SC2hu Cup – Szabályzat

Regisztráció: http://binarybeast.com

GSTL GSL Terminus RE,· GSTL GSL Xel’Naga Caverns,· GSTL GSL Crossfire SE,· GSTL GSL Metalopolis,· GSTL GSL Crevasse,· Tal’Darim Altar LE,· ESL The Shattered Temple,· ESL Shakuras Plateau.

Erre az oldalra külön regisztrálni kell, ahol meg kell adnod a Battle.net elérhetőséged is a következő formában: Profilnév.ID (pl. Darcin.994)
Belépést követően tudsz regisztrálni kupákra a kupához kapcsolódó hír linkjén keresztül.
A kupára való regisztráció bármikor lehetséges, de a kupa kezdete előtt egy órával újra be kell lépni és megerősíteni a jelentkezésedet, azaz Check-in-elni.

A kezdés
A kupa kezdetekor (max. 5 perc késéssel) frissül a grid (bracket, tournament-fa, ahogy tetszik), amin megtekinthető lesz, ki ki ellen fog játszani (in-game channelben azonnal linkelésre kerül, ahogy kész).
Ha megtaláltad az ellenfeled, fel kell venned játékon belül Friends-be és üzenetet küldeni neki, hogy kezdhetitek-e a meccset (ill. az schucup chat channelön keresztül is egyeztethettek).
Ha az ellenfeled nem jelenik meg a tournament utáni 10 percben, készíts róla képet a játékban a billentyűzeted PrintScreen gombjával. A képen látható legyen, hogy az illető offline és jobb alsó sarokban a játékon belüli szerver-idő.

Meccsek menete
Egyik játékosnak kreálnia kell egy játékot, ezt a Multiplayer ablakon belül a Create Game gombra kattintva teheted meg. A pálya a GRID-ben meg van határozva minden körre, így értelemszerűen azt kötelező megkreálni. Ha ez kész, be kell hívnod az ellenfeledet, amit a Friends listából vagy a chaten a nevén jobb gombbal kattintva az „Invite to game” paranccsal tehetsz meg. Ha ellenfeled 10 perc után sem fogadja el a behívást, egy képpel szintén igazolható a dolog: Miközben behívod, akkor csinálsz képet, alul pedig látszani fog a rendszeridő, hogy letelt a 10 perc.
Ha valaki megszakad meccs közben (droppolódik) és még nem telt el a játékból 2 perc, újra kell játszaniuk az adott meccset.
Ha letelt már a 2 perc, a két játékosnak el kell döntenie, melyikük legyen a nyertes (akár pontok alapján), de ez csak akkor működik, ha a vesztes beleegyezik a dologba, ha nem, akkor a replay alapján az aktuális kupa szervezője maga dönti el (2 perc után az újrajátszás már nem lehetséges).
A meccseket csak a streamerek (akik élőben közvetítik kommentálják az egyes meccseket) és a kupa szervezői figyelhetik (Observer), senki más. A streamer kiléte és B.net account neve alkalmanként változhat, de minden kupa leírásában külön meg lesz nevezve az illető.
Egy meccsnek csak akkor van vége, ha az ellenfél kilép, ill. mindenét elpusztítottad és a játék kiírja, hogy Victory. Bármi más eset (pl. GG-t írt de folytatta, stb.) nem számít.
Bárminemű cheat (csalás) használata tilos, azonnali diszkvalifikálást von maga után.
A másik játékos sértegetése nem megengedett, ha valakinél többször is előfordul az ilyesfajta viselkedés, az összes kupáról való kizárást vonja maga után.

Replay-ek
A Replay (és Screenshot) fájlok a Dokumentumok/Starcraft II/Accounts/*számos mappa*/*még egy krixkrax*/Replays mappádban találhatók meg.
Ha egyik embertől sem érkezik replay, akkor mind két játékos figyelmeztetésben részesül, második esetnél pedig akár több kupáról való kizárással is járhat.

A REPLAY-EKET NEKTEK KELL FELTÖLTENI A TOURNAMENT OLDALRA ÉS JELENTENI AZ EREDMÉNYT.