StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2

Promie Motz . Patch 4600

Nem tudom, mennyire hiteles ez az összeállítás, hogy ez lesz a patch 1.2, nálunk még nem elérhető, de ez elvileg az amerikai oldalon fönt van/volt, szóval kit tudja? Az év végére ígért patch lehet, hogy hamarabb fixálódott, mint gondolták.

Hivatalosan is be lett jelentve, hogy igen, ez az új PATCH

StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2

  • General
    • Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to „Busy.”
    • The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified
    • Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player’s teammates.
  • Balance

    • PROTOSS
      • Buildings
        • Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000.
      • Void Ray
        • Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).
        • Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).
        • Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.
    • TERRAN
      • Buildings
        • Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot.
          Supply Depot life increased from 350 to 400.
      • Medivac
        • Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.
        • Speed reduced from 2.75 to 2.5.
      • Reaper
        • Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.
      • Thor
        • Energy bar removed.
        • 250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).
    • ZERG
      • Buildings
        • Hatchery life increased from 1250 to 1500.
        • Lair life increased from 1800 to 2000.
        • Spawning Pool life increased from 750 to 1000.
        • Spire life increased from 600 to 850.
        • Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850.
      • Corruptor
        • Energy bar removed.
        • Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).
      • Infestor
        • Fungal Growth now prevents Blink.
      • Roach
        • Range increased from 3 to 4.
  • Bug Fixes
    • Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones.
    • Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died.
    • Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs.
    • Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue.
    • Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies.

Forrás:


Promie Motz

Életcélom megélni a Starcraft azon epizódját, amiben a Zergek elfoglalják a Világmindenséget... XD

Comments (134)

  • Cpt.Collins

    |

    Oké, a depo az okés, az ellen semmi kifogásom, de nekem ez a Factorys speed upgrade ez már sok.. akkor inkább legyen OC után, na de mind1 ezt nem mi fogjuk eldönteni 🙂

    EDIT: A névváltoztatásról még mindig semmi? Azt hallottam hogy az 1.1.2-es patchel jönni fog az is de eddig semmi..

    Reply

  • stryker

    |

    Válasz Csenky #48 üzenetére:
    Terránal ha beszívsz egy ilyen 6 pool-t akkor a gazdaságodnak annyi… nagy hátrányba lesze ezután végig…
    kb 12 -14 parasztod van s ling abból leszedi kb a felét rossz esetbe 1 linghez kb 4 fér de mivel ha vonalba vannak akkor még rosszabb a paraszt túlélési aránya.
    Onnantól már arra is alig lesz pénzed hogy a falat befejezd és folyamatosan javítania hullámokban érkező lingek miatt mert akkor ált a zerg játékos vérszemet kap.

    Reply

  • Zentie346

    |

    Válasz Cpt.Collins #49 üzenetére: érdekes h mid game-ben sose kísérelték meg a terranok a reapert, vagy legalábbis én nem láttam. pedig odaverne az eco-nak igencsak, mert akkor már istenért se számítanék arra hogy vki felmászik a main-emre, vagy máshova.

    egyébként vééégre roach range 😀

    Reply

  • Delebriel

    |

    #52 Azt elfelejted, hogy a zergnek ilyen rushnál alapból vagy 5-6 munkással kevesebb van mint neked. Ha 6 ling képes megölni 6 munkásodat míg lehegeszted, akkor nem tudod, hogy kell velük támadni. Ha meg elkap 3-4et még mindig te vagy income előnyben. Szóval had 6lingeljen, majd rájön később, hogy rohadtul nem éri meg.

    Reply

  • spani

    |

    Örülök a roach 1 range-nek, de nem lett volna annyira szükséges mint valami a hydra buff
    Válasz Zentie346 #53 üzenetére:
    oda ész is kellene, nemcsak az mmm-et vagy a mechet pumpálni, addig meg ráülni a plenetary tetejére

    Reply

  • Radon

    |

    – A reapernek igy tényleg semmi értelme, mert mid gémben már nem csinálsz reaper, mert addigra van dropship, nem kell a jetpack. és szerintem is lehetett eddig is fogni, terránként a legelső marámat cc hez viszem és ez kb elég is.

