StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2
Nem tudom, mennyire hiteles ez az összeállítás, hogy ez lesz a patch 1.2, nálunk még nem elérhető, de ez elvileg az amerikai oldalon fönt van/volt, szóval kit tudja? Az év végére ígért patch lehet, hogy hamarabb fixálódott, mint gondolták.
Hivatalosan is be lett jelentve, hogy igen, ez az új PATCH
StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2
- General
- Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to „Busy.”
- The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified
- Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player’s teammates.
- Balance
- PROTOSS
- Buildings
- Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000.
- Void Ray
- Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).
- Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).
- Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.
- TERRAN
- Buildings
- Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot.
Supply Depot life increased from 350 to 400.- Medivac
- Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.
- Speed reduced from 2.75 to 2.5.
- Reaper
- Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.
- Thor
- Energy bar removed.
- 250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).
- ZERG
- Buildings
- Hatchery life increased from 1250 to 1500.
- Lair life increased from 1800 to 2000.
- Spawning Pool life increased from 750 to 1000.
- Spire life increased from 600 to 850.
- Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850.
- Corruptor
- Energy bar removed.
- Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).
- Infestor
- Fungal Growth now prevents Blink.
- Roach
- Range increased from 3 to 4.
- Bug Fixes
- Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones.
- Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died.
- Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs.
- Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue.
- Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies.
Forrás:
Comments (134)
Vargos
| #
Válasz Kanri #100 üzenetére:
Fogadd meg sweeping tanácsát,mert amit a sentry és stalkerről írsz valami hihetetlen mértékű tájékozatlanság vagy dac 🙂
Reply
Delebriel
| #
#96 Az ilyen tipusú kommenteket annyira imádom: „Ha nem tetszik válts fajt” Én nekem nem azért a Terran a kedvenc fajom, mert imba, mert easy, mert wan I WIN gombja. Azért a kedvencem, mert az és kész. Imádom a játékstílusát, az egységeket és legfőképp a zenét 🙂 🙂 és semmi kedvem azért Zergezni vagy Tossozni, mert az az imba és balanceolt… Félre ne értsd baromságokat írt a srác akinek válaszoltál, nem vele értek egyet, csak ne ilyen szar megoldással gyere elő…
#100 Fogd már fel, hogy a zerg kezd egy Overlord-al… Ahhoz hogy meglehessen csinálni a zerggel azt, amire te gondolsz, az kéne, hogy a Hatchery nem 2, hanem 10 supplyt kéne adjon és akkor nem kezdene Over-el a Zerg. De ez a megoldás sztem inkább buff lenne, mert többször expel egy Zerg meccsenként, mint 6poolozik. (Jó nem lenne eget verő buff az is igaz)
Reply
sweeping
| #
Válasz Kanri #100 üzenetére:
Szerintem nem játszottál a bétában, vagy ha igen akkor nagyon keveset.
A bétában iszonyatos nagy buffot kapott a terrán, hagy emeljek csak ki néhány fontosabb változást a sok közül
Stimpack kutatás 150/150ről 100/100ra csökkentve
Combat Shield kutatás 150/150ről 100/100ra csökkentve.
Minden weapon és armor fejlesztésnek csökkentették az idejét 30sec-el
Techlab árának csökkentése
Factory 200mineral 100gázról 150mineral 100 gázra
viking ára 125-100-ról 150-75 változott (gáz miatt előnyös)
Banshee életéhez hozzáadva 10hp
Thor gyártási ideje 75-ről 60 secre csökkentve
Tank gyártási ideje 50-ről 45-re csökkentve
Bc gyártási ideje 110-ről 90sec-re
Tank élete 150-ről 160-ra növelve
rax építése ideje 65-ről 60-ra csökkentve
Ez csak néhány a sok közül. Akkor persze semelyik terran nem volt elégedetlen amikor feltápolták őket 🙂
Hát lehet egy kicsit erősre sikeredett, ezért most kicsit nerfelni kezdték.
De szerintem még mindig ez a faj kapta a legtöbb buffot a béta kezdete óta összességében
Reply
brave
| #
Válasz Kanri #100 üzenetére:
őőő…khm….a hozzászólásod stílusához mérten próbálok erre válaszolni: Egy hülyével kevesebb:)
Reply
Paralyzer
| #
Jajj Kanri, mekkora egy szerencsétlen vagy te. Hülye bronzos szintemen is kiröhögöm amit mondasz. Stalker nerf? Hogy? Így is lazán lekapja a roach meg a mara. Sentry nerf? Há minek vazze? Eddig is alig láttam (Tudom Bronz Liga)
szegényke még erővel se dicsekedhet, am meg simán kikapni. Colo nerf? A legjobb ellenszere az MM kombónak meg masshydra/roach-nak. Ráadásul még levegőből is lőheted ami nem kis szó. Valamint elég drága is. Szóval inkább meg se szólaltál volna.
