15 év Warcraft – Blizzcast 12
A WoW 5. születésnapjának és a Warcraft világ megszületésének 15. évfordulójának tiszteletére készítették el a 12. Blizzcastot, amelyben Chris Metzen, Samwise Didier és Rob Pardo mesél a Blizzard gyermekkoráról, és a legnépszerűbb Warcraftról, kezdve a Warcraft Orcs & Humanstól.
Mondanom sem kell, hogy az igazi régi rajongóknak kötelező olvasmány, legalábbis ha lekötnek az olyan apróságok, mint hogy hogyan volt hatással a Warcraftra a Dune II, a WoWra az Everquest, hogyan született meg a MURLOC és hogy vált ‘legendává’, milyen ötletei vannak még a Blizzardnak a Lich King legyőzése után a sztori folytatására, hogy Chris Metzen nem is dolgozott a Warcraft I-en, és hasonlók.
Comments (9)
kL_Xy
| #
Úgy tűnik ez a hír nem érdekel senkit:D
Reply
Aston
| #
Hát nem 😀 Túl sok fiatal jár ide szerintem 🙂
Reply
Crafty_FOX
| #
Én meghallgattam/végig olvastam de nincs túl sok hozzáfűzni valóm. Nosztalgiáznak kicsit a fiúk hogy mi volt meg miért volt és ennyi, az biztos hogy jelenleg még számomra a warcraft univerzumuk rts példányának „legfrissebb” tagja a war3 volt a legnagyobb dobásuk, 6 évig kötötte le a játék kapacitásom 90% át. Semmivel soha nem játszottam ennyit szóval annyira nem lehet rossz 😀 remélem sc2 hasonló csodát ad majd elő.
Reply
Peter1984
| #
Engem érdekel, tekintve hogy sok W3-as könyvet olvastam +wow +10 év játék stb. De nekem sajnos túl angol a blizzcast, így hozzászólni sem tudok 😀
Reply
Mr.Gumby
| #
Izgalmas volt! Egy kis behind the scenes így 15 évvel később 🙂 Az egyik legértelmesebb Blizzcast eddig 🙂
Reply
Zerge
| #
Életem első játékos élményei a Lost Vikings-hez, illetve a Warcraft 2-höz fűződnek, a Warcraft 3-mal pedig megjelenése óta folyamatosan játszom. Számomra arra volt jó ez a Cast, hogy rádöbbenjek milyen öreg is vagyok. (így 22 éves fejjel :))
Reply
8ER
| #
6: az még csak haggyán, de mikor ránézek ezeknek a játékoknak a megjelenésére ledermedek mint ha most lett volna mikor a haverokkal kipróbáltuk, de basszus már lassan 2010-et írunk… vagy csak nekem megy ilyen rohadt gyorsan az idő?!..
Reply
Tauren
| #
Nekem csak egy kérdésem lenne.
Nekem tetszett a Warcraft 2-nél, hogy volt olaj, és voltak hajók, amiket lehetett építeni.
Ezt a két lehetőséget miért vették ki a Warcraft 3-ból?
Jó biztos köze van az esport-hoz, meg ilyenek, de azért kíváncsi vagyok, van-e más indok is.
Reply
Promie Motz
| #
Én a mai napig játszanéka Dune II-vel, ha nem egyesével kellene elküldözgetni a tankokat 😀 Az azért már túlságosan idegtépő az SC2-es korlátlan egységkijelöléshez képest. Úgy végigfutottam a szöveget vizsgára készülés helyett, annyira nem kötött le, röhögcsélnek viccelődnek, és a tényleges infó tartalma pont annyi, mint az összefoglalónak elől
Reply