    – A nex/hacs hp növelés kelett, mert minden 2v2 ben csak arra megyek, hogy marákkal vagy dropp, vagy befutok és nekiállok a főváraknak. minden marha megijed, elkezdi menekiteni a munkasokat, én meg gyosban lekapm a fővárat és a munkásaidat megtarthatod:) Ilyenkor az ellen elkezdi gyepálni a maráimar, de azokkal sem törődök és legtöbbször mindig lent van a fővár. volt olyan 2v2őm, ahol 8 fővárat irtottam.
    bár szerintem a taktika maradhat, max nem 4 marát viszek, hanem 8at, de mindenképp kelett a hp buff.

    Reply

  • Zentie346

    |

    Válasz spani #55 üzenetére:
    nanana! zvz-ben most nagyon jól jött a roach range.. 2 gamet nyertem így. tvt-ben is kipróbáltam és nagyon darál! némi lingel vegyítve esélye sincs a marának. tankokra meg vagy ráhúzod vagy ha pronak akarsz tűnni rádroppolod. talán még pvp-ben is haszna lesz, és nem egy felesleges unit marad.

    én azért talán szebben fogalmaztam a reaperrel kapcsolatban 😀
    de ez így van, értelmes terran szétharassolja a zerget… tahómass semmit nem fog érni 1 idő után

    Reply

  • Drez

    |

    Válasz Zentie346 #57 üzenetére:
    ha te tvt-ben meg pvp-ben roachot hozol akkor tudsz valamit :d

    Reply

  • WarFire

    |

    De jó, hogy a thornak nincs energy-je…Most legalább nem lehet feedbackelni a HT-kkel. Nagyon jó…

    Reply

  • Zentie346

    |

    Válasz Drez #58 üzenetére:
    upsz. tvz. t a z mellett van sry 😀 viszont a pvp-t nem értettem magamtól, lehet korán van 😀

    de igen, én vagyok a mágus és megtehetem 8)

    Reply

  • JimmyN

    |

    A Reaper-nek így már semmi értelme, vagyis nyugodtan ki lehetne szedni a játékból. Számomra pont olyan egységgé vált, mint az 1ben a Firebat. Ott volt, de sose használtam. Persze, mások nevében nem nyilatkozom.
    Kéne valami új egység a barackba. Mondjuk Reaper+Firebat mutáció. JetPack-es Firebat, heavy armor-al :D:D:D

    A VoidRay viszont valahol megérdemelte. Statisztika alapján nagyon OP és idegesítő. Vicces, mikor csináltam egy VoidRay rush-t egy bázis ellen, és 15mp után (lehet kicsit túloztam) volt-nincs base 🙂

    Reply

  • Geo

    |

    reapert es voidrayt kinyirtak. Reaperert egyaltalan nem kar, idiota egyseg volt mindig, a voidray viszont nagyon erdekes egyseg volt amivel egy pro sokkal sokkal tobb kart tudott tenni mint egy newbie, igymar kb hasznalhatatlan. Lehet OP volt, szerintem nem, mostmar biztos tul gyenge

    Amugy a valtasok jok zergnek, de nem tetszik, ahogy balanceol a blizzard. Ahelyett hogy megprobalnak valahogy kiegyensulyozni a dolgokat, ossze vissza butitanak mindent. A roach buffra szukseg volt, de igy, hogy eleg jo buffot kapott es a hydra meg semmit, igy egyertelmuen sokkal sokkal jobb mint a hydra, ami eddig is gyengebb volt talan, igy hidrat se sokat fogunk latni, bar lehet tevedek. Valamint lezar egy csomo nyitast mind3 matchupban.

    A terranoknak tulontul sok lehetosege volt, de ahelyett hogy segitsenek a Zergeknek s protosoknak vagy scoutolasban vagy vedekezesi kepessegben, megbenitjak a terran taktikak egy reszet.

