Protoss Zealot charge: hivatalosan is megerősítve, és pár apróság

Velral . Hírek 1076

A mai napon Cydra hivatalosan tájékoztatta a játékosokat, hogy mi a pontos helyzet a Charge körül.

zealot.jpg

Jelenleg két fejlesztés van a Twilight Councilhoz: a Charge a Zealotnak és a Blink a Stalkernek.

A Charge fejlesztés egyszerre sebességnövekedést is ad. Tehát a Charge növeli a mozgási sebességüket, ÉS képessé teszi őket, hogy üldözzék és levadásszák az ellenségüket.

Másik hír pedig még annyi, hogy az egyik játékos különböző hotkeyeket javasol a zergek burrow használatához. A példa szerint lehetne a ‘B’ betű a burrowra (földbe süllyedés, vagy ha úgy tetszik, beássa magát) és ‘U’ az unburrowra (kiemelkedés a földből). Így könnyedén meg lehetne különböztetni a csoport tagjait, ha nem mind ásták be magukat. Ugyanezen az elven működhetne még a Siege tank és a cloak (álcázás) képesség is.

És a válasz:

Megvizsgáltam a javaslatotokat a jelenlegi verzió alapján, és nekem egy kicsit komplikáltnak tűnik elmagyarázni.

Tegyük fel, hogy Zerglingek vannak az egyik csapatodban, és közűlük néhány a földben van burrow-al, míg a többi nem. Egyszerűen a ‘tab’ gomb lenyomásával tudod váltogatni a burrowed és unburrowed Zergjeid között. A User interface-en láthatóak lesznek azok az egységek, akiknek be van kapcsolva egy képességük, sötétebb zöld színnel.

És használhatod a tab gombot a siege tankoknál ugyanúgy, mint a spine crawlerek (sunken colony utódja, a szerk.) lerakásánál.

Az álcázott egységeknél viszont, mint a Ghost és a Banshee, nem tudtam átváltani a cloaked és az uncloacked egységek között a ‘tab’-al.

És még valami: amikor kettőt kattintasz egy egységre, hogy kijelöld az összes ilyen típusút, akkor ezzel kijelölöd az összes ilyet, akár be van kapcsolva egy képessége, akár nem, mint a siege mód és a cloak. De csak burrowed vagy creepen megtelepedett/mozgásképes spine crawlert tudsz kijelölni egyszerre, amikor duplán kattintasz a burrowed vagy rooted (creepbe gyökerezett) egységre.

Ezt még megbeszélem a fejlesztői csapattal, és megosztom veletek, ha új fejlemény van ezzel kapcsolatban.

Forrás:


Comments (8)

  • Zedas

    |

    A két billentyűs megoldás sokkal jobb lenne tényleg. A tab viszont kecsegtető, még az épületek közti tabozást oldják meg és meglesz a zergeknél az MBS jólműködő verziója.

    Reply

  • BoneHeart

    |

    A 2 billentyűt a buta amerikaiak már nemtudnák megjegyezni

    Reply

  • spani

    |

    Woot Boneheart énis ezen az állásponton vagyok :D:D:D

    Reply

  • aarchie

    |

    Semmi buta ameriai dolog nincs ebben benne.. A war3ban is ugyanígy volt a burrowos egységkijelölős móka, amilyen most ez az „egygombos” rendszer. És tökéletesen jó. Akinek nem tetszik menjen warcraft 1ezni, vagy aknakeresőzni, ha a clickfestet szereti.

    Reply

  • Zedas

    |

    Én azért szeretném a kétgombosat, mert most ha van egy csapatban lurk, amik között van pár ami burrowban van, és szeretném őket elvinni, most nehéz az egész csapatot felemelt állapotba rakni. És a csata közben nem akarok alul tabbal mászkálni a csoportok között. A két gomb zéró fejlesztési munka lenne és minden problémát megold.

    Reply

  • Bubbles

    |

    Válasz Zedas #5 üzenetére:
    duppla katt a burrowosra u és kész is;)
    vagy kilejölted az összest->ctrl katt azokra akik lent burrowban vannak és U.
    Nekem a ctrl-t kindig konyebb volt használni, mert kis ujjam kb. ott van.

    Vegyük azt, hogy van pár siege tankod amik ostrom módban vannak de nem akarod őket vinni. Eddig mi volt? dupla katt a sima tankok-ra vagy ctrl katt. Most ha dupla kattolok akkor kijelöli az összeset? Utána meg fejthetem le ami nekem nem kell?
    Oké, lehet mondani, hogy jelöljem ki az összes unitot és úgy válogassam le, de ez már egyszer működött, amúgy is utálom ezt a tabozgatást, a leghülyébb gomb a billen:S

    Reply

  • Zedas

    |

    Válasz Bubbles #6 üzenetére:

    Köszi, de ez azért messze bonyolultabb mint az U és B. Amikor obsi alól hozom ki fastzea elől a lurk-ot nem fogok ctrl-lel subselecteket csinálni szerintem.

    Na mind1.

    Reply

  • Bubbles

    |

    Oké, oké, én is értem. De ha már ezt könnyebbé tesszük akkor már jöhetne más is, majd megint más. A végén a comp csinál mindent: Szerintem annak te is jobban örülnél, hogy a lurkernek legyen „kamu” attack-ja. Tök szar, hogy támadsz és mindennel attackot kell nyomni (mondjuk a minimapon). de a szaros lurkot move-oltatni kell (a medicnek pl A-betű a medicálás szóval neki pl nem keklllll)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.