Heart of the Swarm Battle Report TvZ

DACA . VOD 1621

Egyelőre még nem hivatalosan került ki a második Battle Report a HotS-ból, melyben egy TvZ-t láthatunk. (egy szemfüles rajongó töltötte fel youtube-ra.) Az MLG-n mutatták be ezt a közönségnek, a kommentátor ismételten Day9 a videó alatt. A Terranok is tehát megérkeztek a csatamezőre, íme:


Comments (21)

  • Saigon-

    |

    Hááát, nem tudom. A hydra mitől is lesz olyan jó, hogy érdemes legyen terran ellen használni? Tankok + battle hellionok ellen? Mintha mindkettő anti-light lenne.

    Reply

  • Saigon-

    |

    Aztán: Ebből úgy tűnik, hogy a Swarm Host kb semmire se jó. És mi lett a Viper 3. spelljével? A Reaper új képessége tetszik. A Shredder helyetti ***mine is jónak tűnik. Ami hülyeség serintem, az a battle-hellion. Soha nem volt még olyan egység, ami változtatni tudná a saját hp-ját. Miért nem egy külön egység már akkor? Vagy egy upgrade, ami viszont permanens hatású?

    Reply

  • GuNn3r

    |

    Új Hydra nagyon tetszik nekem zerg játékosként, de vmi tényleg nem stimmel vele, simán bírja a siege tank tüzet, majdnem jobban mint a roach. Lehet hogy armored-á változtatták?

    Reply

  • dandartabornok

    |

    terra lazán tartja a hive teches zerget…
    a protoss vert helyzetből lealázza a zerget…
    én úgy tudtam hogy ez zerg kiegészítő lesz mint ahogy a wol aterran rész…

    Reply

  • Hunyi

    |

    Hát azért az anti mech unitot is megnéztem volna, lehet az ultrák ellen jó lenne, de azt majd gondolom PvTben fogjuk látni. A viper szépen kapkodta a tankokat, az ultra charge elég brutális 🙂

    Jól néz ki a hydra új animációja, de h, miért bírják ennyire jól a siege tank lövéseket és kevésbé a colo-t (tegnap ugye a colo darálta őket, de itt a siege nem igazán)

    ezek a mine-ok nagyon viccesek… 🙂 remélem, h lesz még több ilyen szórakoztató meccs az új unitokkal 😀

    a swarm host meg úgy nézem, h a P-nek fog gondot okozni, mert ott az észlelést egy külön egység végzi, amit le is lehet kapni 😛 a T- viszont a tankokkal meg az új hellionokkal és a scannel könnyen elbánik velük 🙂

    Reply

  • Platschu

    |

    Szuper kis videó, de egyben félrevezető is, hiszen itt főként csak az új egységeket láttuk és nem a régiekkel keveredve, hogy akkor hogyan használhatóak.

    – Miért vették el a Reaper épületsebzését? Anélkül még annyira se fogják használni, mint eddig. Ilyen erővel akár ez az egység is lehetne upgrade a Marineból és a játékos bármikor átalakíthassa őket egyikből a másikba némi nyersanyagért (sima kettős sebzés vagy ugrálva kisebb sebzés).

    – Hogy tud a Viper egy beásott tankot elhúzni? Ez nekem logikátlannak tűnik, hiszen éppen ezért van siege modeban, hogy ne lehessen csak úgy gyökerestől a földből kiráncigálni… Ezt mondjuk fenntartanám a Colossusra is, hogy biztos lábokon áll szerencsétlen… Miből gondolák, hogy érdemes lesz ennyire drága egységeket megépíteni, ha utána 1-2 rossz mozdulattal meg lehet őket a Viper miatt semmisíteni egy mozdulattal? Mit fog érni a Viper a protoss légierő vagy a terran katonák ellen? Nem sok mindent, ha nem lesz ki megvédje… A vakítást valóban nem mutatták a videóban.

