StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2

Promie Motz . Patch 4601

Nem tudom, mennyire hiteles ez az összeállítás, hogy ez lesz a patch 1.2, nálunk még nem elérhető, de ez elvileg az amerikai oldalon fönt van/volt, szóval kit tudja? Az év végére ígért patch lehet, hogy hamarabb fixálódott, mint gondolták.

Hivatalosan is be lett jelentve, hogy igen, ez az új PATCH

StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2

  • General
    • Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to „Busy.”
    • The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified
    • Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player’s teammates.
  • Balance

    • PROTOSS
      • Buildings
        • Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000.
      • Void Ray
        • Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored).
        • Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored).
        • Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703.
    • TERRAN
      • Buildings
        • Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot.
          Supply Depot life increased from 350 to 400.
      • Medivac
        • Acceleration reduced from 2.315 to 2.25.
        • Speed reduced from 2.75 to 2.5.
      • Reaper
        • Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.
      • Thor
        • Energy bar removed.
        • 250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched).
    • ZERG
      • Buildings
        • Hatchery life increased from 1250 to 1500.
        • Lair life increased from 1800 to 2000.
        • Spawning Pool life increased from 750 to 1000.
        • Spire life increased from 600 to 850.
        • Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850.
      • Corruptor
        • Energy bar removed.
        • Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable).
      • Infestor
        • Fungal Growth now prevents Blink.
      • Roach
        • Range increased from 3 to 4.
  • Bug Fixes
    • Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones.
    • Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died.
    • Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs.
    • Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue.
    • Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies.

Forrás:


Promie Motz

Életcélom megélni a Starcraft azon epizódját, amiben a Zergek elfoglalják a Világmindenséget... XD

Comments (134)

  • brave

    |

    elsőűúúúú bejygeyzé mégha részegen isdeakkoris első:)

    Reply

  • googlekereso

    |

    ez kamu, már most megmondom (bárki is bármit mondjon)

    Reply

  • Vargos

    |

    Nem kamu, North America szervereken már fent van.

    Reply

  • googlekereso

    |

    Válasz Vargos #3 üzenetére:
    na ne, komoly?

    mert elég vacak abban az értelemben, hogy terra épületerőt nem növeltek (oké, supply depot), pedig a mara azt is ugyanúgy ledarálja

    Reply

  • Csenky

    |

    A Void nerf nem mondom, hogy nem jogos, de talán túlzás. Sőt. Armored ellen piszoknagy nerf. Viszont a nexus hp királyság.

    Reply

  • Csenky

    |

    Válasz googlekereso #4 üzenetére:
    A mara semmit nem darál le, ha lift up-olod.

    Reply

  • googlekereso

    |

    Válasz Csenky #6 üzenetére:
    jójó, de érted hogyan értem 🙂 (ha most vitatkozni akarnék, akkor beírnám, hogy akkor ott a viking vagy stim-es marine 🙂 )

    Reply

  • brave

    |

    egyetértek a változtatásokkal (még ígyrészegen is)főleg a medivac nerfel. (most jön a 4és fél óra terran rinya hogy jaj szegény terran elvesztette a free win gombját:(()

    uprg: ha nagy baromságot írtam, akkor holnap javítom:)(az összes hozzászólásomra értve)

    Reply

  • googlekereso

    |

    Válasz brave #8 üzenetére:
    te inkább aludj vagy bulizz tovább, ne kockulj 🙂

    Reply

  • brave

    |

    Válasz googlekereso #9 üzenetére:
    töpéüss garába 500 péz minden koktél de sajnakoncert van ami 800péz beugrót igényel:(

    Reply

  • Farrun

    |

    Válasz googlekereso #4 üzenetére:

    hát azért benne van, hogy a terra buildingek elrepkednek minden felé…

    amúgy a Thornak kifejezetten örülök!

    ezek szerint barackot még akkor is lehet építeni, ha nincs CC (de supply igen)?

    Reply

  • stalker4ever

    |

    Hat brave lehet van benne igazsag de jogos mindenhol nagyon nagyokat noveltek az epuleteken kiveve terran en is alt ban terrannal szoktam lenni de van egy olyan erzesem hogy a top zerg playerek a vilagon beszoltak blizznek hogy ne ez igy nem jo mert a zerg gyenge s tessek ittvan arra a valaszuk a zerget megcsinaljak egy olyanra hogy aztkell hogy mondjam h IMBA mit kepzelnek hogy ennyi epuletnek ennyivel emelik a hp-jat mikor mar az 1.1 es patch ota is a zerg joval erosseb lett a terrant meg csak gyengitik ennek kovetketeben van egy olyan erzesem hogy aki eddig is cseppet is tudta kezelni a zerget az most tuti hogy totalisan atal. Irjatok ha nagy baromsagokat irtam ez most nem rinyalas csak kifejtettem a velemenyem ja es foleg ha ez kamu akkor no comment:D

