Levél a Starcraft II fejlesztő csapatnak

Ezt a levelet Karune kapta, és annyira megtetszett neki, hogy megosztotta a hivatalos fórumon aktívkodókkal: Karune 25 Apr 2008, 19:30 Levél a Starcraft II fejlesztő csapatnak Starcraft II bejelentése óta egy nagyszerű utazáson vehettünk részt, amiben betekinthettünk a Starcraft II fejlesztésébe. A fejlesztő csapat több éves munkájának jutalma ez a projekt. A fejlesztő csapat keményen dolgozott, hogy a Starcraft II-t magas minőségben mutassa be és tartsa is ezt a minőséget amellet, hogy meghallgatja amit a közösség mond. Ahogy haladunk tovább az úton a Starcraft II kiadásáig, szeretnék én lenni az első aki leírja a Fejlesztő Csapatnak, hogy mennyire hálás vagyok azért a sok-sok munkáért amit ebbe a projektbe tettek, mert már régóta Starcraft rajongó vagyok és egyszerűen szeretem hogy beleláthatok a Starcraft II fejlesztésébe. A brilliáns új játékmechanizmusoktól elkezdve mint a Warp-In, az új innovatív egységeken át mint a Stalker amely új stratégiákat hoz a képbe, egészen a nagyszerű vizuális kivitelezésekig mint a Thor esetében … mind-mind lenyűgöző! A rajongók millióinak állandó kritikája mellett sosem egyszerű, de én bízom a csapatban, hogy nagyszerű munkát végeznek – Chris, Dustin, Sammy & a Csapat – CSAK ÍGY TOVÁBB A NAGYSZERŰ MUNKÁVAL! Tessék nyugodtan elmondani a véleményed, a sok-sok kritika és fikázás mellett szerintem ez a legkevesebb, amit a fejlesztő csapat megérdemel. Biztosíthatom, hogy Karune látni fogja a visszajelzéseket (ha érteni nem is, dehát úgyis sejti). Forrás: Sc2Pod.Com

Astonkacser . Blog 1208 14 hozzászólás

Elkészült a Wiki!

Mint ahogy azt mondani szokás: Google a barátod, Wiki pedig a barátnőd. Mi is így vagyunk ezzel, ezért csináltunk egy saját Wiki-t az eddigi lehető legtöbb magyar tartalommal, rendszerezve, hogy ezentúl bármi információra vágysz, könnyedén megtaláld. Bár még sok teendő van vele, de úgy gondoltuk, hogy megosszuk veletek a mostani állapotában. A jövőben úgy tervezzük, hogy a fordításainkat már ide rakjuk, és folyamatosan bővítjük a legújabb információkkal. Jó böngészést és aki kedvet kapott, hogy velünk együtt bővítse a Starcraft II Hungary Wiki-t, az dobjon egy mailt az aston[Qkac]starcraft2.hu címre.

Darc1n . Hírek 1684 17 hozzászólás

Starcraft II fan projekt

L4.Zsukov készített nekünk egy fan videót, ami reményeink szerint sokmindenkiben megindítja a vágyat, hogy jöjjön és elmondja a véleményét, hogy tényleg részese legyen a Starcraft II fejlesztésének. Valószínű ez lesz az SC2.Hu intró. Fogyasszátok egészséggel: Full minőségben letölthető innen (19 Mb).

Astonkacser . Blog 1108 11 hozzászólás

Egy kis apróság

Nincs más, úgyhogy Karune 3 félmondatáról fogok most írni. Kapott egy kis fikázást a Lurker a hivatalos fórumon. Karune válaszából az derül ki, hogy azóta amióta először láthattuk, a Lurkernek csináltak egy új koncepciót, amiben sokkal tüskésebb és a földből előbújó tüskéi is sokkal nagyobbak lettek. Hát remélem egyet értünk abban, hogy ez ráfért. Karune ígéri, hogy megpróbál szerezni nekünk egy új Lurker képet a következő ScreenCraft-ra. A Black Hole képességet elvették a Mothershiptől, de nem azért mert túl imba lenne, hanem mert most éppen a Mothershipet támogató szerepben próbálgatják, mint az ügye a legutóbbi QnA-ból ki is derült. Persze ez nem jelenti azt, hogy a Black Hole-t nem láthatjuk majd a Map Editorban vagy a Single Player részben sem. A Time Bomb képesség viszont továbbra is a Mothershipnél van, ami érthető hiszen ez nem egy direkt támadó varázslat, hanem sokkal inkább taktikai előnyre lehet vele szert tenni. A Reaper bombái kifogyhatatlanok, vagyis akárhányszor lehet velük robbatani, megkötés nincsen, csak egy cooldown.