    – A Swarm host is jópofa, de vajon működik-e, ha fennsíkon áll? Sokkal érdekesebb egység lehetne, ha a kis „sáskák” le tudnának menni a falakon, mert így célzottan elhelyezve (overlord odaszállítja), akkor talán izgalmasabb lehetne. Így is dt vagy légierő simán lekapja, mivel beásva sem láthatatlan, pedig úgy lenne csak igazán értelme. Az ellenfél látná, hogy jönnek a kis dögök valahonnan és úgy kellene megkeresni beásva detectorral az anyaállatot.

    Na mindegy, fog ez még változni szerintem.

    Reply

  • TomChaos

    |

    Üdv!

    Csak pár sajátos észrevételt tennék a kommentekre és a videókra… semmi bántás csak szemszög…
    Szóval. Szerintem el kéne felejteni ezt a mondatot amit mindenki előszeretettel használ, hogy ez akkor mostan zerg kiegészítő és mér gyenge pont a zerg. 2 év múlva azt fogjuk majd mondani, hogy az meg protoss kieg és miért rossz a protoss? Maga az, hogy Zerg kieg az azt jelenti, hogy a zerg kapányt tolhatod benne végig nem pedig, hogy a zerg egységek kicsit viccesebben vanak tápolva multiban. Ugyanezt fogják csinálni a protoss kiegnél is. Protossos lesz a kieg de nem lesz jobb a protnak multiban.
    Az egységek szerintem fantáziadúsak. Lehet néhol inbalancednek tűnik, de szerintem csak meg kell vele tanulni jobban játszani és fantáziát kell vinni a játékba.
    A Hydra vs Siege Tank sebzést valahogy én sem értem… azért ennél jobbat vártam volna. A Swarm Host szerintem kifejezetten vicces… nagyon hasznos lesz az a szorongatásra… csak most 1X sem volt jobban bevédve a fejük ezért tűnik rossznak. Ahogy a Viper sem fog igazságosztót játszani mondjuk egy klasszikus Marine-Tank-Medivac trió ellen. Bár ott is csak helyezkedés kérdése ahogy eddig is volt.
    Sajnálom, hogy nem került elő továbbra is a 3. spell a Vipernél és a Terran új egysége… de a magyarázat prózai: nem volt sok anti air unit (konkrétan Marine) ahol használni kellett volna és a Terran új egység pedig kifejezettem mechanical ellen jó. Az se nagyon volt ellenfélként.
    Amire én kíváncsi lennék, hogy vajon mi újság az új Nydus háza táján… vagy azt végül is elvetették multiban? Továbbá csak a hecc kedvéért de annyira szeretnék látni egy kő tornyot leomlani végre elzárva az utat ezzel…
    Kérdésem pedig az lenne, hogy ha a WoL-ban volt mini protoss kampány akkor vajon itt is lesz esetleg egy mini Terran?

    Reply

  • Oleewere

    |

    Válasz GuNn3r #3 üzenetére:
    Igazából ha armored-re változtatták volna akkor pont, hogy kevésbé bírná, szóval erősen kétlem. (light unitokon kevesebbet sebez a siege tank)

    Reply

  • Claptoni

    |

    Azon gondolkodtam, hogy battlle helion módban lemegy igencsak alacsony hp-ra a unit, visszamegy bázisra, átvált hagyományos helionba, és egy SCV gyorsan megjavítja full hp-ra… aztán visszaalakul, és battle módban is full hp-ja lesz; nem tudom, hogy érthető-e, de ha autós módban javítják a heliont, akkor az idő+pénzspórolás…?

    Reply

  • 84Noname

    |

    őőő most akkor a blizzard bemutatta, hogy annyira fasza a HOTS, hogy zerggel 1 techág van t ellen amit érdemes tolni?
    A hidra jobban bírja a sieget, mint a rócs, neki is van speedje és lő levegőbe…miért vennénk rócsot?
    A swarmhost nem ér szart se… miért vennénk s.hostot?
    Az aknák ráragadnak a légi unitokra is… hmm nyami. Mutaharass közben ez egész fincsi lesz majd…miért vennénk akkor mutát?
    Az új helion jobban bírja a hitet… a ling is kevesebbet ér.

