Még egy kis média frissítés

Astonkacser . Blog 1371

Úgy látszik jót tett a pihenés Blizzardéknak, mert nem elég, hogy ma beindult az élet a hivatalos fórumon, és Karune, Cydra, Cavez és Xordiah is teleírta, indítottak egy szavazást és közreadtak 4 kis videót a DT-ről, még ezt is kaptuk ma:

ss109-hires.jpg
ss97-hires.jpg
ss106-hires.jpg
ss107-hires.jpg
ss108-hires.jpg

Comments (29)

  • Maverick

    |

    Most írási rohamom van 😛 Így vizsgák előtt…
    Aston lenne egy kérdésem amit már régóta fel szeretnék tenni. Emlékszel arra hogy milyen konfigurációk voltak azok a gépek amiken annó te kipróbálhattad a játékot? Nekem a video karim gyanús hogy kevés lesz (8600GT)
    Bocsika az off-ért. Amúgy nagyon állat képek. Tetszik hogy végre lesz időjárás is (épp csak egy újabb elem ami miatt valószínűleg a füstölés határára kerül a noti 😀 )

    Reply

  • Lord_Crusare

    |

    #1: Nem hinném, hogy a videokártyáddal gond volna, az én GeForce 7600 GT-m ennél sokkal-sokkal szebb grafikájú játékokat visz el max. grafikán, nagy sebességgel.

    Reply

  • pcdevil

    |

    zómájgádsz! dt vs dt:D azthiszem megyek egy nyomdába A2 -ben nyomtattatni:$
    3. képen a rámpára milyen zerg izé kúszik fel? mégis van cliff-en mozgó egységük?:o
    4. képen def mátrix ami a bc-n van?

    egyébként jó képek, érdekesmód így álló képként nem zavar se az éjszaka, se az eső. de ez majd úgyis élőben derül ki, hogy játék rovására megy -e (gondolom single-ben tuti bennelesz, multiban meg nem. na mindegy)

    Reply

  • AdM

    |

    Válasz pcdevil #3 üzenetére:
    Azt a féreg szerű vmit én se tudtam mire vélni…az lenne a nydus worm??? Elég cingár ahhoz, nem?

    Reply

  • PHX

    |

    Válasz pcdevil #3 üzenetére:
    Azám, ebből poszter lesz 😀 Végre egy normális képarányú hi-res cucc. Haver a Tychus Findlay-t nyomtatta ki magának 130 centi szélesbe’, az sem néz ki rosszul 🙂

    Az a felfelé kúszó pondró nekem is feltűnt, mi akarna az lenni vajon? Meg mik azok az új fegyverek a Thor hátán?

    Reply

  • TheZerg

    |

    Válasz pcdevil #3 üzenetére:
    Valószínű igen bár akkor meg az a furcsa, hogy azt mondták h csak egyvalamit lehet a BC-nek kifejleszteni(figyelem, ez régi adat, javítsatok ki ha nem így van).

    Reply

  • outro

    |

    Hümm az a tüskés zerg óriáshernyó engem is érdekelne. Ilyet még nem láttunk. Szerintem addig nyaggatják őket amíg valamelyik bluepostban hamarosan reagálnak hogy mi is az…

    Reply

  • outro

    |

    Vagy lehet hogy csak egy tereptárgy? Nem hiszem. Bár ha jobban megnézitek a háttérben is látszik egy ahogy a másik sziklára mászik. Lehet mégis tereptárgy. Ráadásul nem olyan a színe mint a zerg játékosnak. Szerintetek?

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Nem hiszem hogy teretárgy, lehet hogy egy tereptárgyi állat ami jó nagyra menőt és menekülő kedvében van, fél a zergek nagy seregétől és védelmet keres a protos bázison.

