“Battle Report IV” now in the theatres!

L4.ZsukoV . Hírek 1886

Ha már senkinek se volt kedve kirakni a blogra, akkor majd én megteszem! 😀
Több mint három héte, hogy a blizz fejesek azzal nyugtattak minket, hogy hamarosan jön a BR4. Végül elérkezett! Szóval elő a sörrel és a kényelmes kanapénkkal, hogy tökéletes körülmények között izgulhassuk végig a következő nagy meccset, David Kimmel (Terran) és Yeon-Ho Leevel (Protoss)! 😉
Aki esetleg nem bízik a “jútúb”-os, a GameTraileres (THX, Leto!) vagy a GameStaros verzióban, annak ezt meg ezt (HD verzió! THX, kacor!) tudom ajánlani.


Comments (56)

  • K4E

    |

    :DDDDDDDDDDD FIncsi XD

    Reply

  • Jimmy

    |

    Azért lassan arra is kíváncsi lennék, hogy néz ki egy terran ha veszít…

    Reply

  • depyangel

    |

    hát nemtudom, nekem azok a nagy valamik a terran-nál (nemtudom mikazok sose láttam/hallottam róla :D) nagyon nem tetszenek 🙁 de ez szvsz 😀 meg amit ez a David Kim művelt az elején a tankokkal 😀 hát az funííííí volt 😀 de ha velem csinálnák biztos nagyon idegesítő lenne 🙁 😀 de összességében tetszik a videjóó 🙂

    Reply

  • Alyr

    |

    Nuclear launch detected! 😀

    Nagyon tetszett ahogy a terran végig folyamatosan oda-odapiszkált a protossnak. Bár azok a medivacos ki-bedobálások kicsit furák voltak (mármint úgy grafikailag :)). Remélem legközelebbi post már a bétáról fog szólni. 😉

    Reply

  • Izee

    |

    Válasz Alyr #4 üzenetére:
    Hát legyen úgy, csak ne olyan hír a bétáról hogy még 1 fél évet elfogjuk halasztani mert hogy…

    Reply

  • depyangel

    |

    Válasz Izee #5 üzenetére:
    na az már beb*szna … akk végképp lemondanék róla szerintem 🙁 örökké nemlehet húzni ..

    Reply

  • Ezimotsuc

    |

    W00T!
    Hát ez kész… EP!C WIN
    A Psi Storm! A Nuke! A keresztbe lövő Colossus! (hanyadik fajta animációja ez már? 4? 5?)
    BRek után valahogy sosem tudok haragudni a Blizzre a késés miatt…

    Reply

  • inkwizitor

    |

    a fórumon már írtam de akkor ide is: FÚJ FÚJ high templar mozgás!!!

    Reply

  • Tcraft

    |

    Na, ez már Psi Storm a javából!!
    Tank drop micro is nagyon jól mutatja, mit lehet kezdeni biológiai egységekkel + medivaccal 🙂 Ha az ellenfélnek nincs levegőbe is lövő egysége a közelben, egy marék marine leradíroz egy nexust pillanatok alatt….aminek protoss playerként nem nagyon örülnék xD

    Reply

  • butcher

    |

    Mekkora jóvolt ez. :]

    Reply

  • 84Noname

    |

    Király volt… végre egy jó meccs. Többi br-nél messze jobban tetszik. Nyitott volt a meccs szerintem most nem azért veszített a p, mert imba a machup, hanem mert erősebb volt David.

    Voltak benne azért érdekes dolgok:
    -Nekem ami fura volt, hogy a protinak a clifre való blinkeléshez kellett az observer, hogy fellásson. Ezzel szemben a reapernek nem volt szüksége erre.
    -Aztán ez a planetaeri fortress…hm. A proti 1 ctrl unittal ütötte fél percig, és a map másik feléről visszaért a terra sereg, még mielőtt elesett volna az épület. Szóval…kicsit erős. A nexus bezzeg gyorsan szétpukkan.
    -A terra építkezés nagyon tetszik. Viszont néha nem látni az scv-t az építés animáció miatt. Ami szerintem azért néhány szituban zavaró lehet.
    -Meg amit Inkwizitor mondott, hiányzik a HT-k árnyéka. Vagy legalább kicsit lengedezzenek röpülés közben. Így olyan, mintha egy kísértet lenne. Amúgy maga a kinézete és a psi storm az nagyon állat. Psi stor is sokat változott, mintha rövidebb ideig tartana és többet is sebezne. Nehéz lesz kimicroznia az ellenségnek.

