QnA utórengések…

L4.ZsukoV . Hírek 1161

karune.gifVárható volt, hogy a nagy „Kérdések és Válaszok” után újabb megválaszolatlan kérdések merülhetnek fel, amikre Karune a fáradtságot és az időt nem sajnálva igyekezett pontot tenni a végére.

  • Akik Starcraft2 béta kulccsal fognak rendelkezni (vagy már van nekik, mert ott voltak a 2008-as Blizzconon például), azoknak már csak türelmesnek kell lenniük, mert a Béta kezdetének időpontjában majd betudnak jelentkezni „Battle.net account management page„-en keresztül . (Azonban mivel még nem kezdődött el Béta, ezért …)

  • A képen láthatjuk az Immortal jelenlegi portréját, ami minőségileg valóban még nem méltó egy immortal portréjához. Karune elmondta, hogy ez tényleg nem a végleges verzió csak éppen ezeken képen vehető ki a legtöbb info a replay tulajdonságaiból. Állítását azzal igazolja, hogy a korábbi zerg egységek kinézeteinek változtatásai (előtte – utána) csupán egy kis ízelítő volt a vizuális dolgok tökéletesítéséhez.
  • Jelen állás szerint a changelingek sem támadni, sem a burrowolni (szerk.: földbe ásni magát), sem más speciális képességet használni nem tudnak.  Csupán átváltoznak zealottá vagy zerglinggé vagy marinené attól függően hogy milyen ellenséges fajjal találkoznak.
  • A Battlereport 1 óta újabb halál animációk vannak az egységeknek és épületeknek egyaránt. Azonban még nem érték el a végleges fázisukat…
  • Egyik fórumozó felvetett egy ötletet, hogy mi lenne ha egyesítenék a Lenassa és a Zer’atai templart egy modellé? Karune közölte, hogy a múltkori választások miatt egyelőre a 2 model van, amit randomra kapunk a gyártások során, de ha jövőben változások merülnének fel ,akkor tájékoztatni fog minket.
  • Művészeti szemszögből nézve a színek és a fényhatások még mindig fejlesztés alatt állnak és folyamatosan fejlesztve is lesznek a játék fejlesztésének folyamán. Jelen pillanatban az adott „napszak” vagy egy adott map befolyásolja hogy jelennek meg a színek ezeken az egységeken és az épületeken, mint ahogy az látható a screenshot variációkon. Ez az azonban valószínűleg csak a single player részre lesz érvényes. A multiplayer részben gyengítve vagy sehogy nem lesz mivel az átláthatóság egy nagyon fontos tényező a tétre menő játékoknál.

Forrás:


Comments (13)

  • Andris1991

    |

    a dark templaros részen nekem kisebb a betűtípus egy részen ill a választások inkább szavazások, nem?

    Reply

  • Lama Roid

    |

    az Immortalos képen a Nullifiernek érdekes támadása van 😀 nekem bejön ez a feketés-lilás-pöttyös-kulabácsis támadás .D

    Reply

  • Raymond

    |

    A hellion sebez sajat unitott? Es a standard duma, meg nem vegleges, csak probalkozas meg fejlesztjuk, ezt kb hanyszor is halottuk eddig? 😀

    Reply

  • Promie Motz

    |

    Hát szerintem nem igazán volt sok fontos kérdés, engem legalábbis nem kötöttek le azért a hírek, de köszi a fordítónak!

    Reply

  • 84Noname

    |

    Remélem lesz az options menüben egy választókapcsoló, hogy random zaratai vagy nemtoménmilyen dark templarunk legyen…és mindenki azt látja így, amit ő szeret…

    Reply

  • 8.er

    |

    Így látatlanban azt kell mondanom hogy ez a random-szerű 2 modelles megoldás valahogy nekem sem tetszik, gyakorlatban majd kiderűl ha addig sem változtatnak rajta (amit kötve hiszek..).

    Reply

  • DJackson

    |

    szerintem meg ha ezt szavazták meg az emberek akkor ne változtassák meg. (3 db meg egy mondatban!)

