Tíz év patch-elés
Figyelem, a következő videónak nagyon fontos üzenete van! Nem kevesebbre vállalkozik a készítő, minthogy bemutassa nekünk azt, hogy a Starcraft első megjelenése óta eltelt 10 év során milyen fejlesztések kerültek a játékba. Bár egy ilyen videó nyilvánvalóan nem lehet teljes, nem lehet elég részletes, de most tekintsünk ettől el, és koncentráljunk az üzenetre.
Videó megtekintése a tovább gomb után, az üzenet mondani valója a videó alatt.
A Starcraft első kiadása közel sem volt „tökéletes”, pedig a játékról többnyire ezt hallhatjuk úton-útfélen. Rengeteg hiba volt a játékban, de a Blizzard megmutatta, hogy mennyit érnek neki a játékosai, így a hibákat javították, a fajokat tovább egyensúlyozták.
Sokan azt gondolják, hogy a Starcraft II nem lesz olyan jó játék mint az eredeti, nem lesz olyan tökéletes, nem lesz olyan kiegyensúlyozott. Ettől függetlenül a Starcraftnak is kellett 10 év, hogy tökéletessé válljon, és ha a Blizzardon múlik, akkor 10 éven keresztül fogja tökéletesíteni a Starcraft II-t is. Ez a lényeg.
Comments (19)
Phobos
| #
Én spec nem félek, hogy rosz lesz a SC2. A Blizzardot csak isteníteni tudom. Ők csináltk a SC1 et is … így nemhiszem hogy most 10 évig tartana azt a remeket csiszolgatni.
Reply
nrvn
| #
ámen 🙂
Reply
DarkTemplar
| #
Igen, ahogy nézem a Wikipédiát, az utolsó patch 2008. január 16-án jött ki, és a verziószám 1.15.2.
Van még egy olyan cég, aki a 10 éves játékához még mindig kiad patcheket?
Reply
Tcraft
| #
Vicces, hogy éppen ma délelőtt néztem ezt a videót 😀
Aki akar kicsit nosztalgiázni, de nincs kedve letörölni, majd patchek nélkül újratenni az SC-t, javaslom a demó letöltését, és újra végigjátszását 🙂 Abban még a „régi” épületárak, sebzések vannak.
Extra infók az érdeklődőknek:
Az első időkben az arbiter nem került minerálba, csak gázban: 0-500 🙂
A nagy légi egységek 8 raktárt foglaltak, kisebb volt a pajzsuk is.
A zealotnak más volt az élet/pajzs aránya, kegyetlen volt 🙂
Reply
DarkTemplar
| #
Nem értem, amikor jön a rengeteg battle cruiser meg Wright, az mi is?
Reply
willyvereb
| #
az? kis szórakozás…1-esre tették a BC pop árát és 2000-200-at yamato nélkül összeeresztettek:D…közben spectatorként ott volt a játékos:D, meg ugyanez a wraithek át az scv-ken dologgal…semmi lényeges
Kül kihagytak egy igen durva bug javítását. Azt, hogy a reaver ahogy a szállítókból kikerült azonnal lőtt…így kb 2 moperc alatt egy rakat workert kinyírt aztán elhúzott, vagy felmászott és újra előjött…ugyanezt megjátszották Siege tankkal is….
Reply
Maverick
| #
Lol, nem is tudtam, hogy annó ennyire bugos volt a replay 😀 Az a Battlecruiser csata sem semmi. Valamelyik nap a youtube-on olyan videót láttam ahol 2000-3000 zerglinget mészárolt le a Terran, de most az istenért sem találom 🙁
Reply
8.er
| #
Kis retro feeling de jó volt, ám nem hinném hogy „ekkora” bugokkal találkoznánk már a megjelenés után. Persze ez nem azt jelenti hogy tökéletes lesz (mert ugye olyan nem létezik), de ehhez hasonló dolgokat szvsz ki lehet zárni. Az alapkoncepció már megvan/volt (sc1), így a hibaszázalékok csökkennek ha a logikát követjük. 🙂
Reply
sweeping
| #
Uhh nem is tudtam, hogy ilyen nagy lő távja volt siege tanknak :O azért ez nem semmi volt.
