Az első hivatalos pálya: Kulás Ravine

Astonkacser . Blog 1647


Comments (43)

  • BlaZ

    |

    kakás

    Reply

  • RaZorpro

    |

    10 db Xel’Naga tower van ! 😀 tessék oda figyelni 😀

    Reply

  • BlaZ

    |

    jó map amugy

    Reply

  • inkwizitor

    |

    jó pályának néz ki GG

    Reply

  • SzuL

    |

    tök szűk az egész, imba terra map 😀

    Reply

  • ProfessorJ

    |

    Nekem nagyon ismerős a formája, olyan Big Game Hunteres, de jó sok exp lehetőség van benne. 🙂

    Reply

  • 84Noname

    |

    Ezen játszották a battlereportos meccset nem? Jó szűk területek vannak, nem tudom kinek fog ez kedvezni, de a zergnek valószínűleg nem. Szerintem a cliffer unitok és a stalkerek (blink) is nagy szerepet fognak ezen a mapon kapni a sok emelvény miatt. Egyébként észrevettétek, hogy a két középső kis xelnaga toveres emelvényt leszámítva mindenhol el van torlaszolva a rámpa sziklákkal? Ennyire nehéz lehet védeni a feljárókat, hogy ez kell, vagy csak a közeli méjnek miatt van így megoldva? Egyébként szerintetek át lehet jutni felderítőprobbal a sziklán a régi pilonépítős meg hasonló trükkökkel?

    Reply

  • KennyGTP

    |

    Ez szép és jó, de egy hivatalos (béta) játék is kellene!!! 🙂

    Reply

  • Raymond

    |

    Tetszik, jo palya, csak elso latasra nekem wc3 ugrott be. Es talaltam egy hibat:D
    „A pálya két pontján található „high-yield” kristály terület.” field akarna lenni gondolom, bocs ha kotekedonek tunok most, nem szandekos:(

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz 84Noname #7 üzenetére:
    valószínűleg nem, bár lehetséges, hogy a pro-k elintézik, hogy meglegyenek ezek a bugok

    Reply

  • K4E

    |

    Egész pofásnak néz ki 😀

    Reply

  • Endroo

    |

    Válasz Raymond #9 üzenetére:
    Az nem hiba, az tényleg high-yield kristály. Ha jól tudom ezekből többet tudsz egyszerre kiszedni…

    Reply

  • Strogg

    |

    Jó kis pálya, de zerggel biztos nem megyek majd rajta. Tele van kicsike átjárókkal, bár lehet, hogy az új, okos AI majd kiküszöböli, hogy a sok hülye mindenfele elmenjen.

    Reply

  • Raymond

    |

    12#
    nem is tudtam, hogy letezik ilyen szo, mit jelent magyarul? azt hittem, hogy Ők tevedtek, nekem field kent is ertelmesnek tunt:D bocs!

    Reply

  • Worlon

    |

    ÉS vegyítve van rajta 2 pálya típus, ha jól látom. Egyik a füves, másik meg köves.

    Reply

  • BlaZ

    |

    #15 bal alsó sarok köves, de ugyanaz a map téma szerintem.
    #16 Aston
    =DDDDD

    Reply

  • Endroo

    |

    Hát ez tényleg kicsit terran-nak kedvez, tankokkal olyan szépen fel lehet állni a magaslatokra…öröm lesz nézni 😀

    Ja, és miért kulás ez a Ravine ? :D:D

    Reply

  • Raymond

    |

    16#
    Koszi Aston, de ugye holnap nem felelek belole?:DDD

    Reply

  • ragadozo

    |

    7: Szerintem egyrész bemutatásra kellenek a kövek, meg ha már bele rakták kell oda, meg némi időhúzásnak jó pl ha a saját bázisod felől le van rombolva akor ott védekezve van időd felkészülni bevédeni a mellék bázist az ellenség felőli oldalon mer fel kell törnie az ottani részt, vagy áttörni a te soraid között. Persze ennek meccs elején van jelentősége. (és a kő feltörés idejétől függ ami a videok szerint pár sec max fél perc, kérdés lehet a map editorba hp-t adni a köveknek funból pl 500000 és azt bontsa le 😛 )

    15: Szerintem ugyanaz a pálya tipus pl jungle ahol van ruins rész :), bár Kerune mondta hogy a keverés lehetséges lesz, de szerintem ez ugyanaz.(legalább is grafikára ruins és jungle hogy egybe vagy külön azt majd megtudjuk)

    Reply

  • CsorvaGep

    |

    jó mapnak tűnik, már a videóban is bejött, így meg ez a 3D-s felülnézettel nagyon ütős 😛 király, csak jönne már a béta 😀

    Reply

  • Tauren

    |

    Egyébként valaki megtudná mondani miben különbözik a sárga a kék kristálytól?
    Mert okés hogy „magas-bányászati” kristály, de mégis miben? több van benne, vagy az SCV tud többet bányászni belőle?

