Mobilitás és Gázmechanika ON

L4.ZsukoV . Hírek 1340

karune.gifMiután mindenkinek volt lehetősége jó alaposan kielemezni a Battlereport 3-at… Felmerülhetett néhány említésre méltó dolog, mint például a Protoss-nak a Warp-inje nagyon mobilissá teszi a másik 2 fajhoz képest, ami esetleg egyenlőtlenséget okozhat a játékban.(„És ezt mégis, hogy gondolta a Blizzard?”) Karune természetesen ismét megjelent, hogy néhány nyugtató jellegű válasszal kielégítsen minket:

While it is true that Protoss do have extra mobility from warp-in, the Zerg do still have Nydus Worm in additional to traditional the Overlord transport mechanic (which is still an upgrade). Thus, Zerg have two very viable ways to move around their units, as well as receiving a 30% speed increase for all ground units (minus drones) on creep. Terran on the other hand have Medivacs, which are Dropships that heal. While this unit doesn’t actually increase the mobility compared to the original StarCraft, there is added incentive to build these units as they double up as a Dropship and a Medic. Additionally, they can also be double-queued from a single Starport with a Reactor add-on, making it that much easier to mass several Medivacs for massive drops upon the enemy.

Röviden tehát a másik 2 faj sincsen elveszve ugyanis a Zerg-nek ott van az Overlord vagy a Nydus Worm(, amiről fél vagy egy éve, hogy nem láttunk vagy hallottunk semmit…) és természetesen a creep, ami a drone-ok kivételével minden szárazföldi egységet 30%-kal gyorsabbá tesz. A Terran-nál meg a Medivac Dropshippek vannak, amiknek a sorozatos gyártását felgyorsíthatjuk ha egy Reactor add-on-t csatlakoztatunk a Starport-hoz…

Emellett korábban szó volt róla, hogy visszatértek a gyökerekhez és ismét csak egy gejzír van egy exp helyen. Karune ezt erősem cáfolja, mert még mindig 2 gejzíres expek vannak a játékban és nincs erről semmiféle terv, hogy ezt a gázmechanikát töröljék.

[Közben az SC2F.org videó versenye is véget ért 1 napja lassan(, amiben sajnos nem sikerült nyernünk… 🙁 ). A nyertes videókat itt lehet megtekinteni: SC2F.org Video Contest ]

Forrás:


Comments (15)

  • Chob

    |

    Hát igen ebben a BR-ben azért legalább jó lett volna, ha mutatnak egy nydus wormot legalább, hogy lássuk miként is működik jelenleg (vagyis akkor mikor a meccset játszották).
    Kár hogy a videoversenyben nem sikerült kulcsot szerezni, mindegy bár azt nem mondhatom, hogy sebaj majd legközelebb…

    Reply

  • Citrom Ghost

    |

    Én is elég kíváncsi vagyok a Nydusra…Egyébként új vagyok,szevasztok!

    Reply

  • Zenorbi

    |

    Ha tudom, hogy ilyen alacsony a színvonal a videóknál, csináltam volna. Egész jól értek a Cinema 4D-hez, de már mindegy, elmult, akkor kellett volna erre gondolnom amikor volt.

    Reply

  • Strogg

    |

    Én is azt hittem, hogy itt vérprofi videókészítők látványos videóit fogjuk látni.

    Reply

  • Shakuras

    |

    Hehe a zerg átveszi a defterran stilusát 😀
    lehet majd lassan be kell creepezni az egész mappot hogy nagy elönyre tegyen szert a 30%-al gyorsabb mozgásért:D
    erre van sunken meg overseer szal nem lesz annyira nehéz

    Reply

  • sweeping

    |

    Mondjuk ez az overseeres creepelés nagyon érdekes. Mert pl eddig is lehetett néha olyat látni hogy a zerg sunken lurkal zárta a protosst. Csak hát ez nagyon ritkán szokott előfordulni, mivel hát ahhoz hatcheryt is kell építeni. Na meg hát ha a p ezt hagyja hogy így bezárják akkor azt meg is érdemli…

    Na de mi lesz most így sc2ben?
    Eddig sc-ben ha a zergnek sikerült egy lurk+sunken zárt összehozni akkor már nyert is kb.
    Sc2-ben pedig ez egyáltalán nem lesz nagy gond. Elég ha megnyer egy kisebb csatát, és amíg a protoss védekezik, addig ő szépen bezárja lurk+Spine Crawlerel ami ugye jobb is mint elődje a sunken, hiszen mozgatható.
    Ráadásul ezzel +30% sebességre tesz szert most még jobban megéri. Ezt megspékeli néhány sporeval, hogy az obsokkal ne férjen hozzá a lurkokhoz. Hajjaj, a toss ebből soha napján fog tudni kijönni.
    Egyetlen esélye ha védekezik, és megpróbálja ledropolni a zerget + warp-inel küldi az utánpótlást.

