Starcraft 2 megainterjú David Kimmel és Chris Sigatyvel!

DACA . Interjú 1341

Az alábbi interjú a 2011-es BlizzCon-on készült még október végén, amikor koreai újságírók kérdezték David Kimet és Chris Sigatyt a játék jelenlegi balance kérdéseiről, illetve a már készülő Heart of the Swarm kiegészítőről. Az interjú a napokban lett angolra lefordítva TL-en, úgyhogy most eljött az idő a magyar változatra is.

Kérdés: A balancért felelős csapat tagjaként hogyan vélekedsz jelenleg a Starcraft 2 balance-ról?
David Kim: Rengeteg információt gyűjtünk össze a balance-ról a laddereken. A koreai top ladderben a Terran túlságosan erős Protoss ellen. Európában a Zerg dominál Protossok ellen. Mindent összevetve, a Protoss gyenge, míg a Terran és a Zerg körülbelül egy szinten van. A GSL-ben a Terran tűnik a legerősebbnek, de ez nem biztos hogy így van más külföldi versenyeken. Ezek miatt nagyon óvatosnak kell lennünk balance kérdésben. A következő patch-ben a Terrant és a Protosst szeretnénk tovább balance-olni.

Kérdés: A match-making a battle.net rendszerében a játékosokat általában 50% körüli győzelmi arányon tartja a ladderen. Hogyan éritek el ezeket a következtetéseket?
David Kim: Minden, amit kapunk, csak számok. A match making lehet hogy 50-50 összességében, de például PvT-ben a Terranok dominálnak 65%-ban. Más módunk is van ezeket a számokat összegyűjteni és levonni a következtetéseket.

Kérdés: A Starcraft 2 kiegészítőjében (Heart of the Swarm), az olyan egységek, mint a Mothership vagy az Overseer, eltűnnek. Másrészről pedig a játékosok csak egy Thort gyárthatnak majd a HotS-ban. Mit gondolsz ezekről?
David Kim: Ha kivesszük ezeket az egységeket a játékból, aztán látjuk majd meg, hogy ezeket milyen gyakran használják majd. A Terrannál az összes egységet általában használják a játékosok, ezért ott nem akartunk egységet kivenni. Ahelyett, hogy gyengülne a Terran, inkább új egységeket adunk a többi fajnak, hogy még több taktikai lehetőségek lehessenek majd 1-1 játékban.
Chris Sigaty:
Azért azt még fontos megjegyezni, hogy a játékosok visszajelzései továbbra is nagyon fontos része a balance tökéletesítésének. Továbbra is meghallgatjuk a visszajelzéseket, hogy tökéletesítsük az új egységeket majd.

Kérdés: Honnan jött az ihlet az új egységek kidolgozásához?
David Kim: A Wings of Libertyben megkaptuk már az egyes fajok gyengéit és erősségeit. Továbbra is megpróbáljuk a gyengeségeket és a balance-ot javítani. Az új egységek ötletei könyvekből és képregényekből jöttek. Néha még ihletet adtak művész csapatok és pro játékosok is.

Kérdés: A Nydus Canal nem egy gyakran használt megoldás az SC2-ben, mit gondolsz erről?
David Kim: A Nydus Canal valóban nem gyakori a játékokban. Körülbelül egy hónappal ezelőtt megpróbáltuk balance-olni a Nydus Canalt. Kipróbáltuk defenzívként is, olcsóbbá tettük és haszonképesebbé. Viszont ez nagyon kellemetlen és meglepetésszerű lehet az ellenfélnek, ha egy Zerg játékos ezt használja többet. Úgyhogy erre nincs még megfelelő változtatás. A Nydus Canal jelen pillanatban az egyik legfontosabb kérdés nálunk.

Kérdés: Az SC2: Heart of the Swarm multiplayer részéről beszélhetnél még…
David Kim: Először is, megpróbálunk  több speciális egységet adni a Protossnak. Azt is ki kell találnunk, hogy a Zerg hogyan törje meg a Terrant vagy a Protosst, ha azok nagyon defenzíven játszanak. A Terran lehet mind támadó vagy védekező változatos stratégiákkal; könnyen választhatnak is egységek közül: bio vagy mech.