Reply
mikroman
| #
„#101 Csenky -”
Túlerő az több erő. Mert ugyan szép, hogy két queen talén leszed egy voidot, de kettő kinyír azt hiszem három queent, több védelmed meg nem nagyon lesz eleinte. Ha aktív védelmet akarsz, akkor ahhoz gáz kell. A hydra és muta isa „csak” két gázigényes épület, protinak csak egy. Időben zerg lassabb picit. cybernetic-ig meg kb mehet bármire a proti. Vagyis van 2-3 irány ami egyaránt veszett erős zerg ellen de más kezelést igényel. Amúgy tudsz olyan egységrőlk ami egymagában ki tud végezni mindent ha lelövi a kezdő védelmet? Eleinte nem nagyon van olyan, Ja, ott a void zerg ellen? Már nincs 🙂
Reply
Csenky
| #
Az imént olvastam az 1.2 tervezetet novemberre:
– spawning pool requires lair from now on. (for avoiding 6pool rushes)
– queen range reduced to -1 (so when she attacks, she just does slash behind herself)
– zerg structures HP reduced to 175, except hatchery, that has 13 HP from now (so rines cannot 2shot it)
– Infestors requires 350 gas.
– colossus cannot attack ground units anymore, but can detect cloacked/burrowed units.
– ForceFields are vulnerable from now, it has 20 HP
– High Templar has no longer energy, his feedback has 15 minutes cooldown, and storm is removed. In this case, archons +1 damage vs light!
– Marauders was so weak against air units, so they has now an AoE air attack, 8 (+ 17 vs armored) damage, 1,825 attack speed. And also, to be balanced with immortals, they has now +15 armor against heavy damages.
– Medivacs gets the ability from the campaign (healing 2 targets at the same time) because many terran players said „it’s so cool”!
– To avoiding many whine, we make sure that there is no AUTOWIN button to terrans, but at this time, we are adding to the Zerg and Protoss an AUTOLOSS button!
Reply
Sabika
| #
Válasz Csenky #108 üzenetére:
Jajj ez de jó!!
Ez tetszik!!:)
Király vagy jelentkezhetsz a Blizzard balance csapatába!:D
Reply
Darkknight
| #
Am értem én, h erős volt a reaper, de mért nem vették ki a játékból? Factory is kell a gyorsaságához, az már lazán mid game, ki a fene vesz reapert early game után? Nagyon gyorsan hal, ha harasst akar akkor már drop vagy banshee, de egy két ütéstől elfekvő reapert nem küld senki.
Szóval tényleg nem értem, hogy ennek mi értelme volt. -1 egység a terrannak, bárki bármit is mond…
Reply
bakter24
| #
Válasz Csenky #108 üzenetére:
Egy kimaradt, még a béta alatt volt egy hasonló tervezet, abból emelnék át egy fontosat:
-Az Extractor építéséhez kell 50 gáz…
Ezzel lesz teljes a kép.
Reply
Delebriel
| #
#111 Az nem tuti, mert mivan ha team meccset tolsz és a társad ad 50 gázt? 😀
Reply
brave
| #
Válasz Delebriel #112 üzenetére:
erre a legegyszerűbb megoldás, ha fába kerül az extractor.
Reply
GeryGTK
| #
Válasz Kanri #100 üzenetére:
Kurva szánalmas vagy és még elfogult is.
Reply
bakter24
| #
Válasz Delebriel #112 üzenetére:
Válasz brave #113 üzenetére:
Nem jó, fa azért elég sok mapon van 😀
Plussz a terrán tudjon olyan xel-naga tornyot építeni, aminek a range 85…
Reply
brave
| #
Válasz bakter24 #115 üzenetére:
igen, de te nem tudsz termelni fát:)
Reply
bakter24
| #
Válasz brave #116 üzenetére:
Egy igazi zerg tud! Ha más nem, tördös ágakat legalább! Milyen noob már, aki még fát sem tud termelni az SC2-ben! XD
Reply
Csenky
| #
Nem, igazából azt felejtettem el, hogy a reaper CC-ből hozható, nem kerül supplyba, és alapból kapja a speed boostot. Ja, 25 gas csak.
Reply
bakter24
| #
Sok lehetőséget látok abban is, hogy a megölt ellenségek HP-ját megkapják a győztes egységek! Ha jobban tudnék angolul, már irnám is a blizznek.
Reply
sweeping
| #
Válasz bakter24 #119 üzenetére:
Ez a világ legnagyobb hülyesége
Most gondolj mit csinálna egy colossus a zergekkel.
Simán elő szokott fordulni, hogy egy colo ledarál akár 30 egységet is. Na most milyen durva lenne már ilyen 1500-2000 élettel rohangálna… Továbbá a játék legelején eldőlhetne minden, pl egy jól irányzott clock banshee harass után írhatnánk is a gg-t mert mindent leszed
Reply
Yonny
| #
Válasz sweeping #120 üzenetére:
Osztom a vélemyéned 😀 kicsit durva lenne.
