—StarCraft II Q&A Batch 8—
Kissé későn de itt a Karune Q&A sorozat legújabb száma. Az eredeti bejegyzést itt olvashatjátok, most pedig következzen a fordítása kiegészítve itt-ott.
1. Lesz „upkeep” a Starcraft II-ben?
Nem, nem lesz. (Upkeep az az, amikor egy bizonyos egységszám felett a bányákból kevesebb nyersanyagot hordanak a parasztok, mindamellett körönként a bányából ugyanannyi fogy. Ez arra ösztönzi a játékost hogy folyamatosan menjen és támadjon, hiszen ha nagy hadsereggel áll otthon, akkor effektíve nyersanyagot veszít. )
2. Mekkora lesz a maximális fejlesztés a pajzsokon, páncélzaton és fegyvereken?
Jelenleg a pajzs/páncél/fegyver fejlesztések maximuma 3 lesz, mint az eredeti Starcraftban. A pontos értékek meghatározása sok-sok egyensúlyozási teszt után lesz.
3. A Starcraft II pályaszerkesztőt könnyű vagy nehéz lesz használni?
A Blizzard pályaszerkesztői mindig arra lettek kiélezve, hogy rengeteg lehetőséget adjanak a közösségnek pályák alkotására. Ezalól az SC2 szerkesztője sem kivétel. Könnyű lesz használni azoknak az új játékosoknak, akik szeretnének saját pályát készíteni, és tartalmazni fog nagyobb scriptelési lehetőséget, hogy még nagyobb teret adjon a kreativitásnak, folytatva a tendenciát amit pl. a Warcraft III-al kezdtünk el.
4. A Zealot roham képessége utáni első ütés nagyobb lesz mint a többi ?
Nem, a roham képesség egyszerűen lerövidíti a távolságot a célpont és a Zealot között, amely egy nagy előny lehet rengeteg szituációban, összehasonlítva az upgrade nélküli Zealottal, de nagyobb sebzést nem okoz a kezdő ütés.
5. Kijelölve egy Phase Prism-t észrevettem, hogy van egy harmadik sárga mérő csík is a pajzs és életerő alatt. Ez a mana vagy a tárolási kapacitás (warp-in kapacitás)?
Ez a csík a Phase prism tárolási kapacitását jelzi, mint ahogy légi szállító egységként is működik.
Forrás: