Fórum hírcafatok #n+1

Astonkacser . Hírek 966

cavez.gifRégen számoltunk már be Blizzard alkalmazottak trollkodásáról a hivatalos fórumon. A Zergeket várva, ahogy közeledik a karácsony, egyre inkább kiábrándulunk, mi is, ti is, és ilyenkor már annak sem örülünk ha valaki elhint valami apróságot. Nem is történt semmi érdekes, a fórum fixálása a spammerek/hackerek ellen folyamatban van meg „még minden változhat” című hozzászólások után végre egy kis igazi hír:

Az első célpont az új bejelentett egység a Nomad, Cavez (Dustin Browder) imigyen szólal meg:

Yeah, we’re still working on the specifics on this guy. For those of you who made it to BlizzCon you saw some of the ideas that are in the works but things have changed a bit since then.

The Science Vessel abilities are great but we are trying to provide new strategies as well. We’ll have to see what happens with the specifics on the Nomad as we continue to test. The Nomad is starting to feel pretty different from the Sci-Vessel since his abilities are based around constructing things and those things can be destroyed.

EMP is in the current build of the game. Irradiate is not, nor is the old style D-Matrix.

Vagyis még dolgoznak rajta, a BlizzCon óta sokat változott. A Science Vessel képességei remekek, de a Nomaddal új stratégiákat akarnak teremteni. A Nomad kezd nagyban különbözni elődjétől, a képességei inkább olyanok, hogy létrehoznak valamit valahol (pl. lerak egy löveget) amit utána el is lehet pusztítani. Az EMP a jelenlegi verzió része, de az Irridiate és a D-Matrix nem.

A kedves fanok fel is háborodtak, mivel az Irridiate egy igazán jó képesség és hogy ez nem ér. Erre a válasz:

Irradiate isn’t gone, it’s just „Not in right now.” Those are very different places to be. I can’t tell you how many times EMP has come and gone only to come back again.=)

Vagyis nem törölték el csak „most nincs a játékban”. Az EMP-t is sokszor kivették-betették.

A következő célpont a Thor és a Cobra:

The Cobra is out, the Thor is in, but it’s not a „replacement” in the ways you guys are thinking of it since the Cobra and the Thor do such very different things.

We are just testing this idea for the Thor. In general I prefer to shield you guys from whacky ideas like this because I know that some of our ideas will be bad, and then you guys will get very grumpy with us for pitching you bad ideas. =(

But here’s what I can tell you about the Thor in the current build:
– He is big, but the art is smaller than what we showed in the last demo, so he takes up less space and he can path a little better.
– He turns fairly quickly. Turn speed is not a balance factor.
– He has a lot of health (400 right now).
– He’s not super expensive (250/200 right now).
– He has a good bonus vs. armored units on the ground and he tends to waste a lot of damage on small units.
– His AA missiles are effective but not crushing. You can over-whelm him with enough air. His pathing size does limit his mobility when trying to chase fast moving air units.
– His shoulder guns are not currently in opperation. If we keep the current design the art will change.
– He does great against Stalkers, and several secret Terran and Zerg units. He also does well against most (but not all) air units.
– He is balanced so that if you kill him and then leave him disabled while he burns down you will do pretty well. If you fight both the Thor and the Disabled Thor then things tend to go pretty well for the Thor (for cost).
– The current Thor is countered by range, mobility or certain powerful anti-armor units.

Right now he’s kind of fun. I don’t know if he’s fun enough for StarCraft 2 or not. That will take a few more weeks at least.

A Cobrát kivették (Bye-bye Cobra!), a Thor nem helyette van (hát ez milyen furcsa 🙂 )! A Thor nehéztüzérségi fegyvere is csak egy ötlet, amit tesztelnek és tisztában vannak vele, hogy egy-két ötletük nem fog beválni. A Thorrol információk:

  • Nagy, de kisebb lesz mint a legutóbb bemutatott videóban, így könnyebben tud utat találni magának.
  • Viszonylag gyorsan fordul, és a fordulás gyorsasága nem egyensúlyozási tényező.
  • Sok életereje van (400 jelenleg).
  • Nem is annyira drága (250/200 jelenleg).
  • Jó bónusz sebzése van páncélozott egységek ellen, és hajlamos elpazarolni sok sebzést kis egységekre.
  • Az AA rakétái jó légelhárítók, de nem brutálisak, megfelelő légi haderővel legyőzhető a Thor. Nagy mérete nagyban meggátolja a gyors légi egységek üldözésében.
  • A vállán található fegyverek egyelőre nem működnek. Ha a mostani design marad, akkor az art képét is megváltoztatjuk.
  • Nagyon hatékony Stalkerek és számos titkos Terran és Zerg egység ellen (TEHÁT A ZERGEK KÉSZÜLNEK EZERREL!!!). A legtöbb légi egységgel is jól felveszi a versenyt.
  • Nem biztos hogy megéri megölni a mozdulatlanná vált Thort, mivel annak tűzereje még elbánhat pár egységünkkel, viszont ha csak simán otthagyjuk ahol „meghalt”, akkor egy idő után magától leég(Mint a Terran épületek).
  • Legyőzhető: nagy távolságra lövő, gyorsan mozgó vagy erős páncélpusztító egységekkel.

Azt mondja most nagyon jó vele a játék. Reméljük az is marad a végleges verzióig.

Forrás:


Comments (14)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.