1.4.3-as Patch

Yashock . Hírek, Patch 3404

Blizzard tájékoztatott minket arról, hogy milyen változások lesznek 1.4.3-s patchben nagy valószínűséggel.

  • Mule-ok ugyanannyi mineralt szednek a high yieldről, mint a sima mineralról
  • Snipe ütése megváltozott 45-ről, 25+25 Psionic-re
  • Pheonixhez mostantól lesz lőtávolsági fejlesztése Fleet Beaconből
  • APM / CPM változtatások

Mule-ok ugyanannyi mineralt szednek a high yieldről, mint a sima mineralról:
Figyeltük, hogy milyen hatása van MULEnak a high yielden (sárga mineral) a matchupokra. Másrészt ez olyan kérdés, amelyről a prok és közöség egyaránt beszélnek.
Több forrásból is szereztünk információt ezzel az üggyel kapcsolatban: GSL-en nincs high yield egyáltalán, más fő kupákon még midnig van high yield, a saját ladderünkön tornament pályákhoz hasonló pályákat használunk. A tapasztalatok alapján úgy döntöttük, hogy MULE ugyanolyan gyorsan szedjen mineralt a tipusától függetlenül, így maradhatnak high yield expek a ladder pályákon. Ez a változás segít megtartani a risk vs. rewardot (kockázás és jutalom) ugyanakkorának mind a 3 fajnál, amikor kiexpelnek high yieldre.

Snipe ütése megváltozott 45-ről, 25+25 Psionic-re:
Úgy éreztük, hogy Snipe túl erős volt Broodlord és Ultralisk ellen. Főleg profi szinten láttuk sok meccset, ahol Terran nagyon defenzíven játszott, miközben massolta a ghostot, amivel counterelt Zerg minden lehetőségét.
Habár nekünk tetszik, ha kreatívan és szokatlanul használnak valamilyen egységet, úgy éreztük, hogy ebben az esetben a Snipe túl erős a zerg legdrágább egységei ellen. Amikor ezzel a képeséggel foglalkoztunk, próbáltunk olyan számot keresni, hogy a Snipe továbbra is hasznos taktika maradjon, viszont nem annyira erős mint most. Ezzel a változtatással, a Broodlord 10 Spinetól fog meghalni 6 helyett (Regenerálást belevéve), Ultralisk pedig 21-től 11 helyett. Emiatt jelentősen nagyobb mennyiségű ghostra és felhalmazott energiára van szükség ehhez a taktikához, ami nekünk tetszik, mert korábban Terrannak ritkán kellett odafigyelni, hogy hogyan költse az energiáját.

Pheonixhez mostantól lesz lőtávolsági fejlesztése Fleet Beaconből:
Régebben már beszélgettünk arról, hogy Protossnak azonnal kell-e adni új lehetőséget, hogy leszámoljanak Mutaliskekkel PvZ-ben, vagy várhat-e HotS-ig. Sok tesztelgetés, vizsgálás és áttekintés profik és közöség véleményeiről úgy döntöttük, hogy már ebben a patchben teszünk valamit ez ügyben.
Pheonixnek 6-s lőtávolsága lesz fejlesztés után, amivel könnyebb lesz leszámolni nagy létszámú Mutaliskkal. Előző patchben, mikor Protoss megpróbált kimozdulni, akkor a bázisai rendkivül sebezhetővé váltak. Létező lehetőségek mass Mutalisk ellen drága és nem voltak mindig hatásosak. Ennek a fejlesztésnek segítenie kell Protoss játékosoknak azzal, hogy ad lehetőséget reagálni kisebb mennyiségű Pheonixxel, és egy kis microval hatásosan védekezni Mutalisk hordák ellen. Ezen kivül, fejlesztett Pheonixek adhatnak jobb map controlt Protoss játékosoknak a PvZ-ben.
Viszont azt akartuk, hogy mutalisk készítése maradjon hasznos taktika PvZ-ben, és szerintünk az. Habár nem a legideálisabb ötlet erőltetni rengeteg Mutalisket, de párosítani őket Infestorokkal és/vagy Corruptorokkal segíthet fejlesztett Pheonix ellen.

