Ezen játszották a battlereportos meccset nem? Jó szűk területek vannak, nem tudom kinek fog ez kedvezni, de a zergnek valószínűleg nem. Szerintem a cliffer unitok és a stalkerek (blink) is nagy szerepet fognak ezen a mapon kapni a sok emelvény miatt. Egyébként észrevettétek, hogy a két középső kis xelnaga toveres emelvényt leszámítva mindenhol el van torlaszolva a rámpa sziklákkal? Ennyire nehéz lehet védeni a feljárókat, hogy ez kell, vagy csak a közeli méjnek miatt van így megoldva? Egyébként szerintetek át lehet jutni felderítőprobbal a sziklán a régi pilonépítős meg hasonló trükkökkel?
Tetszik, jo palya, csak elso latasra nekem wc3 ugrott be. Es talaltam egy hibat:D
„A pálya két pontján található „high-yield” kristály terület.” field akarna lenni gondolom, bocs ha kotekedonek tunok most, nem szandekos:(
Jó kis pálya, de zerggel biztos nem megyek majd rajta. Tele van kicsike átjárókkal, bár lehet, hogy az új, okos AI majd kiküszöböli, hogy a sok hülye mindenfele elmenjen.
7: Szerintem egyrész bemutatásra kellenek a kövek, meg ha már bele rakták kell oda, meg némi időhúzásnak jó pl ha a saját bázisod felől le van rombolva akor ott védekezve van időd felkészülni bevédeni a mellék bázist az ellenség felőli oldalon mer fel kell törnie az ottani részt, vagy áttörni a te soraid között. Persze ennek meccs elején van jelentősége. (és a kő feltörés idejétől függ ami a videok szerint pár sec max fél perc, kérdés lehet a map editorba hp-t adni a köveknek funból pl 500000 és azt bontsa le 😛 )
15: Szerintem ugyanaz a pálya tipus pl jungle ahol van ruins rész :), bár Kerune mondta hogy a keverés lehetséges lesz, de szerintem ez ugyanaz.(legalább is grafikára ruins és jungle hogy egybe vagy külön azt majd megtudjuk)
Egyébként valaki megtudná mondani miben különbözik a sárga a kék kristálytól?
Mert okés hogy „magas-bányászati” kristály, de mégis miben? több van benne, vagy az SCV tud többet bányászni belőle?
Igen én ugy fogalmaznám meg hogy a sárgát nagyobb ütemben lehet bányászni, azt viszont én se tudom hogy egyben több is van e a benne vagy az is csak ugyanannyi.
Válasz Crafty_FOX #33 üzenetére:
Annyi lesz benne, amennyit raknak bele…mint az bw-ben vagy w3-ban. Az egy másik kérdés, hogy bw-ben szinte általános volt az 1500…bár voltak olyan mapok, ahol a mineral duplán vagy többszörösen volt stackelve (pl hannibal, fastest mapok). De lényeg a lényeg…ez már csak mapeditor kérdése.
#36 Igen de lesz e egy többé kevésbé általános standard mint hogy az 1 ben 1500 volt benne (többnyire). Ez már csak azért is élő kérdés mert volt rolla szo hogy kicsit kisebb lesz a költségvetés a 2 ben. Szoval hogy alapvetőleg kevesebb lesz a lové a mapokon.
A maprol még annyit hogy nem tünik zerg mapnak ha figyelembe vesszük a szűk átjárókat meg a sok magaslatot (zergnél nicns cliff climber). Viszont az is igaz hogy a zeg is védhet szűk átjárokat és solid tech után ha megvan a nydius esetleg az infestorok folyamatosan lehet szervezni a bulikat. A nydiuson pedig átmennek a hatalmas ultraliskek is mikor ah uman még mindig szerencsétlenkedni fog az átjárokban a thorral meg a tankal. szoval ha igaz a feltevésem ez csak anynit jelent hogy a zergnek kicsit techesebb lesz a map mint egy nyiltabb terep.
Zerggel istenien lehet majd védekezni ezeken a mapokon (szerintem 😉 ), pár roach élő falat fog biztosítani a játék elején és közepén, utána meg ha más nem, tényleg az következik, amit CFOX írt a #40-ben
Most lehet meg fogtok kövezni, de jobban szeretem az asszimetrikus pályákat… Itt minden középre tereli a játékosokat vagy oldalt a fennsíkokon keresztüli harc felé. Ám ha pontosan tudod, hogy mi van a másik oldalon, akkor az kevésbé kihívás.