    Reply

  • Gromash

    |

    hi all
    sztem amiről beszéltek(3.kép féreg) egy tereptárgy vagy állatka mivel se a zerg játékos színét nem viseli plusz ha megnézitek a fal aljában (jobb oldali fal) akkor ott egy szakadék és a photon cannon-t meg a hydrák lövik a fal tövében… szerintem 🙂 (amúgymeg zergféle inteligens létra 😛 ) de a tévedés jogát fenntartom, és a dt vs dt kép tényleg baromi jó

    Reply

  • Alyr

    |

    #8 outro: Szerintem is tereptárgy, pontosan amiatt, hogy a másik oldalon is mászik. És amúgy is, miért kapnának a zergek saját reavert ami még a falon is tud mászni? 😀

    Reply

  • Raymond

    |

    10#
    Zerg inteligens letre, ez nagyon tetszet:))
    Ha ez tenyleg disz ” allatka”, akkor szerintettk milyen lehet meg? Es mivel ilyet meg nem lattunk, ezert feltetelezem, hogy ez mar nem ismert bolygon jatszodhat ( a zerg szamabol es a protoss bekeritetsegebol kovetkeztettek arra, hogy sp lehet!)
    A napszak/ido ad egy olyan feelinget,hogy rohadt jo lesz majd:) Kepzeld el, ahogy a sotetbe megmozdul valami, es elkezd hullamozni kicsiny bazisod fele-huuu, meg a hideg is kiraz, wáu!

    Reply

  • Maverick

    |

    Én is osztom azt a nézetet (mostmár itt is 😀 ) hogy szerintem nem zerg egység, hanem egy olyan jellegű állat ami a sima sc-ben is volt. Az a leopárd, a skorpó, a mamut és társai. Épp csak tud valami extrát (szinteken mászkálni le-fel). Azonban az hogy menekül elég érdekes jelenség lenne. Ugye az sc1-ben csak kerülgetted őket vagy ha már untad magadat akkor lelövöldözted őket. Tök érdekes lenne ha itt támadnának, vagy erőviszonyokat felmérve menekülnének, esetleg nem tudom lenne olyan hogy valami fészekbe tévedsz ahol az anyakirálynő jellegű teremtményt védik, vagy épp fordítva egy anyatigris védené (próbálná) megvédeni a kicsinyeit. Szerintem rengeteget dobna a hangulaton egy ilyen fajta MI a nem irányítható karaktereknek. hamár támadni is tudnak, akkor a protossnak a mind kontrol képességével mekkora lol lenne csupa vadállatokkal elkezdeni rohamozni az ellent, aki nézne hogy wtf 😀

    Hirtelen amúgy megfogalmazódott bennem ezzel a szintmászással kapcsolatban egy újabb kérdés. Ugye egyes pályáknak van mondhatni a tengerszint magassága, illetve van tenger rész ami mélyebben van, vagy a dzsungeles pályánál, emlékeim szerint ilyen sötét szakadékok vannak. Nos oda is le tud lépni a colossus illetve a Reaper, vagy sem?

    Reply

  • tronnyeg

    |

    #13:
    Nos szerintem ez úgy működik (javítsatok ki ha nem így lenne) hogy colossus és a reaper egyszerre csak egy ilyen „magaslati egységet” (nem tudom minek nevezik) tudnak átlépni. Mivel az sc2 ben már több magaslat lehet egymáson, ezért ha van egy dupla magas rész, akkor először egy olyan pontra tud csak fellépni ami a kettő között van. Éppezért szakadékba vagy vízbe eleve nem tud lépni, mint ahogy sc1-ben se tudtál drop-olni vízbe vagy szakadékba. Amúgy ez a szintmászás nagyon jó lesz szerintem, de csak akkor ha tényleg egyszerre csak egy szinten lehet átlépni. Pl colossus ellen jó stratégia lehetne egy szint széleit teleépíteni supply-val, és máris nem tud fellépni oda, kerülnie kell, viszont saját egységeinket be tudjuk engedni a supply süllyesztésével.. fúúúú, adják már ki ezt a jááátéékoooot 😀

    Reply

  • Peter1984

    |

    Akkor inkább Missile Turreteket. Azok legalább lövik is 😛

    Reply

  • tronnyeg

    |

    Ha jól tudom a Missle Turret mellet el lehet menni, (ha jól tudom :D:D) ezért mondtam supplyt. Amúgy szerintem a supply süllyesztése marha nagy ötlet. Nekem pl soha nem jutott volna eszembe, de most hogy láttam egyik videóban, már az sc1-ből is hiányzik sokszor ez a megoldás, főleg amikor ügyesen beépítem az scv-met 4 supply közé 😀