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #2 A nullifier lövését már korábban is láthattuk szerintem is jóféle.
    #3 szerintem nem, pedig elég valoszínűtlen ahogy így a marineok közé fújja.
    #6 el nem tudom képzelni mi a baj azzal hogy a külseje random, legalább nem mindig ugyanazt az egységet kell nézned. Kezdem azt gondolni nektek semmi nem jó 😛 Arra is gondolni kéne hogyha 2 formája van egy unitnak akkor lassabban unod meg, arról nem is beszélve hogy nekem pl mindkettő tetszik tehát egyiket se preferálnám a másikkal szemben, és tényleg tök mindegy melyik jön ki a gw ből a lényeg hoyg ne mindig ugyanaz (és egyébként is oylan valószínűtlenül hasonlít az összes azonos típusú egység egymásra mintha klónoznák őket, ez még a zergeknél elmegy, a terranoknál egyenruha van meg futoszalagon gyártott járművek na de a protoss harcosok miért öltöznének mind ugyanúgy?
    Másfelől megfogva, a változatosság jó dolog szóval már csak ezért is jó a 2 modell. Arról nem is beszélve hogy ezt akarta nép ezt szavazták meg, ugyanakkor semmi hátrányát nem látom (ne gyertek itt az áttekinthetőséggel meg a megkülönböztethetőséggel mert kb 5 perc alatt meg lehet szokni hogy ez is dt meg az is dt)

    Reply

  • 84Noname

    |

    Igen…a nép szavazta meg, nem én…
    Nekem megvan a magam favoritja. Amit szívesen látnák gém közben… és ha már van két féle, akkor had döntsem már el én, h melyiket akarom bámuljam a következő 10 évben…
    Ha azt szavazták volna meg, hogy az egyik dt egy pszikardos pandamaci legyen, akkor neked is ez az opció kéne… 🙂
    Rakjanak be egy lehetőséget a gémbe, ami támogatja az unitok külsejének megváltoztatását. Pl.: mint cs-ben a fegyver skin váltás, vagy nfs-ben az új kocsik… csak támogassa a progi is… 🙂
    Nekem 100…csak ha több van, akkor lehessen választani…

    Reply

  • Apafalo

    |

    Nekem kifejezetten, hogy tetszik ez a kettő modelles megoldás és így eszembe jutott , hogy… milenne ha ..
    tehát itt arra gondolok hogy átvariálták az unitok külsejét már egy párszor ha nem csal az emlékezetem , na szóval mi lenne ha egy-kettőt megtartanánk ezek közül és lehetne szintén két modelles a dolog pl milyen érdekes lenne pl két fajta zealot vagy immortal vagy akár stalker itt most elsősorban a p-re gondolok a #8-as kommentező álltal leírt indokok miatt. Nemtudom mit gondoltok erről majd ha tudtok akkor válaszoljatok erre ide vagy e-mailemre forumban megtaláljátok kössz szépen 🙂

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #9 Brilliáns ötlet. És ha nekem a másik skin tetszik akkor az lesz a taktikád, hogy direkt a te kedvencedet választod hátha megüt a guta ?
    Érted ezzel az a baj hogy ami neked tetszik az lehet hogy a játszo pajtinak nem, de ha te már a skint eldöntötted…. Amugy is kicsit életidegennek érzem hogy a superhardcore e-sport csodában ahol semmi vizuális effekt nem lehet multiplayerben, majd valaki nekiáll beállitani hogy milyen skinnel érkezzen a köv templar. Különben is, mi van akkor ha valakinek mindkettő teszik ? Sőt az tetszik a legjobban ha randomra jönek, hol ilyen hol olyan.
    Végülis ha a blizzard célja hogy mindeki igényeit kielégítse már csak pár változatot kell számba vennie mint pl.:hol kaszás hol pengés jöjjön,randomra jöjjön hol kaszás hol pengés, 2 pengés után jöjjön 1 kaszás, 2 kaszás után jöjjön egy pengés, csak pengés jöjjön, csak kaszás jöjjön, jöjjön egy mutáns amelyiknek 4 keze van és kasza és penge is van nálla, jöjjön egy aminél se penge se kasza nincs stb stb..
    szerintem kiválasztották a lehető legérdekesebb megoldást úgy, hogy a legkevésbé komplikálták túl a dolgokat.
    Ennél csak 1 egyszerűbb megoldás van, ha egyféle dt jön, azt meg ugye jogosan leszavazták.

    ÉS KÜLÖNBEN IS, MOST TÉNYLEG EGY LÁTHATLAN EGYSÉG KINÉZETÉRŐL VITÁZUNK WTF ? 😛 🙂

    Reply

  • Raymond

    |

    Mondjuk zvt-ben nem sok vizet fog zavarni:P
    A ket dt-nek mas lesz a portreja is akkor ugye? Mert kivancsi leszek, hogy a replayben hogy fognak majd mutatni:)

    Reply

  • 84Noname

    |

    11: Én ezt nem mondtam… Ha csében kicseréled a fegyverskinedet, attól még az ellenfélnél az nem fog másként látszódni… Nem bírom megérteni mit fájna az neked, ha be lehetne állítani…
    Másrészt nem tudom miért életidegen ez… cs-ben nem volt az. Pedig ha valami e-sportnak mondható, akkor az az…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.