StarCraft 2 Fan Site QnA sorozatok – SC2 Armory

Cho . Hírek 1452

(Erőm) Megfogyva bár, de törve nem…
Utolsó lehelletemmel még kipréseltem magamból ezt a kis fordítást (na meg 1 szelet kék postot még a végére) Nektek, mielőtt 2 hetes kényszerpihenőt vennék egy (túlságosan is) közeli államvizsga miatt.
Addig is olvassátok naaagy-nagy szeretettel.

1.) Szeretném megtudni, hogy Ti ott a Blizzardnál mennyire ragaszkodtok a proton charge/MULE több-pénz-több-makroért rendszerhez? Tudom, hogy most még semmi sincs kőbe vésve, de valószínűsíthető, hogy ezek a mechanizmusok bekerülnek a végleges verzióba? – Voan


A: Ezek olyan dolgok amiket szeretnénk megtartani. Mivel a játék még nincs a béta fázisban, ezért még sok minden változhat, de nagyon várjuk már, hogy a játékosok maguk kipróbálhassák eeket a lehetőségeket. Addig is tovább teszteljük ezeket a makro mechanizmusokat, de nagyon kíváncsian várjuk, hogy hogy fognak rájuk reagálni a játékosok és hogy építik be a saját játék stílusukba.

2.) A rakéta zárótűz képességgel illetve a Yamato ágyúk segítségével a BattleCruiserek a legtöbb fenyegetéssel megbírkóznak.
Az én kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet hatékonyan fellépni a BattleCruiserek ellen? Mennyire jól használhatóak a Hydrák, a Void Rayek vagy épp a Vikingek a zárótűz ellen? – camelmeat

A: A Hydrák a Zerg faj legfontosabb szárazföldi egységei repülő egységek ellen, beleértve a BattleCruisereket is. A Void Rayek hatásos protoss egységek a BattleCruiserek ellen, köszönhetően időről-időre növekvő sebzésüknek, pláne ha fókuszáljuk is őket.  A Vikingek pedig repülő alakban +10et sebeznek masszív egységek ellen, mint amilyen a BattleCruiser is.

3.) A brood Warban a Mutaliskek mikrozása fontos részét képezte a Zerg Vs Terran meccseknek. Úgy tudjuk a Blizzard tervezi a Mutalisk stacking bugot valamilyen formában hivatalosan is alkalmazni a SC II-ben.
A kérdés, hogy mennyire jól tud a Mutalisk stackinggel megbírkózni a Terran most, hogy 12-nél több egység fér egy csoportba, hogy nincs már Irradiate képesség valamint, hogy a medic (Medivac) magasabb szinten érhető csak el? – Ursus

A: A Ghostok snipe képessége, mely 60at sebez (a páncélzat/sebzés felfogás figyelmen kívül hagyásával) biológiai/élő egységekre – mint amilyen a Mutalisk is – jó ellenszer lehet. A Thorok légvédelmi támadása szintén extrát (+2) sebez a Mutalisk könnyű páncélja ellen. Ezeken felül a Nighthawk HSM-je (szerk.:Mostmár Raven HSM-je, lásd: apró kék hírek) területre sebez, mely kíváló válaszlépésnek bizonyul az egybe csoportosult Mutaliskek ellen, főleg mivel 150et sebez. Egy HSM egészben el tud pusztítani egy rakás Mutalisket, ha a Zerg játékos mikróval nem igyekszik kikerülni azt. Igaz, hogy mostmár 12nél több egység lehet egy csoportban, de az olyan képességeknek köszönhetően, mint amilyen a HSM is, valószínűleg kétszer meggondolja a Zerg játékos, hogy cselekszik.

4.) Amikor a Corrupterek átalakítanak egy elenséges egységet „ágyúvá” akkor a z egység típusa hatással van a sebzésre?
Más szóval egy átállított Mutalisk kevesebbet sebez mint egy BattleCruiser vagy épp egy Mothership? – Warchamp

A: Miután átalakultak, minden „megrontott” egység ugyan annyit sebez „ágyúként”.

5.) Ha a Zerg Infestor a Neural parasite képességgel átállít egy ellenséges egységet, az megtartja azokat a fejlesztéseket/képességeket, amelyeket az ellenséges játékos addig kifejlesztett? – 5c012ch3d

A: Igen, az átállított egység minden képességgel és fejlesztéssel rendelkezni fog, amit az ellenfél addig kifejlesztett a számára.

