm…

    Pedig biztos tucatjával kiabáltak az emberek egy roach nerfért a fórumon…

    Reply

  • TavariS

    |

    #35
    Igazából fölösleges nerfelni a roachot, már megtanulták fogni a protossok, terran ellen meg eddig sem vették mert ott a baneling a király.

    Reply

  • overmind

    |

    Válasz Solarian #35 üzenetére:

    Jaja, meglepődtem én is, hogy a Roach-t nem nerfelték, érdekes… de ami késik, nem múlik xD
    Bár én a legtöbb energiát szerintem majd a zergbe ölöm, az 1ben az jött be nagyon. Tehát én mondjuk egy roach nerfnek nem örülnék abból a szempontból, hogy a zerg a kedvencem… de viszont most nézegettem a zerg gameplayeket és hát, jelenleg tényleg szinte csak azt látom, hogy mass roach azt csá, ebből a szempontból meg örülnék ha kicsit gyengítenék.

    A meet the zerg videó után pont mondtam havernak, hogy az infestort így ránézésre picit kevésnek érzem, de a mostani változásokkal lehet mégiscsak jó lesz az:)

    Reply

  • god

    |

    #34

    Igen, változott a játékmenet, ha befejezem még ma kerül ki róla cikk. A protoss nerfel pl. megölték az early mothership techet, mivel a wormhole transitra épült. A mass recall jó képesség, de a WT-vel együtt tényleg OP lenne, más kérdés, hogy a csere nem érte meg. A temporal rift haszontalan volt és felesleges is (másrészt szinte ugyanolyan animációja volt, mint a sentry guardian shieldjének, szóval jó hogy kikerült a játékból), az energiát inkább vortexre költötted, aminek eddig sem volt túl nagy range, pl. a viking simán kimikrózta az MS-t anélkül, hogy rá tudtad volna dobni; most meg drágább is lett és kisebb a radiusa, szóval ez nagy szopás tossnak. Az Arbiter szerepét meg nem fogja átvenni recallnál, mert drága, nagyon lassú és csak egy lehet belőle. Nem értem minek ez a korlátozás, legalább nem lenne „hős jellege” és használható is lenne végjátékban több recall-al.

    Most csak arra jó, hogy otthon álljon és ha támadnak, akkor hazarántsd a sereget illetve ha mákod van vortexel lassítod egy kicsit az ellenfeled. Hát finoman fogalmazva nem OP.

    Reply

  • Cpt.Collins

    |

    #37: A Z-nél mass roach hydrát látni, néha egy két ling vagy muta, T-nél CSAK marine marauder medievac, azaz triplaM kicsit megfűszerezve tankkal vagy vikinggel, a P pedig az egyetlen számomra ahol van unitkeverés és sok unitot látni. A Zergnél is előfordul én pl láttam már 2v2ben mass banelinget hát szép kis bumm volt mit ne mondjak. De a Terranban csalódtam ezen a téren hogy mindig csak marauder marine marauder marine.. kicsit kiábrándító..

    Reply

  • god

    |

    #39

    Lehet változatosan terrant játszani, csak az emberek 90% nem meri vagy nem tudja. Terrannal látni jelenleg a legkevesebb pro játékost (személyes tapasztalat).

    Reply

  • Westy

    |

    #38: Szerintem – elméletben – halucinationnel megfejelve lehet majd recallozni vele az ellenfél bázisára.

    Reply

  • god

    |

    #41

    Sentryt, dark templart, observert, carriert és mothershipet nem lehet létrehozni hallucinációval. Meg nem is úgy működik, mint régen, hogy rádobod egy unitra a spellt és másol, hanem bármilyen protoss egységet megteremt alany nélkül a fentiek kivételével. Csak az ellenfél megtévesztésére jó szerintem a techeddel kapcsolatban, bár jelenleg még azt sem tudják sokan, hogy mi ellen mi jó. 🙂

    Ravennel jó taktikák vannak, én is írok párat.

    Reply

  • Westy

    |

    #41: Ezt nem vágtam. Akkor felejtős.

    Reply

  • skarlight

    |

    Hy
    nekem az lenne a problémám hogy a patch után ugyanaz az error jött ki nekem is, mint #4 Darc1n-nak
    viszont újratelepítés után (és után cache berakása stb….) meg egyáltalán nem tudok replayt nézni.
    Ha megnyitom a replay file-t, elvisz ugyanoda, mint ha egyszerűen a starcraft2.exe parancsikonját nyitottam volna meg

    any solution? ^^

    Reply

  • Westy

    |

    Úgy néz ki kapott egy hotfixet a téma és most már nem lehet ezzel a módszerrel replayt nézni.

    Nemsokára kiderítem mi a helyzet, addig is be patient és mailen intézzük a dolgokat.

    Na, végig próbálgattam a dolgokat.

    – régi is új repeket is lehett nézni továbbra is.

    Tehát van megoldás, de a kényelmes út sajnos nem működik, gyakorlatilag kicsukták a kulcs nélkülieket teljesen a bétából. Megoldásért e-mail rám, akinek ez a gondja. (westy66@gmail.com)

    Reply

  • skarlight

    |

    mondjuk viszont a patchelés nélkül még ugyanúgy lehet replayt nézni, de azért mégis jobb újabbakat 🙂

    Reply

  • Promie Motz

    |

    #48, az scv nem kezdi el építeni a barackot, mert nincs meg hozzá a követelmény. Tehát talán CC-t tudna építeni, de már Barackot sem (gondolom, ahhoz kell CC). Az inf terranok pedig még ekkora tömegben is gyengék, és még meg is halnak… tehát még tölteléknek sem tűnnek jónak.

    Reply

  • Westy

    |

    #49: Ahhoz képest azért a fél bázisát elviszik a terrannak..
    Az, meg hogy barrackot nem építhetsz nem nagy szám. Ha le tudsz rakni egy CC-t akkor onnantól tiéd a faj.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.