Terran építés bug
Husky csatornájáról loptam a következő videót:
A feladatotok az lenne, hogy előhozzátok ezt a bugot, majd a bugos épület felrepítése után kideríteni, mennyire hatékonyan tankolja a banelingeket a marine-ok előtt 🙂 Tehát arra lennék kíváncsi, hogy a földön maradó állványokat tudják-e ütni a csak földre lövő egységek, vagy átmennek-e rajta.
Sok sikert a kísérletezéshez, replayeket fel lehet tölteni a www.cupapp.com/hu oldalra 🙂
Comments (8)
Worlon
| #
Ennél nagyobb BUG ne legyen sose az SC2-ben.
Reply
mikroman
| #
Egy ilyen lebegő épület + álványzattal be kellene lebegni az ellenhez ha zerg pl. Elnézném a gyerek arcát mikor próbálná roach, vagy zerling hordával leszedni a „készülő” barakkot 🙂
Reply
Desy
| #
nyilván a reptetés közben csak grafikai glitch az egész, nem engine nyomorúság, mint látod átment a másik raxon is, valszeg a unitok is átmennek rajta
Reply
mikroman
| #
Válasz Desy #3 üzenetére:
Jaja, de szerinted míg nem rohanja meg az ellen, addig mire gondol? Már a másodikat építi a bázisom végébe a genya suttyomba! No de jól lerohanjuk. Amíg apróvadra gyúr, addig lehet építkezni metalra, lebukás után meg deríteni az épülettel + álványzattal. Semmi plusz előny, de pofás nagyon 🙂
Reply
Delebriel
| #
Be kellett volna patroloztassa, hogy egy helyben pörögjön. 😀 (Habár lehet a close patrol kiszedése épületektől is elvette a lehetőséget, nem próbáltam még.)
Reply
IonGun
| #
Így már jártam én is csak toss ellen. Csakhogy én azt hittem nincs kész a barakk és küldtem rá az scv-t és csodálkoztam miért nem építi! Persze annyi eszem nem volt, hogy a barakkra kattintsak így aztán a marine-t sem húztam benne…Természetesen mehetett a kukába az egész party!
Reply
ZsoL
| #
Válasz Desy #3 üzenetére:
siman el tudom kepzelni hogy a building-collisiont egyszeruen nem implementaltak, mert nem valid use case.
ugyanakkor a videoban az is latszik, hogy a „grafikai glitch” selectable (tehat ha fole viszed a kurzort, megvaltozik)
Tovabbra is kivancsi vagyok
Reply
krisi878
| #
Ezt hogy?
Reply