Egység táblázat koxamantól

L4.ZsukoV . Leírások 2312

Szerencsére sok szorgos tagokkal vagyunk megáldva, akik kiveszik a részüket a munkából és segítenek minket, hogy legyen mivel elütni az időnket míg a helyreáll a battle.net, és vissza nem mehetünk játszani… Itt van például koxaman által készített egység táblázata: (update: Javított változat!)

Starcraft_2_Beta_koxaman

Megjegyzés: Ez a táblázat csak a jelenlegi verzióra érvényes! Ahogy jönnek az újabbnál újabb patchek, ez annál inkább előfordulhat, hogy meg fognak változni az eddigi adatok…


Comments (26)

  • triazz

    |

    „Protoss”, de amúgy köszi 🙂 ! Szerintem ennek a táblának a bemagolása alap dolog annak, aki kicsit komolyabban akar játszani.

    De, nem azért van benne sok hiba:
    HT kimaradt, colo nem hiszem hogy nem armored, zealot az bio és light is egyben…stbstb. (vagy ezeket én tudom rosszul? 😀 )

    Reply

  • csimpi

    |

    Érdekes, immortalnak sztem azért jóval nagyobb a dps-e, persze armoredre de nem is lényeges a light egység sebzése mert nem arra való. Void raynél is a „full-rota” a lényeg stb. / No offenz. /

    Kössz a táblázatot, gz, gj 🙂 Még egy build time/dps lenne érdekes adat sztem.

    OFF: Vége a LOST-nak 🙁 kénytelen leszek heti 3 VOD-dal többet nézni hogy pótoljam a hiányát 😀

    Reply

  • DJackson

    |

    a csóka protestáns biztos

    Reply

  • Aston

    |

    Jaj ezt már olyan régóta ki akartam rakni, csak mindig elfelejtettem. Még szerencse hogy továbbítottam a hirbekuldore.

    Reply

  • razieel

    |

    Biztos hogy a Protes Colosssus armorja light? megint szemetet raktok ki >_<

    Reply

  • MHz

    |

    A colo az armoured-massive. de igazából ami nekem szemet szúrt az a lényeges apróság, hogy nincs kint, hogy hányat lő. Pl a reaper ugye 2-t vagyis tulajdonképpen early gameben ugye 18at sebez egy körben. És persze a thor légi sebzését is más színben tünteti fel a tény, hogy 4et lő egyszerre etc, etc. Valamint az armor is hiányzik és persze hogy mennyi armor illetve sebzés növekedést csinál 1-1 upgrade.
    Nem rossz egyébként. önszorhalom 4es. Csak kicsit jobban utána kellene nézni a dolgoknak.

    Reply

  • koxaman

    |

    hellosztok nos köszönöm az észrevételeket neki is álltam a javításnak mint MHZ is írta sajnos igaz hogy nem tudom melyik egység mennyit lő egyszerre így az változtat a dps értékén. Az ilyeneket írjátok le köszi 🙂 és be rakom a friss táblát ide ha hasznos nak találjátok főleg a kezdőknek.

    üdv koxaman

    Reply

  • AdamoA

    |

    Válasz koxaman #7 üzenetére:
    Mondanám, hogy ott a wiki de az nem a legfrissebb 🙂
    Így azt mondom: http://sc2pod.com/wiki/Main_Page

    Na és ha itt pl megnézed a reaper-t, akkor tekerj lentebb és ott lesz egy doboz: weapons felirattal.
    Ott az első sor: Attacks 2 ami azt jelenti, hogy 2-t lő 🙂

    Reply

  • aminemfoglalt

    |

    szép kis táblázat, én mindig szerettem az ilyeneket, összehasonlítási alapnak kítűnőek. Bár a hibák kijavítása és a felsorolt dolgokkal való bővítés mellett én egy összetettebb táblázatnak még nagyobb hasznát venném. Remélem mikor kijön a játék és már tudjuk a nagyjából végleges(patchek ugye akkori s lesznek) adatokat, lesz majd egy táblázat, amiben jó formatervezés mellett, könnyen összehasonlítható egy egység/épület minden adata. Gondolok itt a mozgási sebességre, fejlesztési hatásokra, költségre, ect.
    Persze tudom, nem lehet minden adatot jól táblázatosítani, de azért egy ilyen tud segíteni, microban, bo-ben, szóval csak annyit mondhatok, hojrá

    Reply

  • koxaman

    |

    Na végeztem a táblával kijavítottam a hibákat remélem mindenkinek megfelel ha bármi gond van vele írjátok meg és javítom illetve szívesen várok építő jelleg gondolatokat. Mindig fogom frissíteni a listát ez jelenleg a Patch 13 (version 0.15.0.15449) hez igazodik.

    http://web.t-online.hu/koda41/emailtar/Starcraft_2_Beta_koxaman.jpg

    üdv koxaman

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz koxaman #7 üzenetére:
    Én a helyedbe beletenném azt is, hogy melyik egység területsebző (mondjuk egy X-et teszel mellé, vagy valami) és csinálj egy oszlopot, amibe beleírod, hogy mennyi a DPS-e az adott egységnek „bonus unitok” ellen, ha ez a DPS eltér a simától (PL: immo DPS-e más lightra és más armoredre). Ezt mindenképp írd bele, mert így elég csalóka a DPS adat, hisz egy immo lightra szar, armoredre kiváló, szóval mindenképp érdemes lenne ezt feltüntetni.