    Másrészt… a proti armi nagyon erős. Szerintem ha a proti nem feledkezik meg a t neturálra bekészített HT-kről, és stormolja az scv-ket időben, illetve nem a planetari fortrest próbálja leszedni, hanem az érkező seregnek fut neki, akkor nyert is volna. Nukokat beszopta, szerintem mákja is volt Kimnek, hogy így összejött…

    Reply

  • Qcz

    |

    Válasz 84Noname #11 üzenetére:
    Azért annyira nem vészes a helyzet a Planetary Fortress esetén, a terran sereg a közvetlenül mellette lévő expről jött, és nem a pálya másik feléről.

    A HT nagyon nem jó így, engem a huncraftos új protoss egységre emlékeztet 😀

    Reply

  • sweeping

    |

    Bemásolom a fórum hozzászólásom egy részét, mivel szerintem ez is egy érdekes dolog:

    Nonamenak volt nem is olyan régen egy ilyen kommentje:
    84Noname írta:
    Régen még olyasmiket mondtak, hogy kicsit gyorsabb lesz a játék. Én pl az unitokat is elég gyorsnak tartottam. Meg ami nem megy ki a fejemből, az a lebegő terra épületek. Azok is messze gyorsabbak voltak a bw-hez képest. Meg ugye szedést is lehet gyorsítani…

    Én is emlékszem valami ilyesmire, mint ha azt mondták volna régebben, hogy lesz a fastest sebességnél is egy gyorsabb beállítható sebesség.

    Nézzétek meg az adatbázisban az adatokat:
    http://wiki.starcraft2.hu/index.php/Probe

    Probe gyártási ideje elvileg 17 másodperc, minden munkásnak ugyan annyi. A starcraftban is pont ennyi a gyártási ideje.
    Most nézzétek meg a Battle Report 4-et szerencsére ki van jelölve a cc végig 45. másodpercben kezdi el gyártani az scv-t és az 57. másodpercben lesz kész.
    58.-ban már a 3. scv-t gyártja.

    Ez fura mert csak 12 másodperc a gyártási ideje a 17 másodperc helyett, azért ez nem kis gyorsulás 😀
    A 3. scv gyártás is megfigyelhető, 58 kezdi el gyártani és pont 09 végén jönne ki de akkor már elkattintott onnan az egérrel.

    Na megfigyeltem a supply-t is kb 2:19. másodperc végén kezdi el gyártani és 2:41-re lesz kész.
    Ez kb 22 másodperc eközben az adatbázisban pedig 30 másodperces adat szerepel
    http://wiki.starcraft2.hu/index.php/Supply_Depot

    Fantasztikus gyorsulás, ez egyszerűen eszméletlen

    Most már csak egyetlen egy kérdés van: A játék fastest sebességét gyorsították fel még jobban. Vagy tényleg létezik a fastest sebességnél is egy gyorsabb sebesség fokozat.
    Mondjuk ez annyira nem is érdekes, a ladder játékok úgy is automatikusan a leggyorsabb sebességen fognak futni. Na ez aztán pörgős game lesz 😀