Kérdés: Lehet még játszani a Wings of Libertyvel a HotS béta indítása után vagy a játék megjelenését követően?
Chris Sigaty: Nem mondhatok részleteket a bétával kapcsolatban, de hamarosan arról is lesznek majd infók. Ha megveszed a Heart of the Swarmot, továbbra is lesz lehetőséged játszani a Wings of Libertyvel. Értelemszerűen akik csak a WoL-t vásárolták meg, azok csak azzal játszhatnak majd.

Kérdés: Májusban betekintést nyerhettünk a Heart of the Swarmba. Változott azóta valami a játékban?
Chris Sigaty:
A két küldetés ugyanúgy maradt. A fő sztoriszál elsődlegesen a Zerg evolúcióját mutatja be. De bemutatja azt is, hogy hogyan kell Kerrigan képességeit megfelelően kezelni.

Kérdés: Sokat terveztek változtatni a Protossok kiegészítőjére (Legacy of the Void)?
Chris Sigaty: Amikor új tartalmak kerülnek majd a játékba, arra törekszünk, hogy azok egyszerűek maradjanak. Lesznek új egységek a Legacy of the Void kiegészítőben is. De erre még majd visszatérünk a Heart of the Swarm után.
David Kim: A Blizzarddal úgy gondoljuk, hogy meg kell várni a több változtatás visszajelzéseit majd a HotS-nál. Miután megjelenik a játék, aztán kell meghoznunk a végső döntéseket.

Kérdés: A Dota móddal mi a tervetek hogy még szórakoztatóbb legyen a játék? Miért adjátok hozzá ezt a módot a játékhoz? Tervezitek még egyéb karakterek hozzáadását is, mint pl. más játékokból?
Chris Sigaty: A játék hőseit Blizzard játékokból tervezzük összeállítani, amely 12, vagy több lesz. Nem tervezzük más hősök elkészítését más számítógépes játék cégek játékaiból. Úgy tervezzük, hogy a Dota mód „Blizzard stílusú” legyen kisebb változtatásokkal. Szeretnénk hogy az egyes játékok 20-30 percesek legyenek.

Kérdés: Ingyenes lesz a Dota mód a StarCraft 2: Heart of the Swarm megvásárlásával?
Chris Sigaty: Ezt még nem döntöttük el. Gondolkodtunk már azon is, hogy a Blizzard Dota ingyenes lesz.

Kérdés: Több Starcraft 1 veterán néző úgy véli, hogy a Starcraft 2 nagyban függ egy-egy epikus csatától a mérkőzés végén. Változik-e valami a HotS-ban e téren?
David Kim: A Heart of the Swarm-ban például ott lesz a „Shredder” nevezetű új egység, amelyet nem használhatunk saját egységeink közelében majd. Ezért a HotS-ban szükséged lesz a hadsereged megfelelő megosztására is.

Kérdés: Melyik fajjal szoktál játszani elsősorban?
David Kim: Randomként szoktam játszani.

Kérdés: Hogyan tervezed tovább balance-olni a Wings of Libertyt?
David Kim: Látjuk a visszajelzéseket, mint például „a Terran nagyon erős Koreában”. Igazán fontos értéke a játéknak, hogy kiegyensúlyozott legyen, ezért mi folytatni fogjuk a balance csiszolgatását. Ha problémák lesznek valahol, jöhetnek az új patchek.

Kérdés: Sokan úgy vélik, hogy a Marine-ok túlságosan erősek a játék több szakaszában. Tervezitek a Marine-ok balanszolását a közeljövőben?
David Kim: Az 1.4-es patchben a Bio egységek túl erősek. Igyekszünk majd úgy balance-olni, hogy a Terran játékosok a seregük felét bio-val, a másik felét mech-el töltsék be. A Marine-ok a Terran alapegységei, úgyhogy kínos kérdés ez. Megpróbáljuk elkerülni ezt a problémát.

Kérdés: Tervezitek-e azt, hogy a Starcraft 2 globális játék legyen, és ne régiókra osztódjon? Ennek függvényében így dolgoztok a balance-on? (mert az emberek szerint a legfőbb balance problémák Koreában vannak jelenleg).
Chris Sigaty: Tervbe van véve, hogy a játék globálissá nőjön. A Heart of the Swarm előtt ezt már el szeretnénk indítani. A balance kérdések továbbra is megmaradnak. A játék balance-olása egy nagyon nehéz munka.
David Kim: A koreai ladderen a Terranok egy picit erősebbek, de például már GSL-en ők is dominálnak. Ezeket kell elemeznünk és megoldani a problémákat a jövőre nézve.