APM / CPM változtatások:
Sokan aggodtak és vitatkoztak arról, hogy az APM pontos szám legyen vagy móka, amilyen már régóta volt. Sok visszajelzés után mindkét oldalról úgy döntöttük, hogy visszahozzuk a régi, klasszikus APM-t, ami mutatta az összes cselekvést. Közben, EPM (effective actions per minute) továbbra is aktuális parancsokat mutatja majd, mint az előző patchben.
Így profi játékosok, akik meg akarják mutatni mennyire gyorsan játszanak APM-t használhatnak, míg olyan játékosok, akik csak meg akarják tudni, hogy mennyire pontosak és hatásosak a cselekvései EPM-t nézhetik.

Forrás:


Comments (105)

  • xplode

    |

    sajnos PvZben mass muta ellen nincs jo megoldas, ez a phoenix range nem jo, uj unit ellene (lasd:HotS tempest) szinten nem hiszem h jo lesz, egy dolog az AOE de a magic box eleg jol mukodik ellene. gyengiteni a mutat nem lehet mert akkor kis szamban semmit sem erne. a bounce damage kivetele se hiszem h udvozulest hozna(nem biztos de talan ha van armor fejlesztve akkor nem is sebez), lehetne korlatozni a maximum muta szamot-de ez hulyeseg lenne, esetleg csokkenteni a sebzeset armored ellen, h a stalker jobban vigye. de hat nem tudom, kenyes kerdes ez

    Reply

  • spani

    |

    Most jónak néz ki a ballance, az ff-et leszámítva, annak kéne adni 400 hp-t és le lehessen ütni, mert nevetséges hogy limit 2-2-es roach hydrával a rámán nm tudsz felmenni mert warpol 2 sentryt

    Reply

  • Julien

    |

    Válasz spani #52 üzenetére:
    Ja, meg azt kivéve, hogy kurvára nem kéne piszkálni a zvt-t, ami a legbalanceosabb MU volt az összes közül 🙁

    Reply

  • Scarecrow

    |

    Hát ilyen zseniális protoss buff után a faj már teljesen rendben van. A következő patchekben már csak ilyesmik lesznek:
    Protoss: Graviton Catalpult now has a new icon.

    Reply

  • joeace

    |

    Válasz Scarecrow #54 üzenetére:

    azért még magát a warpgate fejlesztést kivehetnék hogy a protossnak is kelljen makrózni a játék közben

    Reply

  • breach

    |

    kevesebbet kene kommentalni es akkor kisebb az eselye annak hogy hulyeseget ir le az ember.

    Reply

  • zf79

    |

    Nem olyan rossz az a P változtatás. Nem az a célja, hogy megállítsa a Zerget abban hogy mutára menjen, mivel sokkal hamarabb ki tudja hozni a mutákat, minth a P az ugrade-s phoenixeket normál esetben. Viszont megállítja a mass Mutázást, amikor a Z játékosok nem is (vagy csak nagyon későn) mentek t3 unitokra, mert nem kellett nekik. Most majd sokkal jobban figyelnie kell a Z-nek h mikor vált techet, szerintem kb ennyit jelent ez a változtatás. A mutázás továbbra is járható út marad, de nem lehet majd olyan mennyiségben massolni, mint eddig.

