Nem gyenge a Colossus, a hernyó csak pályaelem

Astonkacser . Blog 1640

Ennyi, mindent elmondtam. Na jó, azért nem ártana némi forrással is alátámasztanom ezeket az állításokat.

cavez.gifElőször is Dustin Browder a Colossusról:

The Colossus has dominated several recent games, but Marauders + Banshees hit really hard against armored targets. In our recent battle report the Colossus (for the most part) fought only his perfect counters. But we can always buff him if what we showed in the Battle Report becomes too common.

Vagyis a fejlesztők úgy vették észre, hogy a játékokban a Colossus dominál, tehát erős. Ellenben a Marauder és a Banshee nagyon sokat sebez a páncélozott egységeken, így nem csoda, ha a Colossus gyengének mutatkozott, hiszen a Terran a legjobb ellenfeleit vonultatta fel (counterek). Egyébként is, bármikor buffolhatják (erősíthetik), ha az ami a Battle Reportban lejátszódott általánossá válik.

cydra.gifA hernyót az egyik tegnapi nyilvánosságra hozott képen láthatjuk. Erre Cydra reagált:

The answer is, they are Zerg bones and they are doodads.

Tehát az nem hernyó, hanem Zerg csontok, és egyébként is csak pályaelem. Pedig milyen frankó lett volna 😀 ..


Comments (32)

  • Dragon

    |

    Ja, a hernyót én is néztem, de önállóan is megállapítottam, hogy doodad. 😀

    Reply

  • Raymond

    |

    De ha csont, akkor miert nem esik bele a szakadekba:O es mi az a doodads? Mondjuk tenyleg vagany lett volna, egyebkent lehet tudni vmit a palya allatokrol?

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Raymond #2 üzenetére:
    doodad=pályadísz (fa, kő, HERNYÓ :D)

    Reply

  • Raymond

    |

    #3
    aha, ertem kosz
    Akkor ez azt jelenti, hogy a Zerg kimul, a tobbiek gyoznek, es nem marad beloluk mas csak emlek, palyadisz:D

    Reply

  • Maverick

    |

    Válasz Raymond #2 üzenetére:

    Egyszer régen felmerült egy ilyen kérdés, hogy lesz-e az SC2-ben is olyan állat ami tud támadni, – mint pl a warcraft 3-ban vagy a frozen throne-ban. És a válasz akkor az volt hogy nem, alapvetően ilyet nem terveznek a játékba. De még képet nem láttunk egy ilyen állatról sem.
    Én csak reménykedek benne hogy megváltoztatják a véleményüket és lesz valamilyen komolyabb MI az állatoknak és nem csak annyi hogy random generátorral eldöntik hogy megmozdulnak-e és ha igen akkor egy másik random generátorral meg eldöntik hogy melyik irányba, egy harmadik random generátorral meg hogy mennyit. Mert körülbelül ennyit vagy még ennyit sem tudtak az SC 1-ben.

    Reply

  • rasztajohny

    |

    Válasz Maverick #5 üzenetére:
    Kivéve amikor Archonnal mind trickezted őket.Akkor jó felderítők voltak.

    Reply

  • protosszarkupac

    |

    nem meglepő látni lehetett hogy nem állat se zerg. de azért furcsa hogy zerg csontok mit keresnek ott??

    Reply

  • Raymond

    |

    Gondolom, hogyha ez zerg csont,akkor a nydus worme lehet, de vajon lehetseges-e mas zerg unit csontja is diszkent? Ez olyan mint sc1ben a homokba suppedt tank, vagy goliat, vagy akar a falra felkenodott marine hullak:)

    Reply

  • Maverick

    |

    Válasz protosszarkupac #7 üzenetére:
    Nos abban megegyezhetünk szerintem hogy ez nem multy–ból kiragadott kép, hiszen a nexus környékén sem probe sem pedig ásvány nincs.
    Valószínűleg a történetben egy olyan bolygó amit a protossok elfoglalt attól a kevés zergtől akik nem alduták álmukat az elmúlt 4 évben és most hogy felkelt minden zerg a galaxysban, ezen az őrségen igencsak vesztésre állnak kedvenc protossaink.
    Vagy egyszerűen csak jól néz ki, és berakták, hogy szívassák a népet, és röhögjenek blizzék hogy a sok hülye nyálcsorgató fun miket ki nem tud találni 😀

    Reply

  • nrvn

    |

    Az eszetekbe se jutott, hogy az sc univerzumba nem csak 3 faj él? Miért kell feltétlen zerg csontnak lennie? Ott nem lehet/lehetett ekkora állat?

