Karune Kérdések és Válaszok 50.
Nos, ahogy ígértem itt is van a Cho által precízen lefordított QnA 50. része, ami az eddigiektől eltérve már sok hasznos információt tartalmaz számunkra 😉 :
Beszélgetés a fejlesztőkkel: A Starcraft II már a kezdetektől fogva eSportnak lett tervezve, s ennek egy kulcs jellemzője, hogy segítse a játékosokat abban, hogy minél több információt nyerjenek a maguk által játszott vagy épp ellenfeleik mérkőzéseiből a replayek nézésén keresztül.
E heti beszélgetésünkben Dustinnal, kiemeltük azokat a lehetőségeket, amelyek elérhetőek lesznek a játékosok számára a replayek nézése közben.
Ezek a jellemzők egyszerre segítik a játékosok Starcarft II beli fejlődését, továbbá statisztikai kimutatásként is használhatóak hivatalos eSport kommentároknál.
Mekkora kárt okozott a Reaper támadás az ellenfél gazdaságának?
Fel tud-e állni ebből a helyzetből az ellenfél?
Vesztes csatát kezdeményez-e az adott játékos?