    Reply

  • Maverick

    |

    Válasz tronnyeg #14 üzenetére:
    Válasz Peter1984 #15 üzenetére:
    Szerintem nincs sok értelme sem agyonra turretezni, sem supplyzni a körülötted lévő teret. A legtöbb játékban nem lenne rá időd, illetve túl nagy odafigyelést igényel szerintem hogy állandóan ráállíts egy dolgozót hogy jah, végzett akkor csináld a következőt, meg az sem biztos hogy 100%ig hézagmentesre meg tudod csinálni, arról nem is beszélve hogy ha mégis akkor viszont rengeteg idődet és anyagi erőforrásodat kell beleölnöd, miközben az ellenfél nem fog malmozni.
    A SC2-ben sokkal kevesebb lehetőséged van épp az ilyen fel-le mászkálós egységek miatt, elzárni magadat teljesen a külvilágtól. Arról nem is beszélve hogy ez csak a terran-nak adatik meg, hogy bármikor elvihet egy épületet, hogy kivigye az egységeit, majd lerakhat, hogy elállja az ellenség útját. Legalábbis az egyben.
    A 2-ben azért ez jobban belegondolva nem igaz, hiszen a terran épületek emelkednek, illetve a supply akár süllyed is, a protoss meg képes úgymond kiteleportálni az egységeit az új szállító hajóval ami bárhol létrehoz egy energiamezőt a szétnyílik, a zerg pedig haszálhatja a az új fajta creep lerakás, és járat építés teknikáját.
    Mindenesetre ezeket mérlegelve még mindig azt mondom hogy nem lenne elég időd és „fölös” energiaforrásod ilyen módon bevédeni magad.

    Reply

  • tronnyeg

    |

    #17:
    Végülis igazad van, egy biztos: sok új lehetőség nyílik majd meg, és a régi sc1-es stratégiák nem biztos hogy itt is működni fognak, de ami engem megfogott az a szűk átjárós két supply fal, mögötte két tank bázisvédelem. Pl sc1-ben ilyet nem lehet csinálni. Viszont biztos hogy évek telnek majd el mire rendesen kiforrnak a különböző stratégiák.
    Viszont a pro meccsek közvetítései látványban egy fényévet biztos ugranak majd 😀

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Eszméletlen jó képek ! A Thor-t meghihetetlenül kigyúrták! 😀 Go go Blizzard! 😛

    Reply

  • pcdevil

    |

    #6 TheZerg
    lehet levagyok maradva, de a defmátrix az bc képesség?:o

    #8 outro
    nemhiszem hogy tereptárgy. ott van, ahol a zerg, olyan amilyen a zerg. az hogy nem olyan színű mint a csapat, az lehet hogy csak textúrahiány miatt (ez elég gyenve érvelés, túlságosan is akarom, hogy új egység legyen, sorry:D)

    #14 tronnyeg
    nekem úgy rémlik, hogy a colossus simán „átlépte” a supplykat egyik screenshoton vagy movien. de a változás jogát fent tartom:D

    #17 Maverick
    idő tényleg nembiztos hogy lesz (hát még nyersanyag), de odafigyelést majdnem nullát igényel;) 2 scv, és shift+click. egymásután legyártja az épületeket, kettő is csak a gyorsabb haladás miatt kell:D ettől eltekintve egyetértek veled: felesleges pénzköltés, és nagyeséllyel semmit sem ér

    Reply

  • Hydra

    |

    én arra a féregre annyit tippelek h lehet h ezek azok a az óriásférgek amikből a queen tud 3at létrehzozni…
    mert ezt el tudnám képzelni
    de tuti h nem sima terepállatka, mivel ha észrevezsitek, támad és a protoss épület pajzsának csökkenése, az a kék enyhén szikrás folt ahol támad, jól látható…
    de ha meg ez egy terepállatka, akk a zerg uralja vhogy mert a protit támadja…
    továbbá a másik oldalán a protoss bázisnak, a szakadékból is mintha kilógna mégegy féreg…szal ez furcsa

    Reply

  • tronnyeg

    |

    Mind1, lényeg hogy ha meglesz a játék engem többé nem lát senki, úgyhogy a megjelenésig még élvezem az életet :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Reply

  • TheZerg

    |

    Válasz pcdevil #20 üzenetére:
    jaja az a BC képessége (amúgy a wikinkben is megnézheted: http://wiki.starcraft2.hu/index.php/Battlecruiser ), de azt még mindig nem értem, hogy hogy lehet a Yamato és a Defensive egyszerre kifejlesztve?
    Azt a férget meg az egyik cannon mintha lőné. Lehet tényleg az a Mutant Larva.

