Karune Kérdések és Válaszok – 18.
Ez a QnA végre a Map Editorról szól, és Karune megígérte, hogy ezentúl felváltva jönnek sima és map editoros összeállítások. A kérdésekre Brett Wood, a SC2 Senior Software Engineer-je válaszol. Viszont nincs „Chat a fejlesztokkel”-rovat 🙁
—StarCraft II Q&A Batch 18: Map Maker Series—
1. Meg lesz emelve a maximum lerakható doodad-ok (díszítő elemek: fák, kövek, roncsok) száma a játékban (azaz több mint 256?)
[Brett Wood]: Úgy gondoljuk, hogy a Warcraft 3-mal megegyező, kb 10.000 doodad lehet max a pályán.2. Meg lesz emelve a területek/események száma? A jelenlegi érték nagyon lekorlátozza az ötleteket.
[Brett Wood]: Mindkettőből több ezret lehet majd készíteni.3. Fogja tartalmazni az új Map Editor az összes triggert(=eseményt)?
[Brett Wood]: Igen, még jobban is mint a Warcraft 3 WorldEdit-je. Az a célunk, hogy az összes létező triggert tartalmazza a Trigger Editor UI.4. Meg lesz növelve az egyszerre lerakható egységek száma? A jelenlegi érték túl alacsony.
[Brett Wood]: A Starcraftos értékre nem emlékszek, de a SC2-ben mindenképp több egységet lehet majd elhelyezni mint a Warcraft3-ban. A pontos adatra csak kevéssel a játék kiadása előtt derül fény.5. Tartalmazni fogja a Map Editor a nem használt egységeket, mint a tojásokat, nukleáris rakétákat, scarabokat stb? A régi verzióban külső programmal lehetett csak előhozni oket.
[Brett Wood]: Az adatfájlokban szereplő összes egységet meg lehet majd jeleníteni a Map Editorral.
Forrás:
Comments (16)