    Reply

  • Shikariimeka

    |

    de szerencsétlen nova töröld is le a játékot meg ki***zott csíra vagy

    Reply

  • Tadzsin

    |

    a ‘mule’-ozók azt felfoghatnák h ez kb olyan mint ff elején imbanak tűnik (ff az is)de ha nem lenen akkor kb 40 scv lenne 60 drone, 50 probe ellen és az nyilván balanced lenne, ghostrol meg anyit h nem azért hozták mert az olyan könnyű volt csak viking 1szerüen hasztalan broodlord ellen mert ha 1 fungal-t bekap a t akkor bukot akár 10 vikinget is

    Reply

  • xplode

    |

    azt kene felfogni h NEM veszik ki a mulet, csak ugyanannyit fog szedni goldrol mint kekrol!!! ennyi! dolgozzatok fel. kesz.

    Reply

  • TripleSpec1

    |

    Válasz Nova #5 üzenetére:
    …már ne haragudj… de a Terran a wings of liberty megjelenése óta over powered…úgyhogy igazán rá fért ez a ghost mule nerf…:)(Y)

    Reply

  • xplode

    |

    arra lennek nagyon kivancsi, hogy ha most visszaallitanak a megjelenesi balance allapotokat, hogy milyenek lennenek a win ratiok a tournamenteken XD

    Reply

  • marko1256

    |

    Válasz Thomas_cs #37 üzenetére:
    Lehet, hogy 4-5 SCV épít, de a Zergnek folyamatosan fogy a Droneja, akármit akar építeni.. meik a rosszabb???
    A Terranra igenis ráfér egy nerf, mert az hogy kb. mass marineal lategamebe esélye van söt sokszor győz ez szerintem azért durva, hogy egyszerüen 4-5 raxbol ugy tudja fosni a marineokat hogy az hihetetlen betámad kivéded mész counter attackolni és megint ottvan 40 marine mire odaérsz.. Erre is ráférne egy kis nerf szerintem:)))

    Reply

  • marko1256

    |

    Válasz joeace #55 üzenetére:
    Ha nemlenne Warp Gate akkor a Tossnak soha semmi esélye nem lenne .. -.-

    Reply

  • Gepzsir

    |

    Köszönjük a fordítást, remek munka lett!

    Reply

  • Elite.263

    |

    Szerintem addig jó a balansz amíg mind a 3Faj képviselői sírnak, hogy a másik 2 imba 🙂

    Reply

  • Jugin

    |

    Azért linkelem be, mert éppen a minap esett meg velem és ebből jól láthatóak a különbségek is. Az alábbi képen lévő terran bevételi számadat csak 3 mp-ig tartott utána kb 2-2100 körül mozgott a bevétele. Arra azért kiváncsi lennék miért esett 8-900 mineralt a bevétele.
    http://kepfeltoltes.hu/view/120211/Na_ez_az_imba_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz Tadzsin #59 üzenetére:
    FF imba mule nem? érdekes logika. FF-re legalább tényleg van szükség elején legalábbis, végén már nem nagyon lesz ha jó a T/Z és early/midgameben kiszedi azokat (mivel később protossok inkább coloba öntik a pénzt), MULE meg rohadtul imba a high yielden, deal with it. MULE-ra amúgy nincs akkora szükség, szerintem szar és csak allinokat segíti elő, szerintem teljesen más macro mechanika kellenne Terrannak, de mindegy. Viszont hülyeség amit írtál, hogy Terran kevesebb SCV-t hoz mint Protoss/Zerg mindenesetben, nézzél pár pro meccset, amikor Terran 4 orbitallal ül 2 basen és fossa az scv-t meg MULE-t, elszáll az incomeban lazán

    Reply

  • Eyesis

    |

    Vicces ez az egész 🙂 Bizonyára egyik fajnál sincs allin, meg timing attack, csak a terrannal… Az lesz, hogy jol atallok protossnak es leszaraom a terrant

    Reply

  • MrKilljoy

    |

    Válasz joeace #70 üzenetére:
    ezt bármelyik T írhatta volna

    Reply

  • TripleSpec1

    |

    Válasz breach #56 üzenetére:
    Na végre vki…

    Reply

  • TripleSpec1

    |

    Válasz Eyesis #69 üzenetére:
    Nagyon helyes…várunk körünkben 😀

    Reply

  • Secondborn

    |

    Szerintem a Ghost-ot nem szabadna nerfelni, viszont Zergként ellene vagyok a Phoenix fejlesztésének; Az az üvegágyú vadászgép puszta mozgékonyságával és mozgás közbeni tüzelésével is képes másodpercek alatt szétszedni bármely más vadászgépet, most pedig teljesen elérhetetlenek lesznek a Mutaliskek számára. Igenis LEGYEN gyengéje a Blizzard örök kedvencének, a Protoss-nak.

