Karune Kérdések és Válaszok – 16.

Vorian . Hírek 1121

karune.gifKijött a 16. kérdésválasz-köteg is, ami sajnos nem az ígért Map Editoros összefoglaló volt. Jelenleg azon dolgoznak, hogy a Terran frakciót még egyedibbé tegyék a másik két fajhoz képest.

Chat a fejlesztőkkel: A BlizzCon óta a Terran bunkerek mérete meg lett növelve(3×3), és több HP-t kaptak, hogy még jobb védekező épület legyen. A fejlesztők egyedibbé akarják tenni mindhárom oldalt, és a Terranoknak most a defenzív képességeit hangsúlyozzák ki. A Firebatok tüzelése az új bunkerekből szép emlékeket ébreszt..

StarCraft II Q&A Batch 16

1. Meg tud állítani a Mothership Time Bomb képessége egy nukleáris rakétát, ha jókor jó helyen használják?
Igen, a gyakorlott Protoss játékosoknak nem lesz probléma, de még vizsgáljuk, hogy ez mennyire befolyásolja a játék egyensúlyát, szóval nem biztos, hogy a végleges játékban is így lesz.

2. A minimap mellett kis négyzetek vannak számokkal. Mire jók ezek?
Ezek a csoport-irányítás gombok, melyekkel egyszerre több egységet lehet kijelölni, megkönnyítve így a mozgást és támadást.

3. A Ghostok Drop Podjaihoz le kell gyártani elore a Marine-ekat?
Vannak terveink, hogy így legyen, megnövelve ezzel a stratégiai lehetőségek számát.

4. Miért adtak még egy ostrom egységet a Terranoknak a Siege Tank mellé? (Thor)
A Thor inkább roham-egység, sokkal védtelenebb a támadásokkal szemben, mint a biztonságos távolságból tüzelő Siege Tank. (A Siege Tank lőtávolságát megnövelték a BlizzCon óta.)

5. Hogy működik a Yamato Cannon és Plazma Torpedó? Elég őket egyszer kifejleszteni, vagy minden Battlecruiserre külön-külön kell felrakni?
Minden Battlecruiserre egyenként kell felszerelni, és csak az egyiket lehet.

6. Most hogy MBS (egyszerre több épület kijelölése) és az automata bányászás be lett vezetve, vannak tervek extra macro-feladatok hozzáadására, hogy a játékos legalább annyit macrozhasson, mint amennyit microzik?
Az a célunk, hogy a játékosnak megengedjük, hogy az egyiket preferálja a másik felett, ez egy olyan tulajdonsága volt a Starcraft 1-nek, amit sokan kedveltek. Még gondolkozunk az MBS-en és az autobányászáson, szóval jelenleg erre nem tudunk válaszolni.

Azért reméljük hogy nem egy 10 éves kezelőfelülettel fogják kiadni a játékot… Ha anno a SC1 készítésénél hallgatnak az akkori „pro” Warcraft2-esek sírására („jaj Blizz ne tedd ennyire játékosbaráttá az UI-t, nem leszek többé pro 🙁 „), akkor el lehet képzelni hogy mi lett volna az eredmény… Szerencsére Blizzard nem hülye, és a SC2 biztosan ki fogja használni a 2008-ig kitalált összes új funkciót.

Forrás:


Vorian

kewl

Comments (3)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.