Mothership sztori

Astonkacser . Hírek 1340

956

Frissítették hosszú idő után a Starcraft2.Com-ot. A Mothership háttértörténetét olvashatjuk 6 oldalban. A frissítéshez jött egy új artwork és egy videó is. Ha valakinek van kedve fordítani, azt megköszönjük!

A tovább gomb után a videó jótúb verziója jön.


Comments (32)

  • inkwizitor

    |

    a régi lövése jobban tetszett.

    Reply

  • outro

    |

    Megváltozott kicsit a kinézete nem?

    Reply

  • DarkDevil

    |

    Szerintem nem kicsit változott meg a kinézzete

    Reply

  • sweeping

    |

    Szerintem sokkal jobb lett az egész.
    Na de hát ízlések és pofonok, mindenesetre nekem sokkal jobban tetszik

    Reply

  • inkwizitor

    |

    külsőre nekem is jobban tetszik ez. de a réginek jobb volt a lövése mert azt a látszatott keltette mintha egyszerre többfelé lőne mint egy mother ship nem pedig mint egy vadászgép, pedig ugyanúgy egyfelé lőtt.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Durvás…most itt amúgy mi történik?

    A dark pylon… az ad neki annyi energiát, hogy 3 képességet is használjon? Durvás azért… alapban adja a láthatatlanságot, mint az arbi. Aztán két ilyen feketelyukat is idéz egymás után, és még ehhez jön az a nagy gömb, ami lelassítja az unitok mozgását, meg gondolom a lövedékeket is…

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz inkwizitor #1 üzenetére:
    szerintem is jobb volt a régi lövése.. változatosabb volt.. ez meg csak ugyan az az effekt, hogy 1 sugár és kész. 🙁

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Depyangel #7 üzenetére:
    2 de ettől még szar:P

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz inkwizitor #8 üzenetére:
    hát úgy értettem hogy 1 sugár, csak 2 felé van duplikálva :D:D

    Reply

  • 8ER

    |

    Nyugalom : még 6szor meg lesz változtatva a végleges verzióig. Szerintem már eddig is simán csúcstartó a variánsait tekintve. Én úgy 2008 vége felé elvesztettem a fonalat a képességeit illetően, azóta csak mosolygok rajta. 🙂

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    Először is 84noname re reflektálnék, nekem is feltűnt hogy mi mindent elnyomott nagy hirtelen (2 vortex, invis aura, timebmb + gondolom az épülethez tp is csak kerül energybe) de annál érdekesebb, hogy mindezt feltöltés nélkül, az ugyanis hagyományos pylon amit láthatunk, tehát az fix nem töltött rajta semmit. Ezek szerint pedig az energy kapacitása se lesz gyenge a Mshipnek.

    Sokan szapulták az új lövést, ők nem gondolkoznak túl gyakorlatiasan. Megértem hogy a sugár formátum kevésbé tetszik mert kezd már sok lenni belőle (ilyen van a warpraynek colossusnak a nullifiernek stb) d, az a helyzet én már vártam mikor rukkolnak elő az 1. verzió cseréjével, ugyanis az e-sportban igen fájdalmas.
    Nagyon látványos el kell ismerni viszont totál áttekinthetetlenné teszi a helyzetet. Egy halom rakéta repked össze vissza kitakarják a fél látómezőt, azt se lehet látni melyik unitot lövi igazából, ráadásul annyi rakétától meg ekkora effekt parádétól elvárhatnánk hogy one-shotoljon mindent, de mivel nem teszi csak arra jó a lövöldözése hogy garantáltan egyik fél se lásson semmit a harci helyzetből.
    Egyetértek azzal hogy a sugár kevésbé látványos és elhasználtabb megoldás is, de messze áttekinthetőbb hogy hova is lő azzal a 2 sugárral mintha még mindig az az 50 rakéta repkedne összevissza. Az áttekinthetőség és játszhatóság pedig valószínűleg ez ügyben fontosabb szempont mint a látvány világ.
    Igazából a legtöbb dolgot látványosabbra is tervezhetnék éppen csak nem árt ha valaki lát is valamit a csatából. Aki War3 ban már látott 4v4 csatát mass casterrel az tudja miről beszélek, van hogy 1 percig sem látja át az ember hogy most éppen nagyon jól áll vagy nagyon szarul, és ez bosszantó, kiveszi az irányítás lehetőségét, úgyhogy igenis nagyon fontos az áttekinthetőség, fontosabb mint a látvány.
    E mellett vannak pl effektek amiket fel lehet éppen turbózni, ilyenre láthattunk példát a psi storm esetében. Egyszerű az ok, Psi storm alatt valószínűleg úgysem akar a világon senki harcolni, ezért az elsődleges cél úgyis az hogy kihúzza alóla a unitokat, ergo ha a psi storm teljesen kitakarná a helyzetet se veszítene a játékos az információból az az controlból, ugy sem akar snek ia psi storm alatt mikrozni, mindeki ki akar belőlle keveredni. Ezért ez egy olyan effekt amit turbózhatnak ahogy tetszik látványilag de ugyanez igaz pl az atomra vagy a yamatora is, de pl ha lesz darkswarm ott szintén nagyon körültekintően kell a dolgot megoldaniuk.