    Reply

  • benz8

    |

    Válasz Secondborn #74 üzenetére:
    ne parázz, nem hiszem, hogy bármelyik P 11 – 12 perc körül mar fleet baconből hozná az upgradet

    Válasz Yashok #68 üzenetére:
    tényleg igaz, hogy kevesebb scv-t tud kihozni ugyan annyi idő alatt a T, mint a másik két faj
    4 CC ritka 2 basen, koreaiak szokták ezt csinálni, azon belül is a Slayersesek főként!!!.
    nem hiába van a mule

    Reply

  • benz8

    |

    Válasz benz8 #75 üzenetére:
    Válasz Secondborn #74 üzenetére:
    ha meg mégis, akkor ideje techet váltani, nem? 😀

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz benz8 #75 üzenetére:
    ha figyelmesebben olvastad volna el a commentemet, rájönnél, hogy úgy értettem, mule-lal együtt tudnak kihozni ugyanannyi scv-t, tehát később a MULE az csak plusz, amitől nagyobb incomejuk lesz, mint a másik 2 fajnak

    Reply

  • Hunyi

    |

    Nem tudom, h miért sírnak ennyien a phoenix miatt, meg az ff miatt (ha nincs ff és a z vagy a t körbeveszi a p egységeket, akkor gg, kell az ff, h egyáltalán esély legyen a győzelemre), az a zerg, amelyik meg csak mass mutával tud győzni, az inkább hagyja is abba a játékot… „nagy skill a mass muta”, főleg egy taladarimon, ahol a P a blink stalkerral vagy az archonnal utol sem éri őke és az expeket vígan körbejárja a mutákkal és sikeresen harassol…

    Az meg, h még warp se legyen :/ 5 raxból meg 3baseről a zerg is fossa a unitokat, a P-nek ha nem lenne warpja, esélye nem lenne, megnézted egyáltalán, h mennyi idő alatt jön ki egy zealot vagy stalker, nincs az a chrono mennyiség, amivel lehetne után pótolni…

    a mule nerfel meg szerintem sincs probléma, nem kell kivenni a játékból, de lategamben az tuti, h „imba” 😀 zero szaturált expre rádob 8 mulet, és tádá….

    a phoenix „buff” tényleg csak a lategamben a mass muta ellen hivatott, az elején nem is lehet használni, plusz épület, plusz tech, drága a plusz ranged phoenix!

    a ghost nerfről én nem nagyon tudok mit mondani, de a videó alapján amit láttam, elég durva, h így beszedte a lordokat 20 ghost… :/

    Reply

  • Thomas_cs

    |

    Válasz Yashok #77 üzenetére:
    Most én egy kicsit elvesztettem a fonalat, és azt nem értem, hogy a T 2base-ből tud-e annyi scv, mint egy 2base toss/zerg (mert ez így baromság ahogy van), vagy 2+2 base-ből, mert az más.Viszont az utóbbi esetben az -1100 mieral, amit nem seregere költ el, te pedig igen. Egyébként egy olyan példát hoztál fel amit én még csak nem is láttam (koreai meccseket nem szoktam nézni), pedig (aránylag) sok stream-et nézek (Kas,Jinro,Thorzain,stb), és ott sem láttam ilyet. Max Boxer csinálná fun-ból. Olyat már láttam, hogy fast2 CC TvZ-ben, azt is ritkán. Sztem ez csak derítés kérdése, és ha látod a +2 cc-t, nyílvánvaló, hogy alig van serege a T-nek.