Comments (43)
BlaZ
| #
kakás
Reply
RaZorpro
| #
10 db Xel’Naga tower van ! 😀 tessék oda figyelni 😀
Reply
BlaZ
| #
jó map amugy
Reply
inkwizitor
| #
jó pályának néz ki GG
Reply
SzuL
| #
tök szűk az egész, imba terra map 😀
Reply
ProfessorJ
| #
Nekem nagyon ismerős a formája, olyan Big Game Hunteres, de jó sok exp lehetőség van benne. 🙂
Reply
84Noname
| #
Ezen játszották a battlereportos meccset nem? Jó szűk területek vannak, nem tudom kinek fog ez kedvezni, de a zergnek valószínűleg nem. Szerintem a cliffer unitok és a stalkerek (blink) is nagy szerepet fognak ezen a mapon kapni a sok emelvény miatt. Egyébként észrevettétek, hogy a két középső kis xelnaga toveres emelvényt leszámítva mindenhol el van torlaszolva a rámpa sziklákkal? Ennyire nehéz lehet védeni a feljárókat, hogy ez kell, vagy csak a közeli méjnek miatt van így megoldva? Egyébként szerintetek át lehet jutni felderítőprobbal a sziklán a régi pilonépítős meg hasonló trükkökkel?
Reply
KennyGTP
| #
Ez szép és jó, de egy hivatalos (béta) játék is kellene!!! 🙂
Reply
Raymond
| #
Tetszik, jo palya, csak elso latasra nekem wc3 ugrott be. Es talaltam egy hibat:D
„A pálya két pontján található „high-yield” kristály terület.” field akarna lenni gondolom, bocs ha kotekedonek tunok most, nem szandekos:(
Reply
SzuL
| #
Válasz 84Noname #7 üzenetére:
valószínűleg nem, bár lehetséges, hogy a pro-k elintézik, hogy meglegyenek ezek a bugok
Reply
K4E
| #
Egész pofásnak néz ki 😀
Reply
Endroo
| #
Válasz Raymond #9 üzenetére:
Az nem hiba, az tényleg high-yield kristály. Ha jól tudom ezekből többet tudsz egyszerre kiszedni…
Reply
Strogg
| #
Jó kis pálya, de zerggel biztos nem megyek majd rajta. Tele van kicsike átjárókkal, bár lehet, hogy az új, okos AI majd kiküszöböli, hogy a sok hülye mindenfele elmenjen.
Reply
Raymond
| #
12#
nem is tudtam, hogy letezik ilyen szo, mit jelent magyarul? azt hittem, hogy Ők tevedtek, nekem field kent is ertelmesnek tunt:D bocs!
Reply
Worlon
| #
ÉS vegyítve van rajta 2 pálya típus, ha jól látom. Egyik a füves, másik meg köves.
Reply
Aston
| #
#14: http://szotar.sztaki.hu/dict_search.php?L=ENG%3AHUN%3AEngHunDict&O=HUN&flash=&E=1&sid=d67582c282beff4569bcd94c0e136439&vk=&in_form=1&W=yield&M=1&P=0&C=1&T=1
Reply
BlaZ
| #
#15 bal alsó sarok köves, de ugyanaz a map téma szerintem.
#16 Aston
=DDDDD
Reply
Endroo
| #
Hát ez tényleg kicsit terran-nak kedvez, tankokkal olyan szépen fel lehet állni a magaslatokra…öröm lesz nézni 😀
Ja, és miért kulás ez a Ravine ? :D:D
Reply
Raymond
| #
16#
Koszi Aston, de ugye holnap nem felelek belole?:DDD
Reply
ragadozo
| #
7: Szerintem egyrész bemutatásra kellenek a kövek, meg ha már bele rakták kell oda, meg némi időhúzásnak jó pl ha a saját bázisod felől le van rombolva akor ott védekezve van időd felkészülni bevédeni a mellék bázist az ellenség felőli oldalon mer fel kell törnie az ottani részt, vagy áttörni a te soraid között. Persze ennek meccs elején van jelentősége. (és a kő feltörés idejétől függ ami a videok szerint pár sec max fél perc, kérdés lehet a map editorba hp-t adni a köveknek funból pl 500000 és azt bontsa le 😛 )
15: Szerintem ugyanaz a pálya tipus pl jungle ahol van ruins rész :), bár Kerune mondta hogy a keverés lehetséges lesz, de szerintem ez ugyanaz.(legalább is grafikára ruins és jungle hogy egybe vagy külön azt majd megtudjuk)
Reply
CsorvaGep
| #
jó mapnak tűnik, már a videóban is bejött, így meg ez a 3D-s felülnézettel nagyon ütős 😛 király, csak jönne már a béta 😀
Reply
Tauren
| #
Egyébként valaki megtudná mondani miben különbözik a sárga a kék kristálytól?
Mert okés hogy „magas-bányászati” kristály, de mégis miben? több van benne, vagy az SCV tud többet bányászni belőle?