    Reply

  • googlekereso

    |

    Válasz Farrun #11 üzenetére:
    jójó, de ha nem figyelsz azt is simán leüti, persze igazatok van abban, hogy tényleg nehezebb emiatt leütni a mara-val

    hát, hogy lehet-e az egy igen jó kérdés

    nekem a reaper agyon-nerfelése nem tetszik, mert sztem az már elég volt neki, hogy 5 ms több idő legyártani

    Reply

  • Fecniii

    |

    a Bejegyzés címe kicsit nem stimmel, mert hogy ez az 1.1.2-es patch és nem az 1.2! Amúgy a kételkedőknek üzenem hogy a facebook oldalukon most tették ki a hírt szóval biztos hogy nem fake!

    Reply

  • brave

    |

    Válasz stalker4ever #12 üzenetére:
    hm….még így részegen is egyetértek azzal a gondolatommal már bocsi hogy ezt így most ide írom mert végül is igazad van sok mindenben mert lehet hogy tényleg részegen sok kukiságot írok de azért mégis csak ide írom azt hogy nem igazán értem amit írsz mert a központozás azért mégis csak hiányzik és egy normál magyar szövegben szerintem jó ha van központozás az érthetőség miatt is már csak no.

    upgrd:ez nem neked személyesen szól, hanem már korábban is sok olyan szöveget olvastam aminek az érthetősége f#@&{} körül volt és jó lenne, ha a kommentelők figyelnének erre mert lehet, hogy az emberek jobban megértik az okosságukat ez ígyáltal no mostmán’ he

    Reply

  • Elrood

    |

    Corruptor
    * Energy bar removed.

    Ezzel vége annak a jó kis proti taktikának, hogy a zerg colokra reagálva corruptort hoz, proti erre hoz pár high templart és ledarálja feedbackkel :). (hatása biztos, és nem kell fejleszteni)

    Rax nerfnek nem igazán örülök, de ez van, hp növelés és medivac nerf jogosnak tűnik.

    Reaper
    * Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement.

    Ez felesleges a rax nerf és roach buff után.

    Reply

  • EAgle

    |

    A HÍR RÉSZBEN IGAZ!!!

    Az amerikai bnet oldalon fent vannak ugyan ezek a patch notesok: http://us.battle.net/sc2/en/blog/936928#blog
    Egyetlen dolog ami hibádzik a hírben, hogy nem 1.2-es patch, hanem 1.1.2-es patch 🙂

    upd: lol mire leirtam már megelőztek 🙂

    Reply

  • Depyangel

    |

    Na most majd lesz Zerg buff 🙂

    Reply

  • trakesz

    |

    na faxa. a reapert ennyi erővel köthetnék ahhoz is hogy az ellenfélnek legyen legalább 1000 kristály értékű serege pffff :S

    Reply

  • googlekereso

    |

    Válasz brave #19 üzenetére:
    tudtam én, hogy a szíved mélyén egy rendes és mások szükségleteire érzékeny ember vagy 🙂 de hogy ennyire 🙂 XDXDXD

    Reply

  • Promie Motz

    |

    egyik kedves kollega javította a címnet 😀

    Mire ezt így megformáztam, melyik milyen mélységben legyen, html-es nézetben parancskódokkal, már nem sikerült a címet is figyelni.

    A Zerg hp növelések kellettek, az infestor fg is jogos, roach buff is ésszerű, a terran nerfet nem értem, és a VR sem tudom, hogy így mire lesz jó…

    Reply

  • sweeping

    |

    void ray neeeeee ;(((((((
    ÁÁÁÁ energy-ket is átalakítják cool down-ra, hát akkor ennyit a feed back-ről…
    Mondjuk úgy se használtam sokat

    Reply

  • nypeti

    |

    ööö bocsi de nem az van oda írva h a ray 5 ről 6 ra sebez ???