    Igy is el lehet erni 50/50 es statokat, de nemhiszem ez a helyes utja a balance-olasnak

    Amugy itt paran kerdeztek, terran epuleteket miert nem buffoltak. Igyis messze messze messze a terran epuleteket lehet legnehezebben leszedni, a mass repair es liftoff miatt.

    Reply

  • rickoo18

    |

    én se „rinyálni akarok” de lassan túlzásna viszik a terran nerfet… és eddig se volt azért könnyű nyerni vele ne mondja nekem senki,de ez már tényleg idegesítő amit a bliz csinál,lassan a terran semmit sem fog érni :@ alig maradt használható egysége ami még nem kapot nerfet mert „túl erős” áhhh iszonyat az egész xD

    Reply

  • mikroman

    |

    Zergként örülök a változtatásoknak, de azért reaper viszonylatban a supply követelmény és a fejlesztéshez a Factory az már picit túlzásnak tűnik. Elég lett volna vagy az egyik vagy a másik. Lehet azért kedveznek a zergnek picit mert sokan vagyunk, de nem elegen? (Már a többi fajhoz képest) 🙂
    REaper nerf helyett jobb lenne kis mara nerf. Bár talán lassan el lehet gazdaságosan bánni velük is. Majd tesztelem 🙂

    Szerintem arra hajtanak, hogy ne legyen olyan early taktika, ami ellen ha x-2 perccel nem kezd el az ellen counterelny (még mielőtt egyáltalán a támadó gondolna rá hogy ezt akarja) akkor autoloss. Kicsit sarkított, de a reaper és a void talán ezért lett ennyire elhülyítve. Korán brutális tudott lenni. Csak a reaper később meg nincs, így meg az elején is ritka lesz.

    Reply

  • Fana

    |

    Szegény Void 😀 pedig mostanába kezdtem megkedvelni .. De igazuk van hogy nerfelték mert elég nagy szánalom volt T ellen meg mirrorba is vicces dolgokat csinált.
    Medivac nerf és Fővár buff is kelett már (y)
    A Roach 1 range viszont nállam kiveri a biztosítékot 😀 Így minden gate unit countere lesz, imba :S

    Egy muta lassítást meg egy observer fejlesztett állapotban beli gyorsítás még elviselnék.

    De miért van az hogy nem látom se a CHATSZOBÁKat, se a saját HOTKEYt (se a klánosdit, de ez tuti úgy is csak kiegészítőbe jön..) ha ezek közül nem lesz benne 1ik se, akkor fu blizz részemről.

    Reply

  • Csenky

    |

    A void akkor volt imba, ha jobb volt aki használta, mint az ellenfele. Akkor rohadtul imbának tűnt. Egyéb esetekben kb annyira imba, mint két stalker. (tehát pl egy roachot le tud ütni microzva :D)

    Reply

  • Xib

    |

    Vége a reapernek, szvsz kövi peccsel már ki is vehetik játékból. Mostmár semmire nem alkalmas. Roachot nem lehet mikrozni, speedling megeszi, épületeket nem ölsz meg vele mostmár soha. Akkor mér van játékba? Jaaa, van még egy lehetőség, deríteni jó egység lesz (Y) gz .
    A sok lámának köszönhető ez a változtatás akik nem voltak képesek fogni a terran harast és whine oltak a forumokon. Köszönjük nektek hogy tönkretettétek ezt is 🙂