Reply
Aston
| #
#22: Több ércet lehet belőle bányászni. Ami annyit jelent, hogy 8 helyett 10-et hordanak belőle a munkások, vagy valami hasonló.
Reply
Tauren
| #
Áhá… köszi Aston! 😀
Reply
NightHawk
| #
#24: nem úgy volt, hogy levitték a minerál szállítást 6/kör-re?
Reply
butcher
| #
Jaja szerintem is 6/10
Reply
Aston
| #
Már nem emlékeztem pontosan, de beugrott, 6/10, kösz a helyesbítést!
Reply
aarchie
| #
pontosítok : 5/8, ezer éve:)de most komolyan!!
Reply
keedav
| #
Jó lenne játék közben is kizoomolni idáig mint ezen a képen 😀
Reply
Tauren
| #
Jaj, Spore-ban is pont ez a funkció van. XD
Azt nagyon imádom, és hát… az SC2-ben is poén lenne. 😀
Reply
Aston
| #
#28: Keresem már egy ideje, hogy hol volt szó róla legutóbb, de nem találom. Aki először belinkeli, kap egy mezei pirospontot 🙂 .
Reply
butcher
| #
Itten van szó róla az elején:
http://wiki.starcraft2.hu/index.php/BlizzCast_Episode_4
Reply
Crafty_FOX
| #
Igen én ugy fogalmaznám meg hogy a sárgát nagyobb ütemben lehet bányászni, azt viszont én se tudom hogy egyben több is van e a benne vagy az is csak ugyanannyi.
Reply
L4.ZsukoV
| #
Ajajj ez a map kissé kapitalista stílust foglal magába 😛 De tettszik, hogy sok kis mellék vágányokat is beépítettek.
Reply
Dragon
| #
Az állam leesett, amikor megláttam a mapot! Nagyon jó! 😀 😀 😀
Igen, tudom, hogy ez a map volt a Battlereportban, de ez azért mégis más. Gyönyörű! 😀 😀
Reply
84Noname
| #
Válasz Crafty_FOX #33 üzenetére:
Annyi lesz benne, amennyit raknak bele…mint az bw-ben vagy w3-ban. Az egy másik kérdés, hogy bw-ben szinte általános volt az 1500…bár voltak olyan mapok, ahol a mineral duplán vagy többszörösen volt stackelve (pl hannibal, fastest mapok). De lényeg a lényeg…ez már csak mapeditor kérdése.
Reply
Kovacsgergows
| #
Ööö a Xel’ Naga obszervatórium mit szolgál?
Reply
Aston
| #
#37: helószia, van itt egy tök jó videó, érdemes lenne megnézned: http://starcraft2.com/features/battlereports/1.xml
Reply
Bubbles
| #
Válasz 84Noname #36 üzenetére:
de a hannibalon csak 1000 volt egy mineralban.
Reply
Crafty_FOX
| #
#36 Igen de lesz e egy többé kevésbé általános standard mint hogy az 1 ben 1500 volt benne (többnyire). Ez már csak azért is élő kérdés mert volt rolla szo hogy kicsit kisebb lesz a költségvetés a 2 ben. Szoval hogy alapvetőleg kevesebb lesz a lové a mapokon.
A maprol még annyit hogy nem tünik zerg mapnak ha figyelembe vesszük a szűk átjárókat meg a sok magaslatot (zergnél nicns cliff climber). Viszont az is igaz hogy a zeg is védhet szűk átjárokat és solid tech után ha megvan a nydius esetleg az infestorok folyamatosan lehet szervezni a bulikat. A nydiuson pedig átmennek a hatalmas ultraliskek is mikor ah uman még mindig szerencsétlenkedni fog az átjárokban a thorral meg a tankal. szoval ha igaz a feltevésem ez csak anynit jelent hogy a zergnek kicsit techesebb lesz a map mint egy nyiltabb terep.
Reply
Promie Motz
| #
Zerggel istenien lehet majd védekezni ezeken a mapokon (szerintem 😉 ), pár roach élő falat fog biztosítani a játék elején és közepén, utána meg ha más nem, tényleg az következik, amit CFOX írt a #40-ben
Reply
Platschu
| #
Most lehet meg fogtok kövezni, de jobban szeretem az asszimetrikus pályákat… Itt minden középre tereli a játékosokat vagy oldalt a fennsíkokon keresztüli harc felé. Ám ha pontosan tudod, hogy mi van a másik oldalon, akkor az kevésbé kihívás.
Reply
SzuL
| #
Válasz Platschu #42 üzenetére:
ugyanakkor ha nem szimmetrikus, sokkal nagyobb a valószínűsége (100% :D), hogy imbalanced lesz.
Reply