—StarCraft II Q&A Batch 9—
Ismét Blizzard fórum, ismét Karune, ismét a kérdések és válaszok! Az eredeti bejegyzést itt találhatjátok, a Starcraft Legacy bejegyzést pedig itten. Nézzük hát:
1. A gameplay videóban az UI ( = User Interface, felhasználói felület ) többször lett ki/bekapcsolva. Ez egy opció lesz a játékban?
Jelenleg, a UI csak játék videók közben fog kikapcsolni. Jelenleg nincsenek erre tervek, hogy beletegyük a single- vagy multiplayer részbe, mert ez egyeseknek nagy előnyt jelentene a többiekhez képest.
2. A Twilight Archonnak lesznek képességei?
Igen. A BlizzCon-on bemutatott változatban a „Feedback” képessége volt. Még sok munkánk lesz ezzel az egységgel, szóval semmi sem végleges még.
3. A Protoss egységeket meg lehet támadni „Warp-In” közben?
Igen. Amikor az egységek „Warp-In”-elnek, elkezd növekedni életerejük egészen addig, míg a maximumot el nem éri, és akkor leszel képes irányítani az egységet.
4. Lesznek régi egységek a Starcraft-ból a Starcraft II pályaszerkesztőben ?
Lesznek egységek a pályaszerkesztoben, amik a sima multiplayerben nem lesznek elérhetők. Ezek különféle egységek a Starcraft-ból, mint a Protoss Dragoon.
5. A különbözoő fajonak lesz különböző egység limitjük ?
Jelenleg, mindhárom fajnak ugyanannyi, 200 az egységlimite.
6. A Planetary Fortress fel tud emelkedni?
Ha egyszer továbbfejleszted a Command Centert Planetary Fortress-re, az többé nem tud felemelkedni. Továbbá onnantól a Planetary Fortresst nem lehet visszaalakítani sima szállni képes Command Centerré.
Forrás: