Játékegyensúly tesztelő pálya hamarosan – Július 8.
David Kim: Köszönjük mindenkinek a visszajelzéseket a legutóbb javasolt játékegyensúly változtatásainkkal kapcsolatban. Némi gondolkodás után arra jutottunk, hogy a következő változtatások tesztelését szeretnénk elkezdeni, hamarosan.
Widow Mine robbanás hatósugarának növelése
- Segít a Terrannak abban, hogy erősebb legyen a másik két faj ellen, a játék középső és késői szakaszaiban.
- Kaptunk olyan visszajelzéseket is, hogy a Widow Mine robbanás hatósugarának növelése nem segíti a Terranokat a játék késői szakaszában, de mi úgy érezzük, hogy ez a fajta erősítés a játék középső szakaszában megérződik majd a játék késői szakaszában is.
- Robbanás hatósugarának növelése 1,25/1,5/1,75-ról 1,5/2/2,5-re.
A Thor légvédelmi fegyvereit részesíti előnyben
- Mivel a Thor elsősorban Zergek ellen számít alapvető egységnek, és a légvédelmi fegyvereit részesítik előnyben, ezért szeretnénk kipróbálni ezt a változtatást.
A Time Warp hatóidejének csökkentése 30-ról 15-re
- Három okból kifolyólag szeretnénk kipróbálni ezt a változtatást: csökkentsük az offenzív Time Warpal összhangban levő all-inek hatékonyságát, általánosságban csökkentsük a Protoss sereg erejét, és remélhetőleg növeljük a képesség elleni micro lehetőségét.
Kérjük tartsátok észben, hogy ezek nem a végleges változtatások, hanem az első változtatások, amiket a következő játékegyensúly tesztelő pályán megvizsgálunk. Még egyszer köszönjük a visszajelzéseket és várjuk az újabb meglátásaitokat az új változtatásokkal kapcsolatban.