    Reply

  • xplode

    |

    Válasz Thomas_cs #79 üzenetére:
    hat akkor nem tudom h te miket nezel, de ha csak megnezel mas tournameteket vagy a GSLt vagy akarmit, ahol koreai jatszik, biztos h latsz legalabb egy macro CCt a terrannal. uh Yashok jol mondja

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz Thomas_cs #79 üzenetére:
    ok rohadtul nagy baromságot írtál, de nem fogom elmagyarázni, mert megint az lenne, hogy hülyítelek meg zerg vagyok. van az a szint ahol az az ember aki jobban ért hozzá egyszerűen csendben marad.

    Reply

  • Thomas_cs

    |

    Válasz xplode #80 üzenetére:
    Oké, azt írtam én is,m hogy 2 fastCC-t láttam, de 2+2 még nem.Azt is írtam, hogy koreai-t nem nézek, mert ők PRO-k. Ők meg tudják csinálni. Te Pro vagy?vagy bárki itt Breach-en kívől???Szerintem senki, tehát visszautunk oda, hogy ezt nagyon kevesek tudják véghezvinni, tehát nem egy elterjedt build, és pont ezért rossz példa. Szóval nem azt mondom, hogy nincs ilyen, de korea-n kívül nem igazán lehet látni, tehát ne erre balanszoljunk már. És még egyszer elmondom, azzal egyetértek, hogy goldról nem szedjen többet a mule, azzal viszont nem , hogy megmagyarázzák, hogy mule nélkül is életképes a T. Még azt megjegyezném, hogy sok SCV-t nem csak akkor lehet veszíteni, ha all-in-t nyom az ember, hanem akkor is, hogy esetleg protoss cheese-eket fogjak vele. 8-10 szedő simán meghal, ha egyáltalán tudom fogni, és a mule-al tudok visszajönni a meccsbe (ha nem lenne, insatnt GG lenne). Még azt megjegyezném, hogy gold-ba vagyok, tehát balanszban nem kompetens, de azért master-grandmaster alatt is van élet. Alábbi ligákban nem úgy működik, hogy jön a baneling+ling hullám, ki-splitelem a marine-okkal, és bedarálom a Z-t…hanem ha szernecsém van nem buktam egyből a játékot.

    Reply

  • xplode

    |

    Válasz Thomas_cs #82 üzenetére:
    nem ertessz. 1base: 1CC+1CC. 2base: 2CC+1CC. masodszor meg mi azon olyan nehez? nem kell ahhoz pronak lenni h megnyomjam a B+C-t es kattintok valahova h epuljon egy CC. szerintem. a cheese-es dologra visszaterve, a P nyom egy allint, te az scvkkel megfogod, vesztessz 10 scv-t. nagyugy,jonnek a mulek es mintha mi se tortent volna megnyered a meccset mer a P olyan hatranyba kerult. masik oldal. te jossz a kis allineddel, hozod az scvket, a P nem fogja meg es veszt, vagy megfogja de egy csomo probeja odaveszik, te lehozod a muleket mintha misem tortent volna es megint nyersz. (persze fiktiv tortenet). szerinted ez igy igazsagos?

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz Thomas_cs #82 üzenetére:
    hú ilyenkor szerintem ne írj semmit, mert egyre nagyobb hülyeségeket írsz

    Reply

  • Fry

    |

    „Pheonixhez mostantól lesz lőtávolsági fejlesztése Fleet Beaconből”

    ezaz!! végre egy jó ötlet 🙂

    Reply

  • xplode

    |

    Válasz Fry #85 üzenetére:
    jó ötlet??? a kerék feltalálása volt egy jó ötlet. ez inkább csak próbálkozás. abból is a sz@rabbik XDDD
    na de a viccet félretéve, majd látjuk h milyen lesz

