Archive for január, 2009
Dustin Browder úgy látszik visszatért a nyaralásból, ugyanis tegnap beköszönt a fórumra, ahol manapság már 5 percenként születik egy „I NEED A BLUE!!!” című téma. Lássuk csak mit mondott:
A Battle Report #1 sok kérdést vetett fel, ezeket most tisztázta:
Sokan szidták a kommentálást, és hát én sem értem, miért kellett. Dustin Browder, ahogy el is mondja, játék fejlesztő és nem kommentátor. Hozzátette, hogy ha a játék Béta fázisba kerül, akkor jöhetnek majd a profi kommentátorok, ő pedig majd csak hátradől és hallgatja, de addig ő az egyetlen aki olyan mélységben ismeri a játékot, hogy kommentálni tudja
A meccs NEM volt megrendezett. Egy igazi élő meccset láthattunk, ami megtörtént, valójában. Úgy történt, hogy volt egy csomó meccsük, amik spontán mérkőzések voltak, ezek közül kiválasztották azt, amit a legjobbnak találtak. A kommentálás kicsit mesterkéltnek tűnhetett néhol, de csak azért, mert előtte már többször látták a meccset, mielőtt felvették a hangot. Szerintem ez is nyilvánvalóan érthető
Igen, a Zealot Charge fejlesztése abban a pillanatban történt meg tényleg
Még nem tudja mikor jön a következő, mert van egy-két dolog amit be akar majd mutatni benne, de reméli, hogy hamarosan
Ezek elolvasása után, valahogy rémlett nekem egy komment, Tőletek! Meg is kerestem, Brebbia nevű barátunkat szeretném idézni:
Jó kis videó, bár nyilvánvalóan megrendezett. Engem jobban érdekelne egy valóban spontán profi meccs, hogy lássunk rendes csatákat is, nem ezek a mesterkélt hardcounter összecsapások.
Viszont a kommentátoroktól a hideg kiráz, a szokásos kamaszhang és gagyi rájátszások, legalább Blizz leszerződtethetne valami profit.
/facepalm
Valamelyik fórumozó arról indított egy témát, hogy a Stalker ugye kemény lesz-e, nem csak koncentrált tűzzel, hanem amúgy is. Erre valahogy jött egy ötletük, hogy a „terrible terrible damage”-nek egy cheatnek kéne lennie az SC2-ben, és remélik Cavez elolvasssa. A reakciója:
LOL!=)
Hmhm, kíváncsi leszek, hogy tényleg lesz-e ilyen cheat! 🙂 Jegyezzük hát meg!
A StarCraft Legacy interjúja Graham McNeil-lel: I, Mengsk
A StarCraft Legacy készített egy kis beszélgetést a hamarosan megjelenő SC regény szerzőjével, Graham McNeil úrral. Nagyvonalakban a Mengsk család öregjei és fiataljai egyaránt szerepet kapnak a történetben. Az, hogy magyarul mikor jelenik meg, még kérdéses, a lényeg, hogy egy remek háttéranyag lesz a kampány és az egész világ történetét kedvelők számára.
A linkre kattintva jöhet az interjú:
Visszatérhet a Protoss Zealot gyorsaság fejlesztése
A SC2Armory kiadott egy érdekes cikket. A koreai Battle.net egyik fóruma szerint, ahol a Zealot charge-ról írt az egyik Blizzard munkatárs, egy fontos dolog derült ki. Egy ottani fordító segítségével került át a szöveg angolra, ezért még nem kell készpénznek venni, amit ott írtak, de lássuk, miről van szó:
A legutóbbi verzió szerint egyszerre van Charge és gyorsaság fejlesztés a Zealotoknak. (Protoss játékosok: 😀 , többiek: 😯 😥 )
A kérdések és válaszok:
1. A Zealot charge képessége 10 másodperces töltés után használható újra (ami nem látható, mint pl a Warcraft 3-as cooldownok).
2. Ha a célpont nincs közelharci távolságra, de nincs nagyon messze sem, akkor is Zealot charge-ot használnak, hogy közelébe kerülhessenek.
