Eheti Karune Q&A

L4.ZsukoV . Hírek 1299

Úgy tűnik Karune stratégiát váltott a Q&A-val kapcsolatban. Hisz eddigi megfigyeléseim szerint, olyan heti vagy két heti gyakorisággal küld néhány információ morzsát is, a rendes sorozatán kívül. Ez két szempontból is jó nekünk:

  • Ha nem is nagy mennyiségben, de igen hamar értesülhetünk a kisebb-nagyobb változtatásokról, ami csupán annyit jelent, hogy igen jól haladnak a játék készítésével! (Tudom, tudom … Ez nézőpont kérdése, de fő az optimizmus! 😉 )

  • Igen hamar tudjuk lefordítani nektek, kiknek esetleg nem annyira megy még vagy nem „járatos” annyira az angolban.

Ahogy említettem nem valami bőséges, de hasznos információkat tudhatunk meg:

Az 1. kérdés a Medievac Dropship szállítási képességéről szólt:

Loading is instant, but unloading has a delay between units. Will bring up the suggestion, but do note that the rate in unloading is already quite fast, and mass drops do usually include several dropships at the same time.

Vagyis az egységek betöltése azonnal megtörténik, de droppoláskor az egységek kiszállása már kisebb időbe telik. Ez az idő már most is elég kicsi.

A 2. kérdés a protossok energia pajzsának újra töltőtéséről szólt:

The rate of shield regeneration has been increased significantly from the original StarCraft, but will be a fixed rate, rather than an increasing rate over time. The shields will not increase until the unit is out of combat.

Az az jelentősen felgyorsult a pajzsok feltöltődése a Starcraft 1-hez képest, de csata közben nem töltődik vissza a pajzs. Ez mind szép, de akkor hogyan is oldották meg ezt, hogy csak a csata után tud a protoss pajzs visszaregenerálódni?

It is measured by an X number of seconds in which a unit has not attacked nor was attacked. X being a number determined through balance.

Amilyen egyszerű, olyan nagyszerű! Egy bizonyos X időnek el kell telnie, hogy az egységek ne támadjanak és ne is támadják őket, csak ez után kezd a pajzsuk újratöltődni. Persze ez a bizonyos X idő még balanszolás előtt áll!

A 3. kérdésben pedig a Nydus Worm működésének egy újabb rejtélyét tudhatjuk meg:

Yes, that is placeholder. In one of the previous builds, maybe it was WWI, the rock actually starts breaking and then the Nydus Worm comes out. It will probably be more along those lines.

Mivel már nem kell creep a Nydus Wormnek hanem helyette az Oversseer tudja majd megidézni, ezért a megidézési idő alatt látványos, de (remélhetőleg) nem zavaró animációja  lesz. Például sziklás résznél a sziklák egyre jobban megrepednek mielőtt a Nydus Worm kitörne onnan.

Forrás:


Comments (13)

  • Strogg

    |

    Mint tudjuk én a nap 25 órájában profi vagyok 😀 , tehát már kifigyeltem a pajzs regenerálódását. De engem a zergek regenerálódása érdekeel!! Múgy a Q&A elmegy. 😉

    Reply

  • Laczko

    |

    Először is kösz srácok a fordítást! Mások nevében is hálás vok, mint mindig!

    Legközelebb azért remélem, hogy Karune mondd vmi újat is, mert ez egy nagy kövér nulla volt! Én személyszerint sokkal jobban tudok örülni a ritkábban feltöltött, de annál velősebb QnA-nak!

    Reply

  • DJackson

    |

    annak kell örülniami van különben meghalsz gyomorfekélyben! mondom ezt én, aki megutálta a blizzt az elmúlt évben looool

    Reply

  • 84Noname

    |

    Mi a halálnak kell bonyolítani a pajzstöltődést? Ezzel most balancolni akarnak vagy beújítani? Remélem balanszolni…mert újításnak elég hülye ötlet szerintem…

    Reply

  • Promie Motz

    |

    \/\/007 😀

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    „Egy bizonyos X időnek el kell telnie, hogy az egységek !!!ne támadjanak!!! és ne is támadják őket”

    Lehet hogy ez már megint csak nekem érdekes de, ezek szerint lesz némi force-olás arra nézve hogy a nyertes csata után ne állj le ledarálni az épületeket az utolsóig (mondjuk egy expnél) mert még csapkodod a házakat nem regenerálódik a pajzs oO A házak meg sokat kibirnak ha közbe nem regenerálódsz esetleg fele oylan erős leszel mikor folytatod az offenzívát, mint amilyen lehetnél ha hagynád a házakat és inkább pihennél.
    A variálás nekem tetszik, ez egyben azt is kéne jelentse, hogy viszont felgyorsul ez a pajzs töltődés. Ez esetben lesz értelme kimikrózni a sérült darabokat kicsit félre rakni és később visszahozni, persze az egész felfogás kérdése is, vajon megéri e a foglalást egy fél hp-s zealot vagy inkább 100 kristály egy fullosért?
    Ez is majd gyakorlatban dől el.

    Reply

  • BlaZ

    |

    WOOT

    Reply

  • Blase

    |

    Válasz 84Noname #5 üzenetére:
    Szerintem így akarják reálisabbá tenni a játékot. Gondolj bele, miközben támadják miért töltődni vissza a pajzs mint az sc-ben, és így legalább nem kell perceket várni hogy visszatöltődjön a pajzs. Az épületeket is ha komolyabb támadás érte elég sok idő volt mire visszatöltődött a pajzs, ezzel szemben a terranok hamar javítottak a zergek meg… azok nem de mostmár gyorsabba regenálódnak majd, szerintem.
    #7: ha megnézed a protoss bemutató videót (igen az első Sc2 videót) akkor ottl ehet látni hogy a Colossusnak milyen gyorsan töltödik vissza a pajzsa a baneling támadás után. Tudom már rég volt, de viszonyítási alapnak jó 😉

    Reply

  • Wisle

    |

    Szerintem ez egy jó ötlet volt, bw-ben már az volt a gond, hogy marinék kevés életét pillanatok alatt visszatöltötte egy medic, a zeák meg órákig haldokoltak, mielőtt ismét csatába lehetett volna őket küldeni.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Hát nem tudom…én soha nem vártam még pajzstöltődésre… éppen ezért jó a folyamatos regeneráció. Ez az új módszer max a hit&run-nak kedvezne, ha elég gyors lenne…

    Reply

  • Blase

    |

    Mondom, nézzétek meg a protossin-game videót. Ahol bemutatják először a játékot. Na amikor a Colossust mutatja be akkor ott lehet látni 😉 Szerintem ebből elég jó képet kapsz a dologról és a végén még meg is kedveled 🙂

    Reply

  • Strogg

    |

    Meg az első progamer összecsapásban is látszik, mikor a warp prismet irányítja. 🙂

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.