    Reply

  • Hydra

    |

    ha jól tudom, egy BCn csak a 3ból az egyiket lehet csak felszerelni…
    de ha nem jól emlékszem, javítson ki vki pls

    Reply

  • Maverick

    |

    Válasz Hydra #21 üzenetére:
    Én még mindig fenntartom azt a véleményemet, hogy sima pálya állatka, mert nem zerg csapat színe van. És ha azt veszed hogy a cannon is mintha ott sebződne, szerintem marhára benne van a pakliban hogy az ott álló 2 tucat hidra valamelyiket támadja 😀 Mondhatni több mint gyanús. Meg ha zerg egység akkor elég kidolgozatlan, nem igazán tudsz különbséget tenni az eleje meg a hátulja között… vagy csak én vagyok vak. Ha mégis is az akkor szerintem valami pofásabb kidolgozottabb fomrát kellene legalább az 1ik végének öltenie :D. A másik olyan egység amin igazán dolgozhatnának még azok a protoss Carrier-ek kis hajói. Azok még elég gázul néznek ki szerintem.

    A BC-khez meg szerintem is csak 1 képességet tudsz kifejleszteni, de az BC-nként te döntöd el mint annó az SC1-ben hogy mit csinálsz a Mutaliskből. És ha megnézed a képeket az a 2 BC ami lövi a jamatót máshogy néz ki. Van rajtuk elől egy lyuk, míg a mátrixoson nincs (bár lehet csak azért mert épp nem lőtt a közelmúltban mindenesetre elég logikusnak tűnik). Habár mintha arról lett volna szó, hogy multyban nem fog látszódni hogy mit fejlesztesz a BC-nek, hogy ne tudjon következtetni az ellenfél belőle, ha jól emlékszek.

    Reply

  • protosszarkupac

    |

    szerintem az a féreg csak dísz mert ha jobban megnézi az ember mintha a tüskéi mögül 2-3 zerg „lőné” azt a foton ágyút ami a féreg előtt van.És ha állat lenne mért éppen a protoss-t támadná? mért nem azt a milliónyi zerget?ráadásul még a zergek színét se látni rajta.az a foton ágyú meg szerintem csak pont arra lő amerre a féreg van(valamelyik arra levő zerget)különben jók a képek!!!

    Reply

  • Maverick

    |

    Nos a másik fórum témában Aston bácsi már válaszolt, de segítek annyit hogy ide meg én írom be (hamár rámgyütt az írhatnék). Az a csúszó-mászó izé, mégcsak nem is élőléy, hanem ”
    The answer is, they are Zerg bones and they are doodads.”–vagyis egy zerg csontváz, ami pusztán pályadíszítő elem, akárcsak a fák, meg többi ilyen cucc. (link: http://sc2pod.com/trackers/blue/?id=846#2222)
    Kár… pedig szerintem nem lenne rossz dolog olyan mezei pályaszörny aminek van MI-je mászkálni is tud a különböző szinteken, meg akár támad vagy mind controllal irányíthatóvá válik.

    Reply

  • Farrun

    |

    a két DT harca a legjobb szerintem!

    amúgy az hatodik képen (http://galeria.starcraft2.hu/displayimage.php?pid=1722&fullsize=1), amelyiken van két Colosszus. Az egyiknek a lába mért olyan nyomorék? olyan mintha rálépett volna egy Cannonra…és mi az a vörös vortexszerűség a nyomi colosszustól délre?

    amúgy meg felettük mi az a kis rakéta?

    meg egy észrevétel: a Carrierek nagyon alacsonyan repülnek…

    Reply

  • inkwizitor

    |

    nincsen nyomorék lába csak más szögből látjuk meg máshogy tartja a lábát

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.