Reply
brave
| #
Válasz sweeping #120 üzenetére:
de mintha komolyan írta volna….olvass visszább hogy mire írta ezeket.
Reply
Csenky
| #
Azért én el tudnék képzelni olyan z egységet, aminek lehetne valami vampiric cuccot fejleszteni… Komolyan.
Reply
bakter24
| #
Válasz sweeping #120 üzenetére:
Gondoltam a Fun jobb, mint a Flame, ezért irkáltam ilyeneket. Amúgy nem úgy gondoltam, hogy 1000 élete lenne miután ölt, hanem csak hogy felgyógyulna. Mondjuk úgyis durva lenne. De ha már viccelünk, csináljuk komolyan! Legyen a terrának papja, aki meg tud téríteni ellenséges egységeket! (Mint az AgeOfEmpire-ban) Az mekkora lenne már!
Reply
sweeping
| #
Válasz bakter24 #124 üzenetére:
:DDD
Reply
Yonny
| #
Inkább helpeljetek egy newby Protoss növendéknek 😀
Reply
Kamfor
| #
Nem is tudom:D Amit a Blizzard művel az ilyen Aesopus féle tanító mesékre emlékeztet. Megmutatják, hogy nem szabad patcheket kiadni. Aki Kanrival vitatkozott, annak csak annyit tudnék ajánlani, hogy járjon utána kit fikáz és kinek az ismereteit ócsárolja:D Bronz-Silver-Gold-Platina ligás legények sírnak, hogy milyen gyenge a zerg és már a Diamondos crybabykre is átragasztják. Jobban átlehetne gondolni ezt az OP témát…
Reply
Erdon
| #
annak örülök, hogy a thornak nincs már energy barja,mert íy a feedbackel nem lehet szivatni, de a terrán lehet,hogy eddig imba volt de szerintem kicsit kezdenek a blizzardosok átesni a ló túloldalára.
Reply
SCudera16
| #
Na már csak a Bctől kéne elvenni az energiát elég szánalmas hogy feedbackelni lehet jó nagy bug^^ blizzard gyorsan javitsd ki!!!!!!
Reply
sweeping
| #
Válasz Kamfor #127 üzenetére:
Én pontosan tudom ki ő, bw pályafutását is ismerem.
Pont ezért nevetségesnek tartom a sírását hogy nerfeljék a stalkert a sentry-t a colossust a ht-t a void rayt egyszóval kb az összes protoss egységet.
Egyszerűen ez nevetséges, ez olyan mint ha én azt írnám hogy nerfeljék a maraudert, a siage tankot, a thort, a medivacot és a ghostot, és hidd el én is tudnék érveket írni.
Csak azzal nemfeltétlen értene egyet a többség, ahogy nem is értünk egyet kanri állításával
Reply
papirsarkany
| #
Válasz Kamfor #127 üzenetére:
nem az volta vita tárgya hogy most zerg gyenge, hanem hogy azt állítja hogy a nerfelni kellene a stalkert.
azt mondja túl gyorsan van kint : az alap gyártási ideje 42 sec. mellette az alulértékelt marauder 30 sec alatt van kint
messzire lő : 6-os range van a maraudernek sokkal kisebb neki csak 6-os range van
és ugye 125/50-be kerül míg a maruder 100/25 (a roach meg 75/25) de oké nerfeljük mert lő a levegőbe. de akkor nerfeljük a marineokat is mert ők is lőnek a levegőbe is, olcsók, gyorsak…
nerfeljük a ht-ket, 25 energy. a temparok energia termelése 0.5625/sec. így a 100 energiára felvitt psi stormra 177 sec-et kellene várni, vagyis 3perces cooldownja lenne. nem véletlen warpolnak belőlük energiakifogyás után archonokat, mert egy örökkévalóság mire visszatölti az energiáját…
de azért az összes protoss egység imba, nerf to the ground.
Reply
aarchie
| #
Stalkert nerfelni?? 😀 Amikor papíron a leggyengébb egységek egyike árához képest 😀
Reply
GeryGTK
| #
Válasz sweeping #130 üzenetére:
Ott a pont, egy felnőtt így viselkedik.
Reply
Gabeszmarin
| #
A zerg buff szerintem rendben van. Most egy tárral több vagy kevesebb, nem oszt nem szoroz(na persze ez nem igaz a prógémer bandára) Arra viszont kíváncsi lennék miért kell depo a barrackshoz? Eddig sem a terranok voltak a fő rush-olós brigád. A masik, hogy a terran későb tud falazni és közel lehetetlen fogni a korai zelákat és lingeket fal nélkül. Apropó rush…a reapert akár ki is vehetnék, szinte hasznavehetetlenek lettek.
Reply
mikroman
| #
a barakk késleltetés a korai bunkeres push/rush ellen véd (Ugye a bunkerhez kell a barakk?). Ritkán láttam hálistennek ilyesmit zergként, de kis ráfordítással könnyen be lehet szorítani az ellent, vagy akár ki is nyírni. Mármint korábban lehetett…
Reply