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Néhány észrevétel:
    – Lostet Temple de egy kicsit azért másabb mint eddig 😀
    – A Psi stormra nem lehet panasz látványos animáció és eléggé de a templarok meglehetősen animálatlanul mozognak (arról nem is beszélve hogy egyes esetekben szemlátomást egy csapatba voltak dobva a támadó unitokkal és csak mentek senki az ellenfélnek a puha testükkel)
    – A játék taktikai részét tekintve érdekes hogy Air unittal senki nem okoskodott, és a protoss részéről is igen érdekes volt az a haszontalan suiscide amit sikerült végrehajtania a planetary fortresses expnél, pedig pont kezdett volna előnybe kerülni.
    – Feltűnt az is hogy a thor visszakapta az “ágyúzási” képességét amit gyorsan fel is használt a terran az egyik nexus eltávolítására.
    – A medivac dropship meglepően jól bírta a lövéseket, és mivel a ghostot nemcsak fuvarozza hanem gyógyítja is ketten meglehetősen halálos harass párost alkotnak. Öröm volt látni hogy a blizzardos törekvések végül célba találtak s valóban jelentősége lett a nuke-nak és a ghostank a gyorsabb előállításnak és az olcsóbb (feltehetően olcsóbb) atom árnak köszönhetően, így be épült ez az új harass mechanika a gameplayben (aztán majd idővel elválik hogy tényleg kivitelezhető e “mindennapi harassként”)
    – Néhányan szóvá tették hogy van valami furcsa az animációkban, nos szerintem az hat kicsit furcsán hogy a hatalmas épületek milyen gyorsan reppenek fel illetve hogy a hatalmas thor úgy forgolódik mint valami könnyű gyalogos.
    – A nuke taktikai távoltartásra is alkalmas lehet, legalábbis a terran simán visszavonulásra késztette vele a protosst az egyik szorosnál 😀
    – A terran szigetes expnél nem teljesen értettem a reakcióit, be tp zett 3 zela, na most láttuk ultra brutálo ka zelák mert nem sikerült kb 12 scv vel lezuzni őket, erről tudni kelett volna a terrának és 2 megoldás is lett volna, az egyik hogy 4 scv-t berak és elrepül (nem rakott be scv-t nem tom miért..) a másik hogy körbe körbe rohangál az scv-kel amig kifejleszti a planetary-t oda is (már cska azért is megérte volna mert mint szigetes exp planetary fortressé fejlesztve alighanem csak valami massziv légi hadtestel lehett volna a jövőben elpusztítani
    – A protoss rendesen megfeledkezett a dropolt temlarjairól…
    – Viszont tetszik a colossus új halál animációja ( a régi nevetségesen béna volt) és arra is választ kaptunk hogy ellenséges unit átgurulhat e kecses lábacskái között 😀
    – Az elején a helion harassnál esküdnii mernék hogy volt egy pillanat amikor végig lehetett volna lángal nyalatni az összes probeot, de valamiért nem lőtt a terran hanem inkább futott oO ezt nem teljesen értettem…
    -A reaper erején szerintem még dolgozni kéne mert kicsit hamar szétkapták őket, talán épp hogy behozták az árukat. A stimmel elég durván lepuffantottak pár probeot de utána mintha lemondott volna róllu ka srác, hiányoltam pl az aknákat :S
    Összességében izgalmas és szép game volt sokféle unitot használtak és végre láttunk pár specet is (atom psi storm) az eddigi legjobb BR az biztos ! GG 😀

    Reply

  • Py7k3

    |

    Jó game volt! Kár tényleg h air unitok transportnál és warp prismnál kifogytak:/ és az is kár volt h aki protossal volt nem csinált semmi értelmeset. Ott volt a sok high exp dmg és egy immortalt se csinált ami pont ezek ellen van. Simán bukta volna Kim mert elég jól fogta elején a protos player.
    depyangel kérdését nem értem h melyik unitot nem látta még terránnál? Thorra gondolsz? mert az eléggé régi cucc nem most rakták be.

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Pont ezen filóztam én is, hogy miért erőltette annyira a stalkert, ahelyett hogy hozta volna a masszívabb immortálokat a hardened shielddel …

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Crafty_FOX #14 üzenetére:
    hát nemtom, a storm nekem iszonyatosan nem jött be. marha kevés ideig tart, marha sokat sebez, és marhára nem lehet látni alatta semmit.
    a hellion még mindig fura nekem, egyszerűen olyan, mintha a br napján dobták volna össze és rakták bele a játékba. nagyon hiányzik róla még pár dolog.

    Válasz 84Noname #11 üzenetére:
    a stalkeres dologról: sztem ez csak annyi, hogy a reapernek az a képessége, hogy fel tud menni a cliffen, míg a stalkernek az a képessége, hogy teleportálni tud. fog of warba nem tud, ezért nem is tud felugrani. így sztem balance-os, mert simán fel tudna ugrani egy rushnál akárhol.

    összességében viszont tényleg ez volt eddig a legjobb br, de még mindig van mit javítani.

    Reply

  • Leto

    |

    Az tényleg fura hogy a Thor milyen gyorsan fordul. Az első terran gameplay vidiben azt mondták hogy pont az a gyengepontjam hogy egy gyors egység körbeszaladhatja és meg se tudja ütni.

    A siege tanknek lehet látni a hatóvátolságát? 😀 Király!

    Amúgy számolta valaki hogy a terrible-terrible damage hányszor hangzott el? 😀 😀
    Mondjuk úgy néz ki DB legújabb szava az “Unbelievable”, ezt hallottam egy párszor.