    Reply

  • SzuL

    |

    Válasz Crafty_FOX #11 üzenetére:
    ne mondd már, hogy egy két centi vastag folytonos vonaltól áttekinthetőbb lesz a csata.

    nekem ez a vortex (az még a neve?) képesség is olyan, hogy nem is maga a támadása erős, hanem az, hogy egy komplett képernyőnyi az egész, és garantáltan nem látsz tőle semmit fél percig.

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Crafty_FOX #11 üzenetére:
    lehet hogy e-sportban ez jobb csak az engem nem izgat:P
    ettől még megértem.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz Crafty_FOX #11 üzenetére:
    Nem az nem kerül energiába.
    Legalábbis a 2009 blizzconon még nem került abba
    Meg azelőtt sem, de végül is miért kéne hogy energiába kerüljön az hogy elteleportálja saját magát
    Tétű lassú egység, legalább el lehet menekülni így a harcmezőről ha gáz van és nem kell hátra hagyni.

    Reply

  • Animebj

    |

    Az artwork és az egység külseje nagyon jó lett, viszont a sugárnyalábozás és a kékes rakétazápor között nincs különbség. Attól, hogy még látható, hogy honnan is jött, még nem lesz könnyebben kezelhető a csata, és ahogy Szul is írta, a „Vortex”-hez képes semmiség, mert az tényleg fél pályát letakar (Az SC:BW- ban a Corsair fehér mezejéhez hasonlóan, de annak nem volt ilyen batárnagy mérete).

    Reply

  • inkwizitor

    |

    Válasz Animebj #15 üzenetére:
    „viszont a sugárnyalábozás és a kékes rakétazápor között nincs különbség”
    vizuálisan nagyon is sok van és ha hiszed ha nem, nem feltétlen mindegy egyeseknek hogy milyen a megjelenés, lévén, hogy multi különösen nem izgat.
    (és igen tudom hogy átláthatóság szempontjából ez jobb. ettől függetlenül megjegyeztem.)

    Reply

  • keedav

    |

    Tetszik a sztori, meg legalább megtudtuk, hogy miért nem voltak Mothershipek az első részben.
    A vortex meg még inkább olyan mint a storm, mert teljesen mindegy mi van alatta, ami belemegy, az úgyis eltűnik egy ideig. Szóval szerintem nem lesz zavaró az effektje. Viszont az feltűnt, hogy amikor castolt elmegy róla a pajzs, vajon az csak látvány, vagy tényleg lenullázódik a pajzsa egy kis időre, mert ha ez utóbbi, akkor az egy jó újdonság.

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    #12 lol két centi vastag az eszed tokja nézd már meg jobban a sugarakat 😀 És szerintem sokkal egyértelműbb hogy az a sugár honnan hova megy mint az a sok spirális pályán repkedő rakéta. A vortexel ugyanaz a helyzet amit a psi stormnál említettem, onnantól, hogy beszívta sereged nincs vele dolgod, szóval egy folt amit el kell kerülni nem zavar be nagyon, nem kell sok mindent látnod a közelében, mert ami ott volt úgyis benne van és ideiglenesen használhatatlan.

    #13 Fogd fel úgy hogy nem csak e-sportban számít, neked is könyebb. Nem szabad meggondolatlanul telepakolni effektel egy rts-t mert akadályoz az irányításban, ami csökkenti a játék élményt sokkal jobban mint amennyit emel rajta a látvány. Pl a nuke is lehetne szebb fényesebb tarthatna tovább lehetne nagyon látványos lökéshullám stb csak éppen átmenne a dolog abba hogy passzívan nézitek az effekteket mint egy filmet ahelyett hogy játszanátok.

    #14 Ez csak annyit jelent, hogy akkor meg cooldown lesz rajta, mert ugye az sem túl reális hogy összevissza teleportálgasson és támadás közbe védekezzen meg harassoljon 😀

    #15 már írtam hogy a két dolog közt a lényeges különbség hogy az egyikkel nincs mit csinálnod a másik viszont szerepet kap mikronál (mit is lő az mship ? ja nem látod mert 20 rakéta kavarog a unitjaid körül és ki tudja melyik melyikbe csapódik) félre értés ebből ne legyen egyetértünk abban hogy a régi megoldás látványosabb volt, azt sem állítom hogy ne lehetne hozzászokni, de ahhoz képest hogy az mbs-t nehezen tolták át az e-sporton….