    Reply

  • saskanyok

    |

    Válasz xplode #83 üzenetére: Hát apukám, ha a T 10 scv veszteséggel fogja a cheest, nincs az a mule ami visszahozza, ha onnan nem nyersz, akkor ott nem a balansszal vannak a problémák. Sírnak a zergek, hogy ők beépítik a drone-t az épületbe, na igen, de csak 1szer kell megépítened és utána lárvától függően fososd az egységet amennyit akarsz, míg T-nek többet kell felhúznia és amíg ezeket felhúzza, addig nem szed.
    A patch mule-re vonatkozó része igazságos, akik viszont azt mondják, hogy ki kell venni a mule-t azok válaszoljanak arra, hogy mivel tartsa versenybe az SCV számot a T a kronózott Probokok számához illetve a lárvákból egyszerre több gyártott Dronehoz. Mert egyetlen játék sem telik el, hogy ne használná ki ezeket az előnyöket egyik fél sem. Ha pedig kivennék a mule-t, ezek az előnyök fokozott kihasználásra kerülnének.

    Reply

  • JunoO

    |

    Válasz Yashok #84 üzenetére:

    Komolyan mondom kinyílik az ember zsebében a bicska, ahogy te a „nagy Z master” (fogadjunk felétek nem is vízzel főznek) lehülyézed itt az embereket. SC2.hu szerkesztőként elvárná az ember, hogy legalább a cikkek írásakor pártatlan maradj (fajokat illetően).
    Ne érts félre, nem azt mondom, hogy ne legyen véleményed, de ne ilyen hangnemben és ilyen alpári, nagyképű formában tedd ezt.

    Nem tudom hány éves vagy, de szerintem vegyél példát a többi szerkesztőről, akik veled ellentétben nem flam-elik szét a postot.

    Válasz Yashok #77 üzenetére

    A 3 faj dolgózó gyártása nem véletlenül lett így kitalálva, ahogy most van. „A mule csak többlet income a T-nek”
    Igen, egy idő után ahogy irtad Z meg le tud hivni a 4-5-6 baseről egyszerre 20-25 dolgozót ha kell, de neki ekkor már nincs is erre szüksége, mert addigra fel van bankolva bőven. Egy idő után…
    Arról nem is beszélve,hogy a sokkal hatékonyabb mapcontrol miatt (overlord, creep, kici-occo ling), ami Z-nek van, T-nek meg nincs, a CC energy-t gyakran inkább scan-re költik.

    gold-os mule jogos.

    #87 saskanyok

    Tanult kolléga jobban kifejtette a dolgot.
    +1

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz JunoO #88 üzenetére:
    LOL oké oltottam én bárkit is? Azt mondtam thomasnak, hogy hülyeséget írt, ez így van. Egyszer se említettem, hogy én master vagyok ő meg nem, az ember okosságokat bronzban is mondhat, nem attól függ, hogy milyen ligában van. Igen is nagyon pártatlan vagyok a fajok terén most, csak egyszerűen vannak tények amiket folhozom. Pl mondtam is, hogy nem fog sokat segíteni a Protoss buff, elmagyaráztam miért stb, ennél nagyobb pártatlanságot nem nagyon értem (nálam a pártatlanság = objektivítás nem pedig kussban maradás)
    Nem kéne most leoltani olyan érvekkel, amiket a levegőből kaptad most így hirtelenül.
    Nem muszáj velem egyetérteni a játékkal kapcsolatban, de ha valami hülyeség, megmagyarázom az illetőnek, hogy miért az, talán tanul. Nem tetszik a módszerem? Hát ez van. Van pár szerkesztő igen, de én ilyenkor nem szerkesztőnként írom a commenteket, hanem mint játékos. Attól, hogy valaki szerkesztő, objektívan, flame nélkül kell megírnia magát a CIKKET, de commentben, nem mindegy?? Most ha csinálnék másik accot, ahol sima user lennék, és ugyanezeket írnám le, akkor norm lenne? Nem értem a logikádat. És egyszer se menőztem, egyszer se mondtam milyen jó vagyok. Máskor gondold át amit írsz, és hogy valóban tényleg tényeket szürsz le a körülményekből, vagy csak improvizáltál valamit, hogy lehessen beszólni.