    Reply

  • keedav

    |

    Jó kis Battle Report, a protoss megnyerhette volna, ha nem felejtkezik el dolgokról. Például a blinket nagyon későn kezdte el fejleszteni, a stalker meg blink nélkül ahogy látom nem sokat ér. Mondjuk én Battle Reportoban, nem annyira a meccs érdekel, hanem inkább a játék.
    A játék most már elég polírozottnak tűnik, már minden warp-in rendesen le van animálva (és nagyon szép), az új UI jóval modernebb hatást kelt, de még vannak benne hiányosságok, amiket félek benne fognak hagyni :(. Például a Thor, az nagyon nagy. Akkora mint egy Factory. A Hellionok gyorsak, ez jó, de nagyon szaggatottan mennek, ha lassú dolgot üldöznek. A Stormmal semmi bajom, viszont ahogy a Medivac felszed, az nagyon ronda. Semmi köze nincs a földi egységnek a 200 méterre fölötte repülő Medivachoz, aztán csak úgy eltűnik. A Protossnál legalább van fénysugár.

    Reply

  • Zolivok

    |

    Hehe “Now in the theatres” még én javasoltam hogy így írjuk a 3. v 2. BattleReportnak a postcímét <3

    Reply

  • 84Noname

    |

    16:
    Szerintem pont, hogy jó döntés volt a stalker. Ez ellen a droppolgatós, harassolgatós stílus ellen a legjobb. Messze mobilisabb az immortalnál. Ez itt az LT-n pláne előny a natural feletti cliff miatt. Másrészt olcsóbb és előbb van. Szerintem a P okosan csinálta, egyszerűen a képességei gyengébbek voltak a terran játékosénál. Talán elején hibázott, amikor a feljárót nem tartotta az érkező helionok előtt. A többi hibája az inkább figyelmetlenségből származott, mintsem rossz döntésből…

    Reply

  • L4.ZsukoV

    |

    Válasz 84Noname üzenetére: Azt egy szóval nem mondtam, hogy az elején már azzal kellett volna kezdenie vagy hogy full át kellett volna állnia immortálra a játék közepétől. Azonban a terran is csinált thorrokat, akkor a proti is csinálhatott volna 3-4 immortált. 😛

    Reply

  • DarkDevil

    |

    Van egy kérdés amit mindig is meg akartam kérdezni David Kim-et legyőzték már valaha is vagy ő ilyen veretlen bajnok? 😀

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz DarkDevil #24 üzenetére:
    Tl.net-en írta az egyik admin, hogy ő játszott több ember ellen is (nem blizzconon még régebben volt) mindenkit sikerült elvernie, de David Kim-et nem

    Reply

  • Aston

    |

    Húh ez mekkora király meccs volt!

    Reply

  • 8ER

    |

    na ja, ez a dévi fiú kezd nagyon szojlerszagú lenni… amelyik fajt irányítja az nyer úgyis.. kéretik legközelebb a neveket csak a meccs végén feltüntetni köszönöm:)

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #18 Ízlések és a pofonok részemről egy kicsit sem zavaró az effekt, sőt még ugyan szépen áttekinthető és figyelmet is felhívja is a veszélyre f az hogy mennyi ideig “hat” és mennyit sebez meg balancolási kérdés amiről inkább azután tudnánk vitatkozni hogy mindketten kipróbáltuk a gamet (írok is a blizznek hogy küldjenek 1-1 példányt nekünk mert valaminek haladéktalanul a végére kell járnunk :D)

    #22 Ezzel azért tudnék vitatkozni erősen, szerintem pl az kifejezetten egy rossz döntés volt hogy öngyilkos rohamot vezetett a planetary fortress ellen, az nem micro vagy egyéb kvalitás kérdése volt egyszerűen rossz célpontot támadott (a a rossz időben).