    Reply

  • Aston

    |

    #22: Több ércet lehet belőle bányászni. Ami annyit jelent, hogy 8 helyett 10-et hordanak belőle a munkások, vagy valami hasonló.

    Reply

  • Tauren

    |

    Áhá… köszi Aston! 😀

    Reply

  • NightHawk

    |

    #24: nem úgy volt, hogy levitték a minerál szállítást 6/kör-re?

    Reply

  • butcher

    |

    Jaja szerintem is 6/10

    Reply

  • Aston

    |

    Már nem emlékeztem pontosan, de beugrott, 6/10, kösz a helyesbítést!

    Reply

  • aarchie

    |

    pontosítok : 5/8, ezer éve:)de most komolyan!!

    Reply

  • keedav

    |

    Jó lenne játék közben is kizoomolni idáig mint ezen a képen 😀

    Reply

  • Tauren

    |

    Jaj, Spore-ban is pont ez a funkció van. XD
    Azt nagyon imádom, és hát… az SC2-ben is poén lenne. 😀

    Reply

  • Aston

    |

    #28: Keresem már egy ideje, hogy hol volt szó róla legutóbb, de nem találom. Aki először belinkeli, kap egy mezei pirospontot 🙂 .

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Igen én ugy fogalmaznám meg hogy a sárgát nagyobb ütemben lehet bányászni, azt viszont én se tudom hogy egyben több is van e a benne vagy az is csak ugyanannyi.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Ajajj ez a map kissé kapitalista stílust foglal magába 😛 De tettszik, hogy sok kis mellék vágányokat is beépítettek.

    Reply

  • Dragon

    |

    Az állam leesett, amikor megláttam a mapot! Nagyon jó! 😀 😀 😀
    Igen, tudom, hogy ez a map volt a Battlereportban, de ez azért mégis más. Gyönyörű! 😀 😀

    Reply

  • 84Noname

    |

    Válasz Crafty_FOX #33 üzenetére:
    Annyi lesz benne, amennyit raknak bele…mint az bw-ben vagy w3-ban. Az egy másik kérdés, hogy bw-ben szinte általános volt az 1500…bár voltak olyan mapok, ahol a mineral duplán vagy többszörösen volt stackelve (pl hannibal, fastest mapok). De lényeg a lényeg…ez már csak mapeditor kérdése.

    Reply

  • Kovacsgergows

    |

    Ööö a Xel’ Naga obszervatórium mit szolgál?

    Reply

  • Bubbles

    |

    Válasz 84Noname #36 üzenetére:
    de a hannibalon csak 1000 volt egy mineralban.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #36 Igen de lesz e egy többé kevésbé általános standard mint hogy az 1 ben 1500 volt benne (többnyire). Ez már csak azért is élő kérdés mert volt rolla szo hogy kicsit kisebb lesz a költségvetés a 2 ben. Szoval hogy alapvetőleg kevesebb lesz a lové a mapokon.
    A maprol még annyit hogy nem tünik zerg mapnak ha figyelembe vesszük a szűk átjárókat meg a sok magaslatot (zergnél nicns cliff climber). Viszont az is igaz hogy a zeg is védhet szűk átjárokat és solid tech után ha megvan a nydius esetleg az infestorok folyamatosan lehet szervezni a bulikat. A nydiuson pedig átmennek a hatalmas ultraliskek is mikor ah uman még mindig szerencsétlenkedni fog az átjárokban a thorral meg a tankal. szoval ha igaz a feltevésem ez csak anynit jelent hogy a zergnek kicsit techesebb lesz a map mint egy nyiltabb terep.

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Zerggel istenien lehet majd védekezni ezeken a mapokon (szerintem 😉 ), pár roach élő falat fog biztosítani a játék elején és közepén, utána meg ha más nem, tényleg az következik, amit CFOX írt a #40-ben

    Reply

  • Platschu

    |

    Most lehet meg fogtok kövezni, de jobban szeretem az asszimetrikus pályákat… Itt minden középre tereli a játékosokat vagy oldalt a fennsíkokon keresztüli harc felé. Ám ha pontosan tudod, hogy mi van a másik oldalon, akkor az kevésbé kihívás.

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Platschu #42 üzenetére:
    ugyanakkor ha nem szimmetrikus, sokkal nagyobb a valószínűsége (100% :D), hogy imbalanced lesz.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.