    De erre nincs sok esélye, zerg leexpeli az egész pályát és mire p egy nagyobb flottát dropolna addigra már esélye sem lesz 🙁
    Ha itt egyszer így bezár a zerg, akkor már nagyjából el is dőlt a meccs.
    Mindenesetre annyira nem drasztikus a helyzet. Nem szabad hagyni, minden áron meg kell akadályozni, hogy bezárjon, különben tényleg vége a meccsnek.

    Reply

  • Shakuras

    |

    Válasz sweeping #6 üzenetére:
    jah de még mindig van storm colossus is van már, rangeval szerintem nagyobb távja van lurknál meg a halut talán lehet itt majd használni valamire meg warpinnel könnyen 2 iránybol lehet támadni szoval ez nem olyan biztos 🙂 csak lingek lesznek idegelőek hogy kifutnak storm alol könnyedén.

    Reply

  • Insp1d

    |

    Válasz inkwizitor #9 üzenetére:

    Nekem is feltünt hogy a grafika mintha nem lenne az igazi, az eddig látottakhoz képest.
    Mondjuk ha már augusztus-szeptember lenne egyböl rávágnám hogy „ááá ez csak a béta valami középszar konfigon” 😀

    Reply

  • butcher

    |

    Jókis videó, amugy szerintem ezek ilyen balance tesztek hogy tömegesen mi milyen hatásos ilyesmi hmhm.

    Reply

  • _BlackGrim

    |

    kíváncsi vagyok hogy a creep gyorsító hatás mennyire fog szerepet játszani a játékban, hogy megéri-e az egész pályát zerg löttyel borítani:)

    Reply

  • 84Noname

    |

    Sweep…mér jó az zergnek ha bezárja a protit? Onnét warpol, ahonnét akar…a zerg méjnről, a nem elfoglalt expekről, bárhonnan. Kint feljunitol és szemből üti a z méjnt… colossussal, stalkerrel fel le blinkelget… hol érdeke, hogy mozgásteret biztosítson magának középen?
    Sunkenmezőhöz lovetta kell…és ha még csak nem is botlik bele a p, akkor kidobott pénz…T-nél még oké, mert pushol előre de z-nek az egy halál passzív izé…
    Zerg szerintem közvetlen a mineralokhoz fogja dobni a sunkikat… épp, hogy ne lehessen megkerülni, ha expet akar a p bontani.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz 84Noname #13 üzenetére:
    Stalkerrel nem tud akárhova elblinkelni. Tutira nincsen akkor hatótávja hogy mondjuk átblinkeljen valahova nagyon messzire, az rohadt imba lenne. A colossus pedig csak arra jó hogy szinteket lépjen azaz fel a magaslatra feljáró nélkül, és le onnan… Ezzel nem fogod tudni megkerülni a zerget.
    Egyedül warpal van esélye amit pedig a Warp Prismel biztosíthat majd magának azzal szállíthatja az egységeit.
    De ha elég ügyes a zerg meg tudja gátolni a warpot, illetve lefüleli az első teleportot és megsemmisíti még a csírájában a próbálkozást.

    Mind1 ebbe ne menjünk bele, ezzel kapcsba még rengeteg ötletem van, majd meglátjuk, hogy hogyan birkozól meg az ehhez hasonló feladatokkal miután megjelent a játék 🙂

    Reply

  • 84Noname

    |

    figy…nem arra goondoltam, hogy a crepet átblinkeli 🙂 . Hanem hogy az általában emelvényen lévő méjnről leblinkel… ez azért általában megoldható minden mapon. Most gondolj egy TvP-re bw-ben. Néha megesik hogy t beáll a feljáród elé. Berak pár tankot aknát suplit bunkit…aztán írja, hogy gyere öless p pajtás. Ilyenkor nem ritka, hogy P shutléval kipakolgat unitot, aztán vagy megy t méjnre vagy két oldalról támad, bázis felöl meg kintről a kipakolt unitokkal…és ha szerencséje van eltakarítja a kontént. Azért ennél jóval kisebb erőfeszítést okoz egy sima kiblinkelés/kiwarpolás. De a colossust csak úgy említettem meg a stalkert…az csak hab a tortán. A warp a lényeg… Nem kell hozzá még warp prism se… game elején a derítőproboddal ledob valami eldugott helyre egy pilont… ennyi… ha zerg bezár, akkor warp prism előtt is ki tudsz warpolni… és mehetsz szemböl a z-nek. Aztán ha megjött a warpprism, akkor már tényleg bárhova warpolhatsz…
    De mond csak az ötleteidet…ne tartsd magadban… 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.