Archive for január, 2009

Kínában betiltják a nicknevet

A StarcraftWire jelenti, hogy az IncGamers jelenti, hogy a People’s Daily Online jelenti, hogy a China Dailyben egy olyan cikk jelent meg, amiben Zhang Yiju – aki a „General Administration of Press and Publication” igazgatója – azt mondta szerdán Qingdaoban, hogy Kína azt tervezi ezévtől, hogy az online játékosokat kötelezi arra, hogy valódi nevükkel regisztráljanak. Emellett azt is mondta, hogy négy online játékcéget felfüggesztettek, mert a programjuk nem tartalmazta a kötelező anti-addikciós rendszert. Olyan dolgokra kell itt gondolni, mint például a játék X óra után Y órára letilt téged, hogy ne tudj játszani. Na de most komolyan, ha itt az oldalon is bevezetnénk a valódi név regisztrációt, vajon hány „kiss.janos” felhasználónk lenne? (elnézést kérek minden Kiss János nevű olvasónktól, a példa kedvéért akár írhattam volna Dr. Sóspataki Alfrédné Gyöngyösi Rozáliát is)

Astonkacser . Blog 1658 24 hozzászólás

Mennyi Starcraft egységet tudsz megnevezni?

Nagyon offtopic, de most csak ezek vannak, mindenesetre szerintem szórakoztató. Szóval Spartan barátunknak (VileGaming) eszébe jutott, hogy csinál egy kis Starcraft játékot. A lényeg az, hogy 1 perc alatt mennyi Starcraft egységnek tudod begépelni a nevét. Próbáljátok ki, én kicsit lebőgtem mikor kipróbáltam … Egy másik verzió is létezik, amelyben épületeket kell 2 perc alatt. Mennyi egységet tudsz megnevezni egy perc alatt? Mennyi épületet tudsz megnevezni két perc alatt?

Astonkacser . Blog 1485 19 hozzászólás

ESL Finals 2009 fejlemények

Nem rég került megrendezésre Bécsben az ESL Finals 2009, ahol a Starcraft Legacy egyik tagjának FoxSpiritnek volt lehetősége játszani néhány meccset a Starcraft II-vel, mint zerg játékos. Lássuk milyen következtetéseket vont le a játékból: A játék teljesen jól áttekinthető. Nem zavaró, hogy akár 40 egységet is ki tudsz jelölni egy csapatba. Hatcherynek két rally pointja van. Az egyik a drone-oknak, a másik pedig újonnan elkészült egységeknek. Mikor kijelölsz több Hatcheryt és a lárvára kattintasz, akkor az összes lárva kijelölődik. Minden egyes billentyű paranccsal egy lárva mutálódni kezd az általád kívánt egységre. Nagyon mókás volt az első meccs mikor 5 Hatcheryből gyártotta az egységeket. Minden percben majdnem 25 új egysége volt. (OMG! 🙂 )  A Queennek van valami Razor Swarm nevű képessége. Gyakorlatilag ez egy mozgó Psi Storm, ahol a sebzést egy rovarinvázió okozza. A Void Rayjel gyorsan lehet épületeket bontani. Szóval ha nem rendelkezel megfelelő AA-val (anti-air), akkor ajánlatos, hogy legyen néhány exped. Emellett a Banshee is egy erős egység, mert 6 darabbal már igen nagy pusztítást lehet végezni. A screenshotokon nem igazán látszik, de a játékban az egységek kis részt foglalnak el a „képernyőből”. (szerk.: Nagyobb a zoomolás, mint ami képeken látszik…). 25 ling és 10 hydra csak meglepően kis területet igényel. A gáz mechanikával kapcsolatban: 2 gázlelőhelyed van, amelyek egyszercsak kifogynak, majd automatikusan leállnak és egy idő múlva újratöltődnek. Nem értem mit akartak ezzel elérni a fejlesztők. Az egységek csoportban közlekednek, amíg egy sarokhoz nem érnek. Ekkor a csoport formáció kinyúlik, hasonlóan a sima Starcrathoz. Azonban a cél állomás elérésekor ismét felveszik a formációt. Végezetül jöjjön egy kis meglepi! Ugyanis kiderült, hogy a rendezvényen Asus G71V laptopok voltak, amin természetesen a Starcraft II maximális teljesítménnyel ment. Nézzük a konfigurációt: Intel® Quad Core QX9300 DDR2 800MHz RAM, 4GB Nvidia GeForce 9700M GT, with 512MB GDDR3 VRAM (Mielőtt valaki megijedne, hogy milyen állat gép kell majd az SC 2-höz, annak itt van egy korábbi cikk megnyugtatás képpen. 😉 Persze kérdés, hogyha lesz majd lehetőség 3v3 és 4v4 meccsekre, akkor lehet ez a konfig jól jönne.) Forrás: SCLegacy.com