Forrás:

 



Comments (15)

  • Eyesis

    |

    Kérdés: Nem lehet, hogy csupán jobb játékosok játszanak Terranokkal, és kevésbé jók Protossokkal?

    Kérdés: A nagyon magas APM-es mikrót figyelembe véve balanceoltok, vagy a játékosok adottságait igyekeztek figyelmen kívűl haqyni?

    Reply

  • Free

    |

    <3 terran könnyek

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Free #2 üzenetére:
    pont protoss ellen utálok menni terrannal 🙁 úgy látom ez nem nagyon lesz másképp :/

    Reply

  • Free

    |

    Válasz Eyesis #3 üzenetére:
    Terranokra rá jár a rúd mostanában – legalábbis ezt látom streameken – de pl.: most twitchtv invitational-on mi volt? kas végig mm közben mana végig ht+colo és így is szopott. Igaz ez tényleg annyira semmit mondó 1 GSL code-S-hez képest, de azért én nem féltem a terranokat =)

    Reply

  • Spirit

    |

    65% a terranak, gondolom még az emp nerf előtt meg a protoss free forge upgradek előtt volt még.

    David Kim: „A Terrannál az összes egységet általában használják a játékosok” 1 mu-ban egyszerre csak párat használnak általában. ZvTben pl mass scan van, kurvasok terran gáz, de nincs raven…

    Vicces pl, hogy a hydra továbbra is nagy szar, hozzá sem nyúlnak, a carriert sem hozza senki, hozzá sem nyúlnak, a reaper is elég gyorsan haszontalanná válik, dehát ez van…
    Majd a Heart of the Swarmban!

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz Spirit #5 üzenetére:
    Igen, azóta jött egy patch, de egy nagyobb javításra még szerintem várunk véleményem szerint.
    Amiket leírtál mind igaz, annyi különbséggel, hogy carrier vagy mothership teljes mértékben nincsenek a játékokban. carrier mert nagyon drága és sok idő, mothership pedig azért, mert vége az archon toilet időszaknak. (az hogy lassú meg drága és sok idő kihozni arról már nem is beszélek.)
    A hydra és a reaper nem temethető szerintem, pl. ugye HotS-ban automata visszatöltő hp-ja lesz a reapereknek, tehát többen használhatják majd.

    Reply

  • sweeping

    |

    Nekem csak most volt időm végigolvasni, de látom csak nekem akadt meg a szemem a következőn:

    „Tervezitek-e azt, hogy a Starcraft 2 globális játék legyen, és ne régiókra osztódjon?
    Tervbe van véve, hogy a játék globálissá nőjön. A Heart of the Swarm előtt ezt már el szeretnénk indítani.”

    OMGOMGoMG
    Erre nincsenek szavak, ráadásul még hots előtt, ez egy álom lenne 🙂

    Ezáltal sokkal jobban megerősödne a master liga, és rengetegen kiszóródnának belőle. Ha nem aktivizálom magam, 100% hogy én is, de ezt vállalom, és nagyon várom. Legalább lenne miért küzdeni.

    GM-ekről nem is beszélve, akkor lenne az igazi érdem a top200-ban lenni, azt hiszem ebben az életben többé nem fogunk magyar gm-t látni, ha ez összejön. Hacsak valaki nem fog napi 12 órában gyakorolni 🙂

    Reply

  • Spirit

    |

    Válasz DACA #6 üzenetére:
    Igen, várnunk kell 1 nagyobb javításra, ez teljesen igaz. Az viszont probléma, hogy ezek a javítások nem jó irányban történnek. Pl ittvan a carrier esete. Nem drága maga a unit, meg a tech sem, viszont rohadt sokáig kell gyártani. Ahhoz, hogy hatékonyan gyártsad sok chrono boost, vagy sok stargate kell. Ezt egy 1-3 basees protoss nem engedheti meg magának, mire meg megengedhetné, addigra a játékos feltechel robora, vagy templarokra, melyek ugyanabból az upgradekből (forge) építkeznek. A blizzard erre mit lép?: nevetségesen alacsony értékekre csökkenti, az egyébként teljesen jó forge upgradek árát, méghátrébb szorítva ezzel a stargate játékot. A légi egységek upgradejei minden fajnál azonosak, kivéve a protossnál, ahol külön kell a pajzsot is fejleszteni. Akkor miért nem a légi egységek upgradejeinek költségeit csökkentették a protossnál? Pedig ez logikusabb lépés lett volna. Dehát ez van, egyszerűen nem jó irányban haladnak a blizzardnál.

