Karune Kérdések és Válaszok 38.

Astonkacser . Hírek 1641

Vorian most az idegrendszerrel van elfoglalva, ugyanis holnap emeltszintet ír bioszból. Így hát az eheti adagot én fordítom nektek. Megint nagyon büszkék vagyunk magunkra, ugyanis a 9 kérdésből egy megint a miénk. Mint mindig, most sem tudjuk ki tette fel.

Az előszóban Karune megint magyarázkodik, hogy most is csak klasszikus QnA jön, mert jelenleg sok művészeti változás van a játékban, így a screenshotokat egyelőre visszatartják, de mindenképpen megéri várni rájuk. Kárpótlásul ma majdnem kétszer annyi kérdésre kapunk választ:

1. Ha a Roachot olyan varázslat éri, ami másodpercenként X sebzést oszt ki (plague, psi storm), akkor ezt a regenerációja felülírja, vagy csak simán kevesebbet regenerál a varázslat hatóideje alatt? (starcraft.org)

Hogy tisztázzuk, a Roach regenerálódik bizonyos időközönként, a Psi Storm pedig a hatósugarában sebez bizonyos időnként. Ha Psi Storm alá teszünk egy Roach-ot, akkor a varázslat végére a Roach életerejének 50%-n lesz, a jelenlegi verzió szerint. A Hive-ban egy új fejlesztéssel a Roach-nak még több regenerációja lesz, és így a Psi Storm csak 80%-ig sebzi le.

2. A Starcraft II hősei egyedi modellt kapnak, vagy a hősök egyszerű egységek lesznek megnövelt paraméterekkel, mint az eredeti Starcraft-ban? (starcraft.org)

A Starcraft II hőseinek egyedi modellje lesz, ami különbözik a sima egységektől.

3. A rang/tapasztalat rendszer ami volt a Terran egységeknél elérhető lesz a Map Editorban mint opció? (starcraftcz.com)

Megpróbáljuk beletenni ezt.

4. Lehetséges lesz változtatni a szövetségen a multiplayerben (szövetség felmondás, új szövetség, stb.)?

Igen, minden régi diplomáciai eszköz rendelkezésre fog állni, és talán egy pár extra is lesz az egységek kezelésével és a szövetséges erőforrások költésével kapcsolatban.

5. Lesznek új pálya típusok (tile set) és a régiek közül van olyan ami nem lesz benne a Starcraft II-ben?

Sok eredeti pálya típus lesz mint Mar Sara, Char, Shakuras és Space Platform, ezen kívül egy pár új mint például a Shattered City.

6. Milyen élőlény inspirálta a Zergling Baneling-é alakulását?

A Baneling ötlet nem egy konkrét élőlényből jött. Tulajdonképpen azzal kezdődött, hogy kellett egy földi, területsebző, öngyilkos egység. A Zergling szerepének növelésére lett hát a Baneling mutáció a Zerglingnek adva (jelenleg tier 1-en). Ehhez az öngyilkos egységhez aztán a művész csapat azt találta ki, hogy legyen egy olyan élőlény, aminek nagy, folyadékkal teli zacskói vannak, mint az jól látszik a Banelingen a screenshotokon.

7. Tudnál adni több információt a Reaper akna (mine) képességéről? Mennyit sebez? Egységek és épületek ellen is hatékony? Lehet látni detektor nélkül? Mennyi a cooldown-ja? (teamliquid.net)

Jelenleg 30-at sebez, plusz 30-at páncélozott egységek ellen (beleértve az épületeket is). Ezek nem láthatatlan aknák, 30 másodperc cooldownuk van a használatok között, és elég kicsit ahhoz, hogy nehéz legyen őket koncentráltan lelőni. Jelenleg egy fejlesztés kell ahhoz hogy a Reapernek legyen ilyen aknája.

8. A Zerg Sunken és Spore Colony-k ki tudnak menni a creep alkotta felületről? (battle.net)

Igen, tudnak mozogni és letelepedni a creep-en kívül is. Ne felejtsük el, hogy azok az épületek amik nem csatlakoznak creep-hez, azok degenerálódnak és idővel meghalnak. Ha a creep behatol az ellenség bázisára, akkor ott az épületeket elkezdi lassan sebezni, ezzel egy új fajta „ofcreep pushing” stratégiát teremtve a Starcraft II-be.

9. A Map Editor támogatni fogja a nem angol karaktereket is? (ó,ő,ű,ú,á,é, stb.)? (starcraft2.hu)

Igen, ezek a karakterek támogatva lesznek.

—Adás vége—

Forrás:


Comments (16)

  • Promie Motz

    |

    ofcreep pushing 4ever!!!!

