Starcraft 2 Fan Site QnA sorozatok – StarCraft Legacy
Tisztelt Hölgyek és Urak, eljött ez a nap is, hogy direkten én publikálok Nektek cikket, nem pedig a Főnökség. Igyekeztem az Ő általuk támaszott színvonalon közölni a Fansite Q&A legújabb tagját, de kérlek még nézzétek el nekem, ha maradt benne hiba. Csapjunk is akkor a lovak közé:
1. A Dark templaron kívül lesz másik olyan egység, aminek egynél több fajta kinézete lehetséges (pl.: férfi-női Ghost stb)?
A: Jelenleg nem tervezzük más egységnél bevezetni a többféle kinézetet.
2. Az eredeti StarCraftban valamint a Brood Warban a Carriereket nagyon ritkán használták versenyszerű meccseken köszönhetően annak, hogy kis számban nem igazán használhatóak. Mostanáig milyen változtatások és ötletek
Blizzcon 2009 pályázat
A nagy sikerre való tekintettel a Blizzcon jegyeket egy pályázat keretében sorsolom ki. Először is tudnivalók a jegyekről:
Elektronikus jegy, névre szóló, a helyszínen kell igazolnod magadat ahhoz, hogy megkapd a belépő „badge”-et
Az elfeledett közösségi szemle…
Nos lassan már 4 hónapja, hogy nem volt semmi említésre méltó a ház tájon… Mondjuk ez nem meglepő mivel vannak időszakok, amikor új dolgok jönnek közbe az életünkbe vagy éppen nehéz idők várnak ránk, mint a vizsgák, a munka, a sport és egyéb elfoglaltságok. Ennek ellenére egy szikra kezdte megtörni ezt a sötét időt. Ugyanis a régi klasszikusok és az új nemzedékek egyesítették erőiket, amiknek köszönhetően a közösségi szemle nem merült el a homályba. 😉
Kezdésként itt van Xantos műve, Rajtaütés címmel, ami igaz még csak 1 részt tartalmazz, de a folytatása hagy maga után némi kívánni valót. Most pedig jöjjenek a mesteri alkotások, képregények és egyebek:
Kell egy Blizzcon2009 jegy?
Abban a megtiszteltetésben lett részünk, hogy a kedves Blizzardunktól kaptunk 3 jegyet a Blizzcon 2009 eseményre.
A jegyek egyébként 28 perc alatt már elkeltek, de május 30-án lesz még egy kör, ám az biztos, hogy a gyöngye elméleti esély mellett a gyakorlati esély a vásárlásra a nullához konvergál.
Szóval, ha úgy gondolod, hogy augusztus 21-22-én éppen Kaliforniában leszel, vagy azt tervezed, hogy kiutazol erre a neves eseményre, akkor tőlünk kaphatsz még jegyet. Tavaly sem volt nagy érdeklődés (csupán egy komolyan vehető személy volt), így egyelőre sorsolás és egyéb mindenféle nélkül ajánlom fel a jegyeket, de ha hatalmas lesz az érdeklődés (amit kétlek), akkor egy játék keretében sorsolom ki.
(Kis kiegészítés: az ajánlat nem tér ki a repülőút (~150-200 ezer), szállás, evés-ivás plusz egyéb költségekre, csak a 125 dolláros belépőt jelenti.)
Friss ropogós screenshotok
Dav találta (köszi Dav mint mindig ..) a GameMeca koreai oldalon ezeket az új screenshotokat. Kár, hogy csak kicsiben elérhetők, de ahogy a Blizzardot ismerem, hamarosan a hivatalos oldalra is kikerülnek nagy felbontásban.