    Hydra, reaper a hotsban… De a wings of libertyben? Marad ugyanígy?
    A hydrán is a hive tech speed upgrade nem tudom mit fog segíteni…
    A mothership pedig nagyon hasznos a spelljei miatt, jól mutat 200/200-as seregekben, nyilván egyből mothershipre nem éri meg techelni, de a unit maga rendben van. Az archon toilet pedig még mindig hasznos a légi egységek ellen.

    Reply

  • Robi87

    |

    „HotS-ban automata visszatöltő hp-ja lesz a reapereknek”
    Ez tényleg igaz? Mert én figyelemmel követtem a változásokat, de erről nem is hallottam. Lesz esetleg más egységnél is hasonló apróbb változás?

    Reply

  • DACA

    |

    Igen, lesz.
    Pl. battlecruiser kap speed boost-ot, ez ha minden igaz cooldown-os lesz.
    Hydrák is kapnak speed boost fejlesztést.
    Banelingek tudnak majd föld alatt mozogni.
    Thorból egyet lehet majd csak gyártani.
    Ultralisk kap burrow charge-ot.

    azt hiszem ennyi.

    Reply

  • Krisztian

    |

    A terranok tényleg veszélyesek tudnak lenni eléggé hogyha a protossok expelnek és akkor támad a t, vagy a droppokat is nehéz fogni, de sztem azér azis tipikus jelenség hogy droppol a terran és a protoss odawarpol 12 zealotot amik leölnek mindenkit. Csak a korai játékban az expelést kéne szerintem megoldaniuk. A hydraliskkal igazából semmit nem lehet kezdeni. Terran ellen nincs értelme kihozni protoss ellen is nagyon jó vele off creepen menni az ff ek között szal ottsincs sok értelme, kb zvz ben használható leginkább aminek a játék szempontjából sincs sok értelme ,hogy csak mirror matchben lehet hozni de remélhetőleg ez hots ban más lesz. Ami rossz hogy a protoss szerintem eszméletlen erős zerg ellen. Alapvetően zerg vagyok de protossal is eléggé gyakran játszok tehát van 830 zerg winem és 300 protoss. Most protossal zerget (high plat volt vagy dia már nememlékszem pontosan) ütöttem ki. A balansz szempontjából ez azért volt eléggé durva mert megnéztem hogy mennyi nyersit vesztettünk. Én 5000-et ő meg 16000 ami azér némi gyanakvásra ad okot szerintem. Főleg a sentry miatt. Ugyanis ahogy MC csinálja gyakran kihozol a játék elején 8 sentryt amíg expelsz, ha mutázik akkor 4 darab utána stalker blink hogy fogni tudjad és után még sentryt. Ebben a meccsemben rócs infesztor broodlordra ment a zerg. Támadtam már készültek a broodlordok (4-5 darab.) Most 8 teljesen feltöltött szentry asszem 40 ff et képes lerakni ami nevetséges mennyiség. FF ekkel körbekerítettem a rócsokat tehát se támadni se elmenekülni nemtudtak így a zerg 20-25 rócsot elvesztett én meg 3 stalkert. Erre tovább támadtam és addig ff eztem amíg közelembe nemtudtak jönni. Így nagyjából a meccs végeredmégnye az lett hogy a zerg több mint 3-szor annyi resourcest vesztett mint én. Tehát szerintem eléggé jogos lenne hogy a sentryk kicsit kevesebb ff et tudjanak tenni. Expeket zergek ellen nevetségesen könnyen lehet védeni pl shakurason meg taldraimon a 3-dik expet gyakorlatilag nem lehet megakadályozni hogy lerakja a protoss (shakurason a közelebbire gondolok) rócs infestorrral (rócs hydrával sem) mert az a 8 setnry 1-2 immó meg pár stalker mindíg hatótávon kívül van a milliónyi ff miatt. Tehát azér nem olyan álom a zergnek sem makró protoss ellen. A mutákkal ezt a setnrys dolgot meg lehet akadályozni de egyrészt blinkstalker meg archon van onnantól kezdve már elég húzós a dolog. A csíz továbra is túl gyakori dolog. Ha a protosst meg terran miatt buffolják akkor a zergnek a protoss timeing