Megjelent a 2.1.4-es patch
A tovább gombra kattintva egy fordítást olvashattok a Patch 2.1.4 változtatásainak hivatalos listájáról.
Főbb Változások
- WCS GameHeart
- A bajnokságokon népszerűvé vált GameHeart felhasználói felület (UI), most újjászületett a továbbfejlesztett WCS GameHeart extension mod formájában.
- A játékosok tetszőleges a Custom Games listán keresztül elérhető melee pályánál használhatják a WCS GameHeart extension modot.
- Egy játszma Extension Moddal történő indításához nem kell mást tenni, mint belépni a Custom Game-ek listjába, rákattintani a „Browse Maps” gombra, kiválasztani egy pályát, majd rákattintanod a „Create with Mod” gombra és kiválasztani egy Extension Modot az így megjelenő listáról.
- A WCS GameHeart felület engedélyezéséhez az Options menü Gameplay fülén kell kiválasztani az Observer Interface legördülőmenüből a WCS 2.0-ás opciót.
- A WCS GameHeart blogon még több információt olvashattok.
Kihangsúlyozott Csapat Színek
- Általános Beállítások
- A játékosoknak ezentúl lehetősége nyílik arra, hogy felerősítsék az épületek, egységek és varázslat effektusok színét, egy játékon belül is elérhető UI opcióval.
- A színek erősségét az Options menü Gameplay fülén lehet beállítani a Team Color Intensity csúszka segítségével.
- A játékosoknak ezentúl lehetősége nyílik arra, hogy felerősítsék az épületek, egységek és varázslat effektusok színét, egy játékon belül is elérhető UI opcióval.
- Frissített egységek és varázslat effektusok
- Az EMP, Scanner Sweep, Time Warp és Mothership Core színe ezen túl alkalmazkodik a csapat színéhez.
- A csapat színhez igazodó varázslat effektusok az Options menü Gameplay fülén az Enable Additional Team Color Textures opció kiválasztásával engedélyezhetőek.
- Az EMP, Scanner Sweep, Time Warp és Mothership Core színe ezen túl alkalmazkodik a csapat színéhez.
Hibajavítások
- Javítottunk egy hibát, melynek hatására a játék képernyője ki tudott fagyni egyes videó hardverek esetén.
- A Map preferences UI ezen túl nem fog felesleges szöveget megjeleníteni.
- Javítottunk egy hibát melynek hatására a matchmaking opció elérhetetlenné vált.
- Javítottunk egy hibát melynek hatására egy Party néha fel tudott oszlani, ha egy Custom Gamehez csatlakozott.
- Az Ultralisk nem veszíti el Frenzied képességét beásott (Burrow) állapotban sem.
- Javítottunk egy hibát melynek hatására az Abduct vagy Graviton Beam képesség nem szakította meg a Ghost Nuclear Strike képességét.
- A Carrier Interceptorai nem fognak leállni egy célpont támadásával, ha a Mass Recall képesség hatása alá kerülnek.
- A játékon belüli felhasználói felület nem fog eltűnni, ha a Streamlined Observer UI opció használata után elindítunk egy visszajátszást.
- Javítottunk egy hibát melynek hatására a zene nem ismétlődött a Kampány egyes küldetéseiben.
- A Colossus modellje nem fog nagyobbnak tűnni, ha warp-in közben semmisül meg a Phantoms of the Void küldetésen.
- Javítottunk egy hibát melynek hatására a hangok késleltetése néha nem történt meg.
Comments (2)
Platschu
| #
Ha már színekről és hibákról van szó. Valaki árulja már el, hogy miért van az, hogy játék közben a bázisom színe a térképen és az egységeim színe nem egyezik meg a chatben használt színnel? Vagy én nem állítok be valamit jól? Elég ciki, amikor 4vs4-ben színként hivatkoznak rám, aztán kiderül, hogy rólam beszélnek, de mivel az egységeim és épületeimnek más a színe, így mindig egy kis idő kell mire megértem, hogy hozzám beszélnek. Szóval, van erre gyógymód? 🙂
Reply
Frosthun
| #
A minimap mellett van néhány ikon, azt hiszem fentről számolva a 3. amelyikre kattintanod kell (sok vs sok -ban lehet hogy többször is) amíg meg nem egyezik a színed a chatben jelzett színnel.
Reply