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Ja és még egy észrevétel/ötlet: Ha ott középre a xel naga towerek közti emelt részre felrak a terran egy tankot vajon mikor jött volna rá a protoss hogy merről kapja az áldást ? (nincs már reveal) mellesleg ezzel bevédte volna a watchtowert is hogy a protoss ne piszkálja.
    Ja és nem tudja valaki a marudert be lehet rakni a bunkerbe ? mert akkor a bunker rush számára is új dimenziók nyílhatnak 😀

    Reply

  • Chob

    |

    Én úgy tudom, hogy be lehet rakni a maraudert, vagyis valami ilyesmire emlékszem.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Szerintem maruderből csak kettőt lehet berakni bunkiba…. de lehet hogy ez csak az én agyszüleményem…

    Reply

  • 84Noname

    |

    22: Ezt mondtam én is feljebb x hozzászólással… hibázott, de összességében úgy tűnt jól csinálja, valahol el kellett buknia…

    Reply

  • Gary

    |

    Nekem is tetszett a meccs, meg a játék jelenlegi állása is, amellett, h 1-2 grafikai megoldáson talán még dolgozni kellene. Mindazonáltal feltűnt, h David kb 5 atomot dogott le zsinórban a Ghosttal 😛 Most akkor az atombombával mi a helyzet? Annyit halmozol fel amennyit akarsz? Ill. amennyit a nyersanyagaid megengednek, és akár sorozatban lődözheted vele az ellent? :S Ez nekem kicsit imbánka tűnik, de szóljatok, ha valami elkerülte a figyelmemet 😛

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #33 Szerintem ugyanazt a silót töltögette újra, csak gyorsabban készül az atom és feltehetően olcsóbb is 😀

    Reply

  • Chob

    |

    A 9. perc 57. másodpercénél mutatják a Ghost Academyt ahol lehet fejleszteni a nukeot és látszik is, hogy elkezdi fejleszteni és egyszerre 5 azaz öt atomot lehet az academyben kifejleszteni :).

    Reply

  • Chob

    |

    És úgy tűnik kb. olyan 50kristály és 100gázba kerül 1 nuke. wtb edit 😀

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Chob #36 üzenetére:
    100 kristály 100 gáz a pontos ára

    Reply

  • Ubesz

    |

    Hát az a medievac és siege tank ki be pakolós micro amig ujratölt a tank az a legci*ányabb dolog amit valaha is láttam stratégiai játékban 😀 Ilyenen buknénk el vmit tuti megkeresném élőben az illetőt 😀

    Reply

  • 84Noname

    |

    Nekem amúgy a ghost portréja tetszett a legjobban az egész vidiből 🙂

    Reply

  • Strogg

    |

    Elég gagyi halálanimációja van a Colossusnak… Az atom meg elég vagány, de ezeken kívül nem sokat mondott a videó…

    Reply

  • DJackson

    |

    Válasz Ubesz #38 üzenetére:

    pedig néha ilyen kis nüanszokon múlik a játék! A kedvencem mikor lerak egy zealotot egy tank mellé, egy közeli mine rámegy, felrobban, a tanknak annyi, de még idejében felveszi a shipbe a zealotot, mielött sebződne. csak most nem lelem azt a meccset amibe ez volt. wow

    Reply

  • TerransRulez

    |

    Nagyon bejön David játéka, és hát a terranok mindig is a kedvenceim voltak! 🙂 Naaagyon nehezen tudom csak kivárni hogy kijöjjön az SC2! 🙂

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #41 Ezt hívjuk micronak 😛 És idegesítő vagy sem, fontos része a játéknak (pl war3 ban ahol kifejezetten a micro dominál megeshet hogy 2-3 perces csatában sem hal meg semmi mert mindig kimentik őket különböző bravúrokkal, ha úgy vesszük ott még idegesítőbb lehet a dolog mert mondjuk 2 percig vered a herot amit aztán laza mozdulattal kistaffol)
    Egyébként én mindettől függetlenül nem így csináltam volna, ez jó show volt a népnek de igazából sokkal többre ment volna ha lelép a medivalcal és máshol folytatja a harasst, mert így végül is egy kis bohóckodás után el bukta a tankot meg a dropshipet, és nem ölt meg velük semmit.

    Reply

  • petygrinder

    |

    Nekem tetszett a meccs és a Psi Stormok is büntettek mint állat. A Medevac dropja tényleg tré, remélem még javítanak rajta. A Protossnak nagyon hiányzik a Reaver, nem értem, h gondolhatták komolyan, h nem teszik bele, sztem kell a kékeknek is egy ostrom egység. A robbanások lehetnének szebbek, kicsit egyszerűen elintézték. A Hellion pedig tényleg olyan mint egy Burago autó, amilyennek a matricáit az autós rágók mellé kaptuk még régen. És bénán mozog. Még a fizikán így lehetne mit javítani. A Thor nem imba egy kicsit?

