Hots Patch#1

sweeping . Hírek 1401


Már itt is az első patch a bétához, nem kellett rá sokat várnunk 🙂 Néhány meccs erejéig nekem is volt szerencsém tesztelni a bétát, és meg kell hogy mondjam a Warhound tényleg nagyon imba volt, és a locust is túl erősnek tűnt számomra. Reméljük ez a patch némi egyensúlyt hoz a játékba, egy biztos, sokat kell még finomítani a balanszon 🙂

  • Warhound támadási sebességének késleltetése 1.3-ról 1.7-re növekedett
  • A Viper consume ablity-je többé nem használható a creep tumorokon
  • Oracle Preordain időtartama csökkent  2 percről 1 perc
  • Swarm host locust sebzése csökkent  16-ról 14-re
  • A viper Blinding Colud-ja mindent eltalál, de a rádiusza csökkentve lett 2.5-ről 1.5-re
  • A Widow Mine-ok nem sebzik egymást területre ható sebzésük által
  • A hiba, mely az overlord sebesség fejlesztést érintette, ki lett javítva. A fejlesztett overlordok most már az elvárt 1.88-as sebességgel repülnek

Forrás: Battle.net


Comments (12)

  • Delebriel

    |

    Na elindultak a helyes ösvényen, de szerintem fognak még a Warhoundok 3 supplyt is foglalni.

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Delebriel #1 üzenetére:
    Szerintem majd akkor, amikor a rócsok is 🙂

    Reply

  • Robi87

    |

    a rócsok pont olyanok amilyeneknek lenniük kell

    Reply

  • Fry

    |

    – A viper Abduct képességét nem lehet használni maszív unitra

    ez a helyes út 🙂

    Reply

  • Krisztian

    |

    Ha úgy lenne akkor az egész képességnek nem lenne értelme :). Amúgy a patchel teljesen egyet értek. Zerg játékosként fájó szívvel, de elismerem, hogy talán DE CSAK TALÁN az a 16 locust sebzés tényleg sok volt. Amit a viperrel csináltak az egész érdekes. Ha kevés a viper szerintem ez nerf mert az 1.5 radius az elég kicsi és simán ki lehet sétálni belőle, de ha pl late game van és sok a viper akkor viszont egyértelműen buff, de majd meglátjuk hogy működik. Azt, hogy a creep tumort nem lehet leszívni azt sajnálom 😀 . Amúgy meg tudná valaki mondani, hogy ha a consume-ot használom akkor pl ha 100 hp-t leszívok az 100 energiát ad vagy mennyit? Meg a nydus, hogy áll? Mer láttam az új nydus fajtákat, de a bétában még csak a sima fajta van. (Mondták hogy kezdeni akarnak vele valamit, hogy gyakrabban használják őket)

    Reply

  • Hunyi

    |

    cska jó lenne már, ha én is kapnék egy béta kulcsot 😀

    Reply

  • xplode

    |

    a locustnak még mindig sok az a dmg, annak csak support unitnak kéne lennie, nem h legyárt 30at, beássa, mellé corruptort antiairnek meg overseert az observer ellen és kész. mer most megint az van h a zergnek elég csak ezeket a non-limit unitokat massolni: broodling-infested terran-locust, vajon bele gondolt e ebbe valaki a blizzardnál??? XD

    Reply

  • Krisztian

    |

    Szerintem ha még kisebb lenne a sebzése nem érné meg gyártani semmilyen szinte se a swarm hostot. Mégiscsak 200/100ba kerül az egység. Drágább mint egy tank. A ranged unitok miatt alíg ér oda egy pár locust azok is csak lőnek eggyet aztán meghaltak. A koló drággább az tény de azzal meg lehet hátrálni. Szóval szerintem ennél lejjebb már tényleg nem kell csökkenteni, mert a range unitokkal elég könnyű védekezni ellenük és lassan vissza lehet nyomni a zerget.

    Reply

  • Nova

    |

    Válasz Krisztian #5 üzenetére:

    A consume jelenleg 200 hpt sebez friendly épületen és abból csinál 50 energyt. A nydus meg elvileg csak single playerben lesz benne

    Reply

  • Krisztian

    |

    Thx. De DB mondta, hogy akarnak vele kezdeni valamit mert csak csízre használták a nydust szóval biztos lesz vele valami a multyban is. De azér köszi :).

    Reply

  • xplode

    |

    Válasz Krisztian #10 üzenetére:
    hát a támadó nydust szerinted mire használnák??? biztos nem cheesere XDDD

    Reply

  • Krisztian

    |

    Hát a támadó nydus ötlete miatt DBnek kell panaszkodni nem nekem :).

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.