Arcade Bemutató: Ling Ling Rocket

iddqd . Hírek 1080

Most jelent meg a StarCraft II Arcade-ban a Ling Ling Rocket nevű gyors tempójú „társas játék”. 2-4 játékos játszhat egyszerre a cél, hogy a vándorló zerglingeket a rakétánkba irányítsuk, ami csak arra vár, hogy a csillagok közé repítse őket. Egyszerre maximum három darab nyilat helyezhetsz el a pályán lévő négyzetekbe és a lingek arra fognak menni amerre a nyilak mutatják, függetlenül attól, hogy a nyilakat te raktad le vagy valamelyik ellenfeled.

Minden körben előfordulnak olyan egységek, amik egy kérdőjellel vannak megjelölve, ezek hatására időlegesen módosul a játék pl.: Lassítás vagy Colossus támadás, ez arra kényszerít mindenkit, hogy megváltoztassa a stratégiáját. Azért, hogy minél kaotikusabb legyen a játék, egyre többször jönnek kolosszusok, csak azzal a céllal, hogy fölrobbantsanak dolgokat, és tönkretegyék a taktikádat. Természetes a nyilakkal a Colossusokat is irányíthatod, célszerű az ellenfél bázisa felé, persze ők is pont ugyanezt próbálják majd tenni.

Kétféle játékmódból lehet választani. Az egyik a „Quickie”, ahol te és az ellenfeleid egy kört játszotok, hogy kiderüljön, ki tud több zerglinget gyűjteni. A másik lehetőség a „Best of 3”, ahol több körön keresztül kell koncentrálnod vagy valaki más rakétája fog kilőni a csillagok felé.

Feltettünk néhány kérdést a játék készítőjének Bounty-nak a Ling Ling Rockettel kapcsolatban.

K: Hogyan kezdted a játéktervezést?

V: Akkor kezdtem a játéktervezést, amikor megláttam az eredeti StarCraft II szerkesztőt a BlizzConon, ahol megmutatták, hogyan lehet kívülálló személyként játékokat készíteni. Ez volt az a pillanat amikor eldöntöttem, hogy foglalkozni szeretnék vele.

K: Mit gondolsz az Arcade-ről? Van olyan kiegészítő, ami szerinted jó lenne megvalósítani és segítené a játékok fejlesztőit?

V: Az egyetlen dolog amit hiányolok, hogy a szerkesztők tudják kommentálni és megválaszolni az értékeléseket.

K: Milyen tanácsot adnál egy olyan embernek, aki szeretné elkészíteni a saját játékát a Starcraft II Editorban? Hogyan kezdjen hozzá a tanuláshoz?

V: Mindennemű programozói és játékfejlesztői tudás nélkül kezdtem bele és úgy gondolom, hogy elég jól haladok. Már több mint 20 játékom van, például a Doodad Hunt és a Photon Discs. A trigger szerkesztővel kezdtem és figyelmen kívül hagytam az adatokat körülbelül egy évvel ezelőttig, és így is nagyon jól működött. Az én tanácsom az lenne, hogyha nem szeretnéd, hogy rémálmaid legyenek a szerkesztőtől, akkor kezd a triggerekkel és ha már az jól megy, csak akkor menj tovább.

K: Vannak további ötletek a Ling Ling Rocket-hez, amire várhat a közösség?

V: Éppen most adtam hozzá a „Rocket Rating” rendszert és folyamatosan dolgozom új skinneken, amiket a játékosok elérhetnek.

K: Vannak terveid újabb játékokkal kapcsolatban? További célok, amiket el szeretnél érni játékfejlesztőként?

V: Nincsenek, de természetesen szeretném, ha ez valami komolyabbhoz vezetne. Úgy gondolom, hogy aminek meg kell történni az megtörténik, bármilyen lehetősséget is hozzon a továbbiakban az eddigi munkám.

K: Hol tudunk téged a legkönnyebben követni?

V: A legjobb lehetőség a munkám követésére a YouTube csatornám.

Kíváncsiak vagyunk a tippjeitekre és a trükkökre, amit a Ling Ling Rocket közben használtok. Illetve, hogy melyik játékról esetleg játékszerkesztőről szeretnétek cikket a továbbiakban, hozzászólni ér.(Ez nem csak a fordítás miatt van itt, ha lesz olyan ember, akiről többen is szeretnétek olvasni, megpróbáljuk elérni.)

Forrás: battle.net


Leave a comment

You must be logged in to post a comment.