Karune Kérdések és Válaszok 23. – Helyi hozzájárulással
A normálisnál kicsit hosszabb várakozás után kijött a 23. QnA, ami ezen oldal fejlesztői számára nagyobb meglepetést tartogatott mint amit akár egy Zerg bejelentés tehetett volna (ami még mindig nem jött el).
A sok nagy név, a legnagyobb fansite-ok által feltett kérdések közé beraktak tőlünk is egy kérdést (amit mellesleg a szeptember havi jelentésünkben küldtünk el Blizzardnak pár hete – igen, nem a pontosságunkról vagyunk híresek), ami bár nem egy világmegváltó dolog, de nekünk nagyon jól esik, hogy lám, ezt is megértük…
De nem szaporítom tovább a szót, íme a QnA:
Chat a fejlesztőkkel: Dustin emlékeztetett, hogy jelenleg is új egységeket terveznek mindhárom frakciónak, és az aktuális(Protoss, Terran) egységek mellé is érkezni fognak újak, de a mostaniak sem véglegesek.
—StarCraft II Q&A – Batch 23—
1. Számíthatunk a kampányban annyi átvezető videóra, mint amennyi a Starcraft 1-ben volt? (www.starcraft2.hu)
Továbbra is megtartjuk azon jó szokásunk, hogy szép átvezető videókkal jutalmazzuk a játékost, ahogy az előrehalad a kampányban. A Starcraft 2-ben jóval kevesebb ilyen videó lesz, mint az első részben, viszont a minőségük, a hosszuk és az epikus feelingjük sokkal jobb lesz.
2. Képes lesz rá a Ghost, hogy egy EMP után rögtön hívjon egy Nuke-ot is? (starcraft2.4players.de)
Jelenleg nincsen semmiféle erre irányuló korlátozás, szóval igen, ha van rá elég energiája, elsüthet két képességet rögtön egymás után.
3. Hat a Ghost EMP képessége az épületek energiájára és pajzsára? (www.TheWarCenter.net)
Igen, a Ghost EMP képessége egyaránt elszívja az épületek és az egységek energiáját/pajzsát a hatósugarában. De lehetséges, hogy fel fogjuk áldozni ezt a képességét az egyensúly oltárán.
4. Lesz építhető fal valamelyik faj fegyvertárában (Mint az Age of Empires falai)? (www.vilegaming.com)
A szorosan egymás mellé épített épületek(Supply Depot-torlasz) látják el ezt a szerepet, szóval nincs ilyen tervünk. Az egyjátékos küldetésben viszont lesz sokféle szép fal, amit fel lehet majd használni a Map Editorban.
5. Ha egyszerre több féle egységet jelölünk ki, és kiadunk nekik egy mozgási parancsot, akkor a csapat a leglassabb egységtípus sebességével fog haladni (ilyen volt pl a Warcraft 3)? (www.sclegacy.com)
Nem, nem tervezzük ilyesmi bevezetését, a játékos dolga lesz, hogy a lassabb egységekhez igazítsa a csapatot, vagy fordítva.
Szóval, ahogy a fenti példa is bizonyítja, folyamatosan figyeljük a hozzászólásokat, kérdéseket, keressük az építő jellegű kritikákat és ezeket az adott hónaphoz tartozó jelentésben elküldjük Blizzard bácsinak.
Azaz tessék továbbra is aktívkodni!
Forrás:
Comments (8)