    De semmi baj !!! A hidra-ultra-viper viszont jó. Baromi izgalmas lesz ezt a kombót tolni zerggel minden meccsen !!!

    A viper range csökkentő varázslatát megint nem mutatták be. Valaki magyarázza el nekem légyszíves, hogy mi a halálért nem !!! Amikor a kupacban siegelt tank ellen ezerszer jobb, mint ha kirántogatom őket a sorból. Muta+Viper harasst megint érdemes lenne megnézni…nem tudom megoldható e lenne, lehet kicsit lassú hozzá a viper. Na mindegy…ez a vod egy vicc…

    Reply

  • 84Noname

    |

    3 pozitív dolgot látok ebben a machupban a vidi alapján… hogy kivették a brutál épületsebzést a reapertől, a hidra buffot és a vipert, mint használható castert… ja meg mintha a tupor hp-ja nőtt volna.

    Reply

  • Formaster

    |

    Engem 1 érdekel nagyon, infestor marad, vagy az helyett jön a viper?

    Reply

  • zola09

    |

    Válasz 84Noname #10 üzenetére:
    Nyílván azért nem használta a zerg, mivel a terran mechet játszik, az a skill meg csak bio-ra hat. Na mind1.

    Reply

  • Formaster

    |

    Válasz Claptoni #9 üzenetére:
    Szerintem igen, de nem kell base-re menni. Csicskát is vihetsz magaddal javítani és akkor bárhol átalakulhat. Egyébként zergnél is egy alacsony hp-s zling ha átalakul blingé akkor full hp-ja lesz újra.

    Reply

  • 84Noname

    |

    hmmm…. a logika kicsit azt mondja, hogy megy az infestor, mert mindkettő antibio. Viszont a pvz vidiben, amikor lárvát szelektált a caster, akkor bent volt a listában az infestor 7:18-nál…
    Zola…kösz, ezt mondjuk pont nem tudtam.

    Reply

  • Platschu

    |

    Remélem megmarad az Infestor a Viper mellett, mert ha nem, akkor a Blizzard megint csinált egy hátraarcot.

    Amit nem értettem, hogy az aknák ellen, hogyan is lehet védekezni? Gyorsan le kell lőni mielőtt feltapad? Mert utána már nem lehet semlegesíteni, ha elkezd visszaszámolni.

    Reply

  • GuNn3r

    |

    Jól láttam, hogy ez a widow akna mindkét fél egységét sebzi? Mert akkor az így érdekes lehet, ha időben elküldöd az ellenfél egységeihez az aknás egységedet akkor amolyan öngyilkos merénylőként pusztíthat jól. Dzsihád!

    Reply

  • GuNn3r

    |

    Nem vették ki az infestort, fölösleges ilyeneket kitalálni. Amúgy sem egy gyakori egység, itt meg az új egységeken a hangsúly. Plusz valszeg vmi fejlesztők játszhattak és egyszerre mikrózni a swarm hostot,vipert,infestort gondolom nem vállalta be.

    Reply

  • Saigon-

    |

    GuNn3r -: ja, valahogy nem rémlik, hogy a hydrák kibírnának 3 siege tank találatot… A terran mine légi egységekre, hát, remélem, a blizzardosok maguk is megrémülnek ettől a szörnyűségtől, amikor majd lejönnek a cuccról… Infestort meg nem szabad kivenni, miféle hülyeség ez, több taktikát akarok, nem kevesebbet, erről kéne szóljon egy kiegészítő, nem?

    Reply

  • Claptoni

    |

    a mine ellen „egyszerű” védekezni: amelyik egységen van az akna, azzal gyorsan elmész a tieidtől, és kész.
    Muta harassnak nem feltétlen lesz annyi, mert ugyanezzel a technikával ki lehet védeni azt is, hogy összes mutád megmurdaljon

    Reply

  • Oleewere

    |

    Nem kell aggódni az infestor kivétele miatt, legalábbis a videó alapján..amikor a caster az Infestation Pit-en figyeli, hogy mit fejleszt a zerg akkor látszanak az infestor fejlesztések is

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.