6.) A goliathok a Brood Warban megnövelhették légvédelmi lőtávjukat a Charon Boosters fejlesztés segítségével, azonban mostanra a Goliathok ezen szerepét átvették a Vikingek repülő formában.
A kérdés így a következő: létezik hasonló lőtáv növelési lehetőség a Vikingek számára is vagy ez nincs hiszen a Viking mivel repül, nincs kötve a mozgásban?- Scourge

A: Jelenleg nem áll a Viking rendelkezésére ilyen fejlesztés. Azonban a Vikingek be és ki repülhetnek egy csatából az alakváltásuknak köszönhetően. Ennek a képességnek köszönhetően a Vikingek mozgékonyság terén messze felülmúlják majd a Goliathokat.

7.) Amikor megtudtuk, hogy az EMP képességet elvették a Ghostoktól, azt nem tudtuk meg, hogy milyen más képesség kerül a helyére ha egyáltalán kerül valami.
Kaphatnánk valamilyen információt a Ghostok jelenlegi képességeiről? Valamint viszont láthatjuk még az EMP képességet a játékban, ha nem is feltétlenül a Ghostok alkalmazásában? – Dillinger


A: A Ghostok visszakapták az EMP képességet, amely 100at sebez az ellenséges pajzsokon valamint minden egység (beleértve a saját/baráti) egység energiáját lenullázza a megcélzott területen belül.

8.) Kaphatnánk felvilágosítást arról, hogy hogy működik a Hallucináció képesség jelenleg? Úgy tudjuk, hogy 8 „ál” probeot lehet vele idézni, de hányat lehet a többi egységből? Zealotok, Stalkerek, Immortalok, repülő egységek? Lehet használni szövetséges egységekre is? (Zerg, Terran) –spartan198

A: 100 energia elköltésével az alábbi kombinációk egyikét lehet megidézni: 2 Zealot, 2 talker, 1 Immortal, 2 High templar, 1 Archon, 1 Void ray, 1 phoenix, 1 Warp prism vagy 1 Colossus. Csak protoss egységekre használható.

És a végére akkor 1 kis Info az Immortalok hardened Shield képességéről:

  • A hardened shield képesség minden 10nél nagyobb képességet 10re csökkent amíg az Immortal pajzsa él. Ha a pajzs megszűnt, a beérkező sebzések az Immortal életét közvetlenül sebzik.
  • A Páncél fejlesztés az alábbi képpen működik: Sebzés – Páncél szintje és ennek függvényében a Hardened shields képesség. Így például ha az Immortalunk rálő egy ellenséges, maximum fejlesztésű  Immortalra, akkor a sebzés a következőek szerint alakul: 35 (20 alap+15 páncélozott ellen) – 3 (páncélzat maximum szinten) = 32 ami nagyobb 10nél tehát a Hardened shields miatt az ellenséges Immortal 10et sebződik.
  • De ha például egy Disruptor (korábban Nullifier, lásd: apró kék hírek) lő ugyan erre az Immortalra, akkor a sebzés a következőek szerint alakul: 10 (sebzés) – 3 (páncél maximum szinten) = 7, ami 10 alatt van, így a Hardened shields nem kapcsol be és az immortal 7et sebződik.

Forrás:


Comments (31)

  • Cho

    |

    …És akkor most 2 hétre mindenkitől könnyes búcsú, és Schwarzi után szabadon: I’ll be back

    Reply

  • Promie Motz

    |

    reméljük is! Már nagyon emgszoktuk a jó fordításaidat! Sok sikert

    Reply

  • Chob

    |

    Cho visszatéréseddel hozzál bétát is nekünk 😀

    Reply

  • aarchie

    |

    Nekem ez a hardened shield, továbbra se világos.. Ez egy passzív képesség, és igazi energia pajzsa nincs is az immortalnak (bár srcreenshoton láttam) ? Vagy minden 10es sebzés fölötti a pajzsból vesz le max 10pontot, és ha az 0 lesz akkor sebződik HPból? 10es sebzés alatti meg egyből az életet viszi? És ha pl. 8 pontnyi shieldje van, akkor is felfog egy siege tank tüzet, és akkor 2őt fog sebződni HP-ba? Ha valaki matematikailag egyértelmű blue postra emlékszik a témában, az szóljon már:)