Nyerj egy notebookot
Ismét egy SMS nyereményjáték, a részletekért kattints a képre:
Observer mód információk
A mai napon volt Koreában egy rendezvény, ahol ki lehetett próbálni a Starcraft II-t, így a Fomos.kr riporterei 45 percen keresztül játszhattak, és megtudtak egy-két hasznos dolgot. A szöveget a Teamliquid fordította le nekünk:
Observerként lesz egy „none” mód, ami eltüntet minden UI elemet, így csak a harctér marad látható
Az UI-ban 6 féle megjelenítés közül választhatunk: Nyersanyagok, költekezés, egységek, termelés, hadsereg, APM
Nyersanyag mód: mutatja, hogy melyik játékos mennyi nyersanyagot termelt, illetve, hogy jelenleg a supply hol tart
Költekezés mód: megmutatja, hogy eddig a játékosok mennyit költöttek a következőkre: gazdaság, technológia és hadsereg
Egység mód: megmutatja, hogy az egyes játékosoknak miből hány egységük van éppen
Termelés mód: megmutatja, hogy éppen kinek milyen épületei vannak épülőben, amint egyik készen van akkor az eltűnik
Hadsereg mód: megmutatja, hogy eddig ki mennyi gázt és kristályt költött egységekre
APM mód: mutatja a játékosok APM-ét (Action Per Minute, vagyis percenként kiadott parancsok száma)
Az új observer módot úgy is kommentálták, hogy „új távlatokat nyit az elektronikus sportokban”.
Forrás:
Teamliquid
Fomos.kr
Colossus avagy a 4 lábú szerencsétlenség?!
Egy újabb bosszantó egység, amit nem képesek rendbe tenni a fejlesztők és már félig megkopaszodunk (legalábbis én biztos) mire közölnek valami változtatást vele kapcsolatban, de az sem tart tovább 3-4 hónapnál… Így aztán itt az ideje összetenni a fejünket és végig gondolni, hogy hogyan is lehetne élet képes egység ez? Azonban mielőtt ezt megtennék, vegyük végig a kezdetektől egészen a napjainkig történő változtatásokat röviden erről a „csodás” egységről:
Már a 2007-es béta demo videóban láthattuk – amikor a halál félelmet nem ismerve küzdő zealotok segítségére siettek, hogy megállítsák az előretörő zergling hadat – a Colossus támadását, hogy mindkét oldalából jött ki a tűzcsóva és adott ponton sebzett keveset, de gyorsan. Ez a csóva követte az egységeket, így nagyszerűen aprította a Zerglingeket. Azonban egy kis idő elteltével jött a második verzió, ami arról szólt hogy a Colossus egyik oldalából (véletlenszerűen) jön ki a tűzcsóva és adott szélességben horizontálisan sebzi az előtte lévő egységeket, egyszerre. Nem tudni, hogy a dühöngő fanok miatt vagy alapból a fejlesztők se találták igazán jónak, de nem sokkal később megérkezett az újabb változat, hogy a támadás megint csak az egyik oldaláról jön, de horizontálisan végig vonul az egységeken.
Készüljünk a Bétára – A felhasználói kezelőfelület…
Majdnem egy hét után következzék hát egy újabb fejezet, hogy eleget tegyek a múltkori cikkünkkel, ami egyesek szerint egy malőrnek minősült. Ám azonban hozzá tenném, hogy ezek a cikkek később is elérhetők lesznek a WIKI-n és netán ha valakinek lecke gyanánt szüksége lenne vagy ismerőseinek/haverjainak akarja bemutatni majd a Starcaft 2-őt, akiknek halvány fogalma sincs a játékról, akkor azoknak ezek a leírások egy nagyon jó gyors talpaló lesz. Mellesleg én kértem meg Velral-t, hogy írja meg a cikket. (Szóval ne őt hanem engem küldjetek melegebb éghajlatra… 🙂 )
Azonban most SzuL is úgy döntött, hogy bevállal a sorozat fordításaiból egy részt,(amit már a cikk címéből ki is találhattátok) ami nem más, mint a felhasználói kezelőfelület:
A StarCraft 2 egy javított, kifinomult kezelőfelülettel jön, és sok új tulajdonsága van, amik könnyítik a harcaidat. Lejjebb egy listát találhattok ezekről.