    Reply

  • JunoO

    |

    Én egyszerűen csak kíváncsi voltam az olvasók véleményére és a sorokat olvasva, a te hozzászólásaidnak a hangneme idegesített fel.
    Legszebb példája a 81-es válaszod igen.
    Fentebb írtam is, hogy legyen véleményed, de normális, KULTURÁLT HANGNEMBEN.
    Ha meg másik acc-ról írtál volna, (sima mezei user)-ként, akkor lehet én is alpári módon írtam volna a fentieket.

    ui.: amúgy utálok konfrontálódni, de ha valami felbasz, nem tudom szó nélkül hagyni. ennyi…

    flame off részemről

    Reply

  • Sabika

    |

    Sziasztok!Na én mint high master protoss vagy mi!:)Egyrészt örülök a mule-nak bár megjegyezném hogy alaptörvény hogy a terrant high fieldre nem engedjük szóval annyira nem érdekel ez a mule dolog de teljesen jogos, mivel shattereden szépen bevédi magát és fossa az unitokat!
    Zerg elleni változás meg eléggé logikátlan ezt most kifejtem bővebben:
    A fleet beaconba teszik a fejlesztést LOL 300 200 az ára és mire felépül meg mire kifejlesztem ……
    addigra rég váltott a zerg mass mutáról vagy 10x annyi corruptort gyárt mint amennyi phonixem van!
    a Mass mutának nem CSAK phonix a countere ezt a blizzard is tudhatná ezért nem értem hogy mért erőltetik ezt a fejlesztést DE NE LEGYEN IGAZAM!!Jelenleg nagyon sok zerg nyomja a mass mutát mivel bezár vele és szétexpel mire támadok már jön az infestor és gg.a másik ilyen taktika Protoss FFE ellen a roach all in (pályafüggő) amit nem lehet deríteni.
    Szóval összegezve szerintem kicsit rossz irányba megy a blizzard.

    Reply

  • xplode

    |

    Válasz Sabika #91 üzenetére:
    agree. csak meg annyit tennek hozza. h meg az jo ha csak infestor jon mire tamadsz. de broodlord is melle. es az kegyetlenseg ^^

    Reply

  • Sabika

    |

    Az a kedvencem mikor visszaverem a mass mutalisket és a naturaljahoz ledob 20 crawlert!!Mert 2 basen van max 3-on de a 3-at leütöm!Na akkor kicsit ideges szoktam lenni!
    Bár annyival jobb hogy most erős a mass muta hogy a zergek 90%-a azt nyomja.Így nagyjából tudom mire megy!xD

    Reply

  • Nando

    |

    Én zerg vagyok, és még egyszer se toltam ezt a taktikot. Pedig azt mondják tossok mikor oltom őket a ladderon az allin miatt, hogy azért csinálják, mert mass mutát nem tudják megfogni, ezért inkább hoznak egy 2 base allin-t. És ez szomorú szerintem.