pushokat még egy külön élmény lesz megfogni az így mégerősebb egységek ellen. A nydus canalnek örülök hogy akarnak vele kezdeni valamit de nemhiszem ,hogy tudnak ,mert rushol kívül nagyjából semmirenemjó, ha expet kötsz vele össze akkor mire azt a tonna egységet kirakja addig a creepen már rég odaértek a volna a unitok. Ez hogy összekötik a földrészek ladderját szerintem nagyon jó ötlet mert színesebbé teszik a játékot vele , bár kicsit félek hogy 4v4 ben már atomlagglesz. Ami még aggaszt az a neural parasite. Amíg 9 es range volt mindenki használta amint nerfelték senki nem használja. Én azóta nem is fejlesztettem mert semmi értelme mert így protoss simán kivédi csak annyit kell tennie ,hogy nem a sereg elején csörtessenek a kolói hanem hátul, de ff el is simán lehet védeni. Nekem úgytűnik a neural hogy vagy elsőprő vagy semmit nemér. Ha buffolják OP lesz ha nerfelik fölösleges ezért az a baj hogy szerintem nem is lehet igazán balanszolni. (amúgy ugyanez lesz hotsban a viper death gripjével is szerintem). Terrannak szerintem valamikor eléggé gáz megfogni a zerg mutaliskokat, de őkis tudnak azér eléggé durván droppolni . De nekem úgynézki hogy terranok meg zergek nagyjából egyenlő erősek, mert jó micróval terran kegyetlen erős. Az EMP szerintem imba a toss ellen mert kb az immortalok használhatatlanok ha empzik őket a sentryk és a ht-k úgyszintén. Szóval van mit javítani mert minden fajnál van olyan hogy túl gyenge vagy túlerős, de a protoss buffolásánál terran ellen figyelembe kéne venni a hatást a zerg ellen. Ami még zavar az a ladder szerkezete. Nagyon ritkán lehet jó makrót játszani mert mindenki allinezik, alíg van alkalom egyáltalán 3 bázisból játszani. Nemzavar mert egész jól védem őket XD de egy idő után már baromi unalmas hogy 4 gate ,banshee hellion, baneling bust, szóval mégha védedis akkor is eléggé gáz a játékélmény. A következő nemtudom hogy mennyire általános nálatok erről szeretnélek is titeket megkérdezni, hogy milyen gyakran kaptok mirror meccset? mer pl nekem 10 meccsből és most nem túlzok 7-8 zvz és a maradék 3-2 de inkább 2 az pvz és kb minden második héten kapok 1 terrant szóval ez így eléggé gáz. Ha valamiben tévednék akkor javítsatok ki természetesen. Ami még fontos hogy nemazért írtam ezt hogy bárkit sértegessek hogy milyen imba amivel játszik vagy bármi ilyesmi csak szerintem ezeken kéne változtatni.

    Reply

  • Castorp

    |

    A balance kérdések esetén sajnos sokan kihagynak egy fontos tényezőt: a játékost, és az ő tudását. A Starcraft (sajnos vagy szerencsére) nem csupán stratégia, azaz számok csatája számokkal, hanem ügyesség és reakcióidő kérdése is.

    Mert lehet, hogy egy 200-as P sereg simán megver egy 200-as Z-t, de hát a Z-n múlik, hogy eljut-e oda a Protoss. Nem szabad passzívan játszani, csak a bázisokat építgetni, folyamatosan harassolni kell, csökkenteni a Sentryk és FF-ek számát, amikor csak lehet. Néhány berohanó Speedling vagy arra sétáló Roach is tehet azért, hogy ne legyen a P-nek 8 db max. energián parkoló Sentryje a döntő csatában… Hiába jobb a macrod, ha gyengébb a sereged. Régen én is sokat veszítettem P ellen, hiába volt millió bázisom és csillió nyersanyagom, ha simán átgyalogolt a kimaxolt armymon. Rájöttem, hogy folyamatosan támadni kell, illetve fogni a P timingjait. Mióta figyelek erre, majdnem 100% a win ratiom. Sajnos a Blizzardnál csak a számokat tudják balance-olni, azt nem, hogy nem veszed észre a dropot vagy nem gyártasz detectort.