    Reply

  • mikroman

    |

    Csenky: Mármint úgy érted a jobb játékost, hogy
    olyan helyre rakta a pylont és stargate-t a 20000*200000 méretű mapon, ahol nem sikerült felderíteni időben? Vagy hogy mikor még tud a zerg deríteni drone-nal és készülhetne a counterelgetésre akkor vagy voidra, vagy 4 gatere megy a proti és cseppet eltérő ezeknek a kezelése zerg részről viszont épp a kritikus időben „vak” a zerg player (első stalker, vagy a drone elhalás után van kis derítési szünet)? Döntsön a szerencse és dobjunk fel egy érmét?
    Írtam korábban is, hogy a void ha elkezd támadni és nincs kétszer akkora sereged ami tudja támadni helyben, akkor majdhogynem egyértelmű autoloss zergnek. Ha betámadod egyik oldalról, akkor mire odaérnek a védők felcharge-ol és onann mindent secperc alatt leöl. Ha meg egy besérült void megmarad míg sebtiben elkezdi a zerg húzni a queent akkro ezzel az eggyel ki tud irtani mindent. Az épülő spore 1-2 másodperc alatt elhal, a queen annyit sebez mikor kijön amennyi pajzs visszatöltödött.
    Ha meg rákészülsz egy bázisból a voidra és mégis 4 gatre gyúr a proti, akkor lehetsz jó, de inkább halott leszel. A falazás miatt 0 kockázattal kinyírható az ellen. Az nem járja. Jogos nerf. Szerintem egyszerűen csak annyi kellett volna, hogy épületen ne chargeoljon a void, de akkor nagy sivalkodás lett volna a proton bölcsisek és seniorok körében, így maradt ez.

    Nem kell megszólni. Igen noob vagyok, de lelkes:)

    Reply

  • Csenky

    |

    Bocsi, igazad van. Platinában 10ből 9 zerget tényleg elvertem voiddal. Aztán átkerültem diamondba, eltelt 1-2 hét remek haladással, majd hopp, azt vettem észre, hogy 10ből 9 zerg fogja a voidot. Biztos béna vagyok. 🙁
    Najó, némi túlzás volt benne. De már nem érzem érdemesnek a voidot, max heti 1-2t elsütök, mert tényleg védhető, ha nem láma az ellen.

    Reply

  • Fana

    |

    Z ellen nem is volt op a void. Z ellen megtarthatná mostani formáját 😀 Végjátékban Brood Lord vagy ultra ellen besegített.

    Am hogy fog hatni mostani void nerf a BC vs Void ra ?

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Medivac gyengítésen kívül minden oké számomra.

    Reply

  • XGOD

    |

    Ez a reaperes cucc tenyleg eros tulzas. A rackos boven eleg lett volna. Cserebe zergnek feltolhattak volna mar kicsivel a pool epitesi idejet vagy 10s-el.

    A thorosnak nem hiszem, hogy nagy jelentossege van. Nem nagyon lattam olyat, hogy szet feedeltek volna thorokat.

    A voidos az viszont eros tulzas. Chargeolva 2-vel sebez tobbet light unitra mint egy mairne??? Hat lol. Ar/ertekben igy egy nagyon rossz egyseg lett. Legalabb az arat vittek volna lejebb 200/100-ra.

    A roach-os range noveles meg nagyon brutal lesz szerintem, de majd meglatjuk.

    Reply

  • Sabika

    |

    Sziasztok!
    A terran nerfet nem értem de annyira nem érint mert protoss a fajom!
    A void ray viszont gáz és így és már most tudom hogy soha az életben nem fogom többet használni!
    A Void erős egység de könyörgöm az ÁRA is durva 250 150 ez azért nem olcsó!
    Ennyiből a colo-t is nerfelhetnék mert erős egység.:S
    A zergnél meg azt érték el hogy nem fognak hydrázni hanem mass roach lesz + mellé hoznak majd mutát.
    Ez így egyenlőre értelmetlen bár majd meglátjuk ladderba hogy jön le a dolog!

    üdv:Yoshimura

    Reply

  • Geo

    |

    Válasz Sabika #73 üzenetére:
    colo nerf? Jol hangzik, tamogatom!

    Reply

  • balugabi

    |

    bakker patch miatt a tegnap szerzett pontjaim elúsztak és most sokkal hátrébb vok:_(

    Reply

  • Fana

    |

    Jah hogy ez már így kész is :O És már ez van Bneten .. WoW 😀
    Akkor a chatszobás patch jön majd Decemberben vagy mikor, és az lesz az 1.2 ?