    Reply

  • Cho

    |

    szerintem egy kicsit túlmisztifikálod aarchie.
    A lényeg az h mennyit sebződik és annak függvényében bekapcsol e hardened shields.
    A sebzést magát mindaddig a pajzsból (ami minden prot egységet körülvesz) vonja le, amíg van pajzs.
    Ha elfogy a pajzs, akkor (az én értelmezésemben) nem kapcsol be a hardened shields akkor sem ha 10 nél nagyobb sebzés éri, hiszen nincs ami hardened legyen 🙂
    Ergo ha vmi leviszi a pajzsot 0 ra (*khm* Ghost EMP*khm*) vagy elég kitartóan lövik h elfogyjon (ami necces ugye mert csatán kívül baromi gyorsan visszatöltődik), akkor a pajzs megszüntével már bármivel lehet lőni az Immortalt, annyit fog sebződni, amennyi a tényleges sebzés. A 10 sebzés alatti pedig szintén a pajzsot sebzi amíg van pajzs, azt csak azért írták, hogy ami alapból kevesebb mint 10, arra nem kapcsol be a képesség.
    Így világos?

    Reply

  • aarchie

    |

    Hmm… valahonnan az rémlett, hogy 10alatt be se kapcsol a pajzs (tehát egyből az életerőből megy). Közben csak egy mezei energy shield, annyi képességgel, hogy 10fölötti sebzést nem tud bekapni. Vágom köszi, a többiek nevében is 😉

    Reply

  • Strogg

    |

    HSM mekkora imba már… Bár ez a BR2-ből is kiderült…

    Reply

  • Promie Motz

    |

    10 alatt a hardened shield nem kapcsol be, ami ugye egyfajta 2. pajzs… az hülyeség lenne, ha 10 alatti sebzés egyből életet sebezne, pár marine halomra gyilkolná az immortalokat 😀

    Reply

  • Raymond

    |

    Nekem meg 1 dolog nem tul tiszta:
    ha mondjuk 4 pajzsa van, es kap egy 10nel nagyobb damaget, akkor az mennyit fog rajta sebezni?
    Illetve miert csak 100at sebez pajzsra az EMP? 🙁

    Reply

  • aarchie

    |

    Válasz Promie Motz #8 üzenetére:
    lehet, h gyilkolná, de pont ez lehetne a lényege:)

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Én azt mondom ez a hardened shield téma egy bonyolult rész, amihez nincs elég információ igaából. Találgathatunk hogy így meg úgy de igazából még azt se tudjuk hogy a hardened shield tényleg egy shield, vagy csak az alap pajzsot használja?

    Reply

  • Raymond

    |

    #11
    de „fogyik”, mivel a pajzs fogyik, mint barmely normal protoss egysegnel, ha nincs plazma pajzs, akkor nincs hardened shield sem 🙂

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Pár lehetőség: hp + alap shield + hardened a hardenednek van egy értéke amig az nem megy 0 ra addig a 10 nél nagyobbat háritja, a megmaradó sebzést pedig átpumpálja az alap pajzsba. Figyelembe veszi a pajzsfejlesztést és a hardened shieldből már a redukált sebzést veszi le, a hardened shieldből mindig a pajszfejlesztéssel redukált sebzést veszi le.

    vagy

    hp + alap shield + hardened a hardenednek van egy értéke amig az nem megy 0 ra addig a 10 nél nagyobbat háritja, a megmaradó sebzést pedig átpumpálja a HP ba. Figyelembe veszi a pajzsfejlesztést és a hardened shieldből már a redukált sebzést veszi le, a hardened shieldből mindig a pajszfejlesztéssel redukált sebzést veszi le.

    vagy

    hp + alap shield + hardened a hardenednek van egy értéke amig az nem megy 0 ra addig a 10 nél nagyobbat háritja, a megmaradó sebzést pedig átpumpálja az alap pajzsba. Figyelembe veszi a pajzsfejlesztést de a hardened shieldből még a nem (pajzsfejlesztéssel) redukált sebzést veszi le.

    vagy

    hp + hardened a hardenednek van egy értéke ami egybe esik az alap pajzséval amig az nem megy 0 ra addig a 10 nél nagyobbat háritja, a megmaradó sebzést pedig átpumpálja a HP ba. Figyelembe veszi a pajzsfejlesztést és a hardened shieldből már a hardened shieldel redukált sebzést veszi le, emelett még a pajzsfejlesztéssel is redukálja a sebződését a hardened shieldnek.

    stb stb rengeteg verzió van még attól függően hogy a műveleteket milyen sorrendbe végzi a játék, előbb fejlesztett pajzsal redukál utána hardeneddel utána rendes gépesített armorral (ground armor protossoknál) és csak aztán jön a hp vagy hardenedet veszi aztán az alap pajzsra érkezőt redukálja a shieldel és aztán a ground armor majd a hp.

