PvZ proti earliexp

84Noname . VOD 1429

Broodwar taktikák is néha elég jól működnek. Ez a proti megpróbálkozik egy earliexppel, forge-al kezd és cannon-oz a natural előtti szűkületbe, és már rakja is a nexet. Most belinkelem a két videót, és a spojleres részt meg azok alá fogom írni !


A magam részéről elégé hazárdírozásnak tartom ezt a proti taktikát, legalábbis ha így van kivitelezve. Én biztos, hogy raktam volna egy pilont a hátsó bejárathoz. Ha az első támadása helyett a torlaszt célozza meg a zerg, akkor elég nagy bajban lett volna a proti. Az első támadás fogásánál is szerencséje volt a protinak, az épülő pilonra azt hitte a zerg, hogy cannon, és nagy bőszen elkezdte szedni az első pilont. A fal az viszont tetszett 2 cannonnal megfogni ennyi zerg rócsot… az kemény. Hidra sokat késett… sajnos nem látni mikor rakja a dent. 3-4 hidra + queen elég is lett volna…


Comments (18)

  • Mr.Gumby

    |

    Rossz volt nézni a zerg bénázását 🙂
    Ezt bizony simán kellett volna nyernie, kapásból le kellett volna zúznia a protosshoz vezető másik bejáratot és már akkor instant win.

    Reply

  • peoplecanfly

    |

    😀 Nem tud valaki valami linket adni ahol vannak ilyen start taktikak, vagy egyaltaln valami taktik? Mit kel leloszor rakni stb.
    Meg ahol megtalalom az ilyen ‘alapfogalmakt’ mit pl. miazaz earliexp.
    Jóljönne egy kis help, hogy vére letudjam győzni a gepet :D.
    sc1-sc2 re egyarant.. gondolom sok kulonbseg nincs 2 taktikaja kozt

    Reply

  • Boci

    |

    Egyetértek, a zerg borzasztó bénán tolta.

    Reply

  • puebla90

    |

    Sorry off: nemenged be az iccup van valami karbantartás? vagy csak engem szivat?

    Reply

  • 84Noname

    |

    Ez az az eset, amikor erővel akar valamit megoldani a zerg… Arra kíváncsi lettem volna, hogy mi történik, ha bw-s válaszként zerg kettőt expel…
    Különben a végén még visszafordíthatta volna… de Proti nagyon figyelt voidokra. Amikor a zerg hidrával a hátsó bejáraton bement, akkor voidokat épphogy elkerülte… Ha beléjük fut, akkor p kapaszkodhatott volna megint.

    #2 : Biztos vannak külföldi siteokon. De nagyon nem kell keresgélni a leírásokat. Nézni kell vodokat meg repeket. Illetve próbálgatni… Játszva tanul meg mindent az ember a saját kárán. Pl én sokáig nem tudtam mit kell a banshee + bio ellen tolni… 3-4 gamét is így elvesztettem mass stalkerrel. Aztán egyik gémben vettem egyetlen egy darab fenixet kipróbálni és gg.

    Reply

  • Kenobi_Hun

    |

    Válasz peoplecanfly #2 üzenetére:

    vagy ha mégis leírásokat akarsz olvasni akkor googleba beirod hogy starcraft tactics…
    kezdésnek itt van 1: http://avance70.tripod.com/starcraf.htm

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Kenobi_Hun #6 üzenetére:
    ez .. régi. eleve 150 mineralos poolt ír, ami azért nem 1-2 éve volt 🙂

    Reply

  • Zedas

    |

    #3: Boci, te a Blackhole-os Boci vagy?

    Reply

  • Boci

    |

    Bizony:) Szia Zedas:).

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Boci #9 üzenetére:
    A Blackhole az Armies of Exigo / Mark of Chaos-os Black Hole Games-t fedi? 🙂

    Reply

  • Boci

    |

    Igen 🙂

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Boci #11 üzenetére:
    Akkor gratula. A magyar játékfejlesztés utolsó mentsvára vagytok 🙂
    Egy pár kérdést ha megengedsz 🙂 (Bár gondolom a többségére a választ NDA tiltja 🙂 )
    – Mennyire volt sikeresnek mondható eladás szempontjából az AoE illete a MoC? (Gondolom utóbbi nem ment annyira rosszul ha kiegészítővel is megbíztak titeket)
    – Mennyire szoros a Digic-kel a kapcsolatotok? (Ha jól rémlik egy irodaházban vagytok)
    – Milyen minőségben dolgozol a Black Hole-nál?
    – Dolgoztok-e most valamin és mi az? 🙂 Vagy legalább csak annyit hogy RTS-e 🙂

    Reply

  • Boci

    |

    Természetesen dolgozunk most is, de ugye még nincs bejelentve, szóval én sem beszélhetek róla. Én lead game designer vagyok jelenleg és voltam is a korábbi projectjeinken. A Digiccel már nem vagyunk egy helyen de a kapcsolat továbbra is szoros, mivel belőlünk nőttek ki :).
    Eladásokkal kapcsolatban nem tudlak megcáfolni, nyilván azért volt kieg mert nem ment rosszul :).

    Reply

  • Maverick

    |

    Újabb Off Boci részére:
    Infos gyerek vagyok és mint az összes ilyennek az a nagy álmom hogy játék fejlesztő leszek. Azonban az egyetem előadásain belül nem sok ilyen előadást talál a tanyáról jött gyerek.
    Hol érdemes és mivel elkezdeni? Milyen fejlesztő környezetben íródnak a játékok, illetve egy ilyen kicsit intim kérdés, mennyire lehet megélni belőle magyarországon?

    Reply

  • Boci

    |

    Attól függ milyen játékfejlesztő szeretnél lenni :). Vannak designerek, coderek, 3d grafikusok, concept art rajzolók vagy éppen project managerek :).
    Ha programozó szeretnél lenni, akkor C++. Megélni meg az átlagosnál jobban lehet belőle szvsz.

    Reply

  • Mr.Gumby

    |

    Válasz Boci #13 üzenetére:
    Valahogy számítottam a válasz mérsékelt információtartalmára 🙂
    Azért kösz! 🙂

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    Boci részére:
    Igazából én annyira nem figyeltem, hogy ki mit csinált, mondhatni nem vagyok képben, de ha már így felvetődött, akkor muszáj gratulálnom a játékaitokhoz, úgy hallottam annó az AoE nem volt annyira kapós, de nem értettem miért. Én személy szerint a legkedvencebb játékaim közé sorolom, sc és w3 közé. Szóval köszönöm nektek hogy van a játék 🙂 És remélem egyszer még azt is megérjük, hogy folytatása lesz.

    Reply

  • Boci

    |

    Köszi :).
    Igazából egyetlen oka volt, mégpedig a gyenge és gyakorlatilag nem létező marketing.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.