3. A Twilight Council most 2 fejlesztést biztosít Zealotok részére: Leg upgrade (pontos név nem ismert) és a Charge.
A további véleményük az egészről:
Amíg a charge-ot fejlesztik, addig Nullifier és Stalker egységek kombinációit lehet bevetni. Ami pedig az irányíthatóságot illeti, neki jobb hogyha passzív képesség marad a charge. Az esetleges „autocast” ki-be kapcsolását is érdekes ötletnek gondolják.
Érdekes módon hozták ki eddig a sérült Zealotokat a csatából: „rá charge-olt” egy baráti Stalkerre, aki aztán elblinkelt.
A charge sokkal nehezebb lenne aktív, mikrózós képességként használva, de sok más célra hasznosítható lenne (nem térnek ki, hogy mire 😕 ).
Forrás:
Blizzforums.Com via SC2Armory.com
Battle.Net
Boldog SC2-es új évet!
A hatalmas alkohol party után csak most sikerült gatyába ráznom magam, és bár még fáj minden porcikám a sok táncolástól, de mindenképpen szeretnék mindannyiunk nevében minden kedves olvasónknak
Boldog Új Évet!
kívánni.
Ne feledjétek, idén már nagy valószínűséggel kiadják ezt a mocskos játékot várva várt kedvencünket, és innentől minden egyes nappal közelebb kerülünk az év első felében esedékes béta teszthez (amihez valószínű fogunk kulcsokat is kapni). Tehát tartsátok meg jó szokásotokat és olvassatok minket, mert idén tényleg megéri nyomon követni a fejleményeket!
2008 számomra nagyon jól telt, és remélem csillapítani tudtuk híreinkkel a Ti szenvedéseiteket is, miközben várjátok a Starcraft II-t. 2009-re nem ígérhetek mást, mint változatlan formában, ugyanitt-ugyanígy, a legfrissebb hírek, cikkek, fordítások, elemzések, videók-képek és minden amit meg tudunk szerezni közreadjuk Nektek!
Protoss Zealot charge: hivatalosan is megerősítve, és pár apróság
A mai napon Cydra hivatalosan tájékoztatta a játékosokat, hogy mi a pontos helyzet a Charge körül.
Jelenleg két fejlesztés van a Twilight Councilhoz: a Charge a Zealotnak és a Blink a Stalkernek.
A Charge fejlesztés egyszerre sebességnövekedést is ad. Tehát a Charge növeli a mozgási sebességüket, ÉS képessé teszi őket, hogy üldözzék és levadásszák az ellenségüket.
Másik hír pedig még annyi, hogy az egyik játékos különböző hotkeyeket javasol a zergek burrow használatához. A példa szerint lehetne a ‘B’ betű a burrowra (földbe süllyedés, vagy ha úgy tetszik, beássa magát) és ‘U’ az unburrowra (kiemelkedés a földből). Így könnyedén meg lehetne különböztetni a csoport tagjait, ha nem mind ásták be magukat. Ugyanezen az elven működhetne még a Siege tank és a cloak (álcázás) képesség is.
És a válasz:
Starcraft II béta 2007 végére? – kamu
RÉGI CIKK a nosztalgia kedvéért #2. A publikálás eredeti dátuma: 2007. augusztus 12., 10:08
Az IGN-en láttam meg a cikket még áprilisban ami más forrásokra hivatkozik a címben szereplő kérdésben, konkrétan a Team Liquid fórumán egy koreai cikket fordíttak le amiben igen érdekes előrevetítések jelentek meg, nos hát vegyük sorra azóta milyen hivatalos információink vannak:
A Blizzard ki fogja adni a Starcraft 2-t – igen ez már hivatalos -, és folytatja a történetet az eredeti játéktól – ez is hivatalos
Negyedik faj a “kerrigan” lesz – kedves Blizzard többször is elmondta, nem lesz negyedik faj, ezenkívül Kerriganrol még nem nagyon esett szó
Most jöjjön saját előrevetítésem: ugye láttuk a single-player videóban, hogy megjön Zeratul és azt mondja Jim Raynornak: “The Xel’Naga has returned!”, szóval szerintem a negyedik faj a Xel’Naga lesz, muszáj lesz neki mivel már félig hivatalos ha a BlizzConon is szóba került, viszont nem játszható negyedik fajként, hanem csupán ellenségként a kampánysorozatban, hasonlóan mint a Warcraft III-ban a Burning Legion egységei.
