QnA 37 – kiegészítések

Astonkacser . Blog 824

Karune szokásához híven a mostani kérdés-válasz adag után is késséggel állt a felmerülő kérdések megválaszolásához. Lássuk mit tudtunk még meg:

  • A Nomad új Pók Aknája (Spider Mine, ügye milyen tré ha lefordítom?) loccsanó sebzést (splash, ki hitte volna) okoz.
    Ezen kívül a Reapereket aknáik lerakásában csak a cooldown (..) szabályozza, más megkötés nincs.
  • A Nomad új aknáinak sosem jár le a szavatossági ideje, vagyis ha nem robbantják fel őket, akkor csak idő kérdése, hogy az egész pályát telerakjuk halálos robbanó csomagokkal, hasonlóan az eredeti játék Vulture massoláskor fennálló jelenségéhez.
  • Felmerült a kérdés, hogy ugye a Nomad az Tier3 egység, és az aknái leginkább Tier1 egységek ellen jók, akkor mire aknáink lehetnének, az ellenfél már régen Tier2-Tier3 egységekkel fog nyomulni. Karune elmondja, hogy az egyik legszebb dolog az eredeti Starcraftban (és a Starcraft II-ben is), hogy a Tier1 egységek a játék legvégéig használhatóak maradnak, köszönhetően a különféle fejlesztéseknek és a csak Tier2-3-on elérhető új képességeknek, mint például a Zealotok Charge-a.
  • Szegény Phase Cannonnak nem lesz-e valami új képessége, ha már a mobilitását elvesztette? Ezt a kérdést tette fel Karunenak az egyik fan. Karune azt mondta, hogy a fejlesztők jelenleg egy “új fajta bázis védelmet” akarnak kipróbálni, és ezek a változtatások sosem maradnak pár verziónál hosszabb ideig a játékban (ügye arra akart ezzel célozni, hogy folyamatosan jönnek-mennek a képességek), és a jelenlegi verzió szerint a Phase Cannon teljesen megegyezik a Starcraft I-ben lévő épülettel.
  • Jaj hát miért nincsen ScreenCraft, pedig az a legjobb mindig. Így siránkozott egy rajongó, és Karune azzal vigasztalta, hogy csak olyan dolgokról adnak ki a fejlesztők képet, ami már elég valószínű, hogy a játékban marad. Rengeteg olyan dolog van, ami hétről-hétre változik, és a végén mégsem lesz benne a kiadott verzióban.
  • A Marauder egyetlen célpontra lő és nincsen terület sebzése.
  • Szegény Pistike (ezúttal is elnézést kérek minden István nevű olvasónktól) azt hitte, hogy a Baneling elleni védekezéskor alkalmazott mikrózás azt jelenti, hogy a Zerglingekkel koncentráltan kell támadni a Banelingeket, és akkor hatásosak lesznek ellenük. Karune elmagyarázta neki, hogy nyilvánvalóan a ranged egységeiddel akarsz majd mikrózni és koncentráltan lőni a Banelingekre, hiszen a közelharci egységek ellen az egyik legjobb fegyver a zöld durranó lufi (szinoníma szótár: Baneling) alkalmazása.

Comments (10)

  • inkwizitor

    |

    mint mindíg: Köszönjük Aston papának 😀

    Reply

  • geri1992

    |

    kár hogy elvettéka phase cannon mobilitását-ez lett volna a legnagyobb stratégiai húzás a starcraftban
    valamit pedig jó lenne újitani a protoss védelmén

    Reply

  • Zedas

    |

    A cooldown -t még lefordíthattad volna lehűlésre hogy még színvonalasabb legyen 🙂

    Reply

  • Aston

    |

    @4: Eredetileg az is benne volt (hűvösle) … kicsit már fáradt voltam tegnap …

    Reply

  • mrobed

    |

    Egyett értek veledd nekem is nagyon tetcett a képesége!!! Sok strategiátt talältam ki rá!!! De remélem a map editorba bene lesz!!!

    Reply

  • Leto

    |

    Szerintem Karuna az 1-es válaszban azt írta, hogy a Spider Mine-oknak splash sebzése lesz, nem a Reaperek Spider Mine-jainak (szép is lenne…Reaper + Spider Mine az SCV-k közé 😀 ) és aztán ettől függetlenül mondta hogy a Reaperek aknája (ami nem a Spider Mine) meg csak cooldownos lesz.

    Ha tévedek akkor előre is elnézésedet kérem. 🙂

    Reply

  • SzuL

    |

    mér, hányféle akna lesz? :O

    Reply

  • Leto

    |

    #1: A Nomad által lerakható Spider Mine, azonos az SCI-ben a a Vulture Pókaknájával

    #2: A Reaperek gyors időzített “aknája”, amit azért nem bombának mondunk, mert rátapadhat az épületekre és járművekre, így az aknák közé kell sorolni 😀

    Reply

  • Aston

    |

    +1 pont Letonak. Rosszul írtam, mert a Nomadnak vannak Spider Mine-jai, a Reapereknek sima Mine-jai vannak, így a legelső állítás nyilvánvalóan a Nomadra vonatkozott.

    Reply

  • Leto

    |

    Látod ha nincs is mindig időm hozzászólásokat írni meg fórumozni de azért figyelek 😀

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.