Balance patch a héten

DACA . Hírek 1314

gh0PI5w

A Blizzard szerint itt az idő a végleges változtatásra, vagyis a múltbeli Hellbat nerf/Banshee buff változtatás a végéhez érkezik a hét folyamán. A Blizzard úgy látta, hogy a Hellbat egy fő probléma volt a TvT-ben, de mivel szeretik a harass játékokat, s nem szeretnék, hogy a Terranoknak keserű szájízük maradjon, ezért döntöttek úgy, hogy a Bansheet jobban visszahoznák a játékba.

Tehát a következő balance patch a következő javításokat hozza:

  • A Hellbat alapsebzése 18 +12 vs. lightról 18-ra módosult.
  • Az Infernal Pre-Igniter fejlesztés növeli az egység sebzését 18-ról 18 +12 vs. light-ra.
  • A Banshee Cloaking Field kutatás ára csökkentve lett 200/200-ról 100/100-ra.

A Blizzard szokásához híven most is várja majd a játékosok visszajelzéseit a bneten. Nektek hogy tetszik a változtatás?

Forrás:


Comments (19)

  • kuvasz

    |

    Kutatási idő 200/200-ról 100/100 wut?

    Reply

  • WiNtER

    |

    Az ára csökkent, nem a fejlesztési ideje 🙂

    Reply

  • DACA

    |

    Válasz kuvasz #1 üzenetére:
    Válasz WiNtER #2 üzenetére:
    Javítva, köszi 😀 Ezt csak azért írtam úgy, hogy írjanak a cikk alá 😀

    Reply

  • WiNtER

    |

    Válasz DACA #3 üzenetére:
    Clever:D

    Reply

  • DeadKid

    |

    ez inkabb buf mint nerf… igy osszsesegeben

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz DeadKid #5 üzenetére:
    bárki lehet terran 🙂

    Reply

  • Puding1337

    |

    Válasz Eyesis #6 üzenetére:
    bezzeg amikor tolod a sírást hogy zerg igy zerg úgy terran ilyen up, akkor nem lehet bárki zerg, mi ?:Dd

    Reply

  • KaLoZ

    |

    Jah buff banshee, nehogy szegény terran winrate 60% alá essen…

    Reply

  • Yagami913

    |

    Válasz KaLoZ #8 üzenetére:
    Ez aztán a banshee buff TvT-ben talán többet használják majd de TvP-ben és TvZ-ben továbbra is totál használhatatlan.

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Puding1337 #7 üzenetére:
    Nekem továbbra is koncepcionális problémáim vannak a zerg fajjal.

    Reply

  • Puding1337

    |

    Válasz Eyesis #10 üzenetére:
    hát na, erről beszélek 😀

    Reply

  • Eyesis

    |

    Válasz Puding1337 #11 üzenetére:
    Talán nincs igazam? Tényleg skilles és látványos egység lenne az infestor, és a swarm host? PErsze rugaszkodjunk el a szuper top top gm europai noname jatekosoktól, és a pro koreai játékosokról beszélek.

    Reply

  • scr

    |

    Válasz Eyesis #12 üzenetére:
    próbáltad már valamelyiket is használni, vagy csak úgy az alapján alkotsz véleményt, hogy a prok hogyan használják őket? én rühelltem anno az infestort, és rühellem a swarm hostot is, mert nagyon nem egyszerű elsajátítani az effektív használatát. úgy nem éri meg az infestor, ha egy fungal után kidurrantja egy stimmed marauder ám. ha látványosnak nem is látványos, kétlem hogy kevésbé skilles lenne mint kidobni 2 tűzhányót egy igen fürge fecske hátáról

    Reply

  • crepitation

    |

    Válasz scr #13 üzenetére:
    Teljesen hibás az érvelésed! Nem a hátáról dobja ki hanem a hasából 😀

    Reply

  • Formaster

    |

    Én már hányok ezektől a bejelentésektől. A blizz azt szeretné .. xD Ez már zsinórban a 20. ilyen bejelentésük, kb tesznek rá, hogy a játékosok mit szeretnének.

    Reply

  • WiNtER

    |

    Én removeolnám a játékból a hard countereket, mert azok miatt panaszkodnak a játékosok, hogy OP így úgy. Pl. Swarm Host + Corruptor az nagyon durván erős Toss ellen, viszont a Zerg nem nagyon tud mit kezdeni a Toss Air play-el. Terran-nál szükségszerű volt a Hellbat nerf, de valamit kezdhetnének a Marine + Mara dps-el early game-ben, mert elég erős Toss ellen. Viszont lategame-ben mikor már van Colo + Storm (és ha 3felé tudod splitelni a HT-kat) akkor az megint Tossnak kedvez (mert a Terrannak jól kell EMP-zni + Splitelni). Sok baj van még, de majd alakul na! 🙂

    Reply

  • kuvasz

    |

    Amúgy tetszik a kép 🙂 lehetne több ilyen egyszerű de mégis egyértelmű kép, ami össze is foglalja a cikk tartalmát.

    Reply

  • dudi

    |

    Hellbat nerf teljesen érthető, meccsek kb. abból állnak hogy dobálja a terran a tűzhányót a workerekre. A sok sírásnak meg nincs értelme, Blizz csak és kizárólag a pro scene-re fogja balanceolni a játékot (mivel abból hatalmas bevétele van), nem lehet egyszerre a casual playerekhez és a pro gamerekhez is balanceolni. Bansheeket nem nagyon látok, de nem valószínű, hogy ettől majd megjön a kedve az embereknek hozzá (max. TvT-ben).

    Reply

  • kuvasz

    |

    Válasz dudi #18 üzenetére:
    Első 2 két hétben mást sem fogunk látni, mint banshee-t 😀
    Mondjuk nem hiszem, hogy a WOL-os banshee közelébe fog érni, mivel widow mine drop-ok miatt esélyesebb a spore a szedőknél…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.