1UP exkluzív interjú
A 1UP magazin közölt ma egy cikket „Protoss for a Day” címmel.
A srácok kaptak egy lehetőséget, hogy 4 órán keresztül teszteljék a játék eddig elkészült verzióját. Az eredeti cikkben rengeteg új információt tudhatunk meg a Terran és Protoss fajokkal kapcsolatban, és láthatunk egy kis videót is, ahol Dustin Browder „lead designer” (a kopasz) és Chris Sigaty „senior producer” (a hosszú hajú) szólal meg és ad exkluzív interjút.
A Starcraft Legacy által kiemelt legfobb újdonságok, kiegészítve a sajátjaimmal:
Protoss:
- A Black-Hole (a Mothership képessége amellyel fekete lyukat képez ami beszippant minden légi egységet ) képesség a mostani formájában megváltozott, úgy látszik egy elég erős gyengítésen esett át (amelyet Dustin megerősít). A mostani koncepció az, hogy egy meghatározott számú egységet fog csak eltüntetni ez a képesség.
- A Stalker és Immortal egységek gyártsa előtt mindkettőt ki kell majd fejleszteni a Twilight Council-ban (minden egységnek meglesz a maga fejlesztése).
- Új épület a Null Circuit, amely a Robotic Support Bay utódja.
- A Fleet Beacon épület visszatér az eredeti játékból.
Terran:
- A Firebat-ot kivették az emberek arzenáljából. (a 1UP SC geekje szerint kezdjük el az aláírás gyűjtést)
- A Plantary Fortress (a Command Center önvédelmi fejlesztése) csak földi egységeket tud majd célbavenni.
- A Battlecruiser-nek lesz egy új képessége a Plasma Torpedo, de ez csak egy a sok fejlesztése közül (valószínű a Yamato is egy lesz).
- A Banshee csak földi célpontok ellen lesz bevethető.
- A Thor egység földi és légi egységeket egyaránt sebez majd. A cikkből az is kiderül, hogy egy ekkora monstrum gyártása már nem lehetséges épületben, így valószínű hogy SCV-vel kell majd mint egy Command Center-t megépíteni.
- A Sensor Dome egy új épület, amely radarként funkcionál. Egyelőre annyit lehet tudni, hogy a fog of war-ból támadó egységek megfigyelésére lesz alkalmas. Remélem itt nem a régi Command Center melléképület radarját kapjuk, hanem valami egészen újat.
A cikkben még találhatunk egy hosszas Protoss tech-tree, amiben megtudhatjuk, hogy mely épület szükséges majd mely másik építéséhez és ezáltal mely fejlesztések lesznek elérhetőek stb. Zárásként egy-két kép a cikkben szereplők közül. Klikk rájuk a nagyobb képért!
Forrás:
Comments (2)