    Reply

  • Promie Motz

    |

    azt tudjuk, memyit sebez a psi storm, vagy meddig mert roach 90 éelet és másodpercenként 15 öt regenerál, és a végére fele életre lemegy… valamelyik adatból megkaphatnánk a másikat

    ezt a éáőúüöóű kérdésünket nem is láttam… szóvaltuti megint nem én kérdeztem értelmeset… a reaperaknákról meg kb ugyanezt mondták 3 kérdésben a múltkor is… vagy azelőtt 😀

    a Valóságban mivel nincs önmagát kamikazee módra felrobbantó élőlény, elég hülye kérdés a 6-os… ha lenne, akkor meg az inspirálta volna 😀

    sunken és spore colony hordák fogják járni a mapokat, érzem előre 😀

    Reply

  • nrvn

    |

    Mivel azt mondták hogy degenerálódnak nem hiszem hogy külön taktika lesz rá… ha sokáig tudják feltartani a sunket-t akkor egy idö után magától fog meghalni tehát nem feltétlen lesz jó ötlet mindig „magunkal” vinni a csatákba 🙂

    A reaper aknái szinte pótolhatják is a vulture aknáit, plusz a telepithetö aknák igy is megvannak, még ha nem is ugyan az az egység rakja…

    Reply

  • gemate

    |

    ofcreep pushing rulez, de egyébként megint semmi normális infó….
    .
    .
    .
    „Karune Kérdések és Válaszok 5125.”
    1. Mikor jön ki a játék?
    A fejlesztők igyekeznek, hogy minél hamarabb kiadják a már kiegyensúlyozott játékot….de a Nomad még komoly változtatások alatt áll….

    Reply

  • pcdevil

    |

    csak egyetérteni tudok. ofcreep pushing és degeneráció rulez!

    gemate lool:P

    Reply

  • Promie Motz

    |

    gemate példáján…

    “Karune Kérdések és Válaszok 5125.
    .
    .
    .

    2. Most akkor a Terranoknak lesz SCV-jük a Nomad mellett, vagy fotoszintetizálni fognak a játékban? És akkor estelente mit csinálnak?…”

    Reply

  • willyvereb

    |

    Kraune Kérdések és válaszok 5125(saját ötlet):
    .
    .
    .
    – akkor most a Warcraft 4 hamarabb fog kijönni, mint a Starcraft 2???
    Igen, ez várható is volt, mert a fejlesztői gárda sehogy sem tud a közösségnek megfelelő kinézetett kitalálni a Nomad-nak…jelenleg a régi Science Vessel kissé átalakított változatát próbálják…ha minden jól megy a következő Screencraftban sor is kerül a bemutatására a felújított Lurker az új Medevac Siege Tank és a még nyálkásabb creep mellett.

    Reply

  • nite

    |

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Shattered City 🙂 🙂

    Reply

  • Firebat

    |

    hm akkor ezekszerint, a linget nem lehet megölni stormal , ha fel van fejlesztve ?! hmmm :))) nyami

    Reply

  • god

    |

    #6

    „2. Most akkor a Terranoknak lesz SCV-jük a Nomad mellett, vagy fotoszintetizálni fognak a játékban? És akkor estelente mit csinálnak?…”

    Igen, kb. ilyen szintű rajongói kérdéseket, ill. hasonló kaliberű rajongói ötleteket kapnak. Remélem nem hallgatnak a sok idiótára.

    Reply

  • nite

    |

    #10 ezekszerint egyáltalán nem. csak a króacs ilyen turbómanó ha jól vettem ki

    Reply

  • darage

    |

    @2: Ha 3mp alatt 90-et sebez a roach-ra a psi storm, úgy kijön.. de más class-ú egységeknél ez a 90-es érték sztem módosul..(, másrészt meg nem lehet pontosan kiszámolni ezalapján sztem a psi storm értékeket.. kéne még egy rögzített paraméter: a psi storm időtartama O_o) Aztán kérdés hogy kik tartoznak a roach class-ába még?

    offcreep pushing.. aztán elhervadnak a creepcolony-k höhö :>

    Reply

  • Andris1991

    |

    akkor zvz meccseken még működhet

    Reply

  • geri1992

    |

    nos ha a sunken es spore colony-k mozoghatnak akkor a protoss vedelem mert nem mobilis? elvégre a protoss a „legfejlettebb” faj a starcraft-ban.
    jah es az sc2 hősei ha meghalnak ujra lehet oket valahogy hivni mint a warcraft3-ban vagy egyszerüen meghalnak es kampó a szereplésüknek? bar ha elgondolom nem is lenne olyan jo mert hogy nézne ki ha 2 Kerrigen futkározna egy pályán. ha meghalnak akkor ugye elejeről kell kezdeni a pályát,az is hülyén nézne ke hogyha kinyúl egy hős a köv. pályában már megint él és virul
    naggyából ennyi a köv. Karune kérdésem

    Reply

  • Peter1984

    |

    Geri játszottál az első résszel? Ha meghal a hős akkor mission failed van, és kezdheted előről a pályát. Multiban meg nincs hős. És ez nem változik a 2 ben sem.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.