L4.ZsukoV . Hírek 1547 37 hozzászólás

SC2.Hu nyereményjáték – Eredmény hirdetés

Elnézést kérek, hogy ennyit csúsztunk, de elég nehéz volt így is begyűjtenem azt a 6 szavazatot, ami alapján felállítottam a sorrendet. Remélem sikerült igazságosan szétosztani a nyereményeket. Aki most nem nyert, az se búsuljon, lesz még ilyen játék, lesznek még ajándékok (és talán béta kulcsok is?). Következzenek hát a nyertesek:

Astonkacser . Blog 1578 17 hozzászólás

DT szavazás – update

Az előző hírben volt egy link, ami elméletileg több információt szolgáltat a szavazásról. Persze mikor kirakták a fórumra a hírt, akkor még nem volt online, szóval azt hittem, hogy ott majd bárki szavazhat. Hát nem, szavazni továbbra is a hivatalos fórumon lehet. Viszont ezen az új oldalon van egy-két frankóság: (ja és megjegyezném, hogy szerintem teljesen logikus, hogy mindkét portré belekerüljön a multiplayerbe 🙂 ) A Lenassa törzs Dark Templarja: A Zer’atai törzs Dark Templarja:

Astonkacser . Hírek 1325 33 hozzászólás

Hibrid faj a Starcraft II kiegészítőben?

RÉGI CIKK a nosztalgia kedvéért #3. A publikálás eredeti dátuma: 2007. augusztus 22., 20:48 A Starcraft II bejelentése után csüggedve tudhattuk meg, hogy nem lesz negyedik faj. A GameInformer készített egy interjút Chris Sigatyval [Starcraft II Lead Producer], amelyben arról kérdezték, hogy terveztek-e negyedik fajt. A válasz az volt, amit már tudtunk, hogy a srácok koncentrálni akartak a 3 faj különbözőségére, amely az eredeti játék legfőbb vonása volt. Ám az interjúban Chris Sigaty a kérdésre elég érdekesen válaszol, amiből arra lehet következtetni, talán a kiegészítore tervezik az új fajt: Gameinformer: Gondolkoztatok már rajta komolyan, hogy egy negyedik fajt csináljatok? Chris Sigaty: Igen. Tudod, eredetileg erre gondoltunk, de legalábbis a bevezető termékben nem akartunk kavarodást, hogy a játék legnagyobb újítása a negyedik faj legyen, ami az egyetlen amitől jobb az elődjénél és ennyi. A legnagyobb dolog az eredeti játékban a fajok különbözősége, és arra gondoltunk ezt még inkább erősíteni akarjuk, volt még mit hozzátenni a fajokhoz. Szóval ahelyett hogy új fajt hozunk létre, a meglévők egyediségét szerettük volna továbbvinni. Ki tudja mit fogunk még csinálni a továbbiakban … A teljes cikket itt találjátok meg.

