HMC Szabályzat

A REPLAY-EKET AZ info[kukac]starcraft2[pont]hu CÍMRE KÜLDJÉTEK EL!

OPEN #5 Regisztráció: LINK 2014.03.28 – Péntek 17:00 | Check-in: 16:30
OPEN #6 Regisztráció: LINK 2014.04.12 – Szombat 17:00 | Check-in: 16:30
OPEN #7 Regisztráció: LINK 2014.04.13 – Vasárnap 13:00 | Check-in: 12:30
OPEN #8 Regisztráció: LINK 2014.04.13 – Vasárnap 17:00 | Check-in: 16:30

Erre az oldalra külön regisztrálni kell, ahol meg kell adnod a Battle.net elérhetőséged is a következő formában: Profilnév.ID (pl. Darcin.994)
Belépést követően tudsz regisztrálni kupákra a kupához kapcsolódó hír linkjén keresztül.
A kupára való regisztráció bármikor lehetséges, de a kupa kezdete előtt fél órával újra be kell lépni és megerősíteni a jelentkezésedet, azaz Check-in-elni.

FAJVÁLTÁS:

A verseny azzal a fajjal kell végigjátszani, amellyel az első mérkőzést játszotta az adott játékos a kupán, tehát a verseny közben a fajváltoztatás TILOS!

MAP POOL:
Daedalus Point ; Habitation Station LE ; Heavy Rain LE ; Frost LE, Polar Night LE, Alterzim Stronghold TE, Yeonsu LE

A KEZDÉS:
A kupa kezdetekor (max. 5 perc késéssel) frissül a grid (bracket, tournament-fa, ahogy tetszik), amin megtekinthető lesz, ki ki ellen fog játszani (in-game channelben azonnal linkelésre kerül, ahogy kész).
Ha megtaláltad az ellenfeled, fel kell venned játékon belül Friends-be és üzenetet küldeni neki, hogy kezdhetitek-e a meccset (ill. a Hungarian Masters Championship group chat channeljén keresztül is egyeztethettek).
Ha az ellenfeled nem jelenik meg a tournament utáni 10 percben, készíts róla képet a játékban a billentyűzeted PrintScreen gombjával. A képen látható legyen, hogy az illető offline és jobb alsó sarokban a játékon belüli szerver-idő.

A MÉRKŐZÉSEK MENETE:
Egyik játékosnak kreálnia kell egy játékot, ezt a Multiplayer ablakon belül a Create Game gombra kattintva teheted meg. A pálya a Bracketben meg van határozva minden körre, így értelemszerűen azt kötelező megkreálni. Ha ez kész, be kell hívnod az ellenfeledet, amit a Friends listából vagy a chaten a nevén jobb gombbal kattintva az „Invite to game” paranccsal tehetsz meg. Ha ellenfeled 10 perc után sem fogadja el a behívást, egy képpel szintén igazolható a dolog: Miközben behívod, akkor csinálsz képet, alul pedig látszani fog a rendszeridő, hogy letelt a 10 perc.
Ha valaki megszakad meccs közben (droppolódik) és még nem telt el a játékból 5 perc, újra kell játszaniuk az adott meccset.
Ha letelt már a 5 perc, akkor a játékot RECOVERelni kell, vagyis onnan folytatni, ahonnan abbamaradt a kifagyás/droppolódás előtt.
A meccseket csak a streamerek (akik élőben közvetítik kommentálják az egyes meccseket) és a kupa szervezői figyelhetik (Observer), senki más. A streamer kiléte és B.net account neve alkalmanként változhat, de minden kupa leírásában külön meg lesz nevezve az illető.
Egy meccsnek csak akkor van vége, ha az ellenfél kilép, ill. mindenét elpusztítottad és a játék kiírja, hogy Victory. Bármi más eset (pl. GG-t írt de folytatta, stb.) nem számít.
Az első pálya mindig meg van határozva, mellette/alatta látható, hogy Bo1/3/5/stb., a vesztes választja a következő pályát a map poolból, egy összecsapás során kétszer ugyan az a pálya nem szerepelhet.

CSALÁS:
Bárminemű cheat (csalás) használata tilos, azonnali diszkvalifikálást von maga után.
A másik játékos sértegetése nem megengedett, ha valakinél többször is előfordul az ilyesfajta viselkedés, az összes kupáról való kizárást vonja maga után.

REPLAY-EK:
A Replay (és Screenshot) fájlok a Dokumentumok/Starcraft II/Accounts/*számos mappa*/*még egy krixkrax*/Replays mappádban találhatók meg.
Ha egyik embertől sem érkezik replay, akkor mind két játékos figyelmeztetésben részesül, második esetnél pedig akár több kupáról való kizárással is járhat.

ROUND ROBIN:
Az RO32 a BinaryBeast Round Robin rendszerére fog épülni, miszerint mindenki játszik mindenkivel. Aki a legtöbb pontot szerzi az csoportelsőként, aki a második lesz, az csoport másodikként jut tovább a legjobb 16-ba. [A csoportelsők kiemeltek lesznek] A Round Robin során előfordulhat körbeverés, ilyenkor az adott játékosok újra összemérik erejüket, hogy meglegyen a végeredmény.

WCS SYSTEM:
Az RO16 a WCS rendszerére fog épülni. Bővebb leírást, az RO16 idején olvashattok.

A REPLAY-EKET AZ info[kukac]starcraft2[pont]hu CÍMRE KÜLDJÉTEK EL!


Leave a comment

You must be logged in to post a comment.