StarcraftII: Wings of Liberty part 2
Miután betekintést nyerhettünk a Hyperionba, ezért a változatosság kedvéért most magáról a Terran hadjárat kezdetéről fogok írni. Mielőtt azonban rátérnék a sztorira előtte megemlítenék néhány fontos információt:
Elsőként, hogy egy Dustin QnA szerint nem lesz Co-op lehetőség a Single Player hadjáratainál. (Vagyis mindenképp egyedül kell majd mindenkinek megbirkóznia az SCII misszióival.) A másik, hogy 4 nehézségi szint lesz: Easy, Normal, Hard és Insane. Kiderült, hogy a nehézségi szintek között nem csak a gép AI-ja változik hanem az egységei is erősebbek lesznek…
Bevezető: Public Enemy (Közellenség)
Comments (17)
DarkDevil
| #
Király!!! Várom a Folytatást.
Reply
sweeping
| #
Szuper
Legnehezebb szintel akartam kezdeni, de meggondoltam magam 😀
Hardal kezdek, aztán ha megvan jöhet az Insane
Egyébként mindenkinek aki Hard vagy Insane szinten kezd, azt ajánlom hogy: Krealjon egy teszt gamet comp ellen és gyakorolja be az összes terran hotkeyt. Kb 1 órát vesz igénybe, aztán mehet a móka 🙂
Én tuti így fogok kezdeni, betanulom az összes hotkeyt kb 1 óra alatt, de lehet több is lesz abból, majd elválik.
Utána szépen elverem 1v1ben normal és hard szinten a compokat.
Másnap pedig elkezdem a terran hadjáratot hard szinten 🙂
Reply
Animebj
| #
Az igazi SC-s Hard-on kezdi, úgy az igazi.
Reply
K4E
| #
2#-3# teljesen igaz 😛
Hard–> Insane aztán megnézem milyen a könnyű 😀 örülök ennek a hírnek 😀
Reply
Peter1984
| #
Én meg akkora király vagyok hogy hátrakötözött kezekkel fogok játszani csak a nagylábujjammal Insane-en……. 🙂
Reply
JoonusMortum
| #
Alap a Hard, én az Insanet nem merném bevállalni. Gyorsan végigtolom a kampányt, aztán gogog bnet…
Reply
84Noname
| #
őőő…ez biztos?
Chris Sigaty intrjú:
http://starcraft2.ingame.de/content.php?c=93674&s=940
Elég fos a német tudásom…de az én olvasatomban itt az unitszám növeléséről van szó, illetve a támadási hullámok gyakoriságáról. Tagadja, hogy AI-ban különbség lenne. Mégegyszer mondom gyenge a németem…de ez jött le a szöveg alapján…
„Wie sieht das eigentlich mit den Schwierigkeitsgeraden genau aus? Beeinflussen die nur die KI?
Chris: Nein. In der Regel neigen wir dazu ein paar mehr Einheiten hinzuzufügen und Angriffswellen auf bestimmten Schwierigkeitsniveaus zu ändern. Es hängt ansonsten sehr vom Einzelfall ab. Auf der Stufe Wahnsinnig erhöhen wir vor allem die Lebenspunkte der (gegnerischen) Einheiten.”
Magyarul (szerintem) :
„Hogy néz ez ki tulajdonképpen a nehézségi szintekkel? Változik a mesterséges intelligencia?
Chris: Nem, a megszokott megoldások felé hajlottunk, kicsivel több egységet és kicsit több támadóhullámot rakunk be így megfelelő lesz a nehézségi szint. Ez nagyon függ a különleges esetektől.”
Reply
keedav
| #
Én tuti hogy Normálon fogom elsőnek vinni, mert kíváncsi vagyok a történetre, és elsőnek nem akarok sokat próbálkozni. Ha megvan a sztori, végigviszem még egyszer normálon, de más választásokka (valamelyik interjúban volt, hogy kétszer elég végigvinni)l, és majd harmadjára fogom nehezebben vinni, és achievmentet gyűjteni.
Reply
84Noname
| #
A feni C.S. interjúban az is benne van, hogy minden misszió végén állítható a nehézségi fokozat. Szóval nyugodtan neki lehet akár insanen is állni… és ha már a 3. misszióban már rommáver a gép, akkor csak visszahúzod hardra… aztán csá…
Félig meddig lefordítottam a cikket, ha lesz időm befejezni, akkor lehet kirakatom Zsukival… csak mondjuk ehhez nem ártana 5 perceknél többet a gép előtt tölteni…
Reply
sweeping
| #
#9 Már nagyon várjuk noname, remélem sikerül még ma befejezni 🙂
Reply
sweeping
| #
Nem tudtam hova linkeljem ezért ide linkelem:
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-starcraft-ii/54644
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-starcraft-ii/54646
De szépen csillog a mineral amikor a munkások bányásszák, eddig fel se tünt
Reply
Chob
| #
#11
Jajj az a a zerg játékos is most ismerkedik először a starcraft-tal ^^. De a zergek annyira de annyira jól néznek ki, ahogy épülnek azok az épületek, bennük a kis lubickoló ebihal :D. Ilyen jó minőségű kamerás videók kellenének még, csak ennél meg látszik, hogy valamit valamiért 😀 , jó a minőség viszont a kamerás nincs a helyzet magaslatán.Bár én sem tudnám, hogy merre nézzek 😀 .
Reply
Chob
| #
Én is küldök már videot, ha még nem linkelte valaki:
http://www.youtube.com/watch?v=HPwskl6VugQ
Régi ismerős egység van benne, nagy, piros és tüzes! 😀
Olaszul tudók előnyben :/
Igaz, hogy nem kell sokat várnunk már a Blizzconig, de már jönnek az infók a Gamescom-ról 🙂 ez jó ^^ nagyon jó 🙂
Reply
84Noname
| #
jaja nekem is az ebihal tetszett nagyon… nekem grafikailag most nagyon bejön a játék. Most ha összemérem, az első gameplayel, akkor azért látszik az mennyire kezdetleges volt… És ez sem a legfrissebb verziója a játéknak… Akkoriban beértem volna azzal a grfikával, ma már nem…ezek után 🙂
Reply
Rayman
| #
Válasz Chob #13 üzenetére:
Jo video volt, de mondjuk az elejen levo civilek hogy futnak, tiszta rohej, remelem javitanak meg rajta. 😀
Reply
Antares
| #
Noname írta:
„Chris: Nem, a megszokott megoldások felé hajlottunk, kicsivel több egységet és kicsit több támadóhullámot rakunk be így megfelelő lesz a nehézségi szint. Ez nagyon függ a különleges esetektől.”
Hát ez ha igaz szerintem borzasztó módja a nehézségi szintek bevezetésének. Csaló géppel küzdeni eléggé rossz. Ti nem gondoljátok?
Reply
Terfoder
| #
Válasz Antares #16 üzenetére:
Nekem van valami olyan halvány emlékem hogy az AI viselkedését változtatja a nehézségi fok, de very hard (remélem ez a neve) fokozaton még egy körrel többet is bányászik a gép. Javítsatok ki ha tévedek Viszont legalább az nyugtat hogy a gép nem látja minden egyes mozdulatomat. És remélem a védd meg magad x ideig küldiknél az ellen gyártani fogja az egységeket nem csak úgy berakja.
Abban biztos vagyok hogy ez lesz a legjobb egyjátékos kampány amit játszottam, remélem a többi résszel csak még emelik a lécet.
Reply