    Szvsz van 3 féle pajzsa + a HP amik egymásról is redukálják a sebzést(bizonyos feltételekkel sé mennyiségekkel) szóval a műveleti sorrend nagyon nem mindegy.
    Ez egyébként tipikusan oylan kérdés amit elméletbe hosszan lehetne taglalni, bétánál meg mindeki majd elgyártja és kitapasztalja hogy mi ellen jó és mi ellen nem, a végén pedig már érzésből tudni fogja mindenki, végülis nem hiszem hogy bárki úgy játszott volna az sc1 el anno, hogy fejben kiszámolta az összes unitja összes hp ját majd az összes sebzést és pajzsot is majd ugyanezt az ellenfél unitjaival is ránézésre.

    Tehát hogy akinek volt türelme végig olvasni megosszak valamit vélt bölcsességemből: Az érzések arra valóak (funkcionálisan) hogy a logikailag komplex és túl bonyolult dolgokat tapasztalatok alapján leegyszerüsítsék az ember számára. Nem kell értened hogy működik a hardened shield, elég ha már játszottál eleget és „érzed”.
    Ehhez viszont kell egy béta….. 😀 (minden konklúzió idevezet :D)

    Reply

  • Raymond

    |

    1 pajsz van csak, ami maximalisan 10et sebzodik, roviden ennyi, nem? 😀

    Reply

  • nrvn

    |

    Én se igazán értem, hogy miért írta le ezt CFOX, de sztem elég sokan vagyunk igy ezzel. Az immo-nak is sima pajzsa van, csupán a hardaned shield képesség miatt sebződik max 10-et a pajzsa.

    Reply

  • Dragon

    |

    Gyerekek, miért olyan nehéz ezt megérteni?

    HARDENED SHIELD by me:

    Az Immortalnak van egy olyan (plazma) pajzsa mint MINDEN más protoss egységnek. Van továbbá egy kifejleszthető KÉPESSÉG. Ha ez ki van fejlesztve, akkor BÁRMEKKORA sebzés, ami az Immortal PAJZSÁT éri, 10-re csökken. Ha kevesebb sebzés éri, mint 10, akkor az nem változik (tehát, ha 7-et sebezenek a pajzsába, akkor az 7-tel csökken).
    Ha az Immortalnak elfogy a pajzsa, akkor normál módon lehet sebezni tovább.

    Ha ezután még valaki nem érti, azzal már nem tudok mit kezdeni.

    Reply

  • Raymond

    |

    Nem ezzel van a gond Dragon, hanem azzal, ha peldaul 1 pajzsa van, es egy tank suege modban meglovi, akkor mennyit is serul az egyseg. 9-test armor? vagy 0 pajzs es full hp-ja lesz?

    Reply

  • Strogg

    |

    Akkor lemegy a HP-ja is, ugyan úgy, akár a többi toss egységnek is.

    Reply

  • Laci

    |

    Válasz Strogg #18 üzenetére:
    De sztem Raymond úgy érti, h ha pl. tegyük fel van 5 pajzsa még (kivan fejlesztve minden) és egy siege tanktól kap egy találatot… az h fogja kivédeni az immortal? pl úgy h leviszi az 5-öt és még -5-öt a HP-ból… vagy ilyesmi? 😀 vagynem tom… feladom ezen még sokáig lehetne még veszekedni… lehet h majd a következő QnA sorozatból vagy pár kék postból többet tudunk meg. Addig is ne idegesítsük egymást ezen 😀

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    ja de ez egyesek szerint tök egyszerű 😀

    „Az Immortalnak van egy olyan (plazma) pajzsa mint MINDEN más protoss egységnek. Van továbbá egy kifejleszthető KÉPESSÉG. Ha ez ki van fejlesztve, akkor BÁRMEKKORA sebzés, ami az Immortal PAJZSÁT éri, 10-re csökken. Ha kevesebb sebzés éri, mint 10, akkor az nem változik (tehát, ha 7-et sebezenek a pajzsába, akkor az 7-tel csökken).
    Ha az Immortalnak elfogy a pajzsa, akkor normál módon lehet sebezni tovább.”