Starcraft II béta jön 2007 végén – Dustin Browder-en át az utolsó SC2 munkatársig már szinte mindenki mondta, hogy nem kapkodják el a játékot (miért is tennék), Rob Pardo külön ki is emelte, idén már biztosan nem lesz SC2, na de ettoől még béta lehetne. De szerintem nem lesz, mert a BlizzCon-on láthattunk kb. párszor fél óra megrendezett jelentetet a játékból, semmi többet, nagy beharangozás semmi több és a WoW esetén is a BlizzConos bejelentés után 1 évre volt a béta …
Blizzard lezárja a Starcraft szervereit annak érdekében, hogy az új játéknak minél nagyobb sikere legyen – na ebből aztán végképp látszik, mekkora kacsa ez az egész, szerintem a koreai fordítás meg sem történt, tiszta kamu. Hogy csinálna már ilyet a Blizzard ??? IGN-en is írják hogy ez tökéletesen lehetetlen, Koreában 2 TV csatorna is van ahol folyamatosan adnak Warcraft III és Starcraft meccseket, hatalmas kultúrája van a játéknak, és a régi játék lezárása kicsit sem változtatna az új játék sikerén
A nap hülyéje – vagy a nagy troll mester?
Látszik mennyire nincsen semmi hír, elkezdtem böngészni a hivatalos fórumot. Igaz, hogy új a külső, szebb-jobb, de ugyanazok a tizenéves vérpistikék lakják, mint régen. Nézzük meg az egyik ilyen gyöngyszemet:
Téma: Hivatalosan is bojkottálom a Starcraft II-t
Semmiképp sem fogom megvenni a sc2-t, most hogy egy éven keresztül csak egy fajjal fogok tudni játszani online.
A kampányok nem elég nagyok a külön játékokhoz. 36 misszióért nem éri meg 3 darabba szelni a játékot. Ez nevetséges. Nevetségesen egyértemű, hogy a Blizzard csak pénzt akar, mivel semmi ész érv nincs amellett, hogy 3 részre ossza a játékot a 3 kampányért amik nem is hosszúak. Bocs, de 36 misszió nem olyan sok.
A Blizzardnak a Protoss és Zerg kampányt patchben kéne kiadnia, NEM JÁTÉKBAN. Amúgy wc3-al játszom és várom a dio3-at is.
Aki nem tudja legalább 125123523 indokkal elutasítani ezt a förmedvényt, az kérem kapcsolja ki! Álljon hát ez itt a „hülye vagyok, nem értem mi az a trilógia” ékes példájaként, akinek további kérdése van, mert nem ért valamit, az kérdezzen a kommentekben.
Azért a biztonság kedvéért tisztázzuk:
mindhárom faj játszható lesz már a Wings of Libertyben is
a Legacy of the Void és a Heart of the Swarm kiegészítőként funkcionálnak majd, új kampánnyal, új egységekkel fajonként, új multiplayer pályák, új battle.net funkciók, új játék mechanizmusok, miegyéb
küldetés lemezenként lesz 30-36 kampány, nem összesen
egyébként is
A Nydus Wormon keresztül – SpiralArchitect
Lord_Crusare nem várt sokat, lefordította a következő részt is a cikksorozatból. Nem is szaporítom tovább a szót, az eredeti forráshoz link itt, az összes eddig lefordított cikk itt található. Köszönjük a fordítást, jó olvasgatást!
SpiralArchitect – Játék és Egység Analízis
A StarCraft 2 minden idők egyik legjobban várt e-sportja, és a rajongók épp ezért bizony kegyetlenek tudnak lenni e játékkal szemben. Én viszont igyekeztem objektíven értekezni a StarCraft 2-ről, és elfelejteni a Brood War-t annyira, amennyire csak emberileg lehetséges. Kis idő múlva arra jöttem rá, hogy nagyon jól szórakozom, annak ellenére, hogy nem értek egyet a játék sok elemével. Mindig is egy olyan játékot szerettem volna StarCraft 2-ként látni, aminek semmi köze a Brood War-hoz, persze az egységek és a helyszínek nagy része nyílván ismerős, de a játékmenet nem sokban emlékeztetett engem a nagy elődre.