    Reply

  • stalker4ever

    |

    brave elnézést az ékezetek miatt csak megszoktam így irni mivel székely vagyok és elég nehéz lesz ékezettel irni de megprobálom de mi tökéletesen megértjuk az ien szövegeket 😀

    Reply

  • Anduril

    |

    Válasz nypeti #24 üzenetére:
    Az van odaírva, a lvl2-es dmg upgdrade után lesz kisebb sebzése az eddigieknél. Attól független a void ray-t még mindig nemszeretem, 30 corruptort 15 db ray ledarál…

    Reply

  • mikroman

    |

    a void sebzés (charge verziós) nerfet üdvözöljük. Picit talán kevésbé lesz az, hogy ha a proti „meglep” egy db voiddal, míg neked csak azonos számú queened van (vagy kettővel és neked 3 queened van) akkor simán felnyomja a zergek s*ggébe a lézerágyúját és kinyírja az egész bázist. Amíg egy queen kikel, annyi idő alatt épp annyi pajzs generálódik a voidon, amit halála előtt majd le tud verni nullára (mármint a queen). Picit azért erős egy jól kezelt early void most. Igy nehezebben rombol épületet és a queen talán valamenynire kihúzhat a szószból…

    Reply

  • ististi

    |

    jaj. ez érdekes lesz így :S
    Válasz brave #26 üzenetére:
    hagyd már szegény teheneket xD

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz Promie Motz #22 üzenetére:
    Én javítottam ki a címet. 🙂 Remélem nem baj. 🙂

    Reply

  • brave

    |

    Válasz ististi #29 üzenetére:
    póktehén:O:O:O
    mindig is erre vágytam. Vágyam tárgyai ők lelezdtek:O

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Válasz Depyangel #30 üzenetére:
    na egye fene, megbocsátom, hogy helyettem rendbe teszed a dolgokat 😀

    Reply

  • zUlU53

    |

    Sziasztok,

    hát én üdvözlöm a változások nagy részét, bár meggyőződésem, hogy innentől a reaperek tényleg dísznek lesznek ott. Azt, hogy a thorhoz és a corruptorhoz hozzányúltak, azt megint csak üdvözlöm, végre nem az lesz, hogy jön pár templar, és lebólintja feedbackkel az akkora thort, aminek a csukája tetejéig se ér fel. 🙂
    Void-ok…hát innentől szerintem kuka, drágák veszettül, a fürgeségének jól odaraktak ezzel a downgrade-del, eddig – de javítsatok ki, ha tévedek – pariban voltak a muta sebességével, mostantól úgy látom nem tudnak meglépni. Addig volt jó egyébként, amíg nem töltődtek (aka godmode on), mert addig egy marok marine azért jól oda tud csapni 3-4 darabnak is.
    Épületnerfekkel egyetértek. Roach +1 range – rendben. 🙂

    Reply

  • Csenky

    |

    Válasz mikroman #28 üzenetére:
    Azt elismerem, hogy erős volt a void, nade 25-ről 16ra venni a sebzést és közben lassitani is a voidot, na az már durva! Armoredre lehetne 20 a sebzés, és fele ennyit elvenni a sebességből. Akárhogyis vesszük, a void még mindig a 2v2, 3v3, 4v4 játékok agyréme, 1v1-ben ez a nerf sok, senki nem fogja kihozni.

    Reply

  • mogyesz

    |

    vicc ez

    Reply

  • Xiccdrow

    |

    Na ez nem semmi azért, szerintem a Thor most már sokkal nagyobb szerepet fog kapni TvP-ben, mint eddig, mivel kb csak immoval fogod tudni rendesen kántörölni.
    Ez a medivac nerf már kellett, bár jobban örültem volna, ha inkább a heal speedet csökkentik, vagy valami hasonló, de nem baj, pozitívak vagyunk :F.
    Reaper nerf már a csuklómon jön ki. Toss eddig is tudta fogni (aki 2 gate-tel nyit scout nélkül az meg így járt:P), a roach miatt most már a zergnek sem jelent veszélyt, a rax nerfről nem is beszélve. Ez az utóbbi 2 felesleges így egyszerre.

    Reply

  • Fate77

    |

    Válasz Csenky #34 üzenetére:
    Az alap sebzését növelték.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Fate77 #37 üzenetére:
    Kit érdekel az alap sebzés? Az egy nagy 0
    Senki se használta alap sebzésen mert semmit se ért.
    Magas szinten mindenki feltöltötte, ha kellett a saját unitodon töltötted fel, igen jól hallod ha nem volt más a saját unitodon meg a saját épületeden töltötted fel maxra és utána támadtál vele
    Egy bizonyos játék tudás szint felett az összes játékos így használja ezt az egységet, kivétel nélkül

    Reply

  • lokids

    |

    Azta Void mit kapott. Értem én, hogy fáj ha fel van töltve. De most viking ellen mit csinál? Eddig legalább volt esélye, mégha a vikingel ki is lehet mikrózni.

    Reply

  • Errad

    |

    Válasz stalker4ever #12 üzenetére:
    Ez a komment után elszálltam :D. Erre nem lehet mit mondani ember, remélem te se gondoltad komolyan amit írtál..