Astonkacser . Blog 909 15 hozzászólás

GDF – Játékfejlesztői konferencia

Mindig is szerettél volna belelátni a játékok fejlesztésébe? Mindig is szerettél volna találkozni a legjobb játékok fejlesztőivel?A Game Developers Forum-on erre lehetőséged nyílik. A játékipar nagyágyúi ismét Budapesten: Epic Games, Crytek és az összes jelentős hazai fejlesztő stúdió. Egy kis ízelítő a programból:

Astonkacser . Blog 1069 6 hozzászólás

Kékfény

A mai adásban: Valaki megkérdezte, hogy most hogy kivették a régi bunker modelljét és egy újat csináltak neki, mi lesz a régi bunkerrel? Mert Custom/UMS mapokon hasznos lehet a két különböző bunker-modell. Nem tudom biztosra kijelenteni, hogy mindkét Bunker benne lesz a játékban, de mindenképp továbbítom a kérésed a fejlesztőknek. A legtöbb, ha nem az összes egység, amit eddig láttatok, benne lesz a Map Editorban, beleértve a Protoss Soul Huntert és természetesen régi klasszikusokat is, mint a Terran Wraith. Egy másik fórumozó feltette a tényleg érdekes kérdést: mi van akkor ha két Roach üti egymást 1v1-ben? A regeneráció miatt ez a harc a végtelenségig tartana? Két Roach tényleg a végtelenségig ütné egymást, de ez nem jelenti a világ végét 🙂 Csapatokban, fókuszálással már „normálisan” folyna köztük a harc.

Vorian . Hírek 1201 3 hozzászólás

Karune Kérdések és Válaszok 36.

Új Q&A köteg, és megint betettek tőlünk is egy kérdést (köszönjük meg keedav-nak) . Nincs Gameplay Blog de ezt ellensúlyozza az új screenshot, amin látható a módosított Baneling. Az e havi témára való tekintettel megmutatjuk, hogy jelenleg hogyan is néz ki a Baneling! ScreenCraft: Ez a screenshot ábrázolja a Baneling méretének jelentős növekedését az első Protoss gameplay videó óta. A változás azért volt szükséges, hogy a közeledő Banelingeket egyenként is ki lehessen fókuszálni, tehát legyen esélye ellenük a földi egységeknek.

Vorian . Hírek 1980 34 hozzászólás

Nyerő Protoss stratégia

Mint arról már jórégen beszámoltunk, a Starcraft II fejlesztő csapatában progamerek is vannak. Amerikai ügynökeink szerezték meg azt, az SC2 szupertitkos tesztelőközpontjából kiszivárgott fényképet, amin jól látszik, amint egy progamer az új Protoss taktikát alkalmazza szemben ülő társa ellen: Dupla Nexus = Instant WIN! (Remélem ennél azért komolyabb alakok tesztelik az SC2-t ..) Forrás: Starfeeder.Com

Astonkacser . Blog 1688 15 hozzászólás

Szimfonikus zenekar

A keserű hírmentes időkre tekintsétek meg a Starcraft II ArtWork trailerének zenéjét, VGL-en Londonban, szimfonikusok előadásában. Garantált bizsergető érzés. Reméljük lesz még rengeteg ilyen fergetegesen jó zene. A Blizzard szinte összes játékában el voltam ámulva a zenétől. A WoW-ban repülés közben sokszor csak hátradőltem és hallgattam a zenét. Nemrég kaptam egy ismerőstől a Diablo II Tristram zenéjét (letöltés (7Mb)), rengeteg régi belém égetett emléket hozott elő. Zene letöltése MP3-ban. (köszönjük HuNt3r15-nek) (Videó megtekintése a tovább gomb után.)

Astonkacser . Blog 1235 17 hozzászólás