Mégtöbb cikk – 1UP és WorthPlaying

Astonkacser . Cikkek 971

wpcom.PNGNapvilágra került még 2 darab Starcraft II cikk. A WorthPlaying.Com cikke elég rövid, nem tartalmaz új információt csak általános dolgokat, és a képek is régiek. Egy dolog viszont érdekes:

Further information about the game, including details on the single-player, multiplayer, and map-editor features, as well as system requirements, pricing, and availability, will be announced in the months ahead.

Vagyis több információ a játékról, mint single-player és mutiplayer részletek, map-editor funkciók, ár, rendszer követelmények stb, az elkövetkezendő hónapokban lesz bejelentve. Ez most vagy elszólás, vagy nincs mögöttes tartalma.

1upcom.PNGA 1UP cikk viszont nagyon jól sikerült. Két srác, James Mielke és Jeff Green játszott 6 órán kereszült egymás és a CPU ellen SCII-t. A kettőjük párbeszédét olvashatjuk, amiből rengeteg új dolog kiderül, ráadásul eddig nem látott screenshotokat is tartogattak nekünk. Nem kell azért elájulni, sok újat nem látunk, csak ugyanazt kicsit más szemszögből, de mindenképpen érdemes:

Amiket megtudhatunk a cikkből:

  • A játék visszaadja az eredeti Starcraft hangulatát. Bár sokminden változott, ez még mindig “Starcraft”
  • Egy pár pálya amin játszottak: Burning Rift, Scrap Yard, Kulas Ravine, Quicksand
  • Néhány pályatípus: Volcanic, Space Platform, Jungle, Wasteland
  • Közös véleményük az, hogy a fejlesztés jó irányban halad, igazán jó játék lesz, az aggodalmaik ellenére a Blizzard nagyon jól kezeli az új dolgokat
  • A pályák sokkal nehezebbek. Kevés a nyersanyag, így stratégiai fontosságú, hogy ki mennyit tud belőlük megszerezni.
  • A Nydus Worm nagyon ütős, a játék egyik legnagyobb újítása, nagyon kell vele vigyázni ha Zerg ellen vagy.
  • A CPU észrevehetően ügyesebb, a játék elején egyből felderítőket küld, és ha nem építesz védelmet, azonnal jön az első osztaggal. Ettől függetlenül még mindig vannak hibái, például nem hoz “detektort” így a Lurkerek könnyedén kivégzik.
  • Az új UI lehetőségek jót tettek a játéknak. Van “multiple rally point” lehetőség is, egyelőre ismeretlen hogy mit takar.
  • Az “auto repair” benne van a játékban és nagyon hasznos.
  • A Queen nagyon hasznos, megéri vele foglalkozni, ahogy “szintet lép” újabb képességeket kap. “Queen gomb” egyelőre nincs, így néha nehéz megtalálni merre is lófrál.

Ennyi érdekeset találtam, ha valami felett elsiklottam volna, kérlek jelezd!

Forrás:


Comments (14)

  • nite

    |

    “A Nydus Worm nagyon ütős, a játék egyik legnagyobb újítása, nagyon kell vele vigyázni ha Zerg ellen vagy. ”
    ezt dejolesik hallani, fav unit:)

    meg aztis h érdemes a queen-el “bajlódni”

    Reply

  • SzuL

    |

    jó hallani az ilyeneket

    amúgy a multiple rally point sztem olyasmi lehet, hogy ha kijelöltél több épületet, akkor mindnek a rallyja egy helyre mehet, ellentétben az eddigi egyenkénti jelölgetéssel

    Reply

  • Aston

    |

    @2: Hogy ez nekem nem ugrott be 😀 ..

    Reply

  • darage

    |

    igyóóó, nice catch! 😉
    hát lesz itt még sok finomság.. a multiple rally point-ot úgy tudom hirtelen elképzelni, hogy az “csak” a MBS egyik jótékony hatása.. bár miért kell akkor külön megemlíteni, hamár egyszer 5 barrack-ot kijelölve nyomsz egy set rally-t és kész, hmm… vagy egy épületnek is lehet több RP-ja, és vmilyen elv alapján (pl az egység típusa alapján) küldi őket a különböző RP-okhoz.. azaz pl ha van egy barracknak 2 RP-ja, és ha épp egyféle egységet csinálsz, akkor az mindig az elsőhöz fog menni, ha pl 3 félét, akkor pl az 1. típus az 1.RP-hoz, a 2. típus a 2. RP-hoz, a 3. típus megint az 1.RP-hoz, stb.. Egyéb 5let?!

    Reply

  • willyvereb

    |

    2 féle lehet az eddig hallottak alapján a Multipe Rally point:
    -több épületnél spec gomb lenyomásával mindegyik rallyját külön állíthatod be
    -különböző egységeket különböző helyre küldi(ez utóbbit már Empire Earthben a reptérnél megcsinálták…hogy a vadászok, bombázók és atombomba hordozók külön rallyra mentek, ha kiküldték őket…csak itt most a viking megy a zerg támadást fogni, a siege tank gyülekszik a bázis körül és a jackal megy a ling rusht csillapítani…)

    Reply

  • SzuL

    |

    szerintem meg nem kell nagy dolgokra gondolni, mert ha ilyesmi lenne, azt a blizzard már mondta volna az új dolgok,pl az mbs, automine, meg ilyesmik között

    Reply

  • willyvereb

    |

    nem hiszem, mert a nagy dolgok javát is úgy harapófogóval kellett kiszedni tőlük és másik nagy részét csak elszólásokból lehetett megtudni…max 20% amit készségesen szinte kérdezés nélkül elmondtak róla…

    Reply

  • SzuL

    |

    majdnem minden 2. q&a-ban szerepelnek ezek az újítások, sztem nem hagytak volna még egy ilyen “nagyobb” dolgot, mert büszkék lennének rá.

    Reply

  • Peter1984

    |

    Auto repair hoppá ! Már valamikor októberben felhoztam ötletnek (ami persze le lett ugatva 😀 ) Úgy látszik a Blizznél valaki olvassa a fórumunkat 😛

    Reply

  • Aston

    |

    Válasz SzuL #8 üzenetére: Biztos hogy lesz még rengeteg újítás, minden infót nem adhatnak ki 🙂 .

    Reply

  • keedav

    |

    Szerintem a Multiple Rally point az a már korábban említett dolog a hatcherinél, hogy a drone-oknak és a többi egységnek (talán külön lesz légi, meg földi) saját rally pointot lehet lerakni. De az se lenne rossz ha a többi épületnél is, az egyes egységtípusoknakk lehetne saját rally pointjuk.

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Aston #10 üzenetére:
    ez biztos, de én azt írtam, hogy ha olyan hűdenagy dolog lenne, akkor nem tartanák titokban sztem

    Reply

  • CsorvaGep

    |

    Mi az az mbs? amúgy szeritem a multiple rally p arra lesz jó hogy ha több barak van akkor vagy külön külön vagy egszerre rakod le mindnek (attól függ a sima mire lesz jó) jó hogy vannak újítások de azért egy külön egységező nagyban változtatná a játékot. De végül is mindegy ha van auto repair meg egyszerre több scv-vel is elkezdhetsz építeni (arra gondolok hogy akkor megkérdezi külön külön hogy hova rakja)

    Reply

  • darage

    |

    @11: billről meg lehetne pl oldani hogy Ctrl + (E)gységgomb a unit rally p.. de GUI-n hogy nézne akkor ki? vagy GUI-n továbbra is csak a hagyományos SetRallyP. maradna, akik meg elmélyülnek majd jobban benne: ott a lehetőség.. aszt jóvan. 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.