    Reply

  • petygrinder

    |

    Válasz keedav #20 üzenetére:

    Hát a Dropshinek is pontosan így ment a BW-ben, földről egyszer csak eltűnt a Marine/Siege Tank stb. és már benne is volt a Dropshipben. Semmi animáció vagy csicsa. Itt csak ez azért tűnik föl, mert 3D az egész, és van egy hatalmas távolság a Medevac és a föld közt. De ez eddig is így volt.

    Reply

  • Zord

    |

    Én egy orbitálisan nagy 4v4 meccset akarok látni!:D

    Reply

  • Shakuras

    |

    Nem csodálkozom hogy ennyire halasztják… 😀
    Sok kis aproság van amit meg kell még csinálni meg még mennyi van amiröl nem is tudunk…
    Sc1-ben a droppship csak ugy felveszi és ledobja a unitokat 1 98-as játéknál nekem ok semmi fura nem látszik benne.
    De egy 2009-es gameban ahogy a tankot droppolta a medivac azt hittem meghalok…:D Kicsit gyors volt semmi delay time mint ahogy sc1-ben is van. Unitok túl közel mennek egymához menet közbe és nehéz microzni velük sztem. Helion vagy nem tom hogy hivják most annak is a támadása fura hogy szaggatva megy nem ugy mint a vulture sc1-ben azon is sok csiszolni valo van. Thor is hülye ahogy ugrál. Kész csoda hogy nem törnek el a vasak benne. Storm jo de semmit nem lehet látni tölle. Nuke hirtelen kicsit sok volt sztem de obsokkal meg 1-1 stalkerral lehet védeni de ugy hogy medivac ott tölti kicsit imbának érzem mert nem lehet minden expnél 3 stalker mindig készenlétben az már nagyon szétosztja a csapatot és bezuznak. Lehet, csak mert nem ismerem a játékot annyira és azért éreztem tul pörgösnek. Kicsit fura volt nézni hogy elején majd elunom magam pofáz a kommentár az elpusztithato kövekröl meg ez effektive amaz effektive közbe letesz 1 épületet épitik a dolgozokat és valamelyik pontnál a játéknak ugy begyorsul hogy nemigaz hirtelen kész van 3-4 thor és már csak azt látom hogy már 2/2 expje van mind2nek és már nyomják az atomot meg mindent össze vissza.
    Kavarosnak érzem az egész sc2-öt most ezen kell még sokat balanszolni.

    Reply

  • Elrood

    |

    Az imba dolgok miatt jelenleg nem aggódok, szerintem csak a béta során sikerül valamennyire egyensúlyba hozni a játékot.
    Öröm látni, hogy az első videókhoz képest mennyi a változás. Nagyon féltem, hogy a kedvenc fajomat elrontják (terran), de mostanra már sikerült egy elfogadható kinézetűre összehozni.
    Ami nem tetszett: high templar, van még mit csiszolni rajta. SC1-ben se érintette a talajt, de legalább a mozgása szép volt, de itt…

    Reply

  • Gonzo

    |

    Szasztok!

    Rég nem néztem a friss infókat az oldalon, vagyis maga a starcraft 2 infóit, ennek oka természetes – egyelőre beleuntam a várakozásba. Viszont a BR-kat mindig megnézem, s egyre jobban tetszik.
    Van pár dolog ami nem tetszik, de előttem szólok már említették: templar mozgás, nekem is soknak tűnik a nuke, stb.
    Viszont a csapatszállító rendesen idegesítő. S ráadásul fel se tűnt nekem, hogy gyógyítja az egységeket, így túl ütős lett a terran, főleg a nukeal.

    Kérdésem a csapatszállítóval kapcsolatos lenne: 7 perc 36 másodpercnél valami zöld sávot lő ki az SCV-re, pár másodpercig, aztán visszarepül felvenni az egységeket, de figyeltem, hogy azzal az SCV-vel nem csinál semmit se, sőt fordítva se történik semmi.

    Valaki tudja mi történik ott?
    Kösz a választ előre is, nem tűnik fontosnak, csak érdekes számomra, ennyi.
    Egyébként klassznak tűnik, csak már unok várni rá.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Gonzo #49 üzenetére:
    Visszatöltődött a medivac élete, mivel a stalkerek lesebezték eléggé.
    Én csak azt nem értem, hogy hogyan töltődött vissza, mi ennek a mechanikája. Láttam a zöld sugarat az élete meg egy pillanat alatt maxon, nem igazán értettem hogy is van ez.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.