    A Hydrához annyit, hogy én ZvT kivételével szinte mindig használom, iszonyat jó P ellen (tulajdonképp csak a Colo és HT szívatja, de azok is csak akkor, ha már 3-4 van belőlük), és az ideális ZvZ seregkompozíciónak is része kell hogy legyen. Úgyhogy szerintem egy nagyon fontos eleme a Z armynak, de azért vannak gondok az egységgel… És ezt a problémát a Hive-os speed buff sem fogja megoldani, mert jellemzően csak a mid game-ben van haszna a Hydrának, később már mindegy, mennyire gyors, persze elképzelhető, hogy lesznek majd (pl. P ellen) gyors T3 tech stratégiák a kiegészítő után.

    A match making systemmel viszont én sem vagyok elégedett, a problémám hasonló, általában 2-3 ZvZ meccsre jut egy másik faj, T-t pedig alig kapok, ami azt eredményezi, hogy gyakran elvernek a tapasztalat hiánya miatt. Érdekesség, hogy ez egyáltalán nem volt igaz abban az esetben, ha P-vel vagy T-vel játszottam, ezekkel mindig szép egymásutánban jöttek a különböző ellenfelek, Z-vel viszont volt már 8 mirrorom is egymás után! Ez egyébként komoly probléma szerintem, de lehet, hogy a ligám vagy a régió miatt van, talán túl sok Z-nek van hozzám hasonló eredménye.

    Reply

  • Rayman

    |

    „Sokan úgy vélik, hogy a Marine-ok túlságosan erősek a játék több szakaszában. ”
    AHHH dehogy alap 45 elet+nagy range nem is eros 😐
    (BWben hogy is volt? Jah 40HP es lotav is csak fejlesztessel)

    Reply

  • Krisztian

    |

    Igen most énsem általánosságban beszélek a protossról. Egy normális pályán protoss makrós ellen 96%ban nyerek, szal azzal nincs bajom 😀 nekem inkább azzal van bajom ahogy a pályához alkalmazkodnak. Mint mondtam tal’darimon shakurason a lowgroundos 3-dik bázis és az egyik új pályán (tod amelyik nem az a sivatagos hanem a másik) ottis a 3-dik bázis létesítését hacsak nem ling mutával mész a ff ek miatt alíg lehet megakadályozni. Shakurason még roach lingel is sikerül sokszor meg a többi pályán is (még xel’nagán is kicsit nehéz) szóval ez bizonyos pályákon áll fent ez a probléma. Az egyik mondatoddal nem értek egyet. Hogy zergel mindíg támadni kell. Ez nem mindíg igaz szerintem. Day9 is aztmondta hogy zergel vagy állandóan támadj harassolj ahol tudsz, vagy alíg esetleg egyáltalán ne támadj hanem expelj sokat és szaturáld a bázisokat (másszóval legyél passzív és védekező). A sentrykkel sincs annyira bajom a makróban mert valahogy (aztentom hogyan mindíg sikerül kikerülnöm az ff eket XD mondjuk a rócsoknak már szinte mindíg addok tunnelinget úgyhogy megúszom az ff et ,csak rossz érzés hogy anélkül meg 20 at minimális veszteségnélkül kinyír a protoss. Az ff eket meg nemszeretem kikényszeríteni ilyen színlelt támadásokkal mert ottis egyszer rakja őket jóhelyre aztán jólmegszívom. De azért már látom hogy ez egy általános hiba, hogy te is sokkal több zvz-t kapsz mint pvz-t vagy tvz-t. Ezt már csomó zerg játékos mondta nekem , hogy állandóan zvz-van. Én nemhiszem, hogy a játékosok 80%-a zerg lenne szóval kíváncsi vagyok , hogy ezzel a blizzard mit akar kezdeni.

    Reply

  • Krisztian

    |

    Hát ez a marin a muták miatt még talán jogos is hogy ennyi életpontja van, csak az a baj, hogy ezen kívül seemmire nem jogos. Meg banánok egy jól mikrózó terran ellen semmit nemérnek, szinte csak fungal jó elleneük. Meg most protossoknak is addig van bajuk védekezni t ellen amíg nincs koló vagy chargelot vagy ht, szóval azzal hogy most a marinnak levennének pár nyomorult hp-t csomó dolgot balanszolni tudnának 1 csapásra.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.