Astonkacser . Blog 1895 17 hozzászólás

A nagy böngésző probléma – Szavazás

Néhányan néha fel-felvisítanak egy-két bejegyzés után a kommentekben, hogy ez-meg-az nem jól jelenik meg (amiért mindig: kösz). A probléma néha sajnos az Ön készülékében van, mert (mivel mindannyian szűk szabadidőnket áldozzuk az oldalra) nem áll módomban mindig-és-mindenkor az összes létező böngészőre letesztelni az oldalt, főleg nem úgy, hogy mindenhol-mindig ugyanúgy jelenjen meg. Éppen ezért mindenkinek ajánlom a tüzesrókát. Csak mert én azt használom, így azon mindig jól jelenik meg minden. A kérdés pedig a következő, hogy ez mennyire zavar téged. Történt-e már, hogy valami szarul jelent meg és emiatt jó mérges lettél, annyira, hogy előkaptad a bicskádat és leugrottál a hídról. Nah, egyértelmű:

Astonkacser . Blog 4216 35 hozzászólás

Nem gyenge a Colossus, a hernyó csak pályaelem

Ennyi, mindent elmondtam. Na jó, azért nem ártana némi forrással is alátámasztanom ezeket az állításokat. Először is Dustin Browder a Colossusról: The Colossus has dominated several recent games, but Marauders + Banshees hit really hard against armored targets. In our recent battle report the Colossus (for the most part) fought only his perfect counters. But we can always buff him if what we showed in the Battle Report becomes too common. Vagyis a fejlesztők úgy vették észre, hogy a játékokban a Colossus dominál, tehát erős. Ellenben a Marauder és a Banshee nagyon sokat sebez a páncélozott egységeken, így nem csoda, ha a Colossus gyengének mutatkozott, hiszen a Terran a legjobb ellenfeleit vonultatta fel (counterek). Egyébként is, bármikor buffolhatják (erősíthetik), ha az ami a Battle Reportban lejátszódott általánossá válik. A hernyót az egyik tegnapi nyilvánosságra hozott képen láthatjuk. Erre Cydra reagált: The answer is, they are Zerg bones and they are doodads. Tehát az nem hernyó, hanem Zerg csontok, és egyébként is csak pályaelem. Pedig milyen frankó lett volna 😀 ..

Astonkacser . Blog 1641 32 hozzászólás

Szavazz a Dark Templarra!

Xordiah is feltűnt a hivatalos fórumon, és a következő kérdést szegezte nekünk: The protoss dark templar has always been one of the StarCraft community’s favorite units — now, the community has a chance to participate directly in the dark templar design process for StarCraft II! Over the course of the next month, players will vote to decide which dark templar model will appear in StarCraft II multiplayer matches. The first option represents the Lenassa tribe of dark templar, which made its debut in the original StarCraft. This unit carries a single warp blade, and a cloth shroud covers its face. The second option represents the Zer’atai tribe of dark templar, who wield dual scythes and wear an ensemble of heavy armor and the bones of slain zerg. The third and final option is to have both tribes represented: When you build a dark templar, either the Lenassa or Zer’atai dark templar would spawn randomly. You can learn more about the dark templar here http://www.starcraft2.com/features/protoss/darktemplar-vote.xml . Voting will close on Febuary 5th at 11:22 AM CET. The choice is in your hands! A community csapat ezúttal arra kíváncsi, hogy melyik Dark Templar koncepció tetszik nekünk a legjobban. Van a sima pengéjű, amely arcát fátyol borítja, ez a Lenassa törzs harcosa, és van a másik, a kétpengéjű kaszával, páncéllal felszerelt és zerg csontokkal díszített fajta, ő a Zer’atai törzs harcosa. A különbség itt látható: Zer’atai Dark Templar Lenassa Dark Templar A Dark Templarról a Wikinkben tudhattok meg többet. A kérdés az, hogy a multiplayerben melyik koncepció legyen benne. Vagy az egyik, vagy a másik, vagy pedig felváltva, ami azt jelenti, hogy ha készítesz egyet, akkor 50-50% eséllyel lesz egyszer ilyen, egyszer olyan. Szavazzatok!

Astonkacser . Hírek 1506 36 hozzászólás