    #17 „A vortex meg még inkább olyan mint a storm, mert teljesen mindegy mi van alatta, ami belemegy, az úgyis eltűnik egy ideig. Szóval szerintem nem lesz zavaró az effektje.” így van örülök hogy nem csak én jutottam erre a következtetésre.

    Reply

  • 84Noname

    |

    Majd lesz olyan csít, hogy „no effekt” …

    Reply

  • Crafty_FOX

    |

    A cheateket/hackeket most szóba se hozd 🙁

    Reply

  • sweeping

    |

    Meg úgy is lehet majd állítgatni, starcraftban is ki lehet kapcsolni bizonyos animációkat akit zavarna.
    Én még sose kapcsoltam ki semmit, és sc2ben se fogom.

    Válasz inkwizitor #16 üzenetére:
    Már elmondták régebben hogy a single playerben olyan effektek is lesznek amelyek a multi playerben nem.
    Szóval akit csak a kampány érdekel az se fog csalódni mert az sokkal effektesebb.
    Persze ez nem jelenti feltétlen azt hogy ott a mothershipnek másmilyen lesz. De pl a siege tankoknak másmilyen lesz sokkal látványosabb lesz a lövés effektje.

    Reply

  • Depyangel

    |

    Válasz sweeping #21 üzenetére:
    Na, ez jó hír 🙂 csak adják már ki >.< 😀

    Reply

  • Tauren

    |

    Zsír lesz az Protoss Anyu! 😀

    Reply

  • PoC_Zoli

    |

    Válasz sweeping #14 üzenetére:

    Hát nem az van, hogy a protos az oda teleportál ahova akar? (persze a pilonok hatáskörében)

    Miért lenne ez máshogy MS-nél???

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz PoC_Zoli #24 üzenetére:
    Illetve még oda ahol a warp prism energiamezőt képez
    De attól még hogy a warp gatekből tud teleportálni, miért kellene tudni teleportálnia a mothershipnek?
    Nem tudom miért vonsz összefüggést a kettő között.

    Az egységek az épületből teleportálódnak a megadott helyre. A mothership meg akárhányszor tud teleportálni, a kettő egyáltalán nem ugyanaz.

    Egyébként nem értem a kérdésedet. Mert én csak azt fejtettem ki abban a kommentemben hogy a teleportálás nem kerül energiába, és örülök neki hogy van

    Reply

  • PoC_Zoli

    |

    Válasz sweeping #25 üzenetére:
    Akkor rosszul emlékeztem, azt hittem hogy a protosz egységek „bárhonnan” „bárhová” tudnak teleportálni „bármikor”. (a pilonok és a warp prism hatáskörében) Ezek szerint akkor csak a warp gateből tudnak „akárhol” megjelenni? Hogy is van ez pontosan???

    Ha az épületből teleportálódna akkor nem csak egyszerre egyet lehetne??? A battle reportokban többet is teleportáltak.

    Reply

  • sweeping

    |

    Válasz PoC_Zoli #27 üzenetére:
    Mert több épület is volt, és egyszerre lett kész több unit.
    Csak egyetlen egyszer teleportálódnak amikor elkészülnek gyártás után, a megadott helyre

    Reply

  • PoC_Zoli

    |

    Válasz PoC_Zoli #27 üzenetére:

    Köszi a választ!!!

    De már kezdtem találgatni a terveket, taktikákat. Jó dolog lett volna 😛

    Reply

  • Tokman

    |

    Nekem tetszik én tuti Protossal fogom tolni 🙂
    Valaki tud valami béta tesztről én már bereggeltem de 0% esélyt látok arra ,hogy bekerülök béta tesztre 😀

    Reply

  • Tokman

    |

    Bocsi muszály lesz duplán posztolnom szval mothershipel kapcsolatban itt van egy leírás:
    http://www.sc2armory.com/game/protoss/units/mothership
    Összesen 200 energyje lehet.
    150 Energy a Vortex 30secig tart és 6range-e van , ez a feketelyuk, tehát érdekes hogy kasztolta el kétszer.
    Láthatatlanság 10 range-s távolságig hat és nyilván passzív képesség.
    Wormhole Transit magyarán Teleport bármelyik Protoss épületedhez instant és ingyen van.(gondolom ennek is lesz valami cd-je, de infót nem találtam róla).
    Temporal Rift 30secig tart 50% lassít, és elméletileg nem kerül energiába.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.