    Ha elfogy a pajzsa ? mármint melyik ? Ja mert hogy a hardened shieldnek is van mennyisége nemde ? És az mennyivel csökken találatkor ? A full találatot veszi figyelembe vagy a 10 re redukáltat ? Kivonja belőlle a pajzs fejlesztéseket vagy nem ?
    Ez egyátalán nem egyszerű (sőt hát ennyyi infoval megoldhatatlan) szóval aki ezt állítja szerintme nem látja át hogy mi mindent kell figyelembe venni.

    #19 ez azért jó hozzá állás mert ennyi infoval ugyis csak alálgatni lehet, ráadásul ahogy irtam is még ha pontos infoink lennének se reprezentálnák tökéletesen az immortal hasnálhatóságát, mert az ugyis majd a gyakorlat dönti el.
    Ui.:Laci ez nem veszekedés az a Mónika showban van, ez értelmes diskurzus, mindenki elmondja a véleményét ennyi.

    Reply

  • Feelix

    |

    Itt le van írva tisztán:
    …a sebzés 32, ami nagyobb 10nél tehát a Hardened shields miatt az ellenséges Immortal 10et sebződik.—>vagyis 10-es sebzés fölött pajzs értékéből akkor is 10 megy le

    # De ha például egy Distruptor lő ugyan erre az Immortalra, akkor a sebzés a következőek szerint alakul:…7, ami 10 alatt van, így a Hardened shields NEM kapcsol be és az immortal 7et sebződik.—>vagyis 10-es sebzés alatt a hardened shield NEM kapcsol be, így maga a test sebződik jelen esetben 7-et. Ennyi az egész.

    Reply

  • PoC_Zoli

    |

    Válasz Feelix #21 üzenetére:

    Oké de mi van akkor ha a pajzs csak pl7-es? Azaz nem lehet belőle 10et levonni. Akkor mi van???

    Ez a kérdés tényleg beleférne a következő QnA-ba. VAlamelyik hírnél pedzegették hogy akár mi is kérdezhetünk.

    Jelenleg akkor két nagy kérdés van. Ez és h mikor lesz béta 😛 De arra úgyse kapunk MÉG választ…

    Reply

  • Strogg

    |

    Annyi hp úgyse számít 😛 😀

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Bocs ha hülyeséget írok:

    Szerintem ezt a hardened shieldet úgy kell fel fogni, mint egy szimpla upgrade a pajzsnak, amit ha kifejlesztesz, akkor OLYAN pajzsa lesz, ami már korábban le is írtatok, hogy 10 sebzés fölött csak 10-et visz le, az alatt meg amennyit sebez a tier1-es egység. Szóval nincs 2 pajzsa az immortálnak csupán egy olyan upgradelt pajzsa van, ami jó a nagy ostrom egységek ellen (tank, thor, ultralisk…) viszont a sok kicsi egységek ellen meg úgy műkődik, mint a többi protoss egységnek a pajzsa.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #24 Szal akkor Krisz nemfogyik el a hardened shield soha csak tizessével lehet leszedni a pajzsot? Végülis lehetséges de nekem valami olyan rémlik mintha azért az eltűnne egy idő után. Vagy egybe van az értéke a rendes proti pajzsal ?

    „De ha például egy Distruptor lő ugyan erre az Immortalra, akkor a sebzés a következőek szerint alakul:…7, ami 10 alatt van, így a Hardened shields NEM kapcsol be és az immortal 7et sebződik.—>vagyis 10-es sebzés alatt a hardened shield NEM kapcsol be, így maga a test sebződik jelen esetben 7-et. Ennyi az egész.”

    Látod te is azt hitted túl egyszerű aztán belegabajodtál 😀 Most ha nme kapcsol be a hardened shield, akkor szerinted egyből a géptest sérül, vagy a rendes proti pajzsbol szedi le a sebződést ?