    Reply

  • Maverick

    |

    Válasz nrvn #10 üzenetére:
    Tekintve hogy Cydra volt az aki azt mondta hogy zerg csontok, elég logikusnak tűnik, hogy zerg csontok 😀

    „A hernyót az egyik tegnapi nyilvánosságra hozott képen láthatjuk. Erre Cydra reagált:

    The answer is, they are Zerg bones and they are doodads.”

    Cydra meg majdnem olyan okos mint Karune, szóval én élből hiszek neki. Az viszont teljesen jogos hogy az SC1-ben is vannak olyan nagy dinoszaurusz méretű csontok, amiknek 1000% hogy nincs köze a zergekhez. Nyilván lesz az SC2-ben is olyan csontdísz, vagy roncsdísz ami nem hasonlít egyik fajhoz sem.

    Reply

  • protosszarkupac

    |

    Válasz Maverick #9 üzenetére:
    eggyetértek veled hogy lerohanták az ottani zergeket… DE hogy annyi eszük nem volt a protossoknak hogy eltakaritsák a rothadó zerg maradványokat ami ott bűzlik korülöttük!!!az már teljesítmény legalább egy takarító bot vagy valami…de ezekszerint bírják a mocskot és a szagokat…azért ez viszont jó:”hogy a sok hülye nyálcsorgató fun miket ki nem tud találni”

    Reply

  • pcdevil

    |

    egy teljes világ omlott össze bennem:( 😀
    nameg egy teljesen új világ építődött, hogy a colossus erős:))

    Reply

  • SoSee

    |

    Remélem azért megmarad a crittereknél az a fun, hogy ha sokáig kattintgattál rá, felrobbannak:) Ez volt az SC1 legjobb easter eggje 😀

    Reply

  • Lamaroid

    |

    Válasz protosszarkupac #12 üzenetére:
    rakják oda Walle.e-t vagy kit xD

    Reply

  • Aston

    |

    #12: Üdv új kommentelő. Légyszives a legközelebbi alkalomra változtasd meg a nevedet. Köszi előre is.

    Reply

  • Lama Roid

    |

    Nem INDUL A STARCRAFT2.COM!

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Lama Roid #17 üzenetére:
    már megy (semmi változás.) amúgy egy darabig a blizzard sem jött be.

    Reply

  • Lama Roid

    |

    szerintem vmi készül… i feel the force

    Reply

  • aarchie

    |

    Válasz Protoss Zár Kupac #12 üzenetére:
    Hát szerintem amíg az egészségügyük sincs megoldva (no heal), addig minek legyen takarító brigádjuk?
    Colossival kapcsolatban kiváncsi vagyok, hogy az első haladó taktikák kialakulásával eltűnik-e a játékból, mint pl. az SC1ben a Queen, firebat stb.

    Reply

  • Bubbles

    |

    a Queen-t pl. most kezdik el használni kint koreában:)

    Reply

  • DJackson

    |

    ezt én is észrevettem Bubbles. Dehát vajon hogy lehetséges ez….?

    #20: a zergek nem gyógyulnak auto mint az sc1-ben??? na ezt nem tudtam….

    Reply

  • SoSee

    |

    Szerintem a Protossokra gondolt 🙂

    Reply

  • BlaZ

    |

    1v1 vki?

    Reply

  • Ghost

    |

    ok Aston új a nevem…

    Reply

  • Zedas

    |

    vki bNet 1v1? Blaz?

    Reply

  • Peter1984

    |

    @25 😀 Úgy tűnik nem érted a lényeget. Ne legyen a neved Starcraftos egység faj épület karakter bolygó stb neve. Pl a Baracklekvár megengedett, de a Xel naga nem.

    Reply

  • Kex)

    |

    De ez az egész csak amiatt van, hogy normális legyen a fórum.
    Mert ugye, hogy nézne már ki, hogy van mondjuk 20 Zeratul, 30 Jim Raynor, 15 Zealot, stb.
    Szerintem mindenki képes kitalálni magának egy nem SC-vel kapcsolatos nevet.

    Reply

  • Raymond

    |

    Hat mondjuk mar en is belatom, hogy igazatok volt, de azert meg az uj nevem se nagyon utott el a regitol, es megis megmaradt eredetinek a maga formajaban;)

    Reply

  • mark182

    |

    i’m a larva

    Reply

  • Peter1984

    |

    Nekem is nevet kellene változtatnom, mert Peter1984 volt a Xel nagák főinspektora (megígérem utánnanézek hogy az mi 🙂 ) kérdezzétek meg nyugodtan bármelyik Xel nagát ha nekem nem hisztek 😀

    Reply

  • Aston

    |

    #29: Szemelvény a ma regisztráltak listájából: JiMRaynoR és jimraynor111. 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.