    Reply

  • mikroman

    |

    Nem kell colo nerf. Legyen hydra lőtáv buff (mondjuk 10 massive unitokra, csak hogy jó legyen a colossus ellen) 🙂
    A void és barakk nerf egyértelműen arányossági okokból került bele. Egy void lehet erős, de nehogy már kinyírjon mindent ha épp jó oldalról támad és nincs 2-3* annyi védő a közelben. A barakk nerf kicsit fogja a bunker pusht ami szintén aránytalanul erős lehet az elején. A reaper megszívta, aztán ez van 🙂

    Hydrázni meg fognak, mert bármilyen hihetetlen az lövi a légi egységeket is és nem lesz öngyilkos elvből ha meglát valami antiarmored unitot (immortal, mara). Az olyan ciki lenne, ha valaki 100 roach mellett bukja a játékot egy db banshee ellen, vagy nem?

    Reply

  • brave

    |

    szerintem az lenne a legjobb, ha a nuke helyére bevezetnék a hidrogén bombát, csak hogy haladjanak a korral.

    Reply

  • mikroman

    |

    Ja. Válasszátok a könnyebb utat és váltsatok zergre Terranusok! 😀

    Reply

  • Kanri

    |

    Na sztem a T nerfelésének véget is vethetnek ezzel, jöhet a P (sentry, temp, colo, stalker)! 🙂 Pool lehetne drágább, készülhetne tovább, vagy kelljen hozzá over, és kész is a zörg (bár még ott van az infestor). Amúgy az előző reaper bunker nerfelést (készülési idő) visszaállíthatnák ezek után.

    Reply

  • Darksoldier

    |

    Válasz Kanri #81 üzenetére:

    mmmm, zerg overrel kezd

    Reply

  • Kanri

    |

    Válasz Darksoldier #82 üzenetére:
    ?

    Reply

  • mikroman

    |

    „#82 Darksoldier – Válasz”

    Hagyd csak. Hisz terran. A zerggel kapcsolatos ismeretei finoman szólva alapfokúak. Vagy csak ellenőrzi, hogy figyelünk-e 🙂

    Reply

  • Linoge

    |

    Válasz Kanri #81 üzenetére:
    Ja, jó vicc 😀

    Reply

  • Kanri

    |

    Válasz mikroman #84 üzenetére:
    igaz, de neked sem magasabb

    Reply

  • Kanri

    |

    Válasz Linoge #85 üzenetére:
    nem vicceltem, de örülök, ha tetszett

    Reply

  • ExecuThor

    |

    Nekem még mindíg az a gondom, hogy a Zerget túl sok mindennel lehet szivatni, nem tud beépítkezni, nem tud rendesen deríteni, és nagyon mikorigényes.
    Jó az 1-el nagyobb range. de azzal kellene tenni valamit, Pl az OL lehetne gyorsabb… szerintem az nagyon kellene.

    És van egy nagyon vad ötletem, lehet hülyeség, de én azt nem értem hogy a P-nak és a T-nak is van levegőbe lövö egysége az elején, a Z nél miért ne lehetne a Hydrát és a Roachot felcserélni?
    A Hydrához ne keljen a Lair.

    Reply

  • mikroman

    |

    #86 Kanri – Válasz

    Én terranhoz meg protihoz vagyok hü…. Mármint alulképzett 🙂
    Ezeket jobbára csak ellenfélként kezelik szegény ártatlan zergjeim 🙂

    Reply

  • Xib

    |

    Válasz ExecuThor #88 üzenetére:
    Sztem menny inkább legózni 😀

    Reply

  • csana

    |

    Válasz ExecuThor #88 üzenetére:
    annyi a gáz, hogy a hydra kb egy forgótáras géppuska sebességével lő 🙂

    Reply

  • Csenky

    |

    A queen nem sebez levegőbe? Leimádkozza onnan a unitokat? 🙂

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Válasz Kanri #81 üzenetére:
    drágább pool?? 200+50 most. Mennyi legyen szted? 400? és készüljön 7 percig?

    Reply

  • brave

    |

    Válasz Kanri #81 üzenetére:
    Aha, és akkor kezdhetnénk elölről a terran nerfelését mert ugyan ott tartanánk mint patchek előtt….de miért nem beszélünk nyíltan? jól jönne azért mégis csak a T-nek az a free win gomb mi?. De bízom benne hogy ezt a hülyeséget te sem gondoltad komolyan.