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Válasz Crafty_FOX üzenetére: Értelemszerűen azok az egységek, amik 10 fölött sebeznek igen, azok csak 10-sével tudják levinni az immortál hardened pajzsát. Amik persze nem sebeznek 10 fölött, mint például a marine, vagy a zergling, azok ugyanúgy sebeznek egy immortál, mint egy zealotot vagy bármilyen más protoss egységet. És ez azért van, hogy a játék későbbi szakaszában is legyen értelme a tier 1-es egységeknek, amit már mondtak is a fejlesztők korábban.
    Én úgy tudom nem tűnik el mivel hogy ez a sima protoss pajzsnak egy hardened változata, amit külön ki kell fejleszteni, mert ha nem akkor ugyanúgy a pajzsa az immortálnak, mint a többi protossnak.
    Ez kb olyan, mint a Mortarnak a fragmention shards-ja. Nem változtatja meg a támadását csupán módosítja. Az Immortálnál is kb ugyan ez a helyzet pajzsával ha érted mire célzok… 😛

    Persze azt én se tudom mi van akkor ha egy immortálnak már 10 alatt van a pajzsa és akkor bele lő egy siege tank akkor mennyit fog levenni az életéből. Bár lehet az %-os megoldással fogják korrigálni…

    Reply

  • Laci

    |

    Válasz Crafty_FOX #20 üzenetére:
    lehet, h igazad van… de ezzel én is elmondtam 😉

    Reply

  • Cho

    |

    Gyerekek, komolyan, elképesztő pedig azt hittem leírtam értelmesen. 🙂
    az immortalnak (legalább is screenshot alapján) 100 pajzsa és 200 élete van.
    Ez a pajzs a hardened shield kifejlesztése előtt sima protoss pajzs, mindenki tudja hogy működik.
    Ha sebződik, akkor amíg van, addig a pajzs csökken.
    Ha a pajzs elfogyott, a test sérül.
    A két sérülés közti különbség annyi, hogy a SC2ben a csatán kívül qrva gyorsan visszatölt a pajzs (csatán kívül: legalább 8mpig nem harcol).
    Hardened shieldszel IS a pajzs sérül minden esetben amíg van pajzs, csak az a különbség , h mennyit. (hagy ne írjam le még1szer a postot)
    Értelemszerűen ha a 7 pajzsú immortalra rálő 1 siege tank (ami most sebezzen 50et) akkor a leírt matek alapján a sebzés: 50 – 3(vagy mennyi az armor, tökmind1 képzeld oda) = 47, ami nagyobb mint tíz, bekapcsol a Hardened Sh. így a tényleges beérkező sebzés 10.
    7ből 10 az először is a pajzsnak 0, másodszor a fennmaradó 3 sebzés meg a testből. így marad neki 197 hp.
    ha a siege ismét rálő ekkor, akkor a sebzés 47 lesz, mert nincs shield ami bekapcsoljon. és a Hp lemegy 150 re.
    Ez tényleg nem hiszem, hogy ennyire nehéz, pláne, hogy már-már ilyen „konspiráció elméleteket” gyártsatok.

    ja és…
    Válasz Feelix #21 üzenetére:
    Ha már idézel, kérlek pontosan idézz. sehol nem írtam a cikkben, hogy a 10 alatti sebzés a testet sebezné, csak azt h a hardened shield képesség (ami inkább módosító kéne h legyen) az nem kapcsol be. hiszen nincs mire bekapcsoljon. de attól még a pajzs sebződik 7et.
    Egyéb kérdés? 😀

    Reply

  • Laci

    |

    Válasz Cho #29 üzenetére:
    már semmi… megoldottad a problémát 😀

    Reply

  • 84Noname

    |

    Biztosan így van…nem akarok vitatkozni, de ez így tök hülyeség.
    Én úgy csinálnám, hogy amíg 10 alatt van a pajzs, addig minden teljes értékűen sebez úgy mint eddig: először a maradék pajzsot aztán a tényleges páncélt. tehát ha egyszer 10 alá megy a pajzsod, akkor gyakorlatilag már nem lenne rá sanszod, hogy akár egyszer is bekapcsoljon újra a HS, kivéve persze ha ki tudod menteni 8 plusz x másodpercre a csatából. Úgy vettem észre hogy konkrétan így senki nem írta, de ha mégis akkor bocs a plágiumért. 🙂

    És megmondom miért sántít a Cho verziója. 10 alatt van az immo pajzsa kap egy tank lövést és állítólag bekapcsol a HS, viszont sebződik az unit is, namost… a bw-ben kb másodpercenként töltődött vissza a pajzs, kb mint ahogy a tank puffogtatott. Ezek szerint sosem fogy el a pajzs, mert minden lövés után visszatöltődik egy pajzs és végig 9-esével megy le az immo élete. Lehet hogy így van…de ez nekem kicsit fura…

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.