    Reply

  • Nomad

    |

    Hát én meg úgy vagyok vele, hogy mostanság elkezdtem zergezni, és mass muta tényleg jó, meg ha megnézem gyorsan kifejleszthető, aztán amig csapattársak szemből támadnak, én kerülhetek, és hátbakaphatom vagy az ellen csaptait, vagy a base-ét, de mondjuk az is szép eset, ami tegnap volt velem, hogy 4v4-ben 3 protoss + 1 terran ellen , 2 mass void, meg 1 mass stalker, én meg néztem ki magamból, hogy direkt nem mass mutáztam, hanem hydrára álltam rá, meg roachra és csapattársak meg basztak segíteni, 3 toss nekem ugrott 1-szerre, terran társam meg jött „védeni” 3 thorral azt néztem mint a **** a füben hogy mi van…. Egyébként azt vettem észre season 4-ben még csak 1-2 embert láttam mass voidozni 5 meccsből kb 2-ön 1-1 emberke, de mostmár kb minden meccsen legalább 1 emberke ezt tolja…. Szomorú, h enyi lowskill noob van, én ha protoss vagyok, akkor inkább stalker blinkkel+ colo, vagy immortal ha sok földi van, vagy ha légi, akkor stalker, meg még pár carrier talán. Szóval az, hogy már 8 (4v4) emberből 2 vagy 3, esetleg 4 ember is ezt a mass voidot tolja katasztrófa, amúgy a stalkerest roachokkal meg hidrával még megfogtam volna, de h terran társam odahúz nekem 3 supplyt azt mondja rá, hogy nesze fal(??), meg amikor jött a kb 50-60 void még a 40 stalker mellé ott volt vége…

    Reply

  • Winner_hun

    |

    Beszélni kicit magyar?

    Reply

  • Nebulo

    |

    Az a baj hogy az egységek felét nem is látni a játékban, és szerintem így próbálják meg visszahozni a Pheonix-et is! Más kérdés hogy ennyi idő, és erőforrás árán szinte senki nem fogja tudni kihasználni ezt a fejlesztést. A Graviton Beam hatótávolsága ugyan annyi marad, így más ellen továbbra sem lesz használható egység. A mass MUTA gond volt már volt Starcraft 1 alatt is, nem értem miért csak most veszik észre, hogy a BW-hez hasonlóan ide is kellett volna egy normális anti air egység a P-hez is. Pofon a sz*rnak ez a „buff” . Megjegyzem, nem a Z-vel van bajom, hanem azzal, hogy a P-nél egy áttechelés fejlesztésekkel röhelyesen lehetetlen KB!

    A T-nél bevezetném hogy a Mule, és a SCAN külön energia, és a MULE 65 energiánál nullázódjon! Ha egy játékos elfelejti használni, ne az legyen a következménye (ezesetben jutalma ) hogy ledob párat GOLD-ra és többezres a bevétele! A Z-nél sem terem ott pár lárva magától, ha a Queen használata elmaradt, a P meg…inkább fejlesztést, és egységet CRONO-z hogy egyáltalán életben maradjon korai szakaszban!
    Én az allinek miatt igenis elvenném a MULE-t a játék elején. 1-1-1-et 10 scv mellett szinte lehetetlen megfogni magasabb szinteken, és ha mégis, semmi vész, megmarad a bevétele, és megy a játék tovább. Gusztustalan.

    Reply

  • Tadzsin

    |

    Válasz Yashok #68 üzenetére:
    Ha így gondolod akkor neked kéne pár pro mecset megnézni h tudna már t ugyanannyi dolgozót kihozni? pont ezért van az h a t-nek a drop az nem 1 lehetőség hanem kötelező h mikor nekem 50 scv-m van akkor te már ne 78 v isten tudja menyi dronnal dolgozzál az meg h ledobok 4 cc-t hát nemtudom hány igazi pro meccsen láttál olyat max 1-t szoktak de azt is inkább ladderon (félreértés elkerülése nem a high yieldes mule kivételével van gondom)

    Reply

  • MrKilljoy

    |

    Válasz Tadzsin #98 üzenetére:
    cool story :O

    Reply

  • Yashok

    |

    Válasz Tadzsin #98 üzenetére:
    a prok nem szoktak csinálni 4 cct 2 basere, á nem LOL, az hogy te még sose láttad, nem azt jelenti, hogy én mondok hülyeséget (nem is olyan rég megint nyomta valaki iemen vagy valahol, tehát… Meg minden pro is ezt mondja, de te jobban tudod)

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.