Nagyon imba volt a terran
Reply
DJackson
| #
lol én azt hittem hogy még mindig 8-ba kerülnek a nagy cuccok pl carrier lol
az a végén lévö madic gyilok az vmi gyakorló map? nincs meg vkinek vagy hasonló?
Reply
Crafty_FOX
| #
Bizony én emlékszek még a bugos replayokra. Hihetelen de tényleg soha nem az történt bennük ami a valoságban. 1 szer pl csináltam 30 templart egyesitettem öket archonná és levertem 3 gépet… erre a replayon ott szerenmcsétlenkedek a 30 templarral aztán kinyirnak eltünik midnenem de a replaynak még nincs vége ott kolbászolnak a gépek összevissza…
Egyébként nem azért de ha egy missziót játszol akkor ugye nincs save replay, de a last replayt átnevezve kinyerheted a misszio viszsajátszását…. illetve mégcsak ne msi fog hasonlítani 😀 én a last missiont az omegát visszanéztem (mikor végig vittem a gamet láttam ott egy last replay gondoltam megnézem 🙂 )és az votl benne hogy a gép csunyán kinyirt 10 perc alatt. Hát mondom ez lol én meg ugy emlékszem simán végig vittem 🙂
Reply
DarkTemplar
| #
@6
Ja, azt hittem hogy ez egy bug volt, hogyha sokáig kattintgattál a repülőkkel, akkor egyszer csak előjött belőlük 1000 🙂
Reply
zergo
| #
.
Reply
DarkTemplar
| #
Valószínűleg a Starcraft 2 1.0 kiegyensúlyzottabb lesz, mint a Starcraft volt. Hiszen felhasználják a starcraftos tapasztalatokat.
Például a rush-taktikát nem kalkulálták bele még anno, de mostmár ez tuti nem lesz probléma. Vagy a pályákat jobban átnézik, hogy siege tank ne tudjuk hegyről lőni egyetlen pontról.
Meg ugye az összes tapasztalatot fel tudják használni, ismerik a taktikákat, sok egységet átvettek a Starcraftból, ezek alapján szerintem az SC 2 patchek kevesebbet fognak változtatni az alapjátékon, mint az SC 1-es patchek.
Reply
geri1992
| #
A Blizzard egy megbizható gyártó szerintem ha ő mondja hogy lesz SC2 akkor lesz is. ahogy azt DT is mondta sokkal tapasztaltabb már mint az először, bár én is kicsit félek hogy túl fognak lőni a célon mondjuk nem szeretem ha egy játékban az egész pályán nem látok semmit a lézertől.ilyen hibákba remélem nem esik a Blizzard.
a Colossus sokkal jobban tetszett fókuszáló lézerrel.
Reply
84Noname
| #
Az is gáz volt, amikor még a rivereket csak egyenként lehetett feltölteni scarabbal, ugyan úgy, mint a carriereket interceptorral…
Reply
Shadow Wakos
| #
ugytudom hogy ez még most is így van hogy egyszerre 1et lehet tölteni(pedig a legújabb patch-el játszok b.net-en, de a régi patch-el is ez volt a helyzet. de lehet hogy tévedek
Reply
SzuL
| #
igen, tévedsz. jelenleg úgy van, hogy kijelölsz egy adag (tegyük fel 10) cerrit, akkor mindnek egyenként nyomogatni kell, hogy vegyen interceptort (40-szer)
Reply
Necrolyte
| #
@18
Haverom bukott már el emiatt meccset (ellenem). Néha néha ránézett a carrier osztagára, azt hitte, hogy tele vannak még interceptorral. Amikor oda is kattintott a térképen, akkor látta, hogy azok már nem lőnek, üresek. Későbbi meccseken már nem követett el ilyen hibát. 🙂
Reply