    Reply

  • sweeping

    |

    Na most én csak így általánosságban azt mondanám, ha valaki úgy érzi hogy az a faj amelyikkel játszik, előnytelen számára mert hátrányos helyzetben érzi magát a másik két faj játékosaihoz képest az váltson fajt.
    Még nem késő átállni, drasztikus változások már úgy se lesznek balansz terén. Szóval aki teljes mértékben elégedetlen a jelenlegi helyettel az a későbbiekben is elégedetlen lesz.

    Szóval ha Zso te komolyan gondolod hogy nerfrelni kéne colot, ht-t, sentry-t, stalkert akkor inkább azt tudom javasolni, hogy játssz az „imba” protossal vagy a szintén „imba” zergel
    Most még nem késő, és nem megoldhatatlan az átállás. Új játék, még viszonylag gyorsan lehet váltani

    Reply

  • Csenky

    |

    Én épp a héten váltottam, randomra. 😀 8-ból 2-t nyertem asszem! 😀

    Reply

  • Xiccdrow

    |

    Válasz Kanri #81 üzenetére:
    Szerintem ezt nem gondoltad végig, vagy nem is tudom, de ennyi hülyeséget írni…

    Reply

  • mikroman

    |

    „#97 Csenky – Válasz

    Én épp a héten váltottam, randomra. 8-ból 2-t nyertem asszem! ”

    jaja. Az nehéz faj. A random az UP 🙂

    Korábbi kérdésedre meg: A queen lő levegőbe. Nem is rosszul. Épp csak ha jönnek a voidok, akkor túlerőben kell lenni földön+nem árt ha azelőtt elkezded támadni, hogy felchargolna, különben még többet buksz. Ha meg leszedi a queeneket onnan egy void is autowin volt eddig ami valljuk be elég irreális (volt)

    Reply

  • Kanri

    |

    És mi értelme fajt váltani 1000 T játék után, ha úgyis jön még 1000 patch, lehet válthatok majd vissza…ne viccelj már. Eddig Z-k sírtak, most sírjanak a T-k, aztán jöhet P, így igazságos, végén csak kialakul a balance. Mi hülyeség abban, amiket írtam? 1v1-ben nyilván mindenki overrel kezd, de 2v2-ben nem, erre írtam a poolos témát. Reaper pedig hasztalan lett, bárki bármi is mond, nem értem a nerfelés lényegét, mert csak az jön le belőle, hogy a 2v2 miatt tették kb. vagy a bronze ligások miatt, szal ha 2v2, akkor pool is jogos. Reaper úgy volt jó patch előtt, ahogy volt, mostmár semmire nem jó, vegyék ki, vagy mint írtam: állítsák vissza a régi elkészülési időt, ugyanis ezzekkel az újításokkal annak nem volt értelme.

    Igen komolyan gondolom, hogy a sentry imba, emellett a stalker is, ahhoz képest, hogy semmi research nem kell neki, kurvagyorsan kijön és 2.95-ös speedel rohangál, messzire lő, levegőbe is lő, és elég gyorsan is lő, de ez inkább 2v2-ben derül ki. Storm és feedback pedig +25 energyt kaphatna, de colora is ráférne egy pici nerf.

    Amiket itt leírtam, az semmiség ahhoz, amit T kap már egy ideje, szal cry some more!

    Na nekem ennyi elég volt a sok lámaságból, nemtom minek járok erre a noob oldalra fel, csak felidegesítem magam, megfogadtam, hogy nem olvasok, ezáltal nem is írok több commentet ide, szal befejeztem. 🙂

    Reply

  • Csenky

    |

    Khm. Mit jelent neked a szó, hogy „túlerő”?
    Komolyan kérdezem. Mennyi nyersanyag a Te verziódban egy queen és mennyi egy void? Early pushról van szó ugyebár, nem 30 vs 50ről, ahol nyilván a void darálna. 2 queen még mindig nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy void.

    Kanri: Ezen a noob fórumon mindenki más tudja rajtad kívül, hogy a ZeRg MinDiG kAp oVeRLorDoT kEzdÉsNéL. 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.