    Reply

  • GeryGTK

    |

    Void ray nerf(y) Zerg build boost(y) , már csak a marát káne nerfelni és rendben is vagyunk.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz lokids #39 üzenetére:
    Így se volt esélye magas szinten, egyszerűen nem volt elég gyors. Diamondban 1500 pont felett lemicroztak simán.
    Kb megse ütötted a vikinget. Szóval ebből a szempontból tökmind1.

    Reply

  • Tokman

    |

    Változtatásokkal szinte teljes mértékben egyetértek kivéve a reapert, eddig se használtam mostmár végképp nem fogom.
    Diamond ligába már lazán megfogják, eddig is mindig standardoztam szval annyira nem zavar igaz 6ling veszély most erősen fent áll.
    Játék eleje óta panaszkodtak, hogy épületek nagyon gyorsan elhullanak, szval ezzel is egyetértek.
    Összességébe szerintem jó patch lett ez.

    Reply

  • Fate77

    |

    Válasz sweeping #38 üzenetére:

    „A VR takes 13 attacks to fully charge its layzer, according to Liquidpedia. While the charged damage against armored is reduced, those initial 13 attacks to armored AND to light are being increased.

    This means that a VR will have to hit a target with its charged shot 8 times before it has actually done less DPS than the previous version would.

    All in all, this means a VR has to attack a target for a consecutive 12.6 seconds before it begins doing less damage than the 1.1 VR, and any point up until 12.6 seconds it is actually doing more damage.”

    Reply

  • Horcsog

    |

    És még mindig no channelek meg keybinding változtatási lehetőség?
    Iskolájukat már…

    Reply

  • JimmyN

    |

    Reggel ébredek, és persze megnézem ilyenkor – még munka előtt – van-e új vod HD, PsY vagy Husky oldalán, aztán meglátom a patch vod-ot PsY sájtján. Mi a franc Starcraft 2 Patch 1.1.2. changes??? Indítsuk csak el a játékot…jaja tölti is a patchet. Frankó, na mit is változtattak…

    Szüpláj kell a barackhoz??? – menjetek már a francba. És mi ez a Reaper nerf? Jóformán az az egység csak a játék elején jelenik meg, és az 1000 rípléj közül amit láttam, jóformán sose használják a meccs későbbi részében (jó, lehet a Dájmond alatti gémerek igen…)

    A többi cséndzs okés, és tetszik is, főleg Thor bácsi. Hálle Lúja, megjavították a Phoenix bágot. De akkor is…

    Mit kezdesz egy sajtos Zergelink rush ellen terránként? És ha már itt vagyunk, hogy sajtol a terrán mostantól? Ha terrán OP volt, mostmár tuti UP. Szerintetek?

    Reply

  • Csenky

    |

    Miért is kell a terrannak sajtolni? A legjobb az lenne, ha ezt a csodás lehetőséget elvennék a többi fajtól is. Toss persze így sincs nagyobb előnyben, mint a terran, mivel kell neki a pylon. Szóval hajrá, proxy raxot még mindig nyugodtan lehet húzni, ahogy a proxy GW-t is, és ha már a proxy zea is meg lett szivatva a 5 sec-kel, nem tudom mit fáj ez az embereknek. Ja hogy kikapcsolták a 3 perc ggbb godmode-ot? Mindjárt sírok. 6 linget egy vizipisztollyal is fogni lehet, erre vannak a munkások. Azt ne mondd, hogy supply és barack előtt scoutoltad ki eddig, hogy jön-e a 6 pool, és azt se, hogy mindig raxal nyitottál. Kackac.

    edit; félreértések elkerülése végett, a factory persze túlzás szerintem is, de a supply tökéletes módosítás.

    Reply

  • Cpt.Collins

    |

    szerintetek mi értelme lesz a reapernek upgrade nélkül úgy hogy még a raxhoz depo is kell hogy így a queen, a speed ling és a stalker már kitudjon jönni mire te gyártasz 3 reapert SPEED NÉLKÜL. Hát semmit! A reaper helye a StarCraft2-ben szerintem már nagyon kiesőben van, és a következő pecsben szerintem ki is veszik.. ez..így…F*s..

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Cpt.Collins #49 üzenetére:
    Pl satiini egyszer olyan csinált ellenem, hogy lerakott egy proxy raxot a közelben és onnan pumpálta a maraudereket. Esélyem nem volt megfogni, mert immortal idő amíg kijön, és minden más egységet simán letud microzni a maraval egy ilyen profi, 5 perc alatt porig alázott. Ennyit arról ha profi kezében van a terran és proxyzik.

    Én ennek kifejezetten örülök, a terran cheese korszak ezennel lezárul.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.