    Reply

  • Rayman

    |

    Válasz triazz #11 üzenetére:
    A DPS nem maga a tamadas nagysaga, hanem 2 tamadas kozti eltelt ido, vagyis az Imonal ugyananyi ido telik el ket lovese kozt, legyen a celpont barmi, csak lightnak 2x20at vesz le, mig armorednek 2x(20 30)at.
    #10
    Eloszor is koszonjuk a tablazatot.
    Masodszor jo volna ha fel lennenek tuntetve a speed upgrades sebesseguk a unitoknak ha van.

    Reply

  • csimpi

    |

    Válasz Rayman #12 üzenetére:
    A dps=demage per second szóval sebzés per másodperc 🙂

    #10 koxaman: Alakul a hotkey jó5let volt 🙂

    Reply

  • koxaman

    |

    Válasz csimpi #13 üzenetére:
    köszi így mar szerintem egész korreket, de ugye pl ht nem nagyon lehet számolni illetve a void r. se annyit tudtam tenni hogy oda írtam hogy mennyit növekszik. illetve protosnal a shild armor meg a sima armor ugyan az.

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz Rayman #12 üzenetére:
    1.: DPS= damage per secondum (vagy second), avagy mennyit sebez az egység másodpercenként. Ez függ a sebzéstől és a támadások közti időtől, vagyis más a dps lightra és más armoredre.
    2.: Az immo nem 2-t lő, csak egyet (kicsit csalóka az animációja, mert valóban két ágyúból lövöldöz, de az csak egy lövésnek minősül). Bebaszna, ha armoredre 2*(20 30)=100-at sebezne :D. Lightra 1*20-at, armoredre 1*20 30-at.

    (Amúgy, miért nem lehet plusz jelet írni? Nem jeleníti meg a kommentben)

    Reply

  • koxaman

    |

    Válasz triazz #15 üzenetére:
    immortalnal 1 van feltuntetve hogy annyit lő, az armoredre megletrehozok egy masik tablat, amugy amu immortalnal ugy nez ki hogy Light 1*20 Armored 1*50 üdv

    Reply

  • triazz

    |

    Válasz koxaman #16 üzenetére:
    Nem, te jól írtad, mert a táblázatodban 1 lövés szerepel immonál, nem kettő.

    Reply

  • csimpi

    |

    Válasz koxaman #14 üzenetére:
    Void ray 25öt sebez armored ellen(2es szinten) sztem ezt írd mert főleg erre használják és gyorsan beindul szóval csak ez számít, immortalnál is 50et. Az alap leírás jó a DPS-nél számolj ezekkel. HT-t jól írtad.

    A pajzsnál nem tudom mire gondolsz 🙂 protossnak 3 van alap/páncél(armor)/pajzs(shield), külön lehet mind fejleszteni és ha jól tudom a sebzés ugyanannyi pajzsra, mintha már lement csak a típus számít light/armored/stb.

    Reply

  • csimpi

    |

    Válasz koxaman #19 üzenetére:
    „Damages all enemy units in line of fire.” Szóval területet sebez, ami a tűz útjába kerül, linear splash mint a colossusnál.

    Reply

  • koxaman

    |

    Válasz csimpi #20 üzenetére:
    azt külön nem tüntettem fel de a fejlesztese a helionnak kifért szerintem és a fejlesztésnél már ez egyértelmű, majd várom a véleményt 🙂 csimpi

    Reply

  • MHz

    |

    Válasz csimpi #18 üzenetére:
    Elkezdtem szövegesen leírni, de az úgy nem lesz jó 🙂
    Szóval nézzünk egy példát.
    Zealot
    0/3/0 – vagyis a fegyó tök mindegy most, az armor up 3 a shield upgrade 0
    Zergling (nem tudom miért akarom mindig zerglinknek írni/mondani :D)
    0/0 – vagyis semmi fejlesztés és ekkor 5öt sebez.
    Tegyük fel hogy elkezdi ütni azt a zelát. Ne nézzük, hogy egyedül még a shieldet sem képes leverni 😀
    De amíg a zela shieldje fenn van addig bizony 5öt sebez amint azonban a shield „lemerült” és már a „húst” üti akkor bizony már csak 1-t sebez rajta, mert alapból van 1 armorja a shield alatt + 3at ráfejlesztettél akkor az 4 minusz 😀
    Bár megjegyzem, ha csak alapból 1et sebezne ling akkor akárhányra gyúrhatsz bármit az nem fog csökkenni 😀

    Reply

  • Rayman

    |

    Válasz triazz #15 üzenetére:
    Tudom minek a roviditese es azt a 2est nem arra ertettem hogy kettot lo(a csovei miatt) hanem az ket kulon tamadast jelent.

    Reply

  • csimpi

    |

    Válasz koxaman #21 üzenetére:
    Szerintem jó lesz 🙂 bár főleg a protosst néztem.
    megj: Ha a „DPS” feliratot kiveszed a dps mögül elég sok helyet tudsz spórolni.

    #22 MHz: Aha thx:)

    Reply

  • koxaman

    |

    Válasz csimpi #24 üzenetére:
    igaz 🙂 bar fektetve így is simán nyomtatható 🙂

    amugy egy off kérdés batlecruiser t mivel lehet jol megfogni zergel ? infestor es corruptor ?

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz koxaman #7 üzenetére:

    Én erre csak annyit tudok mondani, hogy rettentően köszönöm/köszönjük a fáradozásaidat!!!! 🙂
    Nekem nagyon jól jön ez a kis táblázat, jól átlátható és minden